Προς το περιεχόμενο

Ακύρωση Διαδικτυακής παραγγελίας


TzortzisJosh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

43 λεπτά πριν, james01gr είπε

λάθος κάνεις. τα μεταφορικά τα επιβαρύνεται ο πελάτης καθώς αυτός είναι εκείνος που αγοράζει απομακρυσμένα. τα μεταφορικά δεν αποζημιώνονται και ο πελάτης υποχρεούται να πληρώσει και την επιστροφή των εμπορευμάτων. 

Επειδή έχω ένα eshop και μου έχει τύχει κάποιες φορές να μου κάνουν παραγγελία, να μην την παραλαμβάνουν και να επιστρέφεται, να έχω φάει εγώ τα έξοδα αποστολής και μετά να μου κάνουν ξανά παραγγελία. να τους ζητάω προπληρωμή και να ξυνίζουν όταν τους ζητάω να πληρώσουν τα χρήματα προκαταβολικά γιατί θεωρούν πως είναι δικαίωμά τους να παραγγέλνουν όσες φορές θέλουν και να μην παραλαμβάνουν τελικά. και εάν είναι κάποιο μικρό δέμα πάει και έρχεται. εάν έχεις πληρώσει 10 ευρώ μεταφορικά και χρεώνεις 4 στον πελάτη για λόγους πολιτικής τότε τι κάνεις;

ο πελάτης έχει δικαίωμα στην υπαναχώρηση αλλά όμως είτε πρέπει να το κάνει πριν αποσταλεί η παραγγελία. εάν δεν παραλάβει τελικά, είναι δικό του θέμα (τίμιο δεν είναι), δεν μπορώ να τον αναγκάσω να το παραλάβει αλλά όμως θα τον βάλω μαύρη λίστα και την επόμενη φορά θα ζητήσω τα χρήματα προκαταβολικά

Ο νόμος είναι σαφής για τα μεταφορικά αποστολής. Αν το δέμα επιστραφεί, τα αποζημιώνομαι εξ ολοκλήρου. Φυσικά τα μεταφορικά επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Έχεις κάθε δικαίωμα να δημιουργείς black list. Πάντα θα υπάρχουν κακοί πελάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Το λέει εδώ. Το θέμα είναι παράδειγμα οτι η αποστολή γίνεται με κούριερ. Συνήθως τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν λογαριασμό χονδρικής και μπορεί να τους κοστίζει πχ €2.5 το δέμα. Εσύ όμως όταν θα το επιστρέψεις με την ίδια εταιρεία μπορεί να πληρώσεις €10-12 (γιατί όπως είπαμε είναι κούριερ) καθώς δεν έχεις λογαριασμό για έκπτωση. Επίσης λέει οτι:

"Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, είναι υποχρεωμένοι να σας ενημερώσουν εκ των προτέρων (πριν από την παραγγελία σας) αν θα πρέπει να πληρώσετε σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Εάν δεν σας ενημερώσει ότι πρέπει να πληρώσετε για την επιστροφή, ο έμπορος πρέπει να καλύψει το σχετικό κόστος. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί.""

άρα το κόστος πληρωμής επιστροφής θα γίνει από τον πελάτη οπότε κάτι θα πληρώσεις καθώς ο πωλητής ενημέρωσε για το κόστος. 

Πάντως αν πλήρωσες με paypal (που είναι το φυσιολογικο καθώς το δέχεται το κατάστημα) λογικά δικαιούσαι επιστροφή μεταφορικών με το Paypal shipping refund. 

 

ps. αν το άρωμα είναι χύμα όπως λέει στο site ίσως καλύπτεται από το προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα

Επεξ/σία από zygorito
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε

Για γράψε το νόμο.

«Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής, εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση). »

Link παραπάνω. 

Επεξ/σία από christakos07
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, zygorito είπε

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Το λέει εδώ. Το θέμα είναι παράδειγμα οτι η αποστολή γίνεται με κούριερ. Συνήθως τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν λογαριασμό χονδρικής και μπορεί να τους κοστίζει πχ €2.5 το δέμα. Εσύ όμως όταν θα το επιστρέψεις με την ίδια εταιρεία μπορεί να πληρώσεις €10-12 (γιατί όπως είπαμε είναι κούριερ) καθώς δεν έχεις λογαριασμό για έκπτωση. Επίσης λέει οτι:

"Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, είναι υποχρεωμένοι να σας ενημερώσουν εκ των προτέρων (πριν από την παραγγελία σας) αν θα πρέπει να πληρώσετε σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Εάν δεν σας ενημερώσει ότι πρέπει να πληρώσετε για την επιστροφή, ο έμπορος πρέπει να καλύψει το σχετικό κόστος. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί.""

