Προς το περιεχόμενο

Χρηση Του αυτοκινητου χωρις το εργοστασιακο καπακι απο το φιλτροκουτι.


giannisP14

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα! Γνωριζει κανεις αν μπορει να υπαρξει καποια βλαβη η οποιαδηποτε ανωμαλια του κινητηρα με το να χρησιμοποιω το αυτοκινητο (Leon 1.4 Tsi) χωρις το καπακι απο το φιλτροκουτι με το εργοστασιακο (για την ωρα) φιλτρο  οπως φαινεται στην εικονα? (Γνωριζω οτι δεν θα υπαρξει αυξηση στην αποδοση αλλα ο ηχος ειναι τουλαχιστον εθιστικος 😂😂) Το μονο που μου ειπε ενας γνωστος ειναι οτι το φιλτρο θα βρωμιζει πιο γρηγορα και θα χρειαζεται νωριτερα αλλαγη, το οποιο δεν το θεωρω και ιδιαιτερο προβλημα. Ευχαριστω εκ των προτερων !

Screenshot_20190715-132435.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Θα τραβάς ζεστό αέρα  2) Θα αυξηθεί το lag γιατί θα χάσεις την πίεση μέσα στο κουτί από την κίνηση του αυτοκινήτου 3) αν βρέξει πιθανό την έβαψες. Κάτι θα γνωρίζουν οι κατασκευαστές για να το βάζουν όλοι μέσα σε κουτί. Άλλο το CAI, που μπαίνει μπροστά σε σημείο που του κτυπά άπλετος φρέσκος αέρας, και άλλο ..... αυτό

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, giannisP14 είπε

Νομίζω πως η λύση είναι ένα ΚΝ φίλτρο και κλειστό το καπάκι λοιπον! Ευχαριστώ για τον χρόνο σας 

Ναι.Μετα πας σε ολοκληρη εισαγωγη, αλλα εκει τα σκας.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτιάξε μια εισαγωγή φίλε μου. Αλλιώς δες αν υπάρχει κάποιο Κιτ σε βαρελάκι για το αμάξι σου. Στο δικό μου έχω βάλει carbon εισαγωγή και δεν τραβάει και καθόλου ζεστό αέρα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, giannisP14 είπε

Νομίζω πως η λύση είναι ένα ΚΝ φίλτρο και κλειστό το καπάκι λοιπον! Ευχαριστώ για τον χρόνο σας 

Μην περιμένεις και τρελή αδιάφορα με ελεύθερο φίλτρο .

Εάν έχεις αισθητήρα μαφ θέλει προσοχή στη ποσότητα λαδιού , υπάρχει περίπτωση να καεί.

Συχνό καθάρισμα ανά 10.000.

Εάν θες βγάλε το παπά αλλά με κλειστό φιλτροκουτι.

Γιατι δεν κοιτάς μια ολοκληρωμένη εισαγωγή τύπου cai ;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες με "CAI" όμως δεν έχουμε πάλι το πρόβλημα του νερού σε περίπτωση βροχής; εγώ πάντως το προηγούμενο ( ιμπιζακι) το ειχα φουλ πρώτο στάδιο κανονικοτατα με CAI και δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα και ας κυκλοφορούσε το αμάξι πολύ συχνά σε βροχές,γι'αυτό και συζήτησα για το "ανοιχτό καπάκι".

18 ώρες πριν, meletis_m είπε

Μην περιμένεις και τρελή αδιάφορα με ελεύθερο φίλτρο .

Εάν έχεις αισθητήρα μαφ θέλει προσοχή στη ποσότητα λαδιού , υπάρχει περίπτωση να καεί.

Συχνό καθάρισμα ανά 10.000.

Εάν θες βγάλε το παπά αλλά με κλειστό φιλτροκουτι.

Γιατι δεν κοιτάς μια ολοκληρωμένη εισαγωγή τύπου cai ;

Ναι για το μαφ το διάβασα,βέβαια λέει θέλει να είσαι αρκετα απρόσεκτος στην ποσότητα του λαδιού 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, giannisP14 είπε

Παίδες με "CAI" όμως δεν έχουμε πάλι το πρόβλημα του νερού σε περίπτωση βροχής; εγώ πάντως το προηγούμενο ( ιμπιζακι) το ειχα φουλ πρώτο στάδιο κανονικοτατα με CAI και δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα και ας κυκλοφορούσε το αμάξι πολύ συχνά σε βροχές,γι'αυτό και συζήτησα για το "ανοιχτό καπάκι". 

Στο CAI βάζεις αδιάβροχα φίλτρα, που συνήθως έχουν λάδι και δεν διαλύονται με το νερό.  Δεν βάζεις χάρτινα.

+ Όταν λέμε CAI, δεν εννοούμε απλά ότι τοποθετούμε όπου νάνε ένα "κωνικό" φίλτρο, αλλά τοποθέτηση του σε σωστό σημείο ώστε να τραβά απευθείας κρύο καθαρό αέρα (CAI = COLD Air Intake) και να προστατέυεται από νερά και λάσπες. Συνήθως τα σωστά CAI είναι πάλι μέσα σε κουτιά ή διατάξεις που κρατούν το σύστημα πεπιεσμένο.  Σε ένα κουτί που απλα έβγαλες το καπάκι, ότι νερό μπει μέσα, θα παραμείνει εκεί. Στην καλύτερη θα πνίξεις την μηχανή, στην χειρότερη θα τραβήξει μέσα νερά και θα τα τινάξει. CAI που είναι εκτεθειμένα (αλλά σε σημείο που να μην μαζεύεται νερό) συνήθως μπαίνουν και μέσα σε αδιάβροχη σακούλα.

Τα σωστά CAI στοιχίζουν. Για κάποιον που δεν θέλει να περάσει σε καγκουροκαταστάσεις, ένα drop-in replacement είναι η καλύτερη και φθηνότερη επιλογή. Αλλιώς τοποθετείς, εάν μπορείς χωρίς πολλές μετατροπές, εργοστασιακό σύστημα από κινητήρα μεγαλύτερης ιπποδύναμης (η καλύτερη επιλογή). 

Παράδειγμα από σωστό CAI σε mini r56. Φρέσκος αέρας από το Scoop, μπαίνει απευθείας στο φίλτρο, που παραμένει σφραγιστό και σε πίεση

Related image

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...