Προς το περιεχόμενο

Ακύρωση Διαδικτυακής παραγγελίας


TzortzisJosh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, christakos07 είπε

Αν θέλετε προστατευτισμό, σε κομμουνιστικό καθεστώτα.

Ελεύθερη αγορά και επιχειρηματικό ρίσκο, αποτελούν τέμνουσες γραμμές. Πρέπει ο μέσος επαγγελματίας να καταλάβει ότι κάποια στιγμή στη ζωή του θα έχει 'χασούρα', την οποία οφείλει να προϋπολογίσει.

Εάν ένα κατάστημα κλείσει λόγω των μεταφορικών, τότε δεν έπρεπε να είχε ανοίξει καθόλου.

Εντάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε

Παντως βλέπω σε λίγα χρόνια να μην υπάρχει η αντικαταβολή γιατί δεν υπάρχει λόγος. 

Η αντικαταβολή έχει μεγάλη χρησιμότητα όταν αγοράζεις πράγματα αξίας από μαγαζιά που δε ξέρεις, αλλά και όταν βλέπεις κάτι "διαθέσιμο μετά από παραγγελία" και εννοεί παραγγελία να το βάλει ο μάγκας σε κάνα κινέζο και να περιμένεις κάνα δίμηνο να φορτωθεί το κοντέινερ, να πάνε τελωνείο κλπ κλπ 

Εκεί τραβάς μια ωραιότατη ακύρωση και δε τρέχεις να ψάχνεις τα λεφτά που έχεις δώσει για να χρηματοδοτήσεις τον κάθε τυχάρπαστο εμποράκο

6 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε

 

 

Επεξ/σία από AristidisZ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/9/2019 στις 2:54 ΜΜ, user2163 είπε

Απλά αγνόησε το.

Είναι στον προυπολογισμό της επιχείρησης οι ζημιές που μπορεί να προκύψουν με αντικαταβολές η επιχείρηση το γνωρίζει και εφόσον τη χρησιμοποιεί σαν έγκυρη μέθοδο πληρωμής είναι και αυτή που πρέπει να καλύψει τα έξοδα αυτά.

Επιπλέον οι εταιρίες χρεώνουν παραπάνω έξοδα αντικαταβολής περισσότερα από τις κρατήσεις της courier αποκλειστικά για αυτό το σκοπό.

Θες να μου πεις πως όταν δηλαδή ένα κατάστημα σου βάζει δωρεάν μεταφορικά για αγορές πάνω από ένα ποσό τότε το μαγαζί δεν πληρώνει τίποτα για την μεταφορα. Τα πάντα είναι θέμα πολιτικής και εξαρτάται από το προϊόν. Θέλω να σε διαβεβαιώσω πως σε παραγγελίες που γίνονται σε απομακρυσμενες περιοχές το κόστος των μεταφορικών είναι μεγαλύτερο από αυτό που χρεώνουν τα καταστηματα. Αλλά τα καταστήματα απορροφούν το κόστος αυτό. Στην περίπτωση του φίλου, έκανε παραγγελία 7 ευρώ, 4.5 τα μεταφορικά. Πόσα αρώματα πιστεύεις πως πρέπει να πουλήσει το κατάστημα για να βγάλει τα μεταφορικά για το άρωμα που δεν πούλησε;

Όταν δεν σε ενδιαφέρει η χασούρα του άλλου τότε αρχίζουμε και λέμε πως είναι προϋπολογισμενο ρίσκο, πως έπρεπε η επιχείρηση να το προβλέψει, πως είναι ο επιχειρηματικος κίνδυνος. Αλλα όλα αυτά γινονται για να δικαιολογηθουμε εμείς και να νιώσουμε καλύτερα που δεν παραλάβαμε μια παραγγελία που ένα κατάστημα μας έστειλε σύμφωνα με τους όρους που είχαμε συμφωνήσει.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, james01gr είπε

