Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Aξιζει η αγορα ηλεκτρικου αυτοκινητου αν εχεις σαν παροχο την ΔΕΗ ?


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

31 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ετσι πληροφοριακά ότι μπαταρια και να έχουν τα ηλεκτρικά κάθε χρόνο χάνουν στην καλύτερη 3% της απόδοσης τους.Βάλτε και αυτό στην εξίσωση με το ποσό κοστίζει η κιλοβατώρα. Σε 8 χρόνια έχουν χάσει 24% της απόδοσης τους.Άσε που σε 8 χρόνια αν το πουλήσεις κανείς δεν το παίρνει ,( α ξέχασα στην Ουγκάντα ζούμε κάποιο κορόιδο σαν εδώ που θέλουν ηλεκτρικά μτχ θα το αγοράσει , υπάρχει ελπίδα δλδ  )    που και να το πουλήσεις χάνουν παρά πολυ την αξία τους. 


Τωρα όσο αγορά τα ηλεκτρικα σκουτερ πήγα να δω και τρόμαξα. Άσε καλύτερα να καίω 4/100 με την μηχανή παρά αυτό και τζάμπα. ( μόνο 100αρα στην μηχανή πάντα ).
 

Ότι πεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 166
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ενα Nissan Leaf στην πιο φθηνή του έκδοση κοστίζει στη Μ. Βρετανία £28,000. Ένα Micra με 117 άλογα βενζινοκίνητο κοστίζει στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού περίπου £17,500. Με £1,3/lt μέση τιμή βενζίνης, πα

Οικονομολόγοι γίνατε εδώ περα.  Που είναι οι καλες εποχές επι ΠΑΣΟΚ που όλοι κόντραραμε ποιανού καίει πιο πολυ . Τωρα μιζέρια και κακομοιριά. Ποσό κάνει η κιλοβατώρα κλπ.

Οπότε, ο TS, έχει ήδη ένα αμάξι. Σκέφτεται να δώσει άλλα €18-20k περίπου (τόσο έχει το Zoe), για να πάρει ένα ηλεκτρικό, για να κάνει οικονομία (στο καύσιμο φαντάζομαι). και θα πετάει και μπ

Δημοσιευμένες Εικόνες

15 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Ότι πεις.

Δεν είναι ετσι Φιλε μου. 
Σε 10 χρόνια μπορεί να συμφέρει η τεχνολογία πάει γρηγορα μπροστά. Τωρα όχι .Πρεπει να πέσει το κόστος απόκτησης , ο χρόνος φόρτισης , και να αυξηθεί η αυτονομία .Πράγμα λίγο δύσκολο σήμερα.
 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, NT1G είπε

75-150 Wh/kg, 250-350 Wh/L λένε για τις Na-ion.

Σωστη πληροφορηση αλλα ειναι η πυκνοτητα ενεργειας αυτη - energy density - δηλαδη ποση ενεργεια αποθηκευει ανα μαζα ή ογκο . Εγω λεω για την πυκνοτητα ενεργειας σε κιλοβατ ανα κιλο.Εκεί είναι και το μεγάλο πρόβλημα της μπαταρίας Εξαλλου ενεργεια= Ισχυ * χρονος

 

Επεξ/σία από Ribopaido
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Τωρα όσο αγορά τα ηλεκτρικα σκουτερ πήγα να δω και τρόμαξα. Άσε καλύτερα να καίω 4/100 με την μηχανή παρά αυτό και τζάμπα. ( μόνο 100αρα στην μηχανή πάντα ).

άλλη χρήση το ένα ,άλλη χρήση το άλλο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
41 λεπτά πριν, mp123 είπε

Δεν είναι ετσι Φιλε μου. 
Σε 10 χρόνια μπορεί να συμφέρει η τεχνολογία πάει γρηγορα μπροστά. Τωρα όχι .Πρεπει να πέσει το κόστος απόκτησης , ο χρόνος φόρτισης , και να αυξηθεί η αυτονομία .Πράγμα λίγο δύσκολο σήμερα.
 

