Προς το περιεχόμενο

Συγχωνεύονται οι Fiat Chrysler και Peugeot Citroen


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, soter79 είπε

Την εποχή που υπήρχαν τα AX - ZX η Τογιότα έβγαλε το starlet που κυκλοφορεί ακόμα...

Πριν 25-30 χρόνια το starlet ήταν καλύτερο απο το ΑΧ.....φοβερό!!! Να πάμε να πάρουμε όλοι starlet. Ελάτε στο 2020 και αφήστε τις εποχές που οι μισοι ήταν αγέννητοι. Άλλαξε το τοπίο και πολύ!! Η Peugeot δίνει 5 ετη εγγύηση και η Ford 8 έτη. Περισσότερα απο την Honda και την Nissan. 

Επεξ/σία από gianniskks
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

39 λεπτά πριν, gianniskks είπε

Πριν 25-30 χρόνια το starlet ήταν καλύτερο απο το ΑΧ.....φοβερό!!! Να πάμε να πάρουμε όλοι starlet. Ελάτε στο 2020 και αφήστε τις εποχές που οι μισοι ήταν αγέννητοι. Άλλαξε το τοπίο και πολύ!! Η Peugeot δίνει 5 ετη εγγύηση και η Ford 8 έτη. Περισσότερα απο την Honda και την Nissan. 

https://www.zougla.gr/automoto/news/article/ta-aftokinita-tis-peugeot-emfanizoun-ta-ligotera-provlimata

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, 1.3power είπε

Βλέπω πολύ συζήτηση για τις premium τιμές τις Μazda....Μάλλον δεν έχετε διαβάσει για το μοτέρ (SkyActiv-X)  που έχουν δημιουργήσει....Όταν διαβάσετε θα καταλάβετε τι έχουν κάνει και  για πιο λόγο ζητάνε αυτά που ζητάνε...Και φυσικά ελεύθερη αγορά έχουμε  ...Δεν σου βάζουν το πιστόλι στο κρόταφο για να το αγοράσεις.

Δεν το ρωτάω ειρωνικά. Αλλά τι έχουν κάνει με τον κινητήρα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, kwnssk είπε

Δεν το ρωτάω ειρωνικά. Αλλά τι έχουν κάνει με τον κινητήρα; 

Μια mini παρουσιαση του μοτερ μπορεις να δεις στο παρακατω λινκ φιλε μου.

https://www.autotriti.gr/premium/data/news/Odhgoyme-Mazda-3-me-ton-epanastatiko-kinhthra-Skyactiv-X_190971.asp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εεε είναι δυνατόν με τέτοιες εξελίξεις της τεχνολογίας να αντέξουν 100+ βιομηχανίες αυτοκινήτων που υπήρχαν;; Είναι λογικό να συγχωνευτούν. Πώς θα επιβιώσουν;; Δεν ζούμε πια στην εποχή που κάθε ονειροπόλος  μηχανικός άνοιγε και ένα εργοστάσιο, ούτε στην εποχή που οι καταναλωτές κάθε 3-4 χρόνια (και πολλά λέω) άλλαζαν αμάξι. Αυτό συμβαίνει παγκοσμίως. Οι συνέπειες είναι λογικές...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Fotis Deutschland είπε

Άρα σύμφωνα με την λογική σου τα Mercedes-Benz είναι σάπια και όχι τα Fiat που κάνουν 11.000€;Οκ.

Γιατί νομίζω ότι η κακιά προς τα Γερμανικά αυτοκίνητα είναι καθαρά λόγω της χώρας;

μάστορα κανένας μα κανένας δεν ασχολείται με το απο που είναι τα αμάξια αλλά τι έχει δείξει η ιστορία , εγώ είχα ένα starlet gt turbo το οποίο για 140.000 πήγαινε κόφτες και έχει τραβήξει τα πάνδεινα, πέρα απο τα αναλώσιμα του σέρβις είχα πληρώσει μια φορά 10 ευρώ για ζημιά στον επιλογέα απο τις καρακαρφωτές ταχύτητες το αμάξι δεν είχε πάθει το παραμικρό και δεν είχε χαλάσει ποτέ! , nissan sunny της μάνας μου και αυτό με ταρζανιές στις 250.000 χιλιόμετρα ξεκόλλησε το stop απο το πορτπαγκαζ και το κολλήσαμε με logo .... αυτό απο ζημιές.... μόνο ..... σε 30 χρονών αμάξι.... μόνο!!!!!

