Προς το περιεχόμενο
ProponitisTouKanape

Opel Astra J vs Ford Focus Mk-III

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδάκια καλησπέρα.

Θα ήθελα να γράψουν τις εμπειρίες τους κατα κύριο λόγο κάτοχοι των δυο αυτοκινήτων (εντάξει αμα το έχει ο αδερφός κάποιου δε λέμε οχι). Πραγματική κατανάλωση (πείτε και κινητήρα), βλαβες, ποιότητα κύλισης-άνεση στο ταξίδι (πολύ σημαντικό), επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής (αν έχει τριγμούς π.χ. το εσωτερικό) κ.α. 

Επίσης για να μην κουραζόμαστε αργότερα στο θέμα. 

  • Δεν με ενδιαφέρει καινούριο Picanto/i10 etc
  • Δε με ενδιαφέρει κανένα Toyota
  • Δε με ενδιαφέρουν αυτοκίνητα με 80 άλογα
  • Προτάσεις ευπρόσδεκτες αρκεί να είναι τουλάχιστον στην ίδια κατηγορία (μεγαλύτερη ναι, μικρότερη όχι)

Cheers :-D

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα φίλε μου εγώ έχω το opel astra j το τελείως απλό με τα 100ps .το είχα πάρει το 15 μεταχειρισμένο με δύο ιδιοκτήτες πριν παρακαλώ!! με 70.000 χλμ .τώρα έχω 140.000χλμ και του έχω βάλει αέριο landi renzo πριν 15.000 χλμ έτσι είναι πολύ οικονομικό. Το αμάξι είναι πολύ βαρύ 1.700 κιλα άδειο και η κατανάλωση στην πόλη μέσα είναι εξωφρενική .μιλάμε 15 λίτρα για πλάκα στο σταματά ξεκίνα με air condition. Σίγουρα τα τουρμπατα θα καίνε λιγότερο λόγο βάρους αλλά δεν το έχω ψάξει γιατί δεν ήθελα τούρμπο.στο ταξίδι με νορμάλ ταχύτητες μπορεί να γράψει και κάτω από 7 λίτρα. Η ποιότητα κύλισης είναι φοβερή καθώς και η ασφάλεια που σου παρέχεται. Από ζημιές αν και το φοβόμουν δεν έχει βγάλει τπτ . Άλλαξα μόνο αντλία νερού περισσότερο προληπτικά όταν το πηρα γιατι μου το είχαν πει όταν έκανα έλεγχο. Και ένα σωληνάκι που είχε διαρροή πριν 2 χρόνια . Αυτά. Για μένα το αμάξι αξίζει φουλ και θα το ξαναεπερνα .αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι αλλο ρωτα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα το focus ecoboost. Αρκετά πιο ποιοτικό αμάξι σε πάτημα και εσωτερικά, νορμαλ κατανάλωση καλές επιδόσεις και σίγουρα λιγότερα προβλήματα. Δεν αποκλείεται μάλιστα να βρεις κάποιο με υπόλοιπο εγγύησης. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, fotisdra είπε

Καλησπέρα φίλε μου εγώ έχω το opel astra j το τελείως απλό με τα 100ps .το είχα πάρει το 15 μεταχειρισμένο με δύο ιδιοκτήτες πριν παρακαλώ!! με 70.000 χλμ .τώρα έχω 140.000χλμ και του έχω βάλει αέριο landi renzo πριν 15.000 χλμ έτσι είναι πολύ οικονομικό. Το αμάξι είναι πολύ βαρύ 1.700 κιλα άδειο και η κατανάλωση στην πόλη μέσα είναι εξωφρενική .μιλάμε 15 λίτρα για πλάκα στο σταματά ξεκίνα με air condition. Σίγουρα τα τουρμπατα θα καίνε λιγότερο λόγο βάρους αλλά δεν το έχω ψάξει γιατί δεν ήθελα τούρμπο.στο ταξίδι με νορμάλ ταχύτητες μπορεί να γράψει και κάτω από 7 λίτρα. Η ποιότητα κύλισης είναι φοβερή καθώς και η ασφάλεια που σου παρέχεται. Από ζημιές αν και το φοβόμουν δεν έχει βγάλει τπτ . Άλλαξα μόνο αντλία νερού περισσότερο προληπτικά όταν το πηρα γιατι μου το είχαν πει όταν έκανα έλεγχο. Και ένα σωληνάκι που είχε διαρροή πριν 2 χρόνια . Αυτά. Για μένα το αμάξι αξίζει φουλ και θα το ξαναεπερνα .αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι αλλο ρωτα

