l337 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 11 ώρες πριν, z3et είπε Το εκανα και αυτο, οπως και στο Facebook chat της Cosmote. Και..; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
z3et Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Μόλις τώρα, l337 είπε Και..; Τιποτα, με παρεπεμψαν να μιλησω στο τμημα του e-Shop. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
z3et Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Τελικα, μαλλον θα καταληξει "κομπλε" η φαση. Βρηκαν Nokia 8 να μου το αντικαταστησουν και θα το παραλαβω την Τριτη. Μακαρι να ειναι σφραγισμενο. Αλλα και παλι δεν αναιρει την ταλαιπωρια που εφαγα χωρις λογο. Anyway, μαθαμε και κατι the hard way... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
txcellas Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, z3et είπε Τελικα, μαλλον θα καταληξει "κομπλε" η φαση. Βρηκαν Nokia 8 να μου το αντικαταστησουν και θα το παραλαβω την Τριτη. Μακαρι να ειναι σφραγισμενο. Αλλα και παλι δεν αναιρει την ταλαιπωρια που εφαγα χωρις λογο. Anyway, μαθαμε και κατι the hard way... Ένας συνήγορος ισως να την έλυνε πιο γρήγορα την ταλαιπωρία σου. Ελπίζω να είναι κλειστό το καινούριο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
csontheline Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Η επιστροφή του χρηματικού ποσού θα ήταν σε μετρητά ή σε πιστωτικό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
z3et Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Σε λογαριασμο τραπεζας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
z3et Δημοσ. 13 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2019 Να πω τελικά, μετα απο εξτρα μπερδέματα με τα ελτα, πηρα καινουρια συσκευή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 9 ώρες πριν, divo είπε Δεν μπορουν να σου κανουν επιστροφη τα καταστηματα cosmote germanos. Εχουν αλλο αφμ. Αυτο που θα επρεπε να κανεις μια και ειχες DOA ,courier και επιστροφη στις αποθηκες στην Αυλώνα. Οκ σεβαστο για τα καταστηματα να μην κανουν επιστροφη λογο αλλου ΑΦΜ. Να μην βοηθανε ομως ή να μην αναλαμβανουν τη διαδικασια ειναι απλα τραγικο. Δεν εχουν ιδεα απο εξυπηρετηση πελατων, οχι οτι δεν το γνωριαζαμε για τις 3 αυτες εταιρειες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ParhsG Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Στις 31/7/2019 στις 5:47 ΜΜ, kallair είπε Δεν εχει λογικη αυτο που λες. Δλδ αν μενεις θεσσαλονικη και μετα απο 4 χρονια εχεις μετακομισει Κρητη, θα πρεπει να πας πισω θεσσαλονικη για να σου δωσει ο ΙΔΙΟΣ παροχος, βεβαιωση; Αφου το database τους ειναι ενα κ με αυτό συνδεονται. Ναι και σε εμενα δε το διναν πηγα σε 4 wind. Τελικα πηγα στο καταστημα που το εβγαλα. Αν εισαι μακρια κανεις αιτηση καινερχεται με ταχυδρομιο απο κεντρικσ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 24 λεπτά πριν, divo είπε Πως θα αναλαβουν τη διαδικασια απο τη στιγμη που εχουν αλλο αφμ; Θα πρεπει να σου δωσουν δελτιο παραλαβης ενος πραγματος που δεν εχουν δικαίωμα να το παραλαβουν. Μονο ετσι θα εισαι καλυμμένος οτι το εδωσες πισω. Και να το στειλουν σε αποθηκη που δεν ειναι δικη τους. Κατι που σε μας φαίνεται απλο στην πραγματικοτητα δεν ειναι. Τι θα επρεπε να κανουν. Να κανουν παραλαβη, να ανοιξουν νεο κωδικο με το SN, να γινει η εγγραφή στη κεντρική αποθηκη τους, να γινει εισαγωγη σαν προιον στην αποθήκη και στο καταστημα και ταυτοχρονα διαγραφη απο την αλλη της αυλωνας (εκει δεν ξερω αν μπορει να διαγραφει μια και ειναι χαρακτηρισμενο DOA), και να ξαναχαρακτηριστει DOA. Και τελικα να παρεις το δελτιο παραλαβης. Και αυτό που θα επρεπε να γινει ειναι, μιλας με το13888, το εχουν χαρακτηρισει ηδη DOA καλεις ή το πας σε ενα ελτα κουριερ και παει αυλωνα. Απο εκει αν βρουν σε καταστημα ή σε αποθηκη καποιο ιδιο σε καλουν αλλιως γινεται επιστροφη χρηματων. Ποιος απο τους δυο τροπους ειναι πιο απλος και γρηγορος; Δεν διαφωνω με τις διαδικασιες που περιγραφεις. Θα μπορουσε καλλιστα να μπορουν να αναλαμβανουν να το κανουν για τον πελατη στο πλαισιο της εξυπηρετησσης πελατων τους. Ειναι πελατης του ιδιου καταστηματος.