κληρονόμησα ένα passat 1.8 του 2000 πέρσι και σε έναν χρόνο έχουν χαλάσει ρουλεμάν,φούσκες άπειρες φορές και στο παρελθόν,σινεμπλόκ,πολλαπλασιαστές,γρύλοι παραθύρων,climatronic,εγκέφαλος καμπίνας, συναγερμός , κλειδαριές και δεν συμαζεύεται με παρακαλώ 147.000 χιλιόμετρα ! 

φίλου μου mercendes c200 του 2014 κάθε 3 μήνες είναι στο συνεργείο με 120.000 περίπου γιατί πάντα κάτι χαλάει κυρίως απο ηλεκτρικά , του αφεντικού μου skoda octavia του 2010 πήγε για ρεκτιφιέ στις 100.000.

τώρα απο fiat και alfa romeo τα χίλια ηλεκτρικά και απο γαλλικά έχω ακούσει και άλλα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Sinned είπε

Εεε είναι δυνατόν με τέτοιες εξελίξεις της τεχνολογίας να αντέξουν 100+ βιομηχανίες αυτοκινήτων που υπήρχαν;; Είναι λογικό να συγχωνευτούν.

Ε ναι. Στις ΗΠΑ αυτό έγινε πριν καμιά 50 χρόνια. Όλες αυτές οι εκατοντάδες εταιρείες πέρασαν στα χέρια των Ford, GM και Chrysler.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, VChris είπε

Ε ναι. Στις ΗΠΑ αυτό έγινε πριν καμιά 50 χρόνια. Όλες αυτές οι εκατοντάδες εταιρείες πέρασαν στα χέρια των Ford, GM και Chrysler.

Τελικα το ερωτημα  ειναι. Πρεπει να κλεινουν αυτοκινητοβιομηχανιες που παραπαιουν, οι να αγοραζονται και να βγαζουν κλωνους, με αλλο σημα και φαναρια.Π.χ Seat-Skoda-Citroen-Lancia- KIA, τωρα Opel που θα βγαζει  φωτοτυπιες PSA.Προτιμω τα αυτοκινητα με χαρακτηρα.Να ειναι πρωτοτυπα και ας υστερουν.Προτιμο Corolla και Civic  απο κλωνους VW-PSA.Η Yaris  απο τους κλωνους του polo και τωρα τις δεκαδες του 208.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Τελικα το ερωτημα  ειναι. Πρεπει να κλεινουν αυτοκινητοβιομηχανιες που παραπαιουν, οι να αγοραζονται και να βγαζουν κλωνους, με αλλο σημα και φαναρια.Π.χ Seat-Skoda-Citroen-Lancia- KIA, τωρα Opel που θα βγαζει  φωτοτυπιες PSA.Προτιμω τα αυτοκινητα με χαρακτηρα.Να ειναι πρωτοτυπα και ας υστερουν.Προτιμο Corolla και Civic  απο κλωνους VW-PSA.Η Yaris  απο τους κλωνους του polo και τωρα τις δεκαδες του 208.

Προσωπικά με ενοχλεί η πληθώρα τόσων μοντέλων που όλα οδηγούν σε χιλιάδες διαφορετικά ανταλλακτικά τα οποία εν τέλει αυξάνουν το κόστος της αυτοκίνησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, VChris είπε

Προσωπικά με ενοχλεί η πληθώρα τόσων μοντέλων που όλα οδηγούν σε χιλιάδες διαφορετικά ανταλλακτικά τα οποία εν τέλει αυξάνουν το κόστος της αυτοκίνησης.

