Προς το περιεχόμενο

Ακύρωση Διαδικτυακής παραγγελίας


TzortzisJosh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόσφατα αγόρασα άρωμα από αρωματοπωλείο διαδικτυακά. Όλως τυχαίως, βρήκα το άρωμα που έψαχνα σε τοπικό κατάστημα, με αποτέλεσμα να μην παω να παραλάβω από την ταχυμεταφορική αυτό που ήρθε και έλαβα το εξής μήνυμα: 

Δεν γίνεται αποδεκτή η ακύρωση παραγγελίας η οποία έχει τιμολογηθεί/συσκευαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, αδιαφορίας παραλαβής της παραγγελίας ή όμοιας κακόβουλης πράξης από την πλευρά του πελάτη, το AROMASHARMONY.GR διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει ζημίες που ενδεχομένως να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Η ΟΜΟΙΑΣ ΚΑΚΟΒΟΥΛΗΣ ΠΡΑΞΗΣ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΠΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΣΤΟ AROMASHARMONY.GR

Το aromasharmony.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην εκτελεί παραγγελία πελάτη με ιστορικό επαναλαμβανόμενων αρνήσεων παραλαβής, ακυρώσεων, ή/και επιστροφών.

έξοδα αποστολής 3,50€ / έξοδα Αντικαταβολής 1,00
Σύνολο: 4,50€

Πρώτη φορά το ακούω, έγκυρες γνώμες;

Επεξ/σία από TzortzisJosh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θεωρητικά αν το αναφέρουν στους όρους χρήσης, μπορούν να κινηθούν νομικά, στην πράξη, κλάιν, σιγά μην μπουν στο κόπο για 4.5€. Μεταξύ μας τώρα για να είστε εντάξει, έστω τα μεταφορικά  ειναι λογικά να στα ζητάνε, ειναι και ψιλογαιδουριά, 10 τη βδομάδα αμα τους το κάνουν θα δίνουν 50€ στον αέρα.

Λόγο να ανησυχείς πάντως δεν έχεις.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Κατά την παροχή προϊόντων / υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αζημίως και αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας στον προμηθευτή το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

Επεξ/σία από RcManiac
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τίποτα δε θα σου κάνουν. 

Δε σε αναγκάζει κανείς να παραλάβεις το δέμα. Μάλιστα στην περίπτωση που το παραλάβεις, έχεις δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής εντός 14 ημερών. Στην περίπτωση αυτή ο πωλητής οφείλει να σου επιστρέψει όλο το ποσό, συμπεριλαμβανομένων των αρχικών μεταφορικών.

Γενικά θα σου έλεγα να τους επιστρέψεις όντως το κόστος αποστολής από ηθικής πλευράς. Αλλά λόγω της απολυτότητας του μηνύματος και των δήθεν απειλών, γράψτους στα μπελεγρίνια σου.

 

 

Επεξ/σία από christakos07
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η νομοθεσία στις διαδικτυακές αγορές αναφέρει οτι εχεις το δικαιωμα επιστροφής εντός 14 ημερών και να σου πιστωθεί το ποσό αγοράς. Τα εξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσένα στην περιπτωση βεβαια που το ειδος ήταν αυτό που αγορασες.

Με δυο λογια ορθα σου ζητουν τα έξοδα αποστολής, αλλά το φπα ειναι δικό τους προβλημα-θεμα και το πως θα κόψουν το πιστωτικό. Δεν προκειται να πάνε νομικα (δε συμφέρει). Το κομβικό σημείο είναι πότε και πως ενημερωσες για την ακυρωση και πότε εγινε η αποστολή. Αν πχ ενημερωσες εγκαίρως και μετα το εστειλαν (αυτό φαινεται αν εχεις τον αριθμό αποστολής) ασε τους να γκρινιάζουν, αν όμως στο στειλανε και μετα ακυρωσες κανε οτι κρίνεις εσύ.