Τι 15 λιτρα, αυτο ειναι εξωφρενικο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, paylidis είπε

Καλύτερα το focus ecoboost. Αρκετά πιο ποιοτικό αμάξι σε πάτημα και εσωτερικά, νορμαλ κατανάλωση καλές επιδόσεις και σίγουρα λιγότερα προβλήματα. Δεν αποκλείεται μάλιστα να βρεις κάποιο με υπόλοιπο εγγύησης. 

Δεν έχει ποιο ποιοτικό εσωτερικό το focus. Τα έχω δει και τα δύο μέσα. 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, thanasisxask είπε

Δεν έχει ποιο ποιοτικό εσωτερικό το focus. Τα έχω δει και τα δύο μέσα. 

Και εγώ προφανώς τα έχω δει και τα δυο μέσα και φυσικά είναι ανώτερο το focus. Από εκεί και πέρα είναι και λίγο υποκειμενικό. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα και εγώ το Astra j 1.4 140 άλογα έκδοση Cosmo. Η ηλεκτρονική ανάρτηση όλα τα λεφτά, παρα πολύ άνετο σε ταξίδια και μέσα στην πόλη. Το αμάξι είναι αρκετά βαρύ και ακόμη κάθε με αυτόν τον κινητήρα σέρνεται οπότε θα προτιμούσα τον 1600 με τα 180 άλογα. Το πούλησα στον κολλητό μου επάνω στην 4ετια , το έχει ήδη 3.5 χρόνια , δεν έχει βγάλει ούτε μία ζημιά.

Ωραίους χώρους , μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ από το focus , ψηλή θέση οδήγησης δεν την συμπάθησα ποτέ.

Αυτά από εμένα

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Και εγώ προφανώς τα έχω δει και τα δυο μέσα και φυσικά είναι ανώτερο το focus. Από εκεί και πέρα είναι και λίγο υποκειμενικό. 

Συμφωνώ με τον Θανάση εγώ , επειδή και εγώ σκεφτόμουν αναμεσαυσε αυτά τα 2 αλλά πήρα το Opel μόνο λόγω μεγαλύτερου Πορτ μπαγκαζ. Από την αρχή μου έδειχνε ποιοτικότερο το Opel αλλά μην ξεχνάτε παίζει ρόλο και η έκδοση. Εγώ που είχα πάρει cosmos είχε 2500€ πάνω σε σχέση με την απλή οπότε δεν είχε αυτή την πλαστικουρα σε κονσόλα , είχε δερμάτινο τιμόνι λεβιέ και ύφασμα δέρμα στα καθίσματα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε astra j 1.6cc 136hp diesel που το έχω οδηγήσει θα σου πω πως ήταν γρήγορο, άνετο είχε θόρυβο στην καμπίνα. Δεν μου άρεσε η σχέση μετάδοσης της έκτης ταχύτητας δηλ. είχε "σχετικά" πολλές στροφές ο κινητήρας σε σχέση με τα χιλιόμετρα. Κατά τα αλλά είναι μια καλή επιλογή 

Επεξ/σία από thanasisxask

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτοχος Ecoboost το χιλιαρι με τα 125. Μέση κατανάλωση έχω 7,6 στο trip computer, πόλη παίζει γύρω στα 8 χωρίς προσπάθεια, εκτός γύρω στα 6,5 με 7. Παραδόξως στο ταξίδι δεν του φαίνεται ότι είναι χιλιαρι, εφόσον κινείσαι κοντά στα όρια. Μετά τα 150 αρχίζει να δυσκολεύεται στην επιτάχυνση αλλά είπαμε, χιλιαρι. Ζημιές τα Ecoboost βγάζουν συγκεκριμένες, ένα σωληνάκι που έσπαγε και είχε γίνει σχετική ανάκληση, ένα o-ring στον καθρέπτη της μηχανής που κι αυτό ήταν κατασκευαστικό ελάττωμα αλλά δεν έκανε ανάκληση η Ford, συνήθως το αλλάζανε στην εγγύηση. Στο clubford έχει κι άλλες ιστορίες αλλά δεν είναι ο κανόνας, νομίζω αυτά τα δύο είναι τα σοβαρά που καλό είναι να έχουν αλλαχθεί αν πας σε χιλιαρι.