Θες να μου πεις πως όταν δηλαδή ένα κατάστημα σου βάζει δωρεάν μεταφορικά για αγορές πάνω από ένα ποσό τότε το μαγαζί δεν πληρώνει τίποτα για την μεταφορα. Τα πάντα είναι θέμα πολιτικής και εξαρτάται από το προϊόν. Θέλω να σε διαβεβαιώσω πως σε παραγγελίες που γίνονται σε απομακρυσμενες περιοχές το κόστος των μεταφορικών είναι μεγαλύτερο από αυτό που χρεώνουν τα καταστηματα. Αλλά τα καταστήματα απορροφούν το κόστος αυτό. Στην περίπτωση του φίλου, έκανε παραγγελία 7 ευρώ, 4.5 τα μεταφορικά. Πόσα αρώματα πιστεύεις πως πρέπει να πουλήσει το κατάστημα για να βγάλει τα μεταφορικά για το άρωμα που δεν πούλησε;

Όταν δεν σε ενδιαφέρει η χασούρα του άλλου τότε αρχίζουμε και λέμε πως είναι προϋπολογισμενο ρίσκο, πως έπρεπε η επιχείρηση να το προβλέψει, πως είναι ο επιχειρηματικος κίνδυνος. Αλλα όλα αυτά γινονται για να δικαιολογηθουμε εμείς και να νιώσουμε καλύτερα που δεν παραλάβαμε μια παραγγελία που ένα κατάστημα μας έστειλε σύμφωνα με τους όρους που είχαμε συμφωνήσει.

Θα συμφωνήσω με τους παραπάνω. Έχουν αναφερθεί μερικοί στο επιχειρηματικό ρίσκο και πράγματι πρόκειται για την έννοια αυτή. Τα 4.5 ευρώ που πλήρωσα για τα δήθεν μεταφορικά, στον έμπορο ζήτημα να ήταν 2-2,5 ευρώ. Τα υπόλοιπα καλύπτουν ακριβώς περιπτώσεις χασούρας όπως η δικιά μου. Δεν δικαιολογώ τη συμπεριφορά μου αυτή, εφόσον όμως ο νόμος μου δίνει την δυνατότητα να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση, είτε αυτό γίνει πριν είτε μετά από την παραλαβή του προϊόντος, θα το εκμεταλλευτώ. Σε κάθε επιχείρηση υπάρχουν αντίστοιχες περιπτώσεις.

Στο θέμα μας, η συμπεριφορά του καταστήματος δεν ήταν ευγενική αλλά κυρίως δεν ήταν νόμιμη. Από τη στιγμή που δεν αναφέρονται τα γραφόμενα του email που έλαβα στους όρους χρήσης του καταστήματος, ο πωλητής έριξε άδεια για να πιάσει γεμάτα. Έπειτα από επικοινωνία μου με το κατάστημα, ο ίδιος μου είπε να μην δόσω σημασία διότι πρόκειται για αυτοματοποιημένο email. Να μη δόσω σημασία σε ένα mail που μου ζητάει να καταθέσω ένα χρηματικό ποσό, εντάξει.

Από κει και πέρα, περί ηθικού και μη ηθικού μπορούμε να κάνουμε άπειρες συζητήσεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετάνιωσα και γω για κάτι παραγγελίες που έκανα. 

Μπορώ να ζητήσω από την κούριερ να επιστρέψει την παραγγελία χωρίς να την ανοίξω, πληρώνοντας φυσικά τα έξοδα αποστολής και επιστροφής;

Η πρέπει πρώτα να ενημερωσω και το καταστημα και να πάρω και την έγκριση του;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, thanosAIAS είπε

Μετάνιωσα και γω για κάτι παραγγελίες που έκανα. 

