Προς το περιεχόμενο

Παραγγελία κινητού online από kinitakias , δεν μου γυρίζουν τα χρήματά μου.


jkont
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Ό,τι σχόλια θέλετε να γράψετε, συμβουλές, εμπειρίες κτλ. θα τα γράφετε αυστηρά χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

Κινδυνεύετε να βρεθείτε από αδικημένοι, μπλεγμένοι για συκοφαντική δυσφήμιση. Αν δεν σας νοιάζει για τον εαυτό σας, σεβαστείτε το χώρο που σας φιλοξενεί.

Παρακαλώ θερμά τηρήστε απαρέγκλιτα αυτή την οδηγία.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα το πω και ας με κράξετε. Γιατί τρελένεστε μερικοί όταν παρέρχεται το μέγιστο διάστημα αποστολής μιας παραγγελίας και δεν περιμένετε κάνα δεκαήμερο εικοσαήμερο ακόμη να λήξει το θέμα. Δεν λέω να περιμένουμε για πάντα. Τον Μάιο του 2018 εκμεταλευόμενος μία προσφορά που έπαιζε για μία και μόνη μέρα με το πρόγραμμα bonus της Alpha bank με τον Κωτσόβολο, είχα όφελος 1070€ σε Mac Book Pro. Θα το έστελναν σε 20 μέρες. Περίμενα 3 μήνες. Πέσανε μόνο κανα δυο τηλέφωνα και το παρέλαβα τον Αύγουστο με νεώτερο επεξεργαστή.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 80
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

αυτές οι απαντήσεις μου αρέσουν που δείχνουν ότι είναι μια τεράστια εταιρία με δαιδαλώδεις διαδρόμους που για να φτάσεις στο λογιστήριο πρέπει να κατέβεις 10 πατώματα κάτω στον ουρανοξύστη. Στην πραγμ

Κάποιοι με έλεγαν υπερβολικό - κακοπροαίρετο - κτλ... στο θέμα που είχε ανοίξει για το a-mobiles.gr Να που η ιστορία επαναλαμβάνεται...το όνομα αυτού kinitakias.gr (άλλη μια εταιρεία τύπου ΙΚΕ ελ

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, ikorolis είπε

Κάποιοι με έλεγαν υπερβολικό - κακοπροαίρετο - κτλ... στο θέμα που είχε ανοίξει για το a-mobiles.gr

Να που η ιστορία επαναλαμβάνεται...το όνομα αυτού kinitakias.gr (άλλη μια εταιρεία τύπου ΙΚΕ ελπίζω αυτός ο επιχειρηματίας να έδωσε παραπάνω χρήματα από τα 1000 ευρώ που είχε δώσει το a-mobiles.gr για να ανοίξει την επιχείρηση του...)

Την 29/01/2019 συστήθηκε η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία με την επωνυμία «KINITAKIAS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «KINITAKIAS Μ ΙΚΕ» με τα ακόλουθα στοιχεία: Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ. 149026301000 Κωδικός Αριθμός Καταχώρισης της σύστασης 149026301000 Αριθμός Φορολογικού Μητρώου 801097235 Αρμόδια Δ.Ο.Υ. Α΄(Α΄,Β΄,Γ΄) ΑΘΗΝΩΝ(Α΄,Β΄,Γ΄,ΣΤ΄,Ζ΄,Ε΄,Θ΄,ΙΕ΄,ΙΣΤ΄,ΚΒ΄)

αν κατεβάσετε το αρχείο https://eyms.businessportal.gr/preview/3d7667d1378e0a8a5f74a135b597a971/announcement/print

θα διαπιστώσετε το εξής ότι η συγκεκριμένη εταιρεία ιδρύθηκε με αρχικό κεφάλαιο το 1 ευρώ (αυτό νομίζω τα λέει όλα για αυτές τις εταιρείας ΙΚΕ ή αλλιώς του 1 ευρώ (που πάλι κάποιοι με λέγατε υπερβολικό)

αναφέρεται και το όνομα του διαχειριστή και ιδιοκτήτη της επιχείρησης

Βέβαια η ιστορία θα επαναλαμβάνεται συνέχεια ...