 

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει ήδη πάρα πολύ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν βγήκαν πέρυσι έχουν πολλά χρόνια. Τα tesla μπορούν να φορτίσουν με 300 κιλοβάτ πλέον όπως και η porce taycan. Εννοείται ότι είναι ακριβά και δεν είναι ακόμη για τον μέσο Έλληνα όπως ξαναεγραψα. Η αυτονομία των 400 χιλιομέτρων που έχουν σήμερα είναι υπεραρκετή και πριν μια εβδομάδα ήρθε ένας Έλληνας του εξωτερικού από Αγγλία υπερανετα όπως δήλωσε.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει ήδη πάρα πολύ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν βγήκαν πέρυσι έχουν πολλά χρόνια. Τα tesla μπορούν να φορτίσουν με 300 κιλοβάτ πλέον όπως και η porce taycan. Εννοείται ότι είναι ακριβά και δεν είναι ακόμη για τον μέσο Έλληνα όπως ξαναεγραψα. Η αυτονομία των 400 χιλιομέτρων που έχουν σήμερα είναι υπεραρκετή και πριν μια εβδομάδα ήρθε ένας Έλληνας του εξωτερικού από Αγγλία υπερανετα όπως δήλωσε.

Ωραία παρε τεσλα η πορσε. Τι συζηταμε τοτε ; 
Προσωπικα εμένα μου αρέσει να μιλαω για πράγματα που είναι εφικτό να τα κάνω και να τα αποκτήσω. Αν δεν μπορώ να τα κάνω και να τα αποκτήσω τα διαβαζω μόνο ετσι για εγκυκλοπαιδική γνώση . 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
46 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Σωστη πληροφορηση αλλα ειναι η πυκνοτητα ενεργειας αυτη - energy density - δηλαδη ποση ενεργεια αποθηκευει ανα μαζα ή ογκο . Εγω λεω για την πυκνοτητα ενεργειας σε κιλοβατ ανα κιλο.Εκεί είναι και το μεγάλο πρόβλημα της μπαταρίας Εξαλλου ενεργεια= Ισχυ/χρονο

 

που το βρίσκεις αυτό; σπάνια να αναφέρεται ? για τις μπαταρίες. 🤔

διόρθωση, ενέργεια=ισχύς × χρόνος

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, NT1G είπε

που το βρίσκεις αυτό; σπάνια να αναφέρεται ? για τις μπαταρίες. 🤔

διόρθωση, ενέργεια=ισχύς × χρόνος

Οχι βρε το βρισκεις ευκολα αν ψαξεις υπαρχουν και διαγραμματα.

ευχαριστω για τη διορθωση , πρεπει να σταματησω την καταγραφη φωνης τα κανει @@ το αηφον

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
32 λεπτά πριν, korakios είπε

άλλη χρήση το ένα ,άλλη χρήση το άλλο

Θα διαφωνήσω . Και τα δυο στον δρόμο είναι. Μπορεί να έχουν γρήγορη και φτηνη  φόρτιση συν φτηνό κόστος αλλά είναι επικίνδυνα στον δρόμο.ούτε φρενα ούτε γκάζι ούτε κρατήματα ούτε τιποτα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο paper του 2020,  εξαιρετικα αποτελεσματα σε σχεση με την ιοντων λιθιου .. με τετοιο power density δεν θα εχει και θεμα μεγαλο με τις θερμοκρασιες

 

8000A569-68D1-492B-A07C-E0BCA6699C8E.jpeg
 

A49C27B8-8C2A-432E-8398-40D40284CDC9.jpeg

Επεξ/σία από Ribopaido
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ωραία παρε τεσλα η πορσε. Τι συζηταμε τοτε ; 
Προσωπικα εμένα μου αρέσει να μιλαω για πράγματα που είναι εφικτό να τα κάνω και να τα αποκτήσω. Αν δεν μπορώ να τα κάνω και να τα αποκτήσω τα διαβαζω μόνο ετσι για εγκυκλοπαιδική γνώση . 

Και το hundai ionig υποστηρίζει που είναι ποιο προσιτό αλλά όχι πάντως για μένα.

Ενδεικτικά στο είπα γι'αυτό τα 2 και το ότι δεν μπορούμε εμείς να τα αποκτήσουμε δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τα συζητήσουμε.

Αλλά ούτος η άλλος όλα τα μοντέλα πλέον υποστηρίζουν 100-150 κιλοβάτ φόρτιση.

8 λεπτά πριν, mp123 είπε

Θα διαφωνήσω . Και τα δυο στον δρόμο είναι. Μπορεί να έχουν γρήγορη και φτηνη  φόρτιση συν φτηνό κόστος αλλά είναι επικίνδυνα στον δρόμο.ούτε φρενα ούτε γκάζι ούτε κρατήματα ούτε τιποτα.

Φίλε μου ειλικρινά δεν γνωρίζεις τίποτα από οτι καταλαβαίνω για την ηλεκτροκίνηση και δεν το λέω ειρωνικά.

