Προς το περιεχόμενο

Αφαίρεση Foxstore από το Skroutz (+Εμπειρίες)...


Jimaki37

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 21/8/2021 στις 7:59 ΠΜ, arel είπε

FoxStore νίπτει skroutz, skroutz νίπτει FoxStore και τα δυό πελάτη εμπαίζουν και με γέλια αυτοεπαινούνται.
λύψη παραγγελίας! #******-****273 απο Skroutz.gr Ecommerce Support 19/08/2021 at 11:49 AM
αμέσως μετά μίλησα τηλεφωνικά με FoxStore για μια απορία που είχα με το φίλτρο νερού της καφετιέρας και δεν μου ανέφεραν τίποτε σχετικό για την μη προμήθεια της.
το απόγευμα με πρόσχημα έλλειψης το skroutz ακύρωσε τη παραγγελία 19/08/2021 at 4:20 PM και μετά ακολούθησε η συνήθης παρηγοριά με χάντρες και καθρεφτάκια.

ενώ την ίδια μέρα 19/08/2021 η foxstore.gr μέχρι αργά το βράδυ πωλούσε καφετιέρα στα 250.00€ με 5.00€ εντός αττικής και 16.00€ έξοδα αποστολής στη διεύθυνση μου.

άλλα δύο καταστήματα που θορυβημένοι από τη fake ανάρτηση της  foxstore.gr στο skroutz.gr και σε άλλη ανταγωνιστική σελίδα πωλούσαν τη καφετιέρα απο 249,98€ περίπου με τα ανάλογα μεταφορικά τους την ίδια μέρα μέχρι αργά το βράδυ.

αισθάνομαι κοροϊδία και εμπαιγμό με τελικό αποτέλεσμα έμεινα χωρίς καφετιέρα.

Gkazaki. mpr iki, Ellinikos. Life time quaranty

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγώ τη πρόσφατη εμπειρία μου για τη πρώτη μου αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα 

Ηθελα να ξεκινήσω να φτιάξω καινούργιο σταθερο υπολογιστή, είδα ότι ειχε καλες τιμές. Είδα στο site τους ότι υπάρχει η δυνατότητα να παραγγείλω με τη μέθοδο της αντικαταβολής και προχώρησα σε παραγγελία εφόσον δεν βιαζόμουν και φυσικά δεν προπληρώνω τίποτα οπότε δεν είχα να χάσω κατι.

Στις 12/9/23 καταχώρησα ηλεκτρονική παραγγελία επεξεργαστή,μητρική,μνήμες και nvme δίσκο(συνολικής αξίας 580 ευρώ) αποστολή με δικα τους μέσα για παραγγελίες ανω των 500 εύρω για εντός αττικής.Στις 18/9/23 δέχθηκα τηλεφώνημα για τις ωρες που θα βρίσκομαι σπίτι για να παραλάβω και στις 19/9/23 παρέλαβα. Όλα πήγαν καλα σφραγισμένα αχτύπητα κλπ. 

Τώρα σε περίπτωση στραβής δεν γνωρίζω.

Να σημειώσω ότι τη περίοδο που έψαχνα τα parts διαπίστωσα ότι στο bestprice το κατάστημα ήταν foxstore και στο skroutz Golden byte(είχαν τη ιδια διεύθυνση). Στην απόδειξη που ελαβα αναγράφεται ως Golden byte.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Giannis-Mak εφοσον φαγανε ποδι απ το Skroutz αναμενομενο ηταν ν αλλαξει η ονομασια και να πουλανε μονο διαδικτυακα, χωρις να χει φυσικη εδρα. Κακως επιτρεπουν και οι δυο πλατφορμες, σ αυτα τα μαγαζια να υπαρχουν. Ανα πασα στιγμη, ο ιδιοκτητης του, βαραει κανονι και χανεις τα λεφτα σου κι αντε μετα να τους βρεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως φυσική έδρα έχει κανονικά το fox, έκανα παραγγελία μια μητρική πρόσφατα με επιλογή πληρωμής στο κατάστημα και τιμή την χαμηλότερη της αγοράς

31 Ιουλίου έγινε η παραγγελία με "διαθεσιμότητα 4-10 μέρες", 7 Αυγούστου ήταν στο κατάστημα

 

Σκρουτζ το έχουν μόνο μέσω του καλαθιού;