Μιας και δυστυχώς υπάρχουν χρήστες που αγνοούν κάποια πράγματα και δεν ξέρουν να ψωνίζουν από το διαδίκτυο αλλά ούτε να εκμεταλλεύονται τις μηχανές αναζήτησης skroutz.gr και bestprice.gr

θα ξαναπώ για τελευταία φορά μερικά πράγματα θέλετε να τα ακούσετε έχει καλώς δεν θέλετε να τα ακούσετε πάλι έχει καλώς

δικά σας χρήματα ρισκάρετε να δώσετε σε επιχειρηματίες

Βασικός κανόνας αγορών

πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας

ή

πληρωμή μέσω PayPal

Μακριά από καταστήματα που θέλουν προκαταβολή ή κατάθεση όλου του ποσού σε λογαριασμό κάποιας τράπεζας ή έμβασμα/μεταφορά χρημάτων από την δική σας τράπεζα μέσω e-banking στον τραπεζικό του λογαριασμό στην δική του τράπεζα (ακόμα και αν είναι η ίδια με την δική σας και όχι διαφορετική τράπεζα)

και προσωπικά επίσης θα έλεγα μακριά και από την μέθοδο της αντικαταβολής

Θα μου πουν μερικοί ναι αλλά δεν το έχει στην τιμή που θέλω

Αν θες να ρισκάρεις τα δικά σου χρήματα ρίσκαρε τα

Εγώ καταστήματα που δεν έχουν τις παραπάνω μεθόδους πληρωμής (πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή PayPal δεν ψωνίζω τα αγνοώ και προχωράω παρακάτω.

Καθώς οι τελευταίες μέθοδοι αν τις επιλέξετε και το κατάστημα δεν ανταποκριθεί για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω θα πρέπει να κάνετε προσφυγή στα δικαστήρια (για την οποία θα πρέπει να πληρώσετε)

Τι κάνουμε αν δεν μας επιστρέφουν τα χρήματα μας πίσω

άμεσα αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σας

άμεσα καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

άμεσα καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή

μπορείτε να κάνετε καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

όπως και να καταθέσετε μήνυση στο ΑΤ της περιοχής σας

Καλή τύχη - Καλή Επιτυχία - Καλό Κουράγιο

Εύχομαι να πάρετε τα χρήματα σας πίσω.

δυστυχώς φίλε μου η ΕΕΤΤ είναι αναρμόδια αρχή δεν απευθύνεσαι σε αυτή για να κάνεις καταγγελία για καταστήματα

αρμόδιες αρχές είναι :

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (τηλ. 1520 ή http://www.mindev.gov.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84%CE%B7/

Συνήγορος του Καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr

λυπάμαι φίλε μου έχεις δίκιο που φωνάζεις

αλλά δεν έχεις δίκιο σε ότι αφορά τους χαρακτηρισμούς σε αυτό θα συμφωνήσω με τους διαχειριστές/συντονιστές της παρούσας ιστοσελίδας/κοινότητας γιατί αυτοί θα κληθούν για απολογία από τα αρμόδια δικαστήρια αν κάνει έγκληση/αγωγή/μήνυση ο επιχειρηματίας/ιδιοκτήτης της παραπάνω επιχείρησης

δεν θα κληθείς εσύ ο απλός χρήστης

η παρούσα ιστοσελίδα/κοινότητα δεν είναι δικαστήριο για να κρίνει ή να βγάλει αποφάσεις

ο ρόλος της είναι συμβουλευτικός υπάρχουν πάρα πολλοί χρήστες που ψωνίζουν χρόνια από το διαδίκτυο και είναι γεμάτη η παρούσα ιστοσελίδα/κοινότητα από οδηγούς αγορών για το οτιδήποτε

όπως και το διαδίκτυο

δυστυχώς όμως εσείς δεν τους ακολουθείτε αλλά κάνετε ότι καταλαβαίνετε και μετά φωνάζετε/διαμαρτύρεστε κτλ...και το κυριότερο δεν βάζετε μυαλό...

υπάρχουν τα αρμόδια δικαστήρια και οι αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτών για να σε βοηθήσουν και να κρίνουν τον επιχειρηματία/ιδιοκτήτη σύμφωνα με τα στοιχεία και τις αποδείξεις

επειδή φίλε μου λες πράγματα που δεν γνωρίζεις (δεν σε παρεξηγώ)

αυτό που περιγράφεις είναι έμβασμα/μεταφορά χρημάτων σε λογαριασμό (δηλαδή στον λογαριασμό της τράπεζας της επιχείρησης) μέσω του e-banking της τράπεζας σου

είναι ακριβώς το ίδιο με την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό αν πας ο ίδιος (φυσική παρουσία) στην τράπεζα σου

