Προς το περιεχόμενο

Ταξίδι στην Ιταλία με μηχανή Daytona Zontes X310


Tatiana Z

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά.Θέλω την άποψή σας(κυρίως από αυτούς που το έχουν κάνει). Έχουμε κανονίσει με το αγόρι μου να πάμε Ιταλία με την μηχανή Daytona Zontes X310.Το ταξίδι μας θα αρχίσει όταν θα φτάσουμε Βενετία  και να πάμε  στο Μιλάνο. Δυστυχώς  δεν βγαινει οικονομικά να αγοράσουμε πλαϊνές βαλίτσες. Σκεφτήκαμε να πάρουμε ένα μπέργκεν, θα μας βολέψει ή έχετε να προτείνετε καποια άλλη λύση; ( να σημειωθεί ότι δεν θα πάρουμε πολλα πραγματα αφου παμε μονο για 4 μερες κυρίως λογο της συναυλίας παμε,και είπαμε αφου παμε να δούμε και την Ιταλία).Επίσης αμα εχει να προτείνει κάποιος μέρη που αξίζει να επισκεφτούμε σε διαδρομές Βενετία- Μιλάνο και Μιλάνο -Φλωρεντία .

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανταπόκρισή σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Χωρις παρεξηγηση εγω με το zontes ουτε αττικη οδο δεν βγαινω.ταλαιπωρια.  με το mt03 που ειχα αττικη οδο δεν ενοιωθα ασφαλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...το συγκεκριμένο αν κ όμορφο δεν γνωρίζω πόσο καλό cruise έχει. Για μένα τα 300cc για ταξίδι (με cruise 120-140km) δεν είναι αποτρεπτικά. (επίσης, έχει καταρριφθεί πια ο μύθος ότι τα μονοκύλινδρα δεν είναι ταξιδιαρικα, για όποιον ισχυριστεί κάτι τέτοιο). 

Σε διάφορα reviews αναφέρεται ότι είναι άνετο, για όχι ιδιαίτερα ογκώδεις σωματότυπους (δικαβαλο).

Έχετε ξανακάνει τέτοια ταξίδια σε δύο τροχούς? 

Δεν θα αναφερθώ σε αξιοπιστία ή το εάν είναι στρωμένο ή όχι (φαντάζομαι είναι καινούργιο) γιατί δεν υπάρχει ιστορικό.

Μήπως να ξεκινήσετε προπονήσεις τα επόμενα σαβ/κα σε πιο κοντινούς προορισμούς?

...Έτσι καταλαβαίνεις ότι κ ο σωστός εξοπλισμός αναβάτη κ μηχανής (πλαϊνές βαλίτσες-εξτρα φερινγκ, στολες-περιφεριακά, ιδανικά κράνη, ενδοεπικοινωνίες κλπ) εκτός από αυτή καθεαυτή την μηχανή, παίζει σημαντικό ρόλο.

 

Ακόμα κ με παπάκι, αν το θέλεις πραγματικά , πας παντού (πχ. Κ. Μητσάκης)

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tatiana Z είπε

Καλησπέρα παιδιά.Θέλω την άποψή σας(κυρίως από αυτούς που το έχουν κάνει). Έχουμε κανονίσει με το αγόρι μου να πάμε Ιταλία με την μηχανή Daytona Zontes X310.Το ταξίδι μας θα αρχίσει όταν θα φτάσουμε Βενετία  και να πάμε  στο Μιλάνο. Δυστυχώς  δεν βγαινει οικονομικά να αγοράσουμε πλαϊνές βαλίτσες. Σκεφτήκαμε να πάρουμε ένα μπέργκεν, θα μας βολέψει ή έχετε να προτείνετε καποια άλλη λύση; ( να σημειωθεί ότι δεν θα πάρουμε πολλα πραγματα αφου παμε μονο για 4 μερες κυρίως λογο της συναυλίας παμε,και είπαμε αφου παμε να δούμε και την Ιταλία).Επίσης αμα εχει να προτείνει κάποιος μέρη που αξίζει να επισκεφτούμε σε διαδρομές Βενετία- Μιλάνο και Μιλάνο -Φλωρεντία .

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανταπόκρισή σας.

κατσε σπιτι σου εαν δεν μπορεις να διαθεσεις λεφτα να παρεις πλαινες βαλιτσες 

 

ειναι σα να  λεω παω θαλασσα με μισο μαγιο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 minutes ago, mp123 said:

Χωρις παρεξηγηση εγω με το zontes ουτε αττικη οδο δεν βγαινω.ταλαιπωρια.  με το mt03 που ειχα αττικη οδο δεν ενοιωθα ασφαλης.

 

Βέβαια το ένα είναι γυμνό και το άλλο στυλ sport touring οπότε δεν έχουν πολύ σχέση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Βέβαια το ένα είναι γυμνό και το άλλο στυλ sport touring οπότε δεν έχουν πολύ σχέση. 

Το ενα ειναι 42 αλογα το αλλο ειναι 30  πιο καλα στεκετε το mt03.

