Προς το περιεχόμενο

Ευρωπαϊκή Ένωση: Αλλαγές στις πληρωμές με κάρτες για ασφαλέστερες ηλεκτρονικές και μη συναλλαγές


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άρα και σε χρεωστική κάρτα θα γίνεται ταυτοποίηση όποτε πρέπει να δηλώσουμε το κινητό μας στην τράπεζα για την ομαλή επίτευξη αγορών αν κατάλαβα καλά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τουλάχιστον ελπιζω οι τράπεζες να εφαρμόσουν κάτι σε στυλ "εγκριση απο το app", όπως κάνει η Ν26, αντί για αυτη την ηλιθιότητα που είχαν βγάλει κι επρεπε να θυμάσαι άλλον ένα κωδικό (για το Verified by Visa) που προφανώς μέσα πρέπει να είχε γράμματα, αριθμούς, σύμβολα, μια φράση σε γραμμική Β κι ένα αιγυπτιακό ιερογλυφικό.

Σε συνδυασμό με το τραγικό περιβάλλον συναλλαγών και ήταν πανεύκολο να κλειδώσεις την κάρτα σου. Και μετά να πάρεις στην εξυπηρέτηση να κάνουν reset τον κωδικό, αφού όμως τους έλεγες άλλον ένα κωδικό για το phone-banking μιλωντας με έναν υπολογιστή. Αν δεν είχες app με κωδικούς ή μυστικό τεφτέρι με όλα αυτά γραμμένα, την είχες πουλέψει...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, freegr είπε

Άρα και σε χρεωστική κάρτα θα γίνεται ταυτοποίηση όποτε πρέπει να δηλώσουμε το κινητό μας στην τράπεζα για την ομαλή επίτευξη αγορών αν κατάλαβα καλά 

Φυσικά,δεν έχεις δωσει κινητό σε επικαιροποίηση στοιχείων;

Τουλάχιστον στην €bank μπορείς να αλλάξεις το κινητο που σου στέλνουν μηνύματα απο το ebanking.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και με τις διατραπεζικές μεταφορές / εμβάσματα τί γίνεται; Δεν θα έπρεπε η δυνατότητα για άμεση / αυθημερόν μεταφορά να είναι δεδομένη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε

Πάντως κάποια λαμόγια «κατασκευαστές» site άρχισαν να ζητούν από τους πελάτες τους 100ευρα για να τς προσαρμόσουν στα νέα συστήματα. 

Λαμόγια επειδή ζητάνε να πληρωθούν για το χρόνο που θα ξοδέψουν ώστε να σου φτιάξουν το σύστημα με το οποίο πληρώνεσαι; Μάλλον εσένα σε κόβω για λαμόγιο αν έχεις την απαίτηση να "αγοράσεις" το χρόνο του προγραμματιστή τσάμπα και πας να το περάσεις και στους άλλους με πλάγιο τρόπο (μέσω ενός forum).

Αν δεν θέλεις να πληρώσεις τον κόπο του άλλου φτιάξε το μόνος σου.

Επεξ/σία από vadou
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, george1807 είπε

Μόνο με αυτή την παρομοίωση θα μπορέσει κάποιος να καταλάβει πόσο σημαντική είναι η ασφάλεια μας πλέον στην ψηφιακή ζωή.

 

Μονο με τετοια σχολια καταλαβαινει πως δεν ειναι κατανοητο ποσο σημαντικο ειναι σε ενα συστημα συναλλαγων να ειναι επισης ευχρηστο και γρηγορο  στην καθ' ημερα πραξη και ουτε ειναι κατανοητη στο κοινο η διαβασμιση αναμεσα στην ανθρωπινη ζωη και σε αλλα πραγματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, keysmith είπε

Εγώ όταν πρωτοβγήκε το σύστημα με τα 25άρια (2015-16) χωρίς πιν το θεώρησα "τραγικό" από θέμα ασφάλειας (σκεψου να σου κλέψει την κάρτα και να μην το πάρεις είδηση πχ στο μετρό και τι ζημιά μπορεί να σου κάνει μέχρι να το πάρεις είδηση).

Η απάντηση της Πειραιώς ήταν όχι δεν γίνεται ούτε το 25 να αλλάξουμε, ούτε να ζητάει πιν και στις ανέπαφες κτλ κτλ. Νομίζω και άλλη τράπεζα το ίδιο μου είπε. Και μάλιστα όταν ζήτησα να αλλάξω την κάρτα με χωρίς RF μου είπαν δεν έχουμε πλέον τέτοιες κάρτες και λίγες που υπάρχουν σε κυκλοφορία θα λήξουν.