στα παραπάνω για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω θα πρέπει να στα επιστρέψει η επιχείρηση ή θα πρέπει να απευθυνθείς στα αρμόδια δικαστήρια (εννοείται με πληρωμή)

αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται στην τράπεζα σου μόνο αν αγοράσεις μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας

ή

μέσω PayPal από την ανάλογη φόρμα

απο νωρις εχω παει στην διωξη ηλεκτρονικου και στο συνηγορο του καταναλωτη.Τωρα για τον ΕΕΤΤ η διωξη με εστειλε εκει επισεις να γνωριζεις οτι στην διωξη σφυριζαν αδιαφορα αν και απο αλλες πηγες εμαθα οτι το ψαχνουν λιγο το θεματακι γιατι υπαρχουν και αλλες παρατυπιες που εχουν γινει.Τωρα οσο αφορα τον κινιτακια στο face τον βγαζει καπου στην πευκη οσο και τον mobile στην Ν.Ιωνια στην ιδια διευθυνση οπου ειναι και ο συνεργατης του κινιτακια.Μμμμ βρομα η δουλεια!!!!! Οσο αφορα τους χαρακτηρισμους δεν εβρισα απλα οταν μια επιχειρηση δεν σου επιστρεφει τα χρηματα οπως οφειλει ε δεν την επαινεις.Οσο αφορα τις μηνυσεις απο τον καταναλωτη η απαντηση τους ηταν οτι εχουν κανει αρκετοι καταγγελεια η υποθεση θα παει στον εισαγγελεα ΑΛΛΑ μην περιμενεις τα λεφτα σου.Δηλαδη που καταληγουμε στο τιποτα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, prodromos0 είπε

απο νωρις εχω παει στην διωξη ηλεκτρονικου και στο συνηγορο του καταναλωτη.Τωρα για τον ΕΕΤΤ η διωξη με εστειλε εκει επισεις να γνωριζεις οτι στην διωξη σφυριζαν αδιαφορα αν και απο αλλες πηγες εμαθα οτι το ψαχνουν λιγο το θεματακι γιατι υπαρχουν και αλλες παρατυπιες που εχουν γινει.Τωρα οσο αφορα τον κινιτακια στο face τον βγαζει καπου στην πευκη οσο και τον mobile στην Ν.Ιωνια στην ιδια διευθυνση οπου ειναι και ο συνεργατης του κινιτακια.Μμμμ βρομα η δουλεια!!!!! Οσο αφορα τους χαρακτηρισμους δεν εβρισα απλα οταν μια επιχειρηση δεν σου επιστρεφει τα χρηματα οπως οφειλει ε δεν την επαινεις.Οσο αφορα τις μηνυσεις απο τον καταναλωτη η απαντηση τους ηταν οτι εχουν κανει αρκετοι καταγγελεια η υποθεση θα παει στον εισαγγελεα ΑΛΛΑ μην περιμενεις τα λεφτα σου.Δηλαδη που καταληγουμε στο τιποτα.

Φίλε μου μην επιμένεις σε πράγματα που δεν γνωρίζεις/δεν ξέρεις (δεν είναι κακό) σε αυτή την ιστοσελίδα/κοινότητα υπάρχουν άνθρωποι που έχουν γνώσεις/εμπειρία

καταρχήν οποιοδήποτε χαρακτηρισμό αν κάνεις δημόσια κινδυνεύεις να βρεθείς κατηγορούμενος στο δικαστήριο για συκοφαντική δυσφήμιση αν κάνει προσφυγή η επιχείρηση/κατάστημα στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές και φυσικά να βάλεις σε μπελάδες την παρούσα δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα για κάτι που δεν φταίει φυσικά.

Αν κάνεις στον κόπο να διαβάσεις το δικό σου μήνυμα που δημοσιεύεις για την ΕΕΤΤ θα διαπιστώσεις και μόνος σου το λάθος σου και το γεγονός ότι είναι αναρμόδια αρχή για το πρόβλημα σας.