Στο ταξίδι είναι ήσυχο με καλή ποιότητα κύλισης, εξαρτάται βέβαια και με τι το συγκρίνεις. Αντίστοιχη Mercedes a160-180 ( δεν θυμάμαι ) μου είχε φανεί χειρότερη προσωπικά. Μείον πάντως ο χώρος αποσκευών, μικρότερος από το μέσο όρο. Ότι άλλο θες ρωτάς

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτα απ'ολα σας ευχαριστώ όλους όσους ασχοληθήκατε και απαντήσατε.

Παμε παρακάτω.

Επειδή το αυτοκίνητο προορίζεται για commuting, δίνω βάρος αρκετά στην άνεση στην εθνική (επιδόσεις και κύλιση). Απο το Auris που έχω τώρα είμαι απογοητευμένος σε αυτό το θέμα.

Για χώρους δεν ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα καθώς δεν έχω οικογένεια, ούτε πρόκειται να αποκτήσω στο εγγύς μέλλον. 

Το Astra το είχαμε νοικιάσει ένα φεγγάρι, όταν πρωτοβγήκε και δε μου είχε αρέσει καθόλου το φινίρισμα του, αλλά ίσως έπαιζε ρόλο κι έκδοση και να ήταν φθηνή. Με προβληματίζει πάντως που ο φίλος λέει οτι ακόμα και τα 140 άλογα δεν είναι αρκετά ώστε να είναι σβέλτο το αυτοκίνητο. 

34 λεπτά πριν, bkran είπε

Κάτοχος Ecoboost το χιλιαρι με τα 125. Μέση κατανάλωση έχω 7,6 στο trip computer, πόλη παίζει γύρω στα 8 χωρίς προσπάθεια, εκτός γύρω στα 6,5 με 7. Παραδόξως στο ταξίδι δεν του φαίνεται ότι είναι χιλιαρι, εφόσον κινείσαι κοντά στα όρια. Μετά τα 150 αρχίζει να δυσκολεύεται στην επιτάχυνση αλλά είπαμε, χιλιαρι. Ζημιές τα Ecoboost βγάζουν συγκεκριμένες, ένα σωληνάκι που έσπαγε και είχε γίνει σχετική ανάκληση, ένα o-ring στον καθρέπτη της μηχανής που κι αυτό ήταν κατασκευαστικό ελάττωμα αλλά δεν έκανε ανάκληση η Ford, συνήθως το αλλάζανε στην εγγύηση. Στο clubford έχει κι άλλες ιστορίες αλλά δεν είναι ο κανόνας, νομίζω αυτά τα δύο είναι τα σοβαρά που καλό είναι να έχουν αλλαχθεί αν πας σε χιλιαρι.

Στο ταξίδι είναι ήσυχο με καλή ποιότητα κύλισης, εξαρτάται βέβαια και με τι το συγκρίνεις. Αντίστοιχη Mercedes a160-180 ( δεν θυμάμαι ) μου είχε φανεί χειρότερη προσωπικά. Μείον πάντως ο χώρος αποσκευών, μικρότερος από το μέσο όρο. Ότι άλλο θες ρωτάς

Αν δεν εχουν αλλαχτεί, για τι κόστος μιλάμε;

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το cosmos 1.4 140 hp το έχει ο κουνιάδος μου. Από ζημιές έχει βγάλει την Άρτα και τα Γιάννενα αλλά μάλλον είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Το εσωτερικό του πάντως μου φαίνεται αρκετά ποιοτικό ειδικά σε σύγκριση με το δικό μου leon 2007. Στο δρόμο επειδή το έχω οδηγήσει αρκετές φορές και σε ταξίδι 800χλμ που έκανα αυθημερόν, δεν με κούρασε καθόλου και μου φάνηκε αρκετά ήσυχο ακόμα και με 150χλμ/ώρα. Από επιδόσεις μια χαρά πάει αλλά λόγω βάρους δεν βάζει και φωτιά στην άσφαλτο. Κατανάλωση εντός 7.5-8.5 από όσο μου λέει. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πρώτα απ'ολα σας ευχαριστώ όλους όσους ασχοληθήκατε και απαντήσατε.

