Προς το περιεχόμενο

Μεγάλη προσοχή στις συναλλαγές σας με κάρτες


dinma440

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανεβάζω αυτό το post για να μοιραστώ την εμπειρία μου με την κοινότητα. Μου έχει συμβεί δύο φορές μέχρι τώρα οπότε πιστεύω ότι σίγουρα είναι άξιο λόγου και προσοχής από όλους. Σε δύο περιπτώσεις λοιπόν (που έχω αντιληφθεί τουλάχιστον) μέχρι τώρα, η συναλλαγή μου με την κάρτα (και οι δύο ήταν ανέπαφες) χρεώθηκε δύο φορές με διαφορετικούς κωδικούς συναλλαγής. Παραδόξως στην συγκεντρωτική εκτύπωση του POS των εμπόρων η συναλλαγή φαινόταν μόνο μία φορά. Μετά από πολύ καβγά με τους εμπόρους και την τράπεζα διαπιστώθηκε ότι η διπλό χρέωση οφειλόταν σε πρόβλημα της τραπεζας του εμπόρου με αποτέλεσμα η κάρτα να χρεωθεί δύο φορές και μάλιστα χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό από τον έμπορο.

Το πρόβλημα την πρώτη φορά επιλύθηκε μέσω απευθείας συνεννόησης του υπαλλήλου της τράπεζας και του έμπορου.

Οι συνεννοήσεις για την δεύτερη περίπτωση είναι σε εξέλιξη.

Συμπέρασμα : ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΟΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΡΤΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟ EBANKING ΣΑΣ.

Update για την δεύτερη περίπτωση. Η διπλοχρεωση οφείλεται σε πρόβλημα της τράπεζας του εμπόρου και μάλιστα αφορά παρά πολλούς πελάτες που έχουν αναφέρει τέτοιες διπλοχρεωσεις τις τελευταίες ημέρες. Από την τράπεζα μου μου είπαν ότι θα διορθώσουν από μόνοι τους το σφάλμα. Είδωμεν. 

Επεξ/σία από dinma440
  • Like 11
  • Thanks 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 126
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έχω Πειραιως. Δεν μου έλεγαν όμως την τράπεζα του εμπόρου που είχε το πρόβλημα.

Επεξ/σία από dinma440
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, dinma440 είπε

Εγώ έχω Πειραιως. Δεν μου έλεγαν όμως την τράπεζα του εμπόρου που είχε το πρόβλημα.

Η αποδειξη του πος δεν έγραφε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το να μην τσεκαρεις το υπολοιπο σου πριν και μετα μιας αγορας, ειναι σαν να σου δινουν ρεστα και απλα τα βαζεις στην τσεπη, χωρις να τα ελεγξεις πρώτα αν ειναι σωστα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τσέκαρα και εγώ μιας και εκεί γύρω στις 14 Σεπτεμβρίου κάποια POS θέλανε 2 περάσματα, αλλά διπλοχρέωση δεν βρήκα.

Μιλάω για Eurobank.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dinma440 είπε

Ανεβάζω αυτό το post για να μοιραστώ την εμπειρία μου με την κοινότητα. Μου έχει συμβεί δύο φορές μέχρι τώρα οπότε πιστεύω ότι σίγουρα είναι άξιο λόγου και προσοχής από όλους. Σε δύο περιπτώσεις λοιπόν (που έχω αντιληφθεί τουλάχιστον) μέχρι τώρα, η συναλλαγή μου με την κάρτα (και οι δύο ήταν ανέπαφες) χρεώθηκε δύο φορές με διαφορετικούς κωδικούς συναλλαγής. Παραδόξως στην συγκεντρωτική εκτύπωση του POS των εμπόρων η συναλλαγή φαινόταν μόνο μία φορά. Μετά από πολύ καβγά με τους εμπόρους και την τράπεζα διαπιστώθηκε ότι η διπλό χρέωση οφειλόταν σε πρόβλημα της τραπεζας του εμπόρου με αποτέλεσμα η κάρτα να χρεωθεί δύο φορές και μάλιστα χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό από τον έμπορο.

Το πρόβλημα την πρώτη φορά επιλύθηκε μέσω απευθείας συνεννόησης του υπαλλήλου της τράπεζας και του έμπορου.

Οι συνεννοήσεις για την δεύτερη περίπτωση είναι σε εξέλιξη.

Συμπέρασμα : ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΟΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΡΤΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟ EBANKING ΣΑΣ.

Update για την δεύτερη περίπτωση. Η διπλοχρεωση οφείλεται σε πρόβλημα της τράπεζας του εμπόρου και μάλιστα αφορά παρά πολλούς πελάτες που έχουν αναφέρει τέτοιες διπλοχρεωσεις τις τελευταίες ημέρες. Από την τράπεζα μου μου είπαν ότι θα διορθώσουν από μόνοι τους το σφάλμα. Είδωμεν. 

Συνεβη και σε εμενα το ιδιο ακριβως πραγμα την προηγουμενη εβδομαδα και το καταλαβα γιατι το ειδα διπλοχρεωμενο στο Winbank. Πηρα στην τραπεζα τηλεφωνο και μετα απο μιση ωρα αναμονη(!) μου ειπαν οτι πρεπει να με συνδεσουν με το τμημα καρτων. Ζητησα να με παρει τηλεφωνο αυτο (η υπαλληλος μου το προτεινε) λογω μεγαλης αναμονης και ακομα με παιρνει... Ευτυχως το ποσο ειναι πολυ μικρο αλλα δεν λεει κατι αυτο γενικα... Δεν βρηκα λογο να παω πρωτα απο το μαγαζι, φανταζομαι οτι πρωτο λογο εχει η τραπεζα. 
Edit : [off] χθες τελειωσε η καρτα μου θα βαλω και θα τους ξανακαλεσω. Α και επισης ενα μεγαλο σφαλμα της εφαρμογης ειναι οτι εμφανιζει υπερβολικα καθυστερημενες τις συναλλαγες και μαλιστα με ημερομηνια εμφανισης και οχι πραγματοποιησης...

Επεξ/σία από JimasGR
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Η αποδειξη του πος δεν έγραφε;

Τόσο η δίκη μου απόδειξη όσο και η συγκεντρωτική εκτύπωση του εμπόρου εμφάνιζε μια συναλλαγή.

Επεξ/σία από dinma440
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, dinma440 είπε

Τόσο η δίκη μου απόδειξη όσο και η συγκεντρωτική εκτύπωση του εμπόρου εμφάνιζε μια συναλλαγή.

Τι τράπεζα είναι το pos έλεγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Τι τράπεζα είναι το pos έλεγα.

Δεν φαινόταν αλλά κάτι παιδιά εδώ είπαν ότι η Εθνική είχε το πρόβλημα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου είχε συμβεί και μένα πέρσι. 
Έρχεται πελάτισσα και είχε ψωνίσει ρούχα με αξία 30€ , η τράπεζα ( Πειραιώς ) της είχε χρέωση όμως 90€ !!!!!!!!!! 
Η απόδειξη της κάρτας όμως έγραφε 30€ , της έδειξα μέχρι και τις κινήσεις των καρτών του μήνα  που μπήκαν στο λογαριασμό μου.
Εγώ εισέπραξα τα 30€ ! 
Όπως με ενημέρωσε η πελάτισσα τηλεφωνικός το πρόβλημα ήταν της τράπεζας ( της δικιάς της ) και της επέστρεψαν τα 60€. 
Και επειδή έχει συμβεί και σε συνάδελφο , προσοχή γιατί τις περισσότερες φορές φταίει η τράπεζα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...