Δεν έχουν γκάζι τα ηλεκτρικά σκούτερ??? Όλα έχουν τις μπαταρίες στο πάτωμα οπότε έχουν πολύ καλύτερα κρατήματα από τα ανάλογα βενζινοκίνητα. Έχω από 14 χρόνων δίκυκλα στην κατοχή μου όλων των ειδών και μπορώ να κάνω την σύγκριση. Εφόσον δεν έχεις ηλεκτρικό σκούτερ πως σχολιάζεις ότι δεν τραβάνε??

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Και το hundai ionig υποστηρίζει που είναι ποιο προσιτό αλλά όχι πάντως για μένα.

Ενδεικτικά στο είπα γι'αυτό τα 2 και το ότι δεν μπορούμε εμείς να τα αποκτήσουμε δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τα συζητήσουμε.

Αλλά ούτος η άλλος όλα τα μοντέλα πλέον υποστηρίζουν 100-150 κιλοβάτ φόρτιση.

Φίλε μου ειλικρινά δεν γνωρίζεις τίποτα από οτι καταλαβαίνω για την ηλεκτροκίνηση και δεν το λέω ειρωνικά.

Δεν έχουν γκάζι τα ηλεκτρικά σκούτερ??? Όλα έχουν τις μπαταρίες στο πάτωμα οπότε έχουν πολύ καλύτερα κρατήματα από τα ανάλογα βενζινοκίνητα. Έχω από 14 χρόνων δίκυκλα στην κατοχή μου όλων των ειδών και μπορώ να κάνω την σύγκριση. Εφόσον δεν έχεις ηλεκτρικό σκούτερ πως σχολιάζεις ότι δεν τραβάνε??

Πήγα και τα είδα. Δεν λέω λόγια του αέρα. Και τα citycoco 2200 και κάτι αλλά που πήγαιναν μέχρι 5 6κ. Συγνώμη αλλά δεν μου γέμισαν το μάτι.Δεν βγαίνω στον δρόμο με αυτά. Βέβαια αν βγάλουν κάτι σε στυλ Xmax 300 δεν θα πω όχι αλλά το κόστος θα είναι πολυ μεγάλο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, mp123 είπε

Πήγα και τα είδα. Δεν λέω λόγια του αέρα. Και τα citycoco 2200 και κάτι αλλά που πήγαιναν μέχρι 5 6κ. Συγνώμη αλλά δεν μου γέμισαν το μάτι.Δεν βγαίνω στον δρόμο με αυτά. Βέβαια αν βγάλουν κάτι σε στυλ Xmax 300 δεν θα πω όχι αλλά το κόστος θα είναι πολυ μεγάλο.

Το xmax έχει 6.000 ευρώ.

Δες το tiger με 5.500 110 τελική και 140 αυτονομία τα οποία έχουν παρόμοιο καλούπι.το citycoco είναι πατίνι οπότε δεν το βάζεις στην κατηγορία των σκούτερ.

Εγώ μια χαρά πάω και σε άλλο δήμο για δουλειές που έχω με 80 χιλιόμετρα τελική 70 χιλιόμετρα πήγαινε έλα και κόστος ρεύματος 30 λεπτά.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, NT1G είπε

αν είναι τόσο φτηνά άντε με το καλό να πάρεις. Πες μου που θα βρεις υδρογόνο στην Ελλάδα.

 Εγω κοιτάω κάτι τέτοιο https://www.homepowersolutions.de/en/product#content για να μην πληρώνω και ρεύμα για το σπίτι.

Αλλιώς περιμένεις να φτιάξουν τα πρατήρια υδρογόνου https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/energeia/sto-idrogono-ependioun-ta-ellinika-diilistiria/

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 8/9/2019 στις 12:59 ΠΜ, jgeorgiou είπε

αυτό με τα 300+ χλμ μην το πολυλες , δεν ισχύει

αν ιδίως ανάψεις a/c  και θέλεις να μην οδηγείς σαν γέρος 150χρονών υπολόγισε τα μισά.

 

δεν ξέρω τι λες εγώ με το model 3 long range με 135 χιλομετρα ώρα πιλότος ενεργός  έβγαλα θεσσαλονικη αθηνα με ac στους 25 βαθμούς και είχα ακομη μπαταρια (όχι κάτι φανταστικό 7% είχα όταν πάρκαρα)
δεν το λες άσχημο πιστεύω εγώ

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.