Μπορώ να ζητήσω από την κούριερ να επιστρέψει την παραγγελία χωρίς να την ανοίξω, πληρώνοντας φυσικά τα έξοδα αποστολής και επιστροφής;

Η πρέπει πρώτα να ενημερωσω και το καταστημα και να πάρω και την έγκριση του;

Δεν χρειάζεται εγκριση, αλλα πρεπει να ενημερωσεις το κατάστημα οτι θα χρησιμοποιησεις το δικαιωμα υπαναχωρησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

Δεν χρειάζεται εγκριση, αλλα πρεπει να ενημερωσεις το κατάστημα οτι θα χρησιμοποιησεις το δικαιωμα υπαναχωρησης

Υπαναχώρηση ή άρνηση παραλαβής;

Νομίζω υπαναχώρηση είναι αν το πληρώσεις και το παραλάβεις πρώτα.

Για την ενημέρωση δεν το συζητώ, έστειλα ήδη email και φυσικά ζήτησα ένα iban για να καταθέσω έξοδα αποστολής ΚΑΙ επιστροφης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, thanosAIAS είπε

Υπαναχώρηση ή άρνηση παραλαβής;

Νομίζω υπαναχώρηση είναι αν το πληρώσεις και το παραλάβεις πρώτα.

Για την ενημέρωση δεν το συζητώ, έστειλα ήδη email και φυσικά ζήτησα ένα iban για να καταθέσω έξοδα αποστολής ΚΑΙ επιστροφης.

Στη θέση σου θα διάβαζα πρώτα τους όρους του καταστήματος περί εξόδων επιστροφής. Πολλά καταστήματα στα καλύπτουν/δε σου ζητούν να τα πληρώσεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, TzortzisJosh είπε

Στη θέση σου θα διάβαζα πρώτα τους όρους του καταστήματος περί εξόδων επιστροφής. Πολλά καταστήματα στα καλύπτουν/δε σου ζητούν να τα πληρώσεις 

Απαπα! Ούτε συζήτηση! Την έκανα που την έκανα τη μαλακία, όχι να πληρώσει κιόλας ο άνθρωπος. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/9/2019 στις 12:03 ΜΜ, thanosAIAS είπε

Μετάνιωσα και γω για κάτι παραγγελίες που έκανα. 

Μπορώ να ζητήσω από την κούριερ να επιστρέψει την παραγγελία χωρίς να την ανοίξω, πληρώνοντας φυσικά τα έξοδα αποστολής και επιστροφής;

Η πρέπει πρώτα να ενημερωσω και το καταστημα και να πάρω και την έγκριση του;

το φθηνότερο για το κατάστημα είναι να το αρνηθείς εντελώς παρά να το παραλάβεις και το επιστρέψεις μετά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Έχω παραγγείλει κάτι από Αθήνα για Χανιά. Από ότι φαίνεται θα καθυστερήσει πολύ να έρθει οπότε σκέφτομαι να το ακυρώσω, αφού το βρήκα και στη πολύ μυο αυτό που θέλω. Η παραγγελία έχει φύγει από το κατάστασημα ωστόσο βλέπω ότι είναι ακόμα στην Αθήνα. Να πάρω την acs τηλέφωνο ή το κατάστημα να ενημερώσω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εστειλα μήνυμα στο κατάστημα που έκανα την αγορά 
Αναφορά σε κείμενο

Δυστυχώς θα πρέπει να σας ενημερώσω ότι θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου, καθότι μου είναι μεγάλο πρόβλημα να περιμένω και άλλες μέρες από τη μεταφορική εταιρεία. Συγγνώμη που σας έβαλα σε αυτή τη ταλαιπωρία ωστόσο δεν γνώριζα το πρόβλημα με τις μεταφορικές.

Παρακαλώ ενημερώστε με για το κόστος αποστολής ώστε να σας το εξοφλησω τραπεζικά 

 και μου απάντησαν το εξης
Αναφορά σε κείμενο

 

Αγαπητέ πελάτη,

Η παραγγελία σας ειναι καθοδόν για εσάς. Παρακαλούμε μην την παραλάβετε ώστε όταν γυρίσει σε εμάς να την ακυρώσουμε και να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας εφόσον την έχετε πληρώσει.


Με εκτίμηση

Η αλήθεια είναι οτι δεν θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία..
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...