Παμε παρακάτω.

Επειδή το αυτοκίνητο προορίζεται για commuting, δίνω βάρος αρκετά στην άνεση στην εθνική (επιδόσεις και κύλιση). Απο το Auris που έχω τώρα είμαι απογοητευμένος σε αυτό το θέμα.

Για χώρους δεν ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα καθώς δεν έχω οικογένεια, ούτε πρόκειται να αποκτήσω στο εγγύς μέλλον. 

Το Astra το είχαμε νοικιάσει ένα φεγγάρι, όταν πρωτοβγήκε και δε μου είχε αρέσει καθόλου το φινίρισμα του, αλλά ίσως έπαιζε ρόλο κι έκδοση και να ήταν φθηνή. Με προβληματίζει πάντως που ο φίλος λέει οτι ακόμα και τα 140 άλογα δεν είναι αρκετά ώστε να είναι σβέλτο το αυτοκίνητο. 

Αν δεν εχουν αλλαχτεί, για τι κόστος μιλάμε;

Για το σωληνάκι υπάρχει ενεργή η ανάκληση από όσο ξέρω, δύσκολο να βρεις κάποιο που να μην το έχει αλλάξει, είχαν στείλει και γράμματα κτλ κτλ. Το o-ring σαν ανταλλακτικό είναι πολύ φτηνό αλλά έχει πολύ δουλειά + πολλές φλάντζες κτλ κτλ, σε αντιπροσωπεία γύρω στα 600, έξω λογικά θα γίνεται και φτηνότερα. Επίσης στα πρώτα μοντέλα ράγιζε το παγούρι του παραφλου, αλλά αυτό δεν έχει πάνω από 50 ευρώ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
26 λεπτά πριν, bkran είπε

Για το σωληνάκι υπάρχει ενεργή η ανάκληση από όσο ξέρω, δύσκολο να βρεις κάποιο που να μην το έχει αλλάξει, είχαν στείλει και γράμματα κτλ κτλ. Το o-ring σαν ανταλλακτικό είναι πολύ φτηνό αλλά έχει πολύ δουλειά + πολλές φλάντζες κτλ κτλ, σε αντιπροσωπεία γύρω στα 600, έξω λογικά θα γίνεται και φτηνότερα. Επίσης στα πρώτα μοντέλα ράγιζε το παγούρι του παραφλου, αλλά αυτό δεν έχει πάνω από 50 ευρώ.

Θυμασαι αν η ανακληση ηταν πανευρωπαϊκη; 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Θυμασαι αν η ανακληση ηταν πανευρωπαϊκη; 

Ναι ναι, και στο χιλιαρι και στο χίλια εξακόσια είχα διαβάσει για περιπτώσεις και Αγγλία. Βασικά το πρόβλημα ήταν κατασκευαστικό, δεν άντεχε τις υψηλές θερμοκρασίες και έσπαγε. Αν δεν το καταλαβαινες σχετικά γρήγορα, μπορεί να γινόταν ζημιά σοβαρή στο μοτέρ.  Υπήρξαν και Ελλάδα περιπτώσεις που άλλαξαν μοτέρ για αυτό το λόγο.

Έχει το Ford etis το site οπου βάζεις τον αριθμό πλαισίου και σου βγάζει λεπτομέρειες για το όχημα, αν έχει κάποια ανάκληση να τρέχει και άλλες πληροφορίες. Επίσης αν το πας για έλεγχο σε αντιπροσωπεία βλέπουν από το σύστημα τους τι έχει γίνει και πότε.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης αν κάποιος είχε Focus diesel αυτης της γενιάς ας μας πει τώρα την εμπειρία του. Ή ας σωπάσει για παντα :P 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.