Αν επίσης κάνεις τον κόπο και διαβάσεις την ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ θα διαπιστώσεις ο ίδιος ότι είναι η αρμόδια αρχή που ασχολείται με διαφορές μεταξύ καταναλωτών και των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας/σταθερής τηλεφωνίας/διαδικτύου  και με τα ελληνικά ταχυδρομεία δεν είναι αρμόδια αρχή για διαφορές καταναλωτών και επιχειρήσεων/καταστημάτων που πουλάνε προιόντα/υπηρεσίες/αγαθά

Αρμόδιες αρχές για διαφορές καταναλωτών και επιχειρήσεων/καταστημάτων είναι :

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Συνήγορος του Καταναλωτή

άρα αν έχεις διαφορά με μια επιχείρηση/κατάστημα όπως συμβαίνει σε αυτό το θέμα

Τα απαραίτητα βήματα για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω εφόσον η επιχείρηση/κατάστημα αρνείται να σας τα επιστρέψει όπως οφείλει σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής του προιόντος είτε λόγω υπαιτιότητας δικής τους είτε λόγω του προμηθευτή τους είτε γιατί εσείς ζητήσατε ακύρωση και επιστροφή των χρημάτων σας

αν έχετε κάνει την πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας πάτε στην τράπεζα σας και κάνετε αμφισβήτηση συναλλαγής

κάνετε καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

κάνετε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή

κάνετε καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

κάνετε μήνυση στο τοπικό ΑΤ της περιοχής σας

κάνετε φυσικά αρνητική αξιολόγηση στο skroutz.gr / bestprice.gr (και επικοινωνείτε μαζί τους) εφόσον υπάρχει εκεί η επιχείρηση/κατάστημα

αν έχετε κάνει την πληρωμή είτε μέσω αντικαταβολής είτε μέσω κατάθεσης σε τράπεζα είτε μέσω εμβάσματος/μεταφοράς από το e-banking της τράπεζας σας στον τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης/καταστήματος

για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω θα πρέπει ή να σας τα επιστρέψει η επιχείρηση/κατάστημα ή να κινηθείτε νομικά στα αρμόδια δικαστήρια (επί πληρωμή)

όλες αυτές οι κινήσεις εννοείται ότι πρέπει να γίνουν άμεσα καθώς για να ολοκληρωθεί η διαδικασία απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα (μπορεί να περιμένετε και τρεις (3) μήνες μέχρι να σας επιστραφούν τα χρήματα πίσω

όλα τα παραπάνω δουλεύουν μια χαρά

δεν έχω να πω κάτι άλλο γιατί θα καταντήσω κουραστικός και θα επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια θα είναι σαν να μιλάω σε τοίχο

τα βήματα σας τα είπα

η παρούσα δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα είναι γεμάτη από οδηγούς αγορών από το διαδίκτυο

υπάρχουν επίσης και στο διαδίκτυο

μάθετε να ψωνίζετε με ασφάλεια και έξυπνα από αξιόπιστες επιχειρήσεις/καταστήματα

Καλή Τύχη

Καλή Επιτυχία

Εύχομαι να πάρετε τα χρήματα σας πίσω

και φυσικά να σας γίνει μάθημα το πάθημα σας ώστε να είστε προσεκτική την επόμενη φορά (ναι θα υπάρξει επόμενη φορά)

Επεξ/σία από ikorolis
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Φίλε μου μην επιμένεις σε πράγματα που δεν γνωρίζεις/δεν ξέρεις (δεν είναι κακό) σε αυτή την ιστοσελίδα/κοινότητα υπάρχουν άνθρωποι που έχουν γνώσεις/εμπειρία

καταρχήν οποιοδήποτε χαρακτηρισμό αν κάνεις δημόσια κινδυνεύεις να βρεθείς κατηγορούμενος στο δικαστήριο για συκοφαντική δυσφήμιση αν κάνει προσφυγή η επιχείρηση/κατάστημα στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές και φυσικά να βάλεις σε μπελάδες την παρούσα δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα για κάτι που δεν φταίει φυσικά.

Αν κάνεις στον κόπο να διαβάσεις το δικό σου μήνυμα που δημοσιεύεις για την ΕΕΤΤ θα διαπιστώσεις και μόνος σου το λάθος σου και το γεγονός ότι είναι αναρμόδια αρχή για το πρόβλημα σας.