Το ηθικό και τυπικό δεν το αγγίζω.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά, θα τους έστελνα email ώστε να ζητήσω συγγνώμη, καταλαβαίνω πως δεν είναι ηθικό, δεν είναι όμως και παράνομο. Όμως, μετά από αυτό το email, δεν θα μπω καν στον κόπο.

4 λεπτά πριν, RcManiac είπε

Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Κατά την παροχή προϊόντων / υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αζημίως και αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας στον προμηθευτή το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

Αυτό γνώριζα και εγώ, όμως λέω μήπως αλλάζει το πράγμα μιας και αναφερόμαστε σε αρώματα. Ευχαριστώ

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε μικρό μαγαζί, τα άτομα αυτά που ελαφρά τη καρδία κάνουν παραγγελίες με αντικαταβολή και μετά απλά βαριούνται να παραλάβουν/αλλάζουν γνώμη, ΕΙΝΑΙ πρόβλημα.

Και είναι ΠΟΛΛΑ.

Λόγω δουλειάς στέλνω καμιά 30αριά πακέτα την μέρα και κάθε μέρα παραλαμβάνω και καναδυό που έγινε άρνηση παραλαβής.

Η γραμμή της δικιάς μας εταιρίας είναι ΦΠΑ και μεταφορικά να μην ζητάμε πίσω γιατί και καλά μην χάσεις τον πελάτη (Αμερικάνικου τύπου εξυπηρέτηση, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο κ' έτσι) αλλά εμένα μου φαίνεται πολύ λάθος.

Και συνήθως όταν τους πάρεις να ρωτήσεις αν υπήρξε κάποιο πρόβλημα ή γιατί τέλος πάντων δεν παραλάβανε, 9/10 έχουν και υφάκι από πάνω. ("Δεν γούσταρα, έτσι θέλω, ρε α παράτα μας που θα με ρωτήσεις κιόλας", κτλ.) Όχι όλοι φυσικά, έχει και ευγενέστατους.

Αυτά όμως είναι λεφτά, μεταφορικά πήγαινε έλα και όταν μιλάμε και για προιόντα αξίας, ο ΦΠΑ που έχεις κόψει και οφείλεις να πληρώσεις (ενώ δεν πληρώθηκες) δεν είναι καθόλου αμελητέο ποσό. Σε μικρό μαγαζί δημιουργείς θέμα.

Δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο το μήνυμα της παραπάνω εταιρίας, ΑΓΟΡΑΣΕΣ κάτι, πλήρωσε το. Δεν σου φταίει ο άλλος που είσαι ανεύθυνος και άλλαξες γνώμη λίγες ώρες μετά, βεβαίως και έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις το προιόν και να πάρεις πίσω το ποσό της αξίας του, αλλά λεφτά που με χρέωσες, οφείλεις να τα δώσεις πίσω.

Γνώμη μου καθαρά.

 

Edit: Οι δε χειρότεροι όλων, είναι αυτοί που βιάζονται σαν τρελοί, βάζουν παραγγελία 4 τα χαράματα Πέμπτης και περιμένουν Παρασκευή πρωί να είναι σπίτι τους, μετά τους λες ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατον μιας και το κατάστημα προφανώς δεν δουλεύει 24/7, σου λένε βάλε παράδοση Σαββάτου (εξτρά έξοδα στον κούριερ) και μετά "α, τελικά βγήκα έξω και το πήρα από παραδίπλα γιατί βιαζόμουν". Ε, δεν μου κάθεται καλά, πως να το κάνουμε.

Επεξ/σία από Baator
  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιχειρηματικό ρίσκο λέγεται. Ένα κατάστημα οφείλει να συμπεριλάβει στις τελικές του τιμές, το ρίσκο τέτοιων περιπτώσεων.

Επιπλέον στην περίπτωση που παραλάβει και επιστρέψει το δέμα, ο έμπορος οφείλει βάσει του Ευρωπαϊκού δικαίου να του επιστρέψει όλο το ποσό, μαζί με τα αρχικά μεταφορικά.