Βέβαια σύντομα σε εμένα ήταν εμφανές πως απενεργοποιώ το NFC τους (ανέπαφες) καταστρέφοντας το αντίστοιχο RF τσιπάκι.. (και όχι αυτό των με επαφή που είναι άλλο).

Με ένα δυνατό φακό φωτίζεις την ημιδιαφανή κάρτα να το βρεις που είναι. Πας με ένα "σουβλί" της επιλογής σου (πχ ξυλόβιδα, πρόκα) και το τρυπάς.. (ασημένια σφαίρα στην καρδιά του βρικόλακα  :devil:) Αντίο ανέπαφες με την υπόλοιπη κάρτα να λειτουργεί κανονικά με "επαφή" και pin.. 

Βεβαίως το σκέφτηκαν πολλοί αυτό.. Ορίστε ένα από τα πολλά βίντεο που το εξηγούν.  Βέβαια δεν προτίνω να το κάνεις πρώτα πρώτα γιατί το θεωρώ πρακτικότατο να έχεις RF που με τις τελευταίες αλλαγές γίνεται (μάλλον και εντός ΕΟΧ) και ασφαλές (μέγιστη ζημιά 100€ που θα στα δώσει μάλλον η τράπεζα)

Υ.Γ. ένα βίντεο με "αντιγραφές" καρτών μέσω μαγνητικής ταινίας που θυμόμαστε από παλιά (έπαθα σόκ όταν διαπίστωσα ότι φέτος ακόμα χρησιμοποιείται αυτή η μαγνητική λωρίδα, δλδ είναι ακόμα σήμερα απειλή).

Υ.Γ. καλή ιδέα είναι να καλύπτεις στοιχεία της κάρτας.

Ναι γνωρίζω για την καταστροφή του τσιπ αλλά ήλπιζα πως μέχρι τώρα δεν θα ήταν τόσο πιθήκια και θα μπορούσαν να κάνουν τα αυτονόητα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, panos- είπε

Το όριο παραμένει 25€ ή ότι έχεις βάλει για όριο, τα 150€ είναι οι αγορές που μπορούν να γίνουν συνολικά χωρίς pin (δηλαδή ένας αριθμός αγορών που είναι κάτω από το όριο, για να μην ζητάει pin). Όταν κάνεις μια αγορά με pin, αυτόματα αυτό το όριο μηδενίζεται και μετράει ξανά 150€. Αυτό βελτιώνει την ασφάλεια, όχι το αντίθετο.

Πριν ήταν 60 ευρώ την ημέρα, τώρα 150 συνολικά. Απλά τώρα είναι πιο εύκολο αν χάσεις την κάρτα σου, κάποιος να εξαντλήσει το όριο των 150, ενώ πριν τουλάχιστον ήταν στα 60. Οκ αν χάσεις την κάρτα, νομίζω το παίρνεις χαμπάρι μέσα σε λίγες ώρες οπότε θεωρητικά θα έχεις χάσει μέχρι το πολύ 60 ευρώ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, d4mage είπε

όπως επίσης και τη δυνατότητα εμφάνισης pin σε περίπτωση που κάποιος το ξεχάσει, μου έχει τύχει στην Εθνική σε κάρτα που δεν χρησιμοποιώ συχνά και όχι μόνο μου μπλόκαρε την κάρτα λόγο προσπαθειών άλλα έπρεπε να περιμένω και δύο εργάσιμες ημέρες για την επανέκδοση. Σε επαρχία που κλείσανε και το κατάστημα δίπλα, τρέχα 40 χιλιόμετρα για το pin.

Χρησιμοποιώ κάθε μέρα το e-banking και βρίσκω πολλά κακά που θα έπρεπε να αντιμετωπιστούν καιρό τώρα, είτε σε θέματα ειδοποιήσεων, είτε χρήσης, είτε αποδεικτικά-αποδείξεις πληρωμών κ.α

Το μόνο που ξέρω πάντως είναι πως η Ελλάδα βρίσκεται πολύ πίσω στα θέματα ηλεκτρονικών πληρωμών και βέβαια με αδιανόητες χρεώσεις τόσο στους επαγγελματίες όσο και στους πολίτες που πλέον αναγκάζουν να χρησιμοποιούν.