εμένα πάντως δεν με χαλάει που μπορώ να βάλω γρύλο παραθύρου στο passat με 30 ευρώ γιατί ο ίδιος μπάινει σε όλα τα octavia , passat, a4 κλπ η σε ένα Α6 που βάζουν σινεμπλόκ απο passat που είναι πολύ φτηνότερα και γενικά να είναι όλα φτηνά γιατί βγαίνουν κοινά αλλά μέχρι ένα όριο δηλαδή όταν πάρω nissan να μην είναι renault , όταν παίρνω toyota να μην είναι Peugeot και citroen οπως με το Aygo και γενικά πολλά κακά των ευρωπαίων σε ιαπωνικά.

σε ένα παλιό ιαπωνικό έπλενες μοτέρ με το πιεστικό και όλα μέλι γάλα σε ένα καινούριο corolla με καλυμμένους εγκεφάλους με σακούλες με χίλια δυο προσεκτικότατα και το ρημάδι έκανε κοψίματα και έπρεπε να δουλέψει κανένα μισάωρο και να βαρέσω ξερόγκαζα για να στρώσει.......

γενικά τα ιαπωνικά ήταν "overengineered" και αντέχανε σαν σκυλιά αθάνατα και πιστά , τώρα έχουν γίνει γαλλικές και γερμανικές παπαριές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/11/2019 στις 10:53 ΜΜ, tzitzi1983 είπε

Οι κινητηρες αυτοι ομως εχουν ακριβως τα ιδια components με εναν απλο κινητηρα αμεσου ψεκασμου χαμηλης συμπιεσης οποτε το premium στην τιμη δεν εχει να κανει με το κοστος του κινητηρα.

Το mazda 3 πλεον δεν ειναι δυο τρια μαλακα πλαστικα και πουλαμε μουρη. Ο κινητηρας ειναι σχεδον χειροποιητος κατα την αναπτυξη του . Μοναδικος στο ειδος του. Η mazda παντα ηταν αντισυμβατικη (wankel ) .

Το σαλονι του ειναι premium και σε αισθηση και σε υλικα . Καλυτερα απο volvo xc40 .Το infotainment του οπως πρεπει να ειναι χωρις φανφαρες και μια οθονη που δενει ομορφα αναμεσα στα δυο κομματια του ταμπλο. Οχι σαν να την κολλησαν στο ταμπλο οπως ειναι ασχημα τοποθετημενες στα γερμανικα premium . Απο εξολισμο σε αυτα τα χρηματα δεν στερειται τιποτα . Εκτος αν premium θεωρουμε την χρεωση των πακετων της audi . Αν δεν πληρωσεις το σηματακι s μεσα εξω 5.000€ και 2.800€ για το premium χρωμα δε λεει...

Ειναι νομιζω το δευτερο στην κατηγορια που προσφερει AWD. Βελτιωμενο g vectoring control και απο οδηγηση απλα zoom zoom . Η alfa της Ανατολης.

 

Θα το αγοραζα και με τον 1500 κινητηρα χτες και ας ειναι παλιας γενιας. Δυστυχως στην Ελλαδα οτι ειναι 2000cc και πανω ειναι απαγορευτικο. Γνωστος μου πηγαινε για το volvo xc40 αλλα και μονο που ειναι diesel στα 2.000cc  εχασε το ενδιαφερον του .Στο εξωτερικο η mazda εκανε περισσοτερες πωλησεις με τον 2.500 skyactiv G 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, georgepppo είπε

εμένα πάντως δεν με χαλάει που μπορώ να βάλω γρύλο παραθύρου στο passat με 30 ευρώ γιατί ο ίδιος μπάινει σε όλα τα octavia , passat, a4 κλπ η σε ένα Α6 που βάζουν σινεμπλόκ απο passat που είναι πολύ φτηνότερα και γενικά να είναι όλα φτηνά γιατί βγαίνουν κοινά

Αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος, η βολική. Υπάρχει και η άλλη όμως που για το ίδιο μοντέλο υπάρχουν 2 διαφορετικά ανταλλακτικά :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/11/2019 στις 10:16 ΠΜ, soter79 είπε

 

Απο το service του Σπανου πληροφοριες απο μηχανικο φιλο που δουλευε 10 χρονια X3 BMW η βαση της μετακινησης της μεταδοσης προβληματικη και κοστος επισκευης 4000ευρω