Το ζήτημα των εξόδων επιστροφής είναι ένα κομμάτι περίεργο. Όντως θα έπρεπε να τα πληρώσει ο πελάτης από την τσέπη του, εφόσον υπήρχε αναφορά στους όρους του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής το ζήτημα είναι ακόμη απλούστερο. Οι μεταφορικές δε χρεώνουν έξοδα επιστροφής, αφού το δέμα επιστρέφεται στον αποστολέα. Αρα win-win κατάσταση.

Επεξ/σία από christakos07
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάλα φπα τι το ζητάνε δεν μπορούν να κόψουν ακυρωτικό μετά? και άμα είναι έτσι να τα ζητήσουν όλα φπα+φόρο από τα κέρδη+εισφορά αλληλεγγύης+κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Baator είπε

Σε μικρό μαγαζί, τα άτομα αυτά που ελαφρά τη καρδία κάνουν παραγγελίες με αντικαταβολή και μετά απλά βαριούνται να παραλάβουν/αλλάζουν γνώμη, ΕΙΝΑΙ πρόβλημα.

Και είναι ΠΟΛΛΑ.

Λόγω δουλειάς στέλνω καμιά 30αριά πακέτα την μέρα και κάθε μέρα παραλαμβάνω και καναδυό που έγινε άρνηση παραλαβής.

Η γραμμή της δικιάς μας εταιρίας είναι ΦΠΑ και μεταφορικά να μην ζητάμε πίσω γιατί και καλά μην χάσεις τον πελάτη (Αμερικάνικου τύπου εξυπηρέτηση, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο κ' έτσι) αλλά εμένα μου φαίνεται πολύ λάθος.

Και συνήθως όταν τους πάρεις να ρωτήσεις αν υπήρξε κάποιο πρόβλημα ή γιατί τέλος πάντων δεν παραλάβανε, 9/10 έχουν και υφάκι από πάνω. ("Δεν γούσταρα, έτσι θέλω, ρε α παράτα μας που θα με ρωτήσεις κιόλας", κτλ.) Όχι όλοι φυσικά, έχει και ευγενέστατους.

Αυτά όμως είναι λεφτά, μεταφορικά πήγαινε έλα και όταν μιλάμε και για προιόντα αξίας, ο ΦΠΑ που έχεις κόψει και οφείλεις να πληρώσεις (ενώ δεν πληρώθηκες) δεν είναι καθόλου αμελητέο ποσό. Σε μικρό μαγαζί δημιουργείς θέμα.

Δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο το μήνυμα της παραπάνω εταιρίας, ΑΓΟΡΑΣΕΣ κάτι, πλήρωσε το. Δεν σου φταίει ο άλλος που είσαι ανεύθυνος και άλλαξες γνώμη λίγες ώρες μετά, βεβαίως και έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις το προιόν και να πάρεις πίσω το ποσό της αξίας του, αλλά λεφτά που με χρέωσες, οφείλεις να τα δώσεις πίσω.

Γνώμη μου καθαρά.

Edit: Οι δε χειρότεροι όλων, είναι αυτοί που βιάζονται σαν τρελοί, βάζουν παραγγελία 4 τα χαράματα Πέμπτης και περιμένουν Παρασκευή πρωί να είναι σπίτι τους, μετά τους λες ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατον μιας και το κατάστημα προφανώς δεν δουλεύει 24/7, σου λένε βάλε παράδοση Σαββάτου (εξτρά έξοδα στον κούριερ) και μετά "α, τελικά βγήκα έξω και το πήρα από παραδίπλα γιατί βιαζόμουν". Ε, δεν μου κάθεται καλά, πως να το κάνουμε.

