Προς το περιεχόμενο

Συγχωνεύονται οι Fiat Chrysler και Peugeot Citroen


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι εταιρείες Groupe PSA (Peugeot S.A.) και FCA (Fiat Chrysler Automobiles N.V.) σε κοινή ανακοίνωση έκαναν γνωστό επίσημα ότι θα συγχωνευθούν.  

Οι δύο μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα δημιουργήσουν ένα παγκόσμιας κλίμακας νέο group, που θα ανήκει κατά 50% στους μετόχους της Groupe PSA και κατά 50% στους μετόχους της FCA (ανταλλαγή μετοχών 50%-50%).

«Σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον, που δημιουργεί νέες προκλήσεις στην συνδεδεμένη, ηλεκτροφόρα, διαμοιραζόμενη και αυτόνομη κινητικότητα, η νέα συνδυασμένη οντότητα θα αξιοποιήσει το ισχυρό παγκόσμιο αποτύπωμα R&D και το οικοσύστημα της για την προώθηση της καινοτομίας και την αντιμετώπιση των προκλήσεων με ταχύτητα και απόδοση κεφαλαίου» διαβάζουμε στην κοινή ανακοίνωση των δύο εταιρειών. Το νέο group θα αποτελέσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με 8,7 εκατομμύρια πωλήσεις αυτοκινήτων τον χρόνο, με συνδυασμένα έσοδα σχεδόν €170 δισεκατομμυρίων και λειτουργικά έσοδα άνω των €11 δισεκατομμυρίων (από τα αποτελέσματα του 2018 εξαιρουμένων των Magneti Marelli και Faurecia). To Groupe PSA έχει τις μάρκες Peugeot, Citroen, DS, Opel και Vauxhall και η FCA τις Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Chrysler, Dodge, Jeep και Ram.

1905145204_IMAGECPFCAPSA.jpg.8c2f1b3311a908ec943b032334348212.jpg

Το σχέδιο συγχώνευσης των επιχειρήσεων των Groupe PSA και FCA έρχεται μετά από εκτενείς συζητήσεις μεταξύ των ανώτερων διευθυντικών στελεχών των δύο εταιρειών. Και τα δύο μέρη συμμερίζονται την πεποίθηση ότι θα έπρεπε να προχωρήσουν σε μία τολμηρή και αποφασιστική κίνηση που θα δημιουργούσε έναν ηγέτη της βιομηχανίας που θα είχε το εύρος, τις δυνατότητες και τους πόρους για να αδράξει τις ευκαιρίες και να διαχειριστεί αποτελεσματικά τις προκλήσεις της νέας εποχής στην αυτοκίνηση. Και οι μεγαλύτερες προκλήσεις, δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι είναι η δραστική μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων και η στροφή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με την FCA να αναζητά βοήθεια στο τελευταίο κομμάτι εδώ και πολλά χρόνια, και την PSA να αναζητά μερίδιο στην αγορά των ΗΠΑ, όπου μέχρι σήμερα δεν είχε παρουσία. Οι δύο εταιρείες σε βάθος χρόνου, θα αρχίσουν να μοιράζονται πατώματα, πλαίσια και κινητήρες, κάτι που βεβαίως θα μειώσει τις δαπάνες κεφαλαίου, και τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν, θα επενδυθούν στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης στους τομείς που αναφέραμε, δηλαδή στην δραστική μείωση των ρύπων και στην ανάπτυξη ηλεκτρικών power trains.

Το νέο διοικητικό συμβούλιο θα αποτελείται από 11 μέλη. Πέντε μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου θα διοριστούν από την FCA (συμπεριλαμβανομένου του John Elkann ως Προέδρου του) και πέντε θα διοριστούν από την Ομάδα PSA (συμπεριλαμβανομένου του Ανώτερου Ανεξάρτητου Διευθυντή και του Αντιπροέδρου). Την θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου στο νέο group θα αναλάβει ο Carlos Tavares (αρχικά για τα πέντε πρώτα χρόνια) ο οποίος θα είναι επίσης μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.

Groupe PSA

FCA Group


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στα δικά μας ματια δεν θα αλλάξουν κ πολλά πράγματα..Τα ονόματα κ τα σύμβολα θα παραμείνουν.οπως έχει γίνει κ για πολλές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η συγχώνευση είναι η μόνη λύση για να σωθούν αρκετές μάρκες. Ο λόγος η μείωση του κόστους (ενιαίο πλαίσιο, έρευνα και εξέλιξη, κοινοί κινητήρες κτλ). 

Από την άλλη βέβαια βλέπουμε μία αύξηση του κόστους στον καταναλωτή. Παραδείγματα νέο Peugeot 208, νέο Opel Corsa, Astra  και έπονται και άλλα. 

Υπάρχουν και οι εταιρείες που χωρίς έρευνα και γνώση του υποψήφιου καταναλωτή αποφάσισαν ότι έγιναν Premium Brand. Νέα Mazda η οποία όπως επέστρεψε στην Ελλάδα έτσι και θα φύγει το συντομότερο (αξίζει να δει τις τιμές του νέου Mazda 3 κάποιος). Opel Insignia Grand Sport (χάλι πωλήσεις σε σύγκριση με τον προκάτοχό του). Τέλος ένα Brand name σήμα κατατεθέν της αυτοκίνησης η Alfa Romeo  που βαδίζει στην καταστροφή. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 14
  • Thanks 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) Οι Κορεάτες χρόνο με τον χρόνο ανεβαίνουν (κλέβουν πωλήσεις από Ευρωπαίους & Ιάπωνες) και πλέον είναι μεγάλη δύναμη.

2) Στην Ευρώπη υπάρχουν πολλές - πάρα πολλές μάρκες και θα μείνουν οι μισές με το ζόρι

3) Το αυτοκίνητο στην ΕΕ δυσφημείται και σπρώχνονται τα ανώριμα ηλεκτρικά και οι εναλλακτικές μέθοδοι μετακίνησης

4) Στο αυτοκίνητο πλέον το μεγαλύτερο κόστος κατασκευής είναι στα ηλεκτρονικά του και όχι στα μηχανολογικά.

5) Οι Κινέζοι & Ινδοί πιέζουν να χωθούν στην Ευρωπαική αγορά και να πάρουν και αυτοί μερίδιο. Η ΕΕ θέλει να κάνει μπιζνεζ μαζί τους οπότε κάποιο παράθυρο θα τους ανοίξει. 

 

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή τον ήπιαν αμφότερες στις πωλήσεις και αποφάσισαν να μπούνε σε ένα group να αντιμετωπίσουν Toyota, Honda και Γερμανό και γενικά το διεθνές στερέωμα;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...