Mini cooper ολα τα μοντελα ψηνουν το λαδι της μηχανης διοτι ανεβαζει πολυ υψηλη θερμοκρασια και αν το αλλαζεις στις ωρες του κατασκευαστη θα το παρεις στα χερια (βλεπε mini cooper με 1500ευρω στο car.gr) . Fiat panda το καινουριο απλα δεν περασε επιτυχως το crash τεστ (τα σχολια δικα σας). Citroen cactus τα πισω τζαμια ειναι με ανακλυση (δλδ οπως το opel cadet 1979 με το φινιστρινι για να μπαινει ο αερας στην καμπινα) και εχουν ταμπουρα πισω. Citroen αυτα που μου συνεβησαν εμενα καμμενος εγκεφαλος, καμμενος πολλαπλασιαστης , τρομπα νερου , καμμενο καλωδιο στην πλεξουδα , αντλια βενζινης , και ποτε μα ποτε δεν το ακουσα το μοτερ να μην βαραει πιρακια ακομα και μετα απο γενικο σερβις κινητηρα. Group VAG VW Golf 2007 αγορασμενο απο φιλο καινουριο εκαιγε 600ml λαδι το μηνα , πηγε στην αντιπροσωπια και του ειπαν οτι ειναι στις προδιαγραφες να καιει αυτη την ποσοτητα !!!!!!!!!

VW passat TSI μοντ.2010 μετα απο 130.000 χλμ καμμενος κινητηρας , αλλαγη κινητηρα απο γερμανια 7000Ευρω (ολα τα service στην αντιπροσωπεια).

Toyota corolla 1998 μοντελο 180.000 χλμ εχει βγαλει μονο σπασμενες βασεις κινητηρα (να ναι καλα οι Ελληνικοι δρομοι και τα φρεατια) και εχει φαει και μια πλυμμηρα πριν απο μερικα χρονια και το νερο εφτασε μεχρι το τιμονι. Οταν ανοιξαμε τον εγκεφαλο βγαλαμε ενα ποτηρι νερο και ειχα τον νου μου μην με αφησει, αλλα δεν !!!!

Τυχαινει να ειμαι μηχανικος και να εχω επισης φιλους μηχανικους οποτε μαλλον δεν λεω βλακειες ....

Αλλα στην περιπτωση που ολα αυτα που λεω ειναι μπουρδες ρωτηστε ενα παιδι που δουλευει στην Express Service ποια ειναι τα αυτοκινητα που μαζευει απο τον δρομο πιο συχνα.

Καλη σας μερα

 

Προσυπογράφω, όσα χρόνια παω για σερβις το Χοντάκι μου (made in Japan) στο οποίο εχω αλλάξει μονο μια λυχνία στην πινακίδα στα 9 χρόνια, βλέπω στο δίπλα συνεργείο με τα Μερτσεντέ να κατεβάζουν κινητήρες στα 6μηνητικα αυτοκίνητα. Πιάνω και την κουβέντα με τους μηχανικούς που απλά κλαίνε απο την απελπισία.

VW Polo TSI φίλου να καίει λάδια σαν να μην υπάρχει αύριο.

Πυκνωτές σε νέα μπεμπέ 2 ημερών, τακάκια 250€

Όποιος ακόμα πιστεύει στη Γερμανική αξιοπιστία είναι άξιος της μοίρας του και της τσέπης του.

Μην ξεχνάτε ποιος ειναι το πειραματόζωο και πως θα συντηρηθεί η παραλληλη βιομηχανία της συντήρησης και για ποιο λόγο αντιστέκονται σθεναρά στην ηλεκτροκίνηση. 

Όποιος πιστεύει στο Γερμανό να φανταστώ οτι ειναι και φίλος του Diesel;

Μόνο οι ακριβές σειρές BMW, Merc δεν εχουν τόσα θέματα, αλλα τα χρήματα που απαιτούνται δεν ειναι για το μέσο πορτοφόλι.

Επεξ/σία από Vagosman
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...