Είναι τελείως χαζό η Revolut για παράδειγμα που οι περισσότεροι από εμάς (μέσα κι εγώ) την χρησιμοποιούμε δοκιμαστικά ή για μερικές αγορές-πληρωμές εξωτερικού να σου προσφέρει πολύ σοβαρό επίπεδο στο περιβάλλον του app της άλλα και αναλυτικές πληροφορίες επιτόπου για τα πάντα και οι τράπεζες που χρησιμοποιούμε καθημερινά σε επαγγελματικό και όχι επίπεδο να πετάνε χαρταετό. Τώρα σε ότι αφορά τα δικαιώματα είναι λογικό να σου τα δίνει μέσω app διότι λειτουργεί 100% μόνο έτσι και όχι μέσω pc ή με φυσική επαφή ενός καταστήματος.

Έχω βρεθεί πολλές φορές να λέω στον εαυτό μου μακάρι να ήταν και οι τράπεζες μας στο επίπεδο της Revolut. Εάν εμφανιστεί Ελλάδα με τις τωρινές χρεώσεις της και μπει στους επαγγελματίες με POS κ.λ.π θα κάνει ΠΑΝΙΚΟ εκεί έξω, άλλα δεν...

p.s  το θέμα δεν είναι το e-banking άλλα μέσω αυτού μπορείς να διαχειρίζεσαι τις πληρωμές σου μέσω κάρτας. Παράδειγμα χθες έκανα ντελίβερι για φίλο και πλήρωσα με κάρτα εθνικής όπου ενώ φύγανε τα χρήματα μου απευθείας δεν έλαβα κάποια απόδειξη συναλλαγής εκτός από ένα paycenter ePOS της Πειραιώς που όχι μόνο δεν υπήρχε αναφορά του ποσού, απλά μου έστειλε πως η κάρτα μου χρησιμοποιήθηκε σε ασφαλή ηλεκτρονική συναλλαγή. Φυσικά τα χρήματα ενώ φύγανε άμεσα δεν υπήρχε διευκρίνηση όπως πάντα άλλα θα πρέπει να περιμένω εργάσιμες μέρες για να εμφανιστεί. Βέβαια χρεώθηκα και 0,01€ για την ενημέρωση τους. Φανταστείτε αυτό το 0,01€ καθημερινά σε εκατομμύρια Έλληνες. ΤΡΑΓΙΚΟΙ!

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την γκρίνια στο p.s. που έβαλες και σε τι διαφωνείς...

Για το ότι δεν έλαβες ενημέρωση άμεσα για την συναλλαγή; Μπες μέσα στο ebanking της ΕΤΕ και βάλε στις ειδοποιήσεις να σου έρχεται μήνυμα στο κινητό για οποιαδήποτε συναλλαγή (κατάθεση, ανάληψη, μεταφορά κλπ)

Για το οτι χρεώθηκες για την ενημέρωση; θα έπρεπε να το ήξερες, διότι κάτι δεν διάβασες στους ορους... Αλλά τώρα ψιλά γράμματα για μας...

Όσο για τις Revolute και τις άλλες του είδους τους, καμία σύγκριση με τις συστημικες... Αυτές καλυπτουν μόνο ένα μικρό κομμάτι του banking. Είναι  πολύ καλές όσον αφορά κάρτες και μεταφορές χρημάτων, αλλά στο κομμάτι του business και του investment υστερούν. Μην συγκρίνουμε μήλα με πορτοκαλία...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, vadou είπε

Λαμόγια επειδή ζητάνε να πληρωθούν για το χρόνο που θα ξοδέψουν ώστε να σου φτιάξουν το σύστημα με το οποίο πληρώνεσαι; Μάλλον εσένα σε κόβω για λαμόγιο αν έχεις την απαίτηση να "αγοράσεις" το χρόνο του προγραμματιστή τσάμπα και πας να το περάσεις και στους άλλους με πλάγιο τρόπο (μέσω ενός forum).

Αν δεν θέλεις να πληρώσεις τον κόπο του άλλου φτιάξε το μόνος σου.

Μάλλον δεν κατάλαβες. Τα συστήματά δεν θέλουν τίποτα γιατί όλα γίνονται μέσω τον τραπεζών (redirect). Απλα βρήκαν την ευκαιρία κάτι λαμόγια να εκμεταλλευτούν το γεγονός. Εύκολα έβγαλες συμπέρασμα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, nhzt είπε

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την γκρίνια στο p.s. που έβαλες και σε τι διαφωνείς...