άρα το κόστος πληρωμής επιστροφής θα γίνει από τον πελάτη οπότε κάτι θα πληρώσεις καθώς ο πωλητής ενημέρωσε για το κόστος. 

Πάντως αν πλήρωσες με paypal (που είναι το φυσιολογικο καθώς το δέχεται το κατάστημα) λογικά δικαιούσαι επιστροφή μεταφορικών με το Paypal shipping refund. 

ps. αν το άρωμα είναι χύμα όπως λέει στο site ίσως καλύπτεται από το προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα

Ξαναδιάβασε τι έγραψα παραπάνω. Στους όρους χρήσης δεν αναφέρει το συγκεκριμένο κατάστημα τίποτα για έξοδα επιστροφής ή ποσό που πρέπει να καταβληθεί σε περίπτωση ακύρωσης/μη παραλαβής κ.ο.κ. Οπότε, στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν καταβάλω το ποσό. Επιπλέον, θεωρώ πως δεν ανήκει στην κατηγορία προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα, καθώς τα αρώματα υπάρχουν έτοιμα, το μόνο που συμβαίνει κατά τη διαδικασία παραγγελίας είναι να μπαίνουν σε μπουκαλάκια, βαζάκια κλπ. Προϊόν κατά παραγγελία είναι όπως αναφέρει το παράδειγμα ένα κοστούμι στα μέτρα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

Ξαναδιάβασε τι έγραψα παραπάνω. Στους όρους χρήσης δεν αναφέρει το συγκεκριμένο κατάστημα τίποτα για έξοδα επιστροφής ή ποσό που πρέπει να καταβληθεί σε περίπτωση ακύρωσης/μη παραλαβής κ.ο.κ. Οπότε, στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν καταβάλω το ποσό. Επιπλέον, θεωρώ πως δεν ανήκει στην κατηγορία προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα, καθώς τα αρώματα υπάρχουν έτοιμα, το μόνο που συμβαίνει κατά τη διαδικασία παραγγελίας είναι να μπαίνουν σε μπουκαλάκια, βαζάκια κλπ. Προϊόν κατά παραγγελία είναι όπως αναφέρει το παράδειγμα ένα κοστούμι στα μέτρα μας.

Αν είναι μαγαζί με τυποποιημένα αρώματα ναι, αν είναι μαγαζί με χύμα αρώματα (που κάνουν αντιγραφές) τότε ναι είναι κατά παραγγελία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Αν είναι μαγαζί με τυποποιημένα αρώματα ναι, αν είναι μαγαζί με χύμα αρώματα (που κάνουν αντιγραφές) τότε ναι είναι κατά παραγγελία

Σε κάποιο παράλληλο σύμπαν μπορεί. Το αντίγραφο παράγεται μαζικά και όχι κατ' υπόδειξη.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Αλήθεια η παραγγελία πόσο κόστος είχε; Γιατι τα "τύπου" αρώματα είναι φτηνά.

Το έχει γράψει. 4,5 ευρώ με τα μεταφορικά Παίζει δηλαδή να το βρήκε φτηνότερα κατά 50 λεπτά ή κανένα ευρώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, cumulus είπε

Το έχει γράψει. 4,5 ευρώ με τα μεταφορικά Παίζει δηλαδή να το βρήκε φτηνότερα κατά 50 λεπτά ή κανένα ευρώ. 

εγω κατάλαβα 4,5€ το σύνολο των μεταφορικων και αντικαταβολής όχι το συνολικό κόστος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, cumulus είπε

Το έχει γράψει. 4,5 ευρώ με τα μεταφορικά Παίζει δηλαδή να το βρήκε φτηνότερα κατά 50 λεπτά ή κανένα ευρώ. 

λαθος τα διαβασες.. 3,5€ γραφει οτι ειναι τα εξοδα αποστολης και 1 € η αντικαταβολη. το κοστος της παραγγελιας δεν το αναφερει πουθενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/9/2019 στις 2:08 ΠΜ, christakos07 είπε

«Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής, εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση). »

Link παραπάνω. 