οπως καi να εχει εθνικη θες πανω απο 70 αλογα τουλαχιστον για να σταθεις με αξιοπρεπια να λεμε τωρα την αληθεια.εγω αυτο ξερω απο την λιγη εμπειρια που εχω.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

200 χλμ σε εθνικη οδο θέλει να κανει η κοπέλα, όχι να ανέβει το κιλιμαντζαρο. Με 35 άλογα και τελική κοντά στα 150 δεν βρίσκω που ακριβώς είναι το πρόβλημα να κάνουν ένα ταξιδάκι με μέση ταχύτητα 120χλμ/ωρα. Από την δική μου εμπειρία ο σκοπός μιας μηχανής σε εθνική οδό είναι να μπορεί να προσπερνά άνετα τις νταλίκες και όχι να πηγαίνει με 180 στην αριστερή λωρίδα. Δηλαδή ενα KLE ή ενα Transalp δεν πρέπει να βγαίνει εθνικη;

Η μονες δικές μου συμβουλες είναι να δοκιμάσετε την φόρτωση στην Ελλάδα πρώτά, να ξέρετε οτι δεν σας κουράζει, και να δείτε με την ασφάλεια αν έχετε οδική εκτος Ελλάδος, αν δεν έχετε να βάλετε.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, tsipakis είπε

κατσε σπιτι σου εαν δεν μπορεις να διαθεσεις λεφτα να παρεις πλαινες βαλιτσες 

ειναι σα να  λεω παω θαλασσα με μισο μαγιο 

Κάπως θα τα βολεψουν με σακίδια πλάτης σιγά λίγες μέρες θα πάνε πόσα πράγματα θα κουβαλήσουν..

4 ώρες πριν, Tatiana Z είπε

Καλησπέρα παιδιά.Θέλω την άποψή σας(κυρίως από αυτούς που το έχουν κάνει). Έχουμε κανονίσει με το αγόρι μου να πάμε Ιταλία με την μηχανή Daytona Zontes X310.Το ταξίδι μας θα αρχίσει όταν θα φτάσουμε Βενετία  και να πάμε  στο Μιλάνο. Δυστυχώς  δεν βγαινει οικονομικά να αγοράσουμε πλαϊνές βαλίτσες. Σκεφτήκαμε να πάρουμε ένα μπέργκεν, θα μας βολέψει ή έχετε να προτείνετε καποια άλλη λύση; ( να σημειωθεί ότι δεν θα πάρουμε πολλα πραγματα αφου παμε μονο για 4 μερες κυρίως λογο της συναυλίας παμε,και είπαμε αφου παμε να δούμε και την Ιταλία).Επίσης αμα εχει να προτείνει κάποιος μέρη που αξίζει να επισκεφτούμε σε διαδρομές Βενετία- Μιλάνο και Μιλάνο -Φλωρεντία .

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανταπόκρισή σας.

Βρήκες φόρουμ να ρωτήσεις....

Έναν καλό ελενχο στην μηχανή. Κιτ επισκευής ελαστικών και έτοιμοι, το ιδανικότερο είναι να είχατε και  οδική βοήθεια εκτός Ελλάδος. 

Με παπί ο άλλος πήγε Ινδία ..

Πόσο μάλλον με μία μηχανή που κρατάει άνετα 120 σταθερά 

Μην ακούτε κανέναν απλά πηγαίνετε να απολαύσετε το ταξίδι και την συναυλία

Χωρίς  λίγο ταλαιπωρία δεν αξίζει κιόλας..

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, lary7 είπε

200 χλμ σε εθνικη οδο θέλει να κανει η κοπέλα, όχι να ανέβει το κιλιμαντζαρο. Με 35 άλογα και τελική κοντά στα 150 δεν βρίσκω που ακριβώς είναι το πρόβλημα να κάνουν ένα ταξιδάκι με μέση ταχύτητα 120χλμ/ωρα. Από την δική μου εμπειρία ο σκοπός μιας μηχανής σε εθνική οδό είναι να μπορεί να προσπερνά άνετα τις νταλίκες και όχι να πηγαίνει με 180 στην αριστερή λωρίδα. Δηλαδή ενα KLE ή ενα Transalp δεν πρέπει να βγαίνει εθνικη;

Η μονες δικές μου συμβουλες είναι να δοκιμάσετε την φόρτωση στην Ελλάδα πρώτά, να ξέρετε οτι δεν σας κουράζει, και να δείτε με την ασφάλεια αν έχετε οδική εκτος Ελλάδος, αν δεν έχετε να βάλετε.

Το κλε στα χαρτιά γράφει 191 τελική, το 300 κινέζικο με 120 έχει κραδασμούς κομπρεσέρ 15hitachi αχαχχα, μην συγκρίνεις κλε τρανσαλπ με Κινέζο 312 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, mp123 said:

Το ενα ειναι 42 αλογα το αλλο ειναι 30  πιο καλα στεκετε το mt03.

οπως καi να εχει εθνικη θες πανω απο 70 αλογα τουλαχιστον για να σταθεις με αξιοπρεπια να λεμε τωρα την αληθεια.εγω αυτο ξερω απο την λιγη εμπειρια που εχω.

 

Εγώ πάντως μια χαρά πάω εθνική με 130-140 σταθερά με 33 άλογα και υποτυπώδη κάλυψη αέρα.

Θα ήταν καλύτερα αν είχα 100 άλογα? Σίγουρα. Αλλά αν έχεις όρεξη, ειδικά σε εθνική, μια χαρά ταξίδι κάνεις. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...