Για το ότι δεν έλαβες ενημέρωση άμεσα για την συναλλαγή; Μπες μέσα στο ebanking της ΕΤΕ και βάλε στις ειδοποιήσεις να σου έρχεται μήνυμα στο κινητό για οποιαδήποτε συναλλαγή (κατάθεση, ανάληψη, μεταφορά κλπ)

Για το οτι χρεώθηκες για την ενημέρωση; θα έπρεπε να το ήξερες, διότι κάτι δεν διάβασες στους ορους... Αλλά τώρα ψιλά γράμματα για μας...

Όσο για τις Revolute και τις άλλες του είδους τους, καμία σύγκριση με τις συστημικες... Αυτές καλυπτουν μόνο ένα μικρό κομμάτι του banking. Είναι  πολύ καλές όσον αφορά κάρτες και μεταφορές χρημάτων, αλλά στο κομμάτι του business και του investment υστερούν. Μην συγκρίνουμε μήλα με πορτοκαλία...

Φίλε μου μπερδεύεσαι, προφανώς και έρχονται ενημερώσεις από καταθέσεις και μεταφορές... στις πληρωμές όμως το σύστημα υστερεί. Στις πληρωμές που κάνεις 1)και δεν φαίνονται επιτόπου στο ιστορικό-πληροφορίες τα ποσά και πρέπει να περιμένεις το λιγότερο μία εργάσιμη ή να γίνει αποστολή πακέτου από τον επαγγελματία 2) όταν πραγματοποιείς αγορά με χρήση αριθμού της κάρτας δεν ενημερώνεσαι για το ακριβές ποσό της συναλλαγής (π.χ τόσα λεφτά στο τάδε κατάστημα). Ακόμα και τώρα που μιλάμε στη χθεσινή παραγγελία μέσω e-food ο λογαριασμός δεν έχει ενημερωθεί, έχουν φύγει τα χρήματα και στο λογαριασμό δεν φαίνεται εντελώς τίποτα. Δεν είναι θέμα επιλογής, είναι θέμα πολιτικής των τραπεζών.

 

Τι σχέση έχουν οι όροι με τα αυτονόητα πράγματα; Είπα πως βρίσκω πολλά κακά που πρέπει να αντιμετωπιστούν και να αλλάξουν. Από πότε πληρώνεις την αξία ενός προϊόντος και χρεώνεσαι για μια εντελώς χαζή πέρα μα πέρα τυπική ενημέρωση πως και καλά χρησιμοποιήθηκε η κάρτα σε ασφαλή ηλεκτρονική συναλλαγή; Είπε κανείς πως δεν αναγράφεται ενδεχομένως στους όρους με μικρά γράμματα; Σημασία έχει πως είναι τραγικό!

Όσο για την Revolut αυτό εξηγώ και στο πρώτο μου μήνυμα... πως εάν ήταν στο επαγγελματικό κομμάτι με τις ανταγωνιστικές της χρεώσεις, και φαινόταν στην Ελλάδα όπως οι υπόλοιπες τράπεζες θα γινόταν χαμός.

p.s εάν σου θίξαμε την τράπεζα ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε

Μάλλον δεν κατάλαβες. Τα συστήματά δεν θέλουν τίποτα γιατί όλα γίνονται μέσω τον τραπεζών (redirect). Απλα βρήκαν την ευκαιρία κάτι λαμόγια να εκμεταλλευτούν το γεγονός. Εύκολα έβγαλες συμπέρασμα....

Αφού ξέρεις τι και πως στέλνει η σελίδα σου στην τράπεζα, καθώς τι και πως απαντάει η τράπεζα στην σελίδα σου, τότε τι τον θέλεις τον προγραμματιστή; 

Φτιάξτο μόνος σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως το έχουν παραχεσει λίγο οι ελληνικές τράπεζες;

για μεταφορά από λογαριασμό μου σε δεύτερο λογαριασμό μου μου ζητάει πλέον πιν ενώ στις πληροφορίες λέει ότι το πιν είναι μόνο για τρίτους 

προχειροτητες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απαραδεκτο μετρο που πολλες φορες θα δουλεψει αναποδα απο το σκοπο του

την ασφαλεια μου την αποφασιζω εγω και οχι η ΕΕ. αν εγω θελω για ευκολια μικρη ασφαλεια κουμαντο θα κανει η ΕΕ τα λεφτα μου?

τετοιες βλακειες οδηγουν σε κακα συστηματα ασφαλειας. πχ τραπεζες που επιβαλλουν αλλαγη κωδικου καθε μηνα με αποτελεσμα οι μισοι χρηστες τελικα να προτιμουν φυσικα παρουσια ή να σπανε τα τηλεφωνα καθε 2 μηνες γιατι ξεχναν τον κωδικο

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...