Αναφορά σε κείμενο

Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, είναι υποχρεωμένοι να σας ενημερώσουν εκ των προτέρων (πριν από την παραγγελία σας) αν θα πρέπει να πληρώσετε σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Εάν δεν σας ενημερώσει ότι πρέπει να πληρώσετε για την επιστροφή, ο έμπορος πρέπει να καλύψει το σχετικό κόστος. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί.

Αν δεν το γράφει στους όρους (σε όσα έχω δει εγώ το γράφουν ) δεν πληρώνεις κάτι. Αν όμως το γράφει θα πρέπει να το πληρώσεις, αυτό λέει πιο πάνω.

Παντως βλέπω σε λίγα χρόνια να μην υπάρχει η αντικαταβολή γιατί δεν υπάρχει λόγος. 

Εγω από την πλευρά μου έχω ρωτήσει σε 2 περιπτώσεις για ακύρωση παραγγελίας λόγω καθυστέρησης. Εφόσον μου έδωσαν το οκ τις ακύρωσα. Είναι κρίμα πάντως να τρώει ο άλλος στη μάπα και εμπόρευμα και έξοδα μεταφοράς επειδή κάποιος άλλαξε γνώμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, agamoi-thytai είπε

Αν δεν το γράφει στους όρους (σε όσα έχω δει εγώ το γράφουν ) δεν πληρώνεις κάτι. Αν όμως το γράφει θα πρέπει να το πληρώσεις, αυτό λέει πιο πάνω.

Παντως βλέπω σε λίγα χρόνια να μην υπάρχει η αντικαταβολή γιατί δεν υπάρχει λόγος. 

Εγω από την πλευρά μου έχω ρωτήσει σε 2 περιπτώσεις για ακύρωση παραγγελίας λόγω καθυστέρησης. Εφόσον μου έδωσαν το οκ τις ακύρωσα. Είναι κρίμα πάντως να τρώει ο άλλος στη μάπα και εμπόρευμα και έξοδα μεταφοράς επειδή κάποιος άλλαξε γνώμη.

Αν θέλετε προστατευτισμό, σε κομμουνιστικό καθεστώτα.

Ελεύθερη αγορά και επιχειρηματικό ρίσκο, αποτελούν τέμνουσες γραμμές. Πρέπει ο μέσος επαγγελματίας να καταλάβει ότι κάποια στιγμή στη ζωή του θα έχει 'χασούρα', την οποία οφείλει να προϋπολογίσει.

Εάν ένα κατάστημα κλείσει λόγω των μεταφορικών, τότε δεν έπρεπε να είχε ανοίξει καθόλου.

Επεξ/σία από christakos07
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/9/2019 στις 9:13 ΜΜ, TzortzisJosh είπε

Πρόσφατα αγόρασα άρωμα από αρωματοπωλείο διαδικτυακά. Όλως τυχαίως, βρήκα το άρωμα που έψαχνα σε τοπικό κατάστημα, με αποτέλεσμα να μην παω να παραλάβω από την ταχυμεταφορική αυτό που ήρθε και έλαβα το εξής μήνυμα: 

Δεν γίνεται αποδεκτή η ακύρωση παραγγελίας η οποία έχει τιμολογηθεί/συσκευαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, αδιαφορίας παραλαβής της παραγγελίας ή όμοιας κακόβουλης πράξης από την πλευρά του πελάτη, το AROMASHARMONY.GR διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει ζημίες που ενδεχομένως να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Η ΟΜΟΙΑΣ ΚΑΚΟΒΟΥΛΗΣ ΠΡΑΞΗΣ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΠΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΣΤΟ AROMASHARMONY.GR

Το aromasharmony.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην εκτελεί παραγγελία πελάτη με ιστορικό επαναλαμβανόμενων αρνήσεων παραλαβής, ακυρώσεων, ή/και επιστροφών.

έξοδα αποστολής 3,50€ / έξοδα Αντικαταβολής 1,00
Σύνολο: 4,50€

Πρώτη φορά το ακούω, έγκυρες γνώμες;

Απλά αγνόησε το.

Είναι στον προυπολογισμό της επιχείρησης οι ζημιές που μπορεί να προκύψουν με αντικαταβολές η επιχείρηση το γνωρίζει και εφόσον τη χρησιμοποιεί σαν έγκυρη μέθοδο πληρωμής είναι και αυτή που πρέπει να καλύψει τα έξοδα αυτά.

Επιπλέον οι εταιρίες χρεώνουν παραπάνω έξοδα αντικαταβολής περισσότερα από τις κρατήσεις της courier αποκλειστικά για αυτό το σκοπό.

Επεξ/σία από user2163
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...