Αυτο που λες δε βγαζει νοημα, τα εξοδα μεταφορας υποχρεούται να τα πληρωνει ο πελατης ενω το φπα δε το δινεις αμα ακυρωσεις. Οποτε περα απο εργατοωρες το καταστημα δε χανει τιποτα. Ο νομος ορθως ειναι με το μερος του καταναλωτη διοτι ουτε θα κατσουν οι περισσότεροι να ακυρωνουν παραγγελιες χωρις καλο λογο, αλλα και τα μαγαζια εχουν δειξει ουκ ολίγες φορες αντικαταναλωτικη συμπεριφορα.

Γενικα πρεπει να υπαρχει αλληλοσεβασμος στις συναλλαγές μας, διοτι παντα μπορει να το ξεχειλωσουμε και να χασουμε το πλεονεκτημα που εχουμε ως καταναλωτες. Οποτε πιστευω πως το σωστο ειναι ειτε ο TS να το παραλαβει, ειτε να επικοινωνησει με το καταστημα πως να τους στειλει τα οποια εξοδα αποστολης χωρις να παραλαβει (αλλιως μετα θα δωσει πολυ περισσότερα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, christakos07 είπε

Τίποτα δε θα σου κάνουν. 

Δε σε αναγκάζει κανείς να παραλάβεις το δέμα. Μάλιστα στην περίπτωση που το παραλάβεις, έχεις δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής εντός 14 ημερών. Στην περίπτωση αυτή ο πωλητής οφείλει να σου επιστρέψει όλο το ποσό, συμπεριλαμβανομένων των αρχικών μεταφορικών.

Γενικά θα σου έλεγα να τους επιστρέψεις όντως το κόστος αποστολής από ηθικής πλευράς. Αλλά λόγω της απολυτότητας του μηνύματος και των δήθεν απειλών, γράψτους στα μπελεγρίνια σου.

λάθος κάνεις. τα μεταφορικά τα επιβαρύνεται ο πελάτης καθώς αυτός είναι εκείνος που αγοράζει απομακρυσμένα. τα μεταφορικά δεν αποζημιώνονται και ο πελάτης υποχρεούται να πληρώσει και την επιστροφή των εμπορευμάτων. 

Επειδή έχω ένα eshop και μου έχει τύχει κάποιες φορές να μου κάνουν παραγγελία, να μην την παραλαμβάνουν και να επιστρέφεται, να έχω φάει εγώ τα έξοδα αποστολής και μετά να μου κάνουν ξανά παραγγελία. να τους ζητάω προπληρωμή και να ξυνίζουν όταν τους ζητάω να πληρώσουν τα χρήματα προκαταβολικά γιατί θεωρούν πως είναι δικαίωμά τους να παραγγέλνουν όσες φορές θέλουν και να μην παραλαμβάνουν τελικά. και εάν είναι κάποιο μικρό δέμα πάει και έρχεται. εάν έχεις πληρώσει 10 ευρώ μεταφορικά και χρεώνεις 4 στον πελάτη για λόγους πολιτικής τότε τι κάνεις;

ο πελάτης έχει δικαίωμα στην υπαναχώρηση αλλά όμως είτε πρέπει να το κάνει πριν αποσταλεί η παραγγελία. εάν δεν παραλάβει τελικά, είναι δικό του θέμα (τίμιο δεν είναι), δεν μπορώ να τον αναγκάσω να το παραλάβει αλλά όμως θα τον βάλω μαύρη λίστα και την επόμενη φορά θα ζητήσω τα χρήματα προκαταβολικά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημέρωση προς τους ενδιαφερόμενους: Έπειτα από τηλεφώνημά μου στο κατάστημα, ενημέρωσα πως δεν πρόκειται να καταβάλω το ποσό εφόσον δεν αναφέρεται κάπου στους όρους χρήσης, η διαδικασία που μου περιέγραψαν μέσω του παραπάνω email. Ο υπάλληλος προς έκπληξή μου συμφώνησε, ήταν εξαιρετικά ευγενικός και το θέμα έληξε.