Αν επίσης κάνεις τον κόπο και διαβάσεις την ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ θα διαπιστώσεις ο ίδιος ότι είναι η αρμόδια αρχή που ασχολείται με διαφορές μεταξύ καταναλωτών και των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας/σταθερής τηλεφωνίας/διαδικτύου  και με τα ελληνικά ταχυδρομεία δεν είναι αρμόδια αρχή για διαφορές καταναλωτών και επιχειρήσεων/καταστημάτων που πουλάνε προιόντα/υπηρεσίες/αγαθά

Αρμόδιες αρχές για διαφορές καταναλωτών και επιχειρήσεων/καταστημάτων είναι :

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Συνήγορος του Καταναλωτή

άρα αν έχεις διαφορά με μια επιχείρηση/κατάστημα όπως συμβαίνει σε αυτό το θέμα

Τα απαραίτητα βήματα για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω εφόσον η επιχείρηση/κατάστημα αρνείται να σας τα επιστρέψει όπως οφείλει σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής του προιόντος είτε λόγω υπαιτιότητας δικής τους είτε λόγω του προμηθευτή τους είτε γιατί εσείς ζητήσατε ακύρωση και επιστροφή των χρημάτων σας

αν έχετε κάνει την πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας πάτε στην τράπεζα σας και κάνετε αμφισβήτηση συναλλαγής

κάνετε καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

κάνετε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή

κάνετε καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

κάνετε μήνυση στο τοπικό ΑΤ της περιοχής σας

κάνετε φυσικά αρνητική αξιολόγηση στο skroutz.gr / bestprice.gr (και επικοινωνείτε μαζί τους) εφόσον υπάρχει εκεί η επιχείρηση/κατάστημα

αν έχετε κάνει την πληρωμή είτε μέσω αντικαταβολής είτε μέσω κατάθεσης σε τράπεζα είτε μέσω εμβάσματος/μεταφοράς από το e-banking της τράπεζας σας στον τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης/καταστήματος

για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω θα πρέπει ή να σας τα επιστρέψει η επιχείρηση/κατάστημα ή να κινηθείτε νομικά στα αρμόδια δικαστήρια (επί πληρωμή)

όλες αυτές οι κινήσεις εννοείται ότι πρέπει να γίνουν άμεσα καθώς για να ολοκληρωθεί η διαδικασία απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα (μπορεί να περιμένετε και τρεις (3) μήνες μέχρι να σας επιστραφούν τα χρήματα πίσω

όλα τα παραπάνω δουλεύουν μια χαρά

δεν έχω να πω κάτι άλλο γιατί θα καταντήσω κουραστικός και θα επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια θα είναι σαν να μιλάω σε τοίχο

τα βήματα σας τα είπα

η παρούσα δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα είναι γεμάτη από οδηγούς αγορών από το διαδίκτυο

υπάρχουν επίσης και στο διαδίκτυο

μάθετε να ψωνίζετε με ασφάλεια και έξυπνα από αξιόπιστες επιχειρήσεις/καταστήματα

Καλή Τύχη

Καλή Επιτυχία

Εύχομαι να πάρετε τα χρήματα σας πίσω

και φυσικά να σας γίνει μάθημα το πάθημα σας ώστε να είστε προσεκτική την επόμενη φορά (ναι θα υπάρξει επόμενη φορά)

ΝΑΙ δεν γνωριζα και για αυτο το λογο απευθυνθηκα στην διωξη ηλεκτρονικου.Αυτοι με ενημερωσαν οτι πρεπει να κανω καταγγελεια στον ΕΕΤΤ δεν το φανταστηκα απο μονος μου.Πες μου αν γνωριζεις οταν υπαρχει μια ιστοσελιδα επιχειρησης που λειτουργει κατα αυτον τον τροπο πια ειναι η αρμοδια αρχη για να μην εξαπατουνται γιατι ολοενα και αυξανονται οι ανθρωποι που ουτε την παραγγελεια τους πηραν αλλα ουτε τα χρηματα του πισω.Ποια ειναι αυτη η αρχη που ελεγχει τις ιστοσελιδες ωστε να προστατευει ενα βλακα σαν και εμενα να μην εξαπατηθει?