Οι εσωτερικες διαδικασιες που χρειαζονται δεν ενδιαφερουν τον πελατη πως θα γινουν και ειναι κατι που γινεται σε πολλες αλλες αντιστοιχες καταστασεις. Θσ επερνε περισσοτερο χρονο να διεκπεραιωθει? Ισως αλλα ειναι απολυτα εφικτο να γινει χωρις να αναιρει και την διαδικασια που αναφερεις με το κουριερ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 2 ώρες πριν, divo είπε Αυτο σου εξηγω οτι για να μπορουν να το κανουν και να παρεις αμεσα ενα χαρτι εσυ θα επρεπε να περασουν το λιγότερο 2 με 3 μερες. Θα αφηνες εσυ κατι σε οποιοδηποτε καταστημα χωρις καποια αποδειξη; Εγω παντωςδε θα αφηνα Δεν ειναι θεμα διαδικασιας δικη τους αλλα θεμα καθαρα φορολογικο. Ειναι σαν να παρεις πραγματα απο κοτσοβολο και να στα κανει επιστροφη το πλαισιο. Μπορει να ειναι στον ιδιο όμιλο ολα αυτα αλλα ειναι ξεχωριστα καταστηματα. Δεν τους δικιολογω, απλα το αιτιολογω. Εχει πολλα στραβα ο οτε αλλα οταν μπαινει στη μεση ο φορολογικος ελεγχος, το πραμα δεν παει παρακατω Θα ισχυε αν το γυρναγε στο Γερμανο και του αρνουνταν οπως και εγινε. Στο μαγαζι της Cosmote θα επρεπε να τον εξυπηρετησουν, το οτι φορολογικα καθε μαγαζι μπορει να εχει αλλο ΑΦΜ δεν τον ενδιαφερει τον πελατη. Θα επρεπε να το παρει να δωσει χαρτι οτι το εχει παραλαβει και να κανει τις οποιες διαδικασιες χρειαζονταν εσωτερικα. Μη τρελαθουμε κιολας, το οτι εχει αλλο ΑΦΜ δεν σημαινει οτι δεν μπορει να κανει τις οποιες διαδικασιες χρειαζεται για λογαριασμο του πελατη. Ειναι σαν να μου λες οτι επειδη αγορασα μια τηλεοραση απο Αθηνα απο Κωτσοβολο κλπ και μετακομησα και χρειαστικε να την παω στο καταστημα για εγγυηση δεν θα το δεχονταν γιατι δεν αγορατηκε απο αυτους αλλα απο Αθηνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
z3et Δημοσ. 15 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 15 Αυγούστου 2019 Το οτι εγω το αγορασα απο το eshop της Cosmote αλλα μου στάλθηκε απο τις αποθηκες του Γερμανου στον Αυλώνα; Και γιατι ο μεσος πελατης να γνωριζει ολες αυτες τις διαδικασιες; Γιατι στους 3 διαφορετικους υπαλληλους που απευθύνθηκα δεν μου δωθηκαν οι σχετικες οδηγίες και επρεπε να το βρω μεσω Λαμίας; Δεν χωραει δικαιολογια πουθενα ολο αυτο. Ειναι αντιεπαγγελματικο τι να πω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
boubou38 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2019 Απαράδεκτο το eshop της Cosmote. Έκανα παραγγελία για αγορά κινητού τηλεφώνου online με αντικαταβολή. Έλαβα άμεσα το αυτοματοποιημένο μήνυμα για την λήψη της και έκτοτε τίποτα....!!!! έχουν περάσει 4 εβδομάδες! Πέρασα εν τω ματαξύ απο κατάστημα cosmote και με συμβούλεψαν να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με το eshop. προσπάθησα 2-3 φορές, με είχαν στην αναμονη για 5-10 λεπτά και επειδή δεν είχα πολύ χρονο να περιμένω στη γραμμή, το έκλεινα. Ουτε έλαβα ποτέ ενημέρωση (email ή τηλέφωνο) οτι η παραγγελία δεν μπορεί να ολοκληρωθεί για τον Χ λόγο.... Χαμηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sotos2004 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Από αυτά που διαβάζω καταλήγω ότι θα πρέπει να τους ρωτάμε ποιός είναι ο ΑΦΜ τους για να μπορούμε να καταλάβουμε αν έχουμε να κάνουμε με την εταιρεία ή με κάποιον συνεργάτη. Σε άλλη περίπτωση εγώ ζήτησα αντίγραφο λογαριασμού από κατάστημα WIND και μου είπαν δεν γίνεται γιατί έτσι θα αποκτήσουν πρόσβαση στα δεδομένα μου και απαγορεύεται από GDPR!!! Αν θέλω μου είπαν να μου στείλουν ένα λογαριασμό στο σπίτι ενώ εγώ τον έχω μόνο ηλεκτρονικό (e-mail) . Ότι να'ναι , στο τέλος θα τραβάμε καλώδια δικά μας για να μιλάμε!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2019 Στις 4/10/2019 στις 6:02 ΜΜ, sotos2004 είπε Σε άλλη περίπτωση εγώ ζήτησα αντίγραφο λογαριασμού από κατάστημα WIND και μου είπαν δεν γίνεται γιατί έτσι θα αποκτήσουν πρόσβαση στα δεδομένα μου και απαγορεύεται από GDPR!!! Αν θέλω μου είπαν να μου στείλουν ένα λογαριασμό στο σπίτι ενώ εγώ τον έχω μόνο ηλεκτρονικό (e-mail) . Ότι να'ναι , στο τέλος θα τραβάμε καλώδια δικά μας για να μιλάμε!!! Ορθά σου είπαν. Έτσι είναι το σωστό και έτσι γίνεται παντού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα