Προς το περιεχόμενο

Opel Crossland X 1.2 T 130Hp


lionheart75

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω αποφασίσει να προβώ στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου τις αμέσως επόμενες ημέρες. 

Σε χρώμα γκρί μεταλλικό με μαύρη οροφή, ράγες οροφής (καθώς είναι εξτρά) και δίχρωμες 17" ζάντες.

Ήμουν για μέρες ανάμεσα σε αυτό και το 2008, αλλά τελικά κατέληξα στο opel και συγκεκριμένα στην επετειακή έκδοση 120 edition που παίζει τώρα αλλά με τον καλό κινητήρα 1,2 βενζίνης με τα 130 άλογα που φοράει και το 2008.

Υπάρχει κανείς που το έχει ήδη να μου πει με βάση την εμπειρία του από την συνύπαρξη αν έμεινε ικανοποιημένος ή το αντίθετο; 

Θα μου είναι πολύ χρήσιμη η εμπειρία κατόχων. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Επεξ/σία από lionheart75
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Το έχω εγώ με αυτό το μοτέρ αλλά στην πιο πλούσια έκδοση xclusive. Πολύ ικανοποιημένος. Ρώτα ότι θες και θα σου πω γνώμη.

Σε ευχαριστώ πολύ. Θα ήθελα μου πεις πραγματική κατανάλωση που έχεις εντός πόλης αλλά και εκτός (ταξίδι).

Επίσης αν στο ταξίδι είναι άνετο, έχει θορύβους στην καμπίνα από μηχανή ή αεροδυναμικούς, πώς στέκεται στον δρόμο γενικά.

Προέρχομαι από άλλη κατηγορία (Kia Sportage 2 λίτρα) και μαθημένος σε υψηλή θέση οδήγησης ήθελα πάλι ένα (SUV) αλλά πιο compact σε εξωτερικές διαστάσεις, πιο οικονομικό σε όλα (κατανάλωση - τέλη κλπ) που να χωράει όμως επαρκώς μια 4μελή οικογένεια.

Τα παιδιά πλέον έχουν κάπως μεγαλώσει (7-5) και δεν κουβαλάω πια καρότσια. 

Επίσης πες μου αξιοπιστία  πως τα πάει όσο καιρό το έχεις.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :) 

Επεξ/σία από lionheart75
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός από αυτά που ρωτάει ο φίλος lionheart75, πες μας αν υπήρχε κάτι που δεν σου άρεσε. 

Ενδιαφέρομαι κι εγώ για τη συγκεκριμένη έκδοση και θα ήθελα ν' ακούσω τη γνώμη σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω το 2008 με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα και έχω μείνει απίστευτα ικανοποιημένος!

Στην εθνική με a/c μονίμως ανοικτό, αν δεν φουσκώνεις το τούρμπο και οδηγείς χαλαρά με μια σταθερή ταχύτητα μαξ 120 είσαι κάτω από 6λιτ/100χλμ

Στην πόλη να υπολογίζεις ΠΆΝΩ ΚΑΤΩ 1 λίτρο παραπάνω

Στα υπόλοιπα, ας απαντήσει ο φίλος με το οπελ, αν χρειαστείς κάτι άλλο σου απαντάω και γω..... Ούτως ή άλλως και το σασί 2008 είναι στην ουσία! 😜

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, lionheart75 είπε

Σε ευχαριστώ πολύ. Θα ήθελα μου πεις πραγματική κατανάλωση που έχεις εντός πόλης αλλά και εκτός (ταξίδι).

Επίσης αν στο ταξίδι είναι άνετο, έχει θορύβους στην καμπίνα από μηχανή ή αεροδυναμικούς, πώς στέκεται στον δρόμο γενικά.

Προέρχομαι από άλλη κατηγορία (Kia Sportage 2 λίτρα) και μαθημένος σε υψηλή θέση οδήγησης ήθελα πάλι ένα (SUV) αλλά πιο compact σε εξωτερικές διαστάσεις, πιο οικονομικό σε όλα (κατανάλωση - τέλη κλπ) που να χωράει όμως επαρκώς μια 4μελή οικογένεια.

Τα παιδιά πλέον έχουν κάπως μεγαλώσει (7-5) και δεν κουβαλάω πια καρότσια. 

Επίσης πες μου αξιοπιστία  πως τα πάει όσο καιρό το έχεις.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :) 

Λοιπόν:

Έχω το x-clusive με 1.2Τ 130HP βενζίνη στη δίχρωμη έκδοση λευκό με μαύρη οροφή (όπως φαίνεται στις διαφημιστικές μπροσούρες).

Ο κινητήρας 1.2Τ 130ΗΡ το πάει το αμάξι πολύ καλά. Δεν αισθάνεσαι πουθενά ότι το αμάξι δεν τραβάει, ακόμα και όταν είσαι φορτωμένος. Ως προς την κατανάλωση, αν το σκίσεις θα κάψει. Αν το πας νορμαλ (πχ με τα όρια ταχύτητας) κατεβαίνεις και κάτω από 6. Πήγα Αθήνα-Θεσσαλονίκη με περίπου 5.8 l/100km και ταχύτητα 120km/h με το cruise control. Μέσα στην πόλη η κατανάλωση ανεβαίνει. Σε εντελώς αστική κίνηση (πχ κίνηση μόνο σε γειτονιές), μπορεί να φτάσει και 8.5 - 9 l/100km, όμως αυτό είναι ακραίο (δεν κινείσαι συνήθως συνεχώς μόνο σε τέτοιο περιβάλλον). Με μια πιο ρεαλιστική ματιά, αν ο κύκλος πλησιάζει το μεικτό (πχ κίνηση σε γειτονιές αλλά και ένα 25-30% σε δρόμους πιο ταχείας κυκλοφορίας, πχ Κηφισό) η κατανάλωση συνήθως είναι ~7.5l/100km. Γενικά, για κίνηση στην αθήνα, βγάζω περίπου 550km ανάμεσα στους ανεφοδιασμούς. Το ντεπόζιτο παίρνει 45 λίτρα και ανεφοδιάζω μόλις ανάψει το λαμπάκι (τότε παίρνει περίπου 39-40 lt).

To ταξίδι είναι άνετο. Κύλιση εξαιρετική. Αναρτήσεις κατάλληλες για το αμάξι και το χαρακτήρα του. Φρένα κομπλέ. Θα ήθελα λίγο πιο "βαρύ" τιμόνι, καλό είναι και έτσι, όμως. Υπάρχουν αρκετοί χώροι και για τους μπρος και για τους πίσω. Με βοηθούν τα καλούδια όπως αυτόματος διζωνικός κλιμα, αυτόματα φώτα, ενσωματωμένο navi (βολεύει γιατί είναι καλά ενσωματωμένο με το υπόλοιπο αμάξι (πχ δίνει τις οδηγίες και στην οθόνη του καντράν του οδηγού όταν πλησιάζει η επόμενη μανούβρα και επίσης δεν ασχολείσαι να συνδέσεις καλωδιακά το τηλέφωνο), hill assist, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας και blind spot detection. Δεν ξέρω πόσα και ποια από αυτά έχει η 120, εγώ τα ήθελα ούτως ή άλλως στο αυτοκίνητό μου όμως, μαζί και με το αυτόματο φρενάρισμα για αποφυγή σύγκρουσης.

Στο κουβάλημα επίσης ικανοποιημένος. Στο ταξίδι παίρνει άνετα 2 μέτριες βαλίτσες πίσω συν τα διάφορα τζιτζιμπλόνια (τσάντες, σακούλες, παπούτσια, παιχνίδια κλπ). Στην έκδοσή μου έχει σπαστό πίσω κάθισμα με παραθυράκι που γίνεται κεντρική ποτηροθήκη / υποβραχιόνιο για τους πίσω, το οποίο είναι και συρόμενο αλλά ρυθμίζεται η κλίση της πλάτης (ανά τμήμα). Μπόρεσα να κάνω τα αντίστοιχα κουμάντα (μαζί με το μπροστινό κάθισμα) και πήρε άνετα βιβλιοθήκη ΙΚΕΑ ύψους 2μ (στο πακέτο της) μαζί με άλλα μικρότερα ψώνια καθώς και (σε άλλη καραβιά) κρεβάτι 160x200 (Πάλι ΙΚΕΑ, στη συσκευασία του), πάλι μαζί με διάφορα παρελκόμενα.

Ως προς το θόρυβο. Η μηχανή δεν ακούγεται. Δονίσεις δεν περνάνε, παρά ελάχιστα όταν είσαι σε <1600 στροφές και ζορίζεις τον κινητήρα). Αεροδυναμικοί θόρυβοι ελάχιστοι. Σε ορισμένα οδοστρώματα υπάρχει φύσημα που προέρχεται από τα λάστιχα. Δεν με προβληματίζει, θα μπορούσε όμως να μην περνάει αυτό το φύσημα. Ίσως με άλλα λάστιχα να αλλάζει και η συμπεριφορά (από τη μαμά του το δικό μου έχει Bridgestone Turanza T001).

Τα παιδιά μου είναι 6 και 4. Βάζοντας τα 2 καθίσματά τους πίσω, η θέση που μένει ανάμεσα χωράει λεπτό ενήλικα (= τη μαμά τους). Εμένα δεν. (κλαψ).

Το έχω 10 μήνες και έχω κάνει 6000 km. Δεν έχει κανένα θέμα, αλλά είμαι ακόμα νέος. Δεν καίει λάδια / ξύδια. Με τα ηλεκτρονικά του κανένα θέμα.

Θα ήθελα:

- Κεντρικό υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο αντί για το υποβραχιόνιο οδηγού χωρίς.

- Κάποια/ες από τις θήκες της κεντρικής κονσόλας να είναι καλυπτόμενες.

- Λίγο μεγαλύτερο ντουλάπι συνοδηγού (είναι μεν ψυχόμενο, αλλά γεμίζει για πλάκα).

Επεξ/σία από dtzgr
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtzgr είπε

Λοιπόν:

Έχω το x-clusive με 1.2Τ 130HP βενζίνη στη δίχρωμη έκδοση λευκό με μαύρη οροφή (όπως φαίνεται στις διαφημιστικές μπροσούρες).

Ο κινητήρας 1.2Τ 130ΗΡ το πάει το αμάξι πολύ καλά. Δεν αισθάνεσαι πουθενά ότι το αμάξι δεν τραβάει, ακόμα και όταν είσαι φορτωμένος. Ως προς την κατανάλωση, αν το σκίσεις θα κάψει. Αν το πας νορμαλ (πχ με τα όρια ταχύτητας) κατεβαίνεις και κάτω από 6. Πήγα Αθήνα-Θεσσαλονίκη με περίπου 5.8 l/100km και ταχύτητα 120km/h με το cruise control. Μέσα στην πόλη η κατανάλωση ανεβαίνει. Σε εντελώς αστική κίνηση (πχ κίνηση μόνο σε γειτονιές), μπορεί να φτάσει και 8.5 - 9 l/100km, όμως αυτό είναι ακραίο (δεν κινείσαι συνήθως συνεχώς μόνο σε τέτοιο περιβάλλον). Με μια πιο ρεαλιστική ματιά, αν ο κύκλος πλησιάζει το μεικτό (πχ κίνηση σε γειτονιές αλλά και ένα 25-30% σε δρόμους πιο ταχείας κυκλοφορίας, πχ Κηφισό) η κατανάλωση συνήθως είναι ~7.5l/100km. Γενικά, για κίνηση στην αθήνα, βγάζω περίπου 550km ανάμεσα στους ανεφοδιασμούς. Το ντεπόζιτο παίρνει 45 λίτρα και ανεφοδιάζω μόλις ανάψει το λαμπάκι (τότε παίρνει περίπου 39-40 lt).

To ταξίδι είναι άνετο. Κύλιση εξαιρετική. Αναρτήσεις κατάλληλες για το αμάξι και το χαρακτήρα του. Φρένα κομπλέ. Θα ήθελα λίγο πιο "βαρύ" τιμόνι, καλό είναι και έτσι, όμως. Υπάρχουν αρκετοί χώροι και για τους μπρος και για τους πίσω. Με βοηθούν τα καλούδια όπως αυτόματος διζωνικός κλιμα, αυτόματα φώτα, ενσωματωμένο navi (βολεύει γιατί είναι καλά ενσωματωμένο με το υπόλοιπο αμάξι (πχ δίνει τις οδηγίες και στην οθόνη του καντράν του οδηγού όταν πλησιάζει η επόμενη μανούβρα και επίσης δεν ασχολείσαι να συνδέσεις καλωδιακά το τηλέφωνο), hill assist, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας και blind spot detection. Δεν ξέρω πόσα και ποια από αυτά έχει η 120, εγώ τα ήθελα ούτως ή άλλως στο αυτοκίνητό μου όμως, μαζί και με το αυτόματο φρενάρισμα για αποφυγή σύγκρουσης.

Στο κουβάλημα επίσης ικανοποιημένος. Στο ταξίδι παίρνει άνετα 2 μέτριες βαλίτσες πίσω συν τα διάφορα τζιτζιμπλόνια (τσάντες, σακούλες, παπούτσια, παιχνίδια κλπ). Στην έκδοσή μου έχει σπαστό πίσω κάθισμα με παραθυράκι που γίνεται κεντρική ποτηροθήκη / υποβραχιόνιο για τους πίσω, το οποίο είναι και συρόμενο αλλά ρυθμίζεται η κλίση της πλάτης (ανά τμήμα). Μπόρεσα να κάνω τα αντίστοιχα κουμάντα (μαζί με το μπροστινό κάθισμα) και πήρε άνετα βιβλιοθήκη ΙΚΕΑ ύψους 2μ (στο πακέτο της) μαζί με άλλα μικρότερα ψώνια καθώς και (σε άλλη καραβιά) κρεβάτι 160x200 (Πάλι ΙΚΕΑ, στη συσκευασία του), πάλι μαζί με διάφορα παρελκόμενα.

Ως προς το θόρυβο. Η μηχανή δεν ακούγεται. Δονίσεις δεν περνάνε, παρά ελάχιστα όταν είσαι σε <1600 στροφές και ζορίζεις τον κινητήρα). Αεροδυναμικοί θόρυβοι ελάχιστοι. Σε ορισμένα οδοστρώματα υπάρχει φύσημα που προέρχεται από τα λάστιχα. Δεν με προβληματίζει, θα μπορούσε όμως να μην περνάει αυτό το φύσημα. Ίσως με άλλα λάστιχα να αλλάζει και η συμπεριφορά (από τη μαμά του το δικό μου έχει Bridgestone Turanza T001).

Τα παιδιά μου είναι 6 και 4. Βάζοντας τα 2 καθίσματά τους πίσω, η θέση που μένει ανάμεσα χωράει λεπτό ενήλικα (= τη μαμά τους). Εμένα δεν. (κλαψ).

Το έχω 10 μήνες και έχω κάνει 6000 km. Δεν έχει κανένα θέμα, αλλά είμαι ακόμα νέος. Δεν καίει λάδια / ξύδια. Με τα ηλεκτρονικά του κανένα θέμα.

Θα ήθελα:

- Κεντρικό υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο αντί για το υποβραχιόνιο οδηγού χωρίς.

- Κάποια/ες από τις θήκες της κεντρικής κονσόλας να είναι καλυπτόμενες.

- Λίγο μεγαλύτερο ντουλάπι συνοδηγού (είναι μεν ψυχόμενο, αλλά γεμίζει για πλάκα).

Θα συμφωνήσω σε όλα όσα λες!

(Τα ίδια ακριβώς ισχύουν στο 2008)

Όσον αφορά το armrest λογικά θα μπορεις να το βάλεις σαν έξτρα από την Όπελ

Έτσι έκανα και γω στο 2008 και το έχω ΚΑΤΑευχαριστηθεί!! 😍

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, dtzgr είπε

Λοιπόν:

Έχω το x-clusive με 1.2Τ 130HP βενζίνη στη δίχρωμη έκδοση λευκό με μαύρη οροφή (όπως φαίνεται στις διαφημιστικές μπροσούρες).

Ο κινητήρας 1.2Τ 130ΗΡ το πάει το αμάξι πολύ καλά. Δεν αισθάνεσαι πουθενά ότι το αμάξι δεν τραβάει, ακόμα και όταν είσαι φορτωμένος. Ως προς την κατανάλωση, αν το σκίσεις θα κάψει. Αν το πας νορμαλ (πχ με τα όρια ταχύτητας) κατεβαίνεις και κάτω από 6. Πήγα Αθήνα-Θεσσαλονίκη με περίπου 5.8 l/100km και ταχύτητα 120km/h με το cruise control. Μέσα στην πόλη η κατανάλωση ανεβαίνει. Σε εντελώς αστική κίνηση (πχ κίνηση μόνο σε γειτονιές), μπορεί να φτάσει και 8.5 - 9 l/100km, όμως αυτό είναι ακραίο (δεν κινείσαι συνήθως συνεχώς μόνο σε τέτοιο περιβάλλον). Με μια πιο ρεαλιστική ματιά, αν ο κύκλος πλησιάζει το μεικτό (πχ κίνηση σε γειτονιές αλλά και ένα 25-30% σε δρόμους πιο ταχείας κυκλοφορίας, πχ Κηφισό) η κατανάλωση συνήθως είναι ~7.5l/100km. Γενικά, για κίνηση στην αθήνα, βγάζω περίπου 550km ανάμεσα στους ανεφοδιασμούς. Το ντεπόζιτο παίρνει 45 λίτρα και ανεφοδιάζω μόλις ανάψει το λαμπάκι (τότε παίρνει περίπου 39-40 lt).

To ταξίδι είναι άνετο. Κύλιση εξαιρετική. Αναρτήσεις κατάλληλες για το αμάξι και το χαρακτήρα του. Φρένα κομπλέ. Θα ήθελα λίγο πιο "βαρύ" τιμόνι, καλό είναι και έτσι, όμως. Υπάρχουν αρκετοί χώροι και για τους μπρος και για τους πίσω. Με βοηθούν τα καλούδια όπως αυτόματος διζωνικός κλιμα, αυτόματα φώτα, ενσωματωμένο navi (βολεύει γιατί είναι καλά ενσωματωμένο με το υπόλοιπο αμάξι (πχ δίνει τις οδηγίες και στην οθόνη του καντράν του οδηγού όταν πλησιάζει η επόμενη μανούβρα και επίσης δεν ασχολείσαι να συνδέσεις καλωδιακά το τηλέφωνο), hill assist, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας και blind spot detection. Δεν ξέρω πόσα και ποια από αυτά έχει η 120, εγώ τα ήθελα ούτως ή άλλως στο αυτοκίνητό μου όμως, μαζί και με το αυτόματο φρενάρισμα για αποφυγή σύγκρουσης.

Στο κουβάλημα επίσης ικανοποιημένος. Στο ταξίδι παίρνει άνετα 2 μέτριες βαλίτσες πίσω συν τα διάφορα τζιτζιμπλόνια (τσάντες, σακούλες, παπούτσια, παιχνίδια κλπ). Στην έκδοσή μου έχει σπαστό πίσω κάθισμα με παραθυράκι που γίνεται κεντρική ποτηροθήκη / υποβραχιόνιο για τους πίσω, το οποίο είναι και συρόμενο αλλά ρυθμίζεται η κλίση της πλάτης (ανά τμήμα). Μπόρεσα να κάνω τα αντίστοιχα κουμάντα (μαζί με το μπροστινό κάθισμα) και πήρε άνετα βιβλιοθήκη ΙΚΕΑ ύψους 2μ (στο πακέτο της) μαζί με άλλα μικρότερα ψώνια καθώς και (σε άλλη καραβιά) κρεβάτι 160x200 (Πάλι ΙΚΕΑ, στη συσκευασία του), πάλι μαζί με διάφορα παρελκόμενα.

Ως προς το θόρυβο. Η μηχανή δεν ακούγεται. Δονίσεις δεν περνάνε, παρά ελάχιστα όταν είσαι σε <1600 στροφές και ζορίζεις τον κινητήρα). Αεροδυναμικοί θόρυβοι ελάχιστοι. Σε ορισμένα οδοστρώματα υπάρχει φύσημα που προέρχεται από τα λάστιχα. Δεν με προβληματίζει, θα μπορούσε όμως να μην περνάει αυτό το φύσημα. Ίσως με άλλα λάστιχα να αλλάζει και η συμπεριφορά (από τη μαμά του το δικό μου έχει Bridgestone Turanza T001).

Τα παιδιά μου είναι 6 και 4. Βάζοντας τα 2 καθίσματά τους πίσω, η θέση που μένει ανάμεσα χωράει λεπτό ενήλικα (= τη μαμά τους). Εμένα δεν. (κλαψ).

Το έχω 10 μήνες και έχω κάνει 6000 km. Δεν έχει κανένα θέμα, αλλά είμαι ακόμα νέος. Δεν καίει λάδια / ξύδια. Με τα ηλεκτρονικά του κανένα θέμα.

Θα ήθελα:

- Κεντρικό υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο αντί για το υποβραχιόνιο οδηγού χωρίς.

- Κάποια/ες από τις θήκες της κεντρικής κονσόλας να είναι καλυπτόμενες.

- Λίγο μεγαλύτερο ντουλάπι συνοδηγού (είναι μεν ψυχόμενο, αλλά γεμίζει για πλάκα).

Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική παρουσίαση. Ήσουν παρά πολύ κατατοπιστικός. Το παρήγγειλα τελικά σήμερα το μεσημέρι και έδωσα την σχετική προκαταβολή, σε μερικές μέρες θα το έχω. Αν και πήγαινα αρχικά για το astra 120 edition 1.4T 150hp μιας και η τιμή του ήταν δελεαστική στα 16k και κάτι ψηλά με το κλειδί στο χέρι, όταν είδα το crossland το ερωτεύτηκα! Η 120 edition δεν έχει το πακέτο άνεσης με υποβραχιόνιο-ποτηροθηκη στο πίσω κάθισμα απλά χωρίζεται η πλάτη στα δυο. Επίσης δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας η οποία μπορεί να μπει σε τιμή κόστους αν θέλεις πριν το αγοράσεις αλλά εμένα δεν με ενδιέφερε. Αντ αυτού μου έκαναν δώρο συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος ενώ τα αλλά τα έχει λίγο πολύ σχεδόν όλα. Καλοτάξιδα να είναι και απροβλημάτιστα καθώς το Kia Sportage μου μοντελο του 2008 ήταν παρά πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. :) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lionheart75 είπε

Το παρήγγειλα τελικά σήμερα το μεσημέρι και έδωσα την σχετική προκαταβολή, σε μερικές μέρες θα το έχω.

Με το καλό να σου 'ρθει και καλές βόλτες!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, lionheart75 είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική παρουσίαση. Ήσουν παρά πολύ κατατοπιστικός. Το παρήγγειλα τελικά σήμερα το μεσημέρι και έδωσα την σχετική προκαταβολή, σε μερικές μέρες θα το έχω. Αν και πήγαινα αρχικά για το astra 120 edition 1.4T 150hp μιας και η τιμή του ήταν δελεαστική στα 16k και κάτι ψηλά με το κλειδί στο χέρι, όταν είδα το crossland το ερωτεύτηκα! Η 120 edition δεν έχει το πακέτο άνεσης με υποβραχιόνιο-ποτηροθηκη στο πίσω κάθισμα απλά χωρίζεται η πλάτη στα δυο. Επίσης δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας η οποία μπορεί να μπει σε τιμή κόστους αν θέλεις πριν το αγοράσεις αλλά εμένα δεν με ενδιέφερε. Αντ αυτού μου έκαναν δώρο συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος ενώ τα αλλά τα έχει λίγο πολύ σχεδόν όλα. Καλοτάξιδα να είναι και απροβλημάτιστα καθώς το Kia Sportage μου μοντελο του 2008 ήταν παρά πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. :) 

Eμενα μου αρεσει το καινουργιο sportage.Kαμια σχεση με το παλιο και ασχημο.Αλλο αυτοκινητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 21/8/2019 στις 9:08 ΜΜ, lionheart75 είπε

Το παρήγγειλα τελικά σήμερα το μεσημέρι και έδωσα την σχετική προκαταβολή, σε μερικές μέρες θα το έχω

Το παρέλαβες τελικά; Πρώτες εντυπώσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dtzgr είπε

Το παρέλαβες τελικά; Πρώτες εντυπώσεις;

Παραλαμβάνω με το καλό σήμερα το πρωί! Θα ενημερώσω το νήμα! :) 

Στις 22/8/2019 στις 10:35 ΠΜ, toyo73 είπε

Eμενα μου αρεσει το καινουργιο sportage.Kαμια σχεση με το παλιο και ασχημο.Αλλο αυτοκινητο.

Το άσχημο είναι σχετικό. Το αυτοκίνητο ήταν τανκ, στιβαρό και όπως είπα τέρας αξιοπιστίας. Βέβαια αν δεν μου άρεσε δεν θα το αγόραζα. :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλοταξιδο!

Νομιζω οτι εχεις κανει μια πολυ καλη επιλογη. Βεβαια να πω οτι ειμαι λιγο biased γιατι εχω παραγγειλει το μεγαλυτερο αδερφακι Grandland αλλα τα αυτοκινητα εχουν πολλες ομοιοτητες.

Ειδικα σε εσωτερικο,στην εκθεση που τα ειδα, ειναι εντελως ομοια. Πιστευω το επιπεδο του εξοπλισμου της Opel πλεον και στις πρωτες εκδοσεις των αυτοκινητων της ειναι πολυ καλο.

Κανοντας την δικη μου ψακτικη ειδα οτι οι μεγαλυτερες εκδοσεις προσφερεουν κυριως αισθητικες λεπτομερειες (χρωμιωμενα πλαισια,ζαντες,κεραια τυπου πτερυγιο) και την αναβαθμισμενη οθονη που εχει το GPS και την καμερα οπισθοπορειας. Ενταξει δεν λεω μπορει η καμερα να ειναι ενα ψιλοχρησιμο μπλιμπλικι αλλα αμα εχεις αισθητηρες πισω,νομιζω ειναι επαρκεστατοι για το παρκαρισμα. Το GPS ειναι θεμα γουστου του καθενα - προσωπικα επειδη εχω συνηθισει το κινητο μου,δεν με απασχολει

Δεν εχω καταλαβει γιατι βαζουν αισθητηρες παρκαρισματος και μπροστα. Εκτος αν απευθυνονται σε τυφλους:D

Το μονο που με προβληματιζει σε ολη αυτη την σειρα των Opel (Crossland.Grandland) ειναι αυτα τα εξωτερικα πλαστικα χαμηλα γυρω γυρω ποσο αντεχουν σε χτυπηματα,πετρες κτλ κτλ

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...