IMG_20231002_184537.jpg

Επεξ/σία από Oscar_Mike
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψώνισα κάτι πρόσφατα από το Foxstore και επειδή είχα διαβάσει όλα αυτά που γράφτηκαν στο νήμα αυτό, θέλω να αναφέρω ότι όλα πήγαν καλά. Η συναλλαγή ήταν άψογη, τα προιόντα ήρθαν στους αναφερόμενους χρονους και σε άριστη κατάσταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Απο οσο ξερω, για προιοντα τεχνολογιας, την εγγυηση τη δινει ο κατασκευαστης. Δηλαδη αν παθει κατι οποιοδηποτε κομματι hardware, θα πρεπει να παει στην επισημη Ευρωπαϊκη Αντιπροσωπεια, εφοσον ο κατασκευαστης δεν εχει δωσει εξουσιοδοτηση για επισκευη εντος Ελλαδος. Κανονικα αυτο θα πρεπει να το αναλαβει το καταστημα απ οπου αγοραστηκε το προϊον κι οχι ο αγοραστης με δικα του εξοδα.
Αν η βλαβη προκληθηκε απο κακη χρηση, δεν ισχυει η εγγυηση κι ο πελατης καλειται να πληρωσει το κοστος της επισκευης. 
Σε περιπτωση που η βλαβη προκληθηκε ακουσια, χωρις ανθρωπινη παρεμβαση κι εφοσον αυτο επαληθευτει απ τον τεχνικο ελεγχο, τοτε γινεται χρηση της εγγυησης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα παραγγελία λάπτοπ σήμερα το πρωί από το site του foxstore (πληρωμή με κάρτα που προχώρησε κανονικά), και μετά από αρκετές ώρες ακόμα δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης ούτε φαίνεται καν η παραγγελία στο Ιστορικό Παραγγελίων.

Είναι νορμάλ αυτό με βάση τη δική σας εμπειρία από το κατάστημα;

Επεξ/σία από cashkader
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, cashkader είπε

Έκανα παραγγελία λάπτοπ σήμερα το πρωί από το site του foxstore (πληρωμή με κάρτα που προχώρησε κανονικά), και μετά από αρκετές ώρες ακόμα δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης ούτε φαίνεται καν η παραγγελία στο Ιστορικό Παραγγελίων.

Είναι νορμάλ αυτό με βάση τη δική σας εμπειρία από το κατάστημα;

πηρες τηλεφωνο για επιβεβαιωση? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/11/2023 στις 12:48 ΜΜ, Nalfein33 είπε

Εχει κανεις εμπειρια με εγγύηση etc αν χαλασει κατι ?

Αν και απαντάω αργά εγώ είχα θέμα με ένα κιτ από ραμ η μία από τα δυο στικ είχε πρόβλημα και είχα μπλε οθόνες πήρα τηλ έγραψα τι συμβαίνει τις έστειλα πίσω τις έλεγξαν και μου ήρθαν καινούργιες. Πριν κάνα 1,5 χρόνο ήταν ακόμη δουλεύω το κιτ που μου έστειλαν μετά.

Γενικά έχω πάρει πολλά πράγματα δεν είχα κανένα θέμα στις αγορές μου από αλεπού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ChristosFis είπε

πηρες τηλεφωνο για επιβεβαιωση? 

Είναι κλειστά τα Σάββατα.
Πάντως μετά από αρκετές ώρες ήρθε τελικά το email επιβεβαίωσης παραγγελίας. Τσάμπα ανησύχησα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/11/2023 στις 12:48 ΜΜ, Nalfein33 είπε

Εχει κανεις εμπειρια με εγγύηση etc αν χαλασει κατι ?

Ειχα θεμα με RAM kit που επέστρεψαν τα λεφτά αφού τις τσέκαραν, βέβαια τους έπρηξα στα τηλέφωνα για να γίνει το συντομότερο. Τους άφησα μέτρια κριτική και με έπαιρνε ο "μανατζερ" να μου δώσει κουπόνια να την αλλάξω. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Ετοιμαζόμουν να κάνω παραγγελία και διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια και τα στοιχεία που έχει αναρτήσει στο ΓΕΜΗ κάτι δεν πάει καλά, δεν νομίζω να τους εμπιστευόμουν.

Από το site:

image.png.0173f207f476ec4bf2d93f042014bcde.png

Από το ΓΕΜΗ, με βάση τον αριθμό που αναφέρει στο site:

https://publicity.businessportal.gr/company/161519901000

image.png.2668ea9c7616b647fbe010df41684d28.png

image.png.48cf22e4fd6d09ea8522fed0acdce67e.png

Η εταιρεία αυτή δεν ιδρύθηκε το 2017 που αναφέρει και έχει μηδενικές πωλήσεις, παρότι διατηρεί 2 e-shop...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, Patrick147 said:

Ετοιμαζόμουν να κάνω παραγγελία και διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια και τα στοιχεία που έχει αναρτήσει στο ΓΕΜΗ κάτι δεν πάει καλά, δεν νομίζω να τους εμπιστευόμουν.

Ποιά σχόλια? Εγώ έχω πάρει όλο το PC μου από εκεί και πολλοί άλλοι.. επίσης περνάω κυριολεκτικά κάθε μέρα από το μαγαζί για να παω σπίτι μου και είναι ανοιχτό και λειτουργεί. Βέβαια προσωπικά έχω να αγοράσω πολλά χρόνια κάτι αλλά δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...