Τι να πω, συμβαίνουν και αυτά

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Baator είπε

Σε μικρό μαγαζί, τα άτομα αυτά που ελαφρά τη καρδία κάνουν παραγγελίες με αντικαταβολή και μετά απλά βαριούνται να παραλάβουν/αλλάζουν γνώμη, ΕΙΝΑΙ πρόβλημα.

Και είναι ΠΟΛΛΑ.

Λόγω δουλειάς στέλνω καμιά 30αριά πακέτα την μέρα και κάθε μέρα παραλαμβάνω και καναδυό που έγινε άρνηση παραλαβής.

Η γραμμή της δικιάς μας εταιρίας είναι ΦΠΑ και μεταφορικά να μην ζητάμε πίσω γιατί και καλά μην χάσεις τον πελάτη (Αμερικάνικου τύπου εξυπηρέτηση, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο κ' έτσι) αλλά εμένα μου φαίνεται πολύ λάθος.

Και συνήθως όταν τους πάρεις να ρωτήσεις αν υπήρξε κάποιο πρόβλημα ή γιατί τέλος πάντων δεν παραλάβανε, 9/10 έχουν και υφάκι από πάνω. ("Δεν γούσταρα, έτσι θέλω, ρε α παράτα μας που θα με ρωτήσεις κιόλας", κτλ.) Όχι όλοι φυσικά, έχει και ευγενέστατους.

Αυτά όμως είναι λεφτά, μεταφορικά πήγαινε έλα και όταν μιλάμε και για προιόντα αξίας, ο ΦΠΑ που έχεις κόψει και οφείλεις να πληρώσεις (ενώ δεν πληρώθηκες) δεν είναι καθόλου αμελητέο ποσό. Σε μικρό μαγαζί δημιουργείς θέμα.

Δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο το μήνυμα της παραπάνω εταιρίας, ΑΓΟΡΑΣΕΣ κάτι, πλήρωσε το. Δεν σου φταίει ο άλλος που είσαι ανεύθυνος και άλλαξες γνώμη λίγες ώρες μετά, βεβαίως και έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις το προιόν και να πάρεις πίσω το ποσό της αξίας του, αλλά λεφτά που με χρέωσες, οφείλεις να τα δώσεις πίσω.

Γνώμη μου καθαρά.

Edit: Οι δε χειρότεροι όλων, είναι αυτοί που βιάζονται σαν τρελοί, βάζουν παραγγελία 4 τα χαράματα Πέμπτης και περιμένουν Παρασκευή πρωί να είναι σπίτι τους, μετά τους λες ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατον μιας και το κατάστημα προφανώς δεν δουλεύει 24/7, σου λένε βάλε παράδοση Σαββάτου (εξτρά έξοδα στον κούριερ) και μετά "α, τελικά βγήκα έξω και το πήρα από παραδίπλα γιατί βιαζόμουν". Ε, δεν μου κάθεται καλά, πως να το κάνουμε.

μα τον ΦΠΑ δεν τον χρεώνεσαι. Εάν έχεις κόψει απόδειξη ταμειακής, την πας στον λογιστή σου και στην πιστώνει. αυτό με το υφάκι όντως ισχύει όπως ισχύει πελάτες να κάνουν παραγγελίες Παρασκευή απόγευμα και Δευτέρα πρωί να περιμένουν να έχουν την παραγγελία σπίτι. Όπως επίσης να καλούν συνεχώς εκτός ωραρίου λειτουργίας το κατάστημα. Για παράδειγμα είχα μια παραγγελία από πελάτη στην Κρήτη η οποία τελικά μετακομίζει κάπου στην Κοζάνη (!!!) και θέλει να αλλάξει την διεύθυνση παράδοσης ΑΦΟΥ έχει φύγει το δέμα...