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, prodromos0 είπε

ΝΑΙ δεν γνωριζα και για αυτο το λογο απευθυνθηκα στην διωξη ηλεκτρονικου.Αυτοι με ενημερωσαν οτι πρεπει να κανω καταγγελεια στον ΕΕΤΤ δεν το φανταστηκα απο μονος μου.Πες μου αν γνωριζεις οταν υπαρχει μια ιστοσελιδα επιχειρησης που λειτουργει κατα αυτον τον τροπο πια ειναι η αρμοδια αρχη για να μην εξαπατουνται γιατι ολοενα και αυξανονται οι ανθρωποι που ουτε την παραγγελεια τους πηραν αλλα ουτε τα χρηματα του πισω

η ΕΕΤΤ δεν είναι αρμόδια αρχή αποκλείεται να σου το είπαν αυτό από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (γνωρίζουν πολύ καλά σε ποίες περιπτώσεις επεμβαίνει η ΕΕΤΤ)

οι αρμόδιες αρχές εν συντομία είναι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ο Συνήγορος του Καταναλωτή

για την παραγγελία/προιόν που παραγγείλατε δεν ξέρω αν θα το παραλάβετε ποτέ

τα χρήματα όμως θα σας επιστραφούν αν κάνετε ότι είναι απαραίτητο να κάνετε (και σίγουρα δεν είναι το να γράφετε σε μια δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα φτάνοντας το παρών θέμα στις 100+ σελίδες όπως έγινε στο a-mobiles.gr)

για αυτό προτείνω να μπει στην αρχή μήνυμα από τους υπεύθυνους της παρούσας ιστοσελίδας/κοινότητας με τα βήματα που πρέπει να κάνουν για να τους επιστραφούν τα χρήματα και να κλειδώσει άμεσα το θέμα 5 σελίδες που απλά να αναφέρονται αυτοί που αγόρασαν από το κατάστημα είναι υπεραρκετές νομίζω όλα τα υπόλοιπα μηνύματα η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να διαγραφούν.

οι άνθρωποι που αναφέρεσαι δεν γνωρίζουν ασφαλή τρόπο αγορών από το διαδίκτυο

για αυτό η παρούσα δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα κάθε λίγο έχει και ένα θέμα με ανάλογο τίτλο επιχείρησης/καταστήματος

και θα συνεχίσει να έχει ανάλογα θέματα μέχρι να μάθετε να ψωνίζετε με ασφαλή τρόπο από το διαδίκτυο

Τέλος συζήτησης από μένα ότι είχα να πω το είπα

Επεξ/σία από ikorolis
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, ikorolis είπε

η ΕΕΤΤ δεν είναι αρμόδια αρχή αποκλείεται να σου το είπαν αυτό από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (γνωρίζουν πολύ καλά σε ποίες περιπτώσεις επεμβαίνει η ΕΕΤΤ)

οι αρμόδιες αρχές εν συντομία είναι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ο Συνήγορος του Καταναλωτή

για την παραγγελία/προιόν που παραγγείλατε δεν ξέρω αν θα το παραλάβετε ποτέ

τα χρήματα όμως θα σας επιστραφούν αν κάνετε ότι είναι απαραίτητο να κάνετε (και σίγουρα δεν είναι το να γράφετε σε μια δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα φτάνοντας το παρών θέμα στις 100+ σελίδες όπως έγινε στο a-mobiles.gr)

για αυτό προτείνω να μπει στην αρχή μήνυμα από τους υπεύθυνους της παρούσας ιστοσελίδας/κοινότητας με τα βήματα που πρέπει να κάνουν για να τους επιστραφούν τα χρήματα και να κλειδώσει άμεσα το θέμα (αν χρειαστεί και με διαγραφή των μηνυμάτων)

οι άνθρωποι που αναφέρεσαι δεν γνωρίζουν ασφαλή τρόπο αγορών από το διαδίκτυο

για αυτό η παρούσα δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα κάθε λίγο έχει και ένα θέμα με ανάλογο τίτλο επιχείρησης/καταστήματος

και θα συνεχίσει να έχει ανάλογα θέματα μέχρι να μάθετε να ψωνίζετε με ασφαλή τρόπο από το διαδίκτυο

Τέλος συζήτησης από μένα ότι είχα να πω το είπα

Ακουσα προσεκτικα τι μου ειπαν οταν τους ζητησα να ελεγθει η ιστοσελιδα και ειναι αυτο που ανεφερα,εχεις καθε δικαιωμα να το αμφισβητεις εγω τα χρηματα μου τα πηρα συντομα σχετικα με οχι και τοσο ευγενικο τροπο τωρα πιστευω να τα παρουν και ολοι οι αλλοι αργα η γρηγορα.Το παθημα μαθημα για να μαθουμε  ασφαλή τρόπο αγορών από το διαδίκτυο.Τελος και απο εμενα και συμφωνω μαζι σου για κλεισιμο του θεματος με τα βηματα που ανεφερες.Δεν εχει κατι αλλο να δωσει το θεμα αυτο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.