11 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

Αυτο που λες δε βγαζει νοημα, τα εξοδα μεταφορας υποχρεούται να τα πληρωνει ο πελατης ενω το φπα δε το δινεις αμα ακυρωσεις. Οποτε περα απο εργατοωρες το καταστημα δε χανει τιποτα. Ο νομος ορθως ειναι με το μερος του καταναλωτη διοτι ουτε θα κατσουν οι περισσότεροι να ακυρωνουν παραγγελιες χωρις καλο λογο, αλλα και τα μαγαζια εχουν δειξει ουκ ολίγες φορες αντικαταναλωτικη συμπεριφορα.

Γενικα πρεπει να υπαρχει αλληλοσεβασμος στις συναλλαγές μας, διοτι παντα μπορει να το ξεχειλωσουμε και να χασουμε το πλεονεκτημα που εχουμε ως καταναλωτες. Οποτε πιστευω πως το σωστο ειναι ειτε ο TS να το παραλαβει, ειτε να επικοινωνησει με το καταστημα πως να τους στειλει τα οποια εξοδα αποστολης χωρις να παραλαβει (αλλιως μετα θα δωσει πολυ περισσότερα)

όταν ξεκίνησα το κατάστημα, από την κούριερ μου είχαν πει πως στάνταρ 5% των αποστολών θα γυρνάνε πίσω(δεν μετράμε επιστροφές που ο πελάτης θέλει αλλαγή, υπαναχώρηση κτλ) καθώς οι πελάτες δεν παραλαμβάνουν για διάφορους λόγους. οι αποστολές αυτές όπως φαντάζεσαι είναι πάντα με αντικαταβολή. όταν κάνεις 500 αποστολές τον μήνα, το κόστος θα σου είναι περίπου στο 150ρικο χωρίς να υπολογίζουμε πως πολλοί δεν αρνούνται την παραλαβή αλλά ενημερώνουν την κούριερ πως ''θα περάσουν''. έχεις επομένως στοκ στον αέρα για 15 ημέρες, εργατοώρες που έχεις χάσει συν τα μεταφορικά

18 ώρες πριν, christakos07 είπε

Επιχειρηματικό ρίσκο λέγεται. Ένα κατάστημα οφείλει να συμπεριλάβει στις τελικές του τιμές, το ρίσκο τέτοιων περιπτώσεων.

Επιπλέον στην περίπτωση που παραλάβει και επιστρέψει το δέμα, ο έμπορος οφείλει βάσει του Ευρωπαϊκού δικαίου να του επιστρέψει όλο το ποσό, μαζί με τα αρχικά μεταφορικά.

Το ζήτημα των εξόδων επιστροφής είναι ένα κομμάτι περίεργο. Όντως θα έπρεπε να τα πληρώσει ο πελάτης από την τσέπη του, εφόσον υπήρχε αναφορά στους όρους του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής το ζήτημα είναι ακόμη απλούστερο. Οι μεταφορικές δε χρεώνουν έξοδα επιστροφής, αφού το δέμα επιστρέφεται στον αποστολέα. Αρα win-win κατάσταση.

αποφάσισε. ή πρέπει να δίνουμε πίσω και τα αρχικά μεταφορικά ή πρέπει να ενημερώνει το κατάστημα τους όρους αλλαγής. και τα δύο δεν μπορούν να ισχύσουν μαζί.

εγώ στο δικό μου κατάστημα χρεώνω τα μεταφορικά κανονικότατα καθώς τα μεταφορικά δεν εμπλέκονται στην αξία των εμπορευμάτων, στην απόδειξη κόβεται χωριστός κωδικός. 
εάν κάποιος επιστρέψει, το κοιτάω ξεχωριστά για την χρέωση, εάν θα παραγγείλει κάτι άλλο, εάν η παραγγελία είναι μεγάλη σε αξία κτλ.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής οι μεταφορικές χρεώνουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ την παράδοση ακόμη και εάν ο πελάτης αρνηθεί την παραγγελία. έτσι και αλλιώς αυτοί έχουν παραδώσει βάση εντολών. δεν υπάρχει win win κατάσταση, το κατάστημα έχει πληρώσει τα μεταφορικά και δεν έχει καθόλου κέρδος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...