theopan Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, bill999r είπε Κ αυτό δεν είναι λύση. Γενικά σε άλλες μάρκες δεν υπάρχει αντίστοιχο προβλήμα. Μόνο στο γκρούπ stellantis έχουν τέτοιο θέμα. Όχι δεν είναι σε όλο το group Stellantis το πρόβλημα. Είναι μόνο στα Peugeot-Citroen. Fiat-Jeep-Alfa (πρώην FCA δηλαδή μέχρι την καταραμένη μέρα που έβαλε το χέρι του το PSA και τα μαγάρισε) δεν κάνουν κιχ! Και για τα παλιότερα Opel δεν είχα ακούσει κάτι. 17 ώρες πριν, bill999r είπε Αυτό που λένε οι πιο πολλοί είναι να χρησιμοποιείται adblue καλύτερης ποιότητας ώστε να κρατήσει κ περισσότερο το δοχείο. Τι "ποιότητα" στο Adblue; 67,5% απιονισμένο νερό είναι και 32,5% ουρία. Όλα τα ίδια είναι όλα τις ίδιες προδιαγραφές ISO πληρούν. 15 ώρες πριν, kanesaxo είπε μετά απορούν γιατι ο κόσμος τα αφαιρεί... Ο -ασυνείδητος- κόσμος κάνει πολλά. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα κάνει ή ότι θα μπορεί να τα κάνει για πολύ ακόμα. Θα στρώσουν χαρακτήρα -θέλω να πιστεύω- αυτοί με τα ξηλωμένα DPF από του χρόνου. Ελπίζω να τεθεί και θέμα ελέγχου για NOx (και άρα "υπολειτουργία" SCR). Ο χειρότερος ρύπος είναι τα NOx! Σε αυτόν οφείλονται οι σοβαροί κίνδυνοι από το "νέφος" στις πόλεις. Αυτό κυρίως θα έπρεπε να μετράνε στα ΚΤΕΟ και να ανακοινώνεται στις προδιαγρφές ρύπων και δευτερευόντως το CO2. Ο καημός για το CO2 είναι ίσα για να συντηρείται το παραμύθι της κλιματικής αλλαγής ("κρίσης" πλέον συγγνώμη)... Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου από theopan 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sphinxgr Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δεν έχω κάποιο σχετικό αυτοκίνητο, το έψαξα λίγο όμως να δω τι γίνεται. Υπάρχουν μερικά Video στο youtube που λένε οτι μπορεί να κάνει κάποιος καθαρισμό του δοχείου, αλλά δεν ειναι και ιδαίτερα εύκολο. Κάποιοι το έχουν κάνει. Επίσης ένα μαγαζί τουλάχιστον, κάνει καθαρισμό στην Ελλάδα. Πόσα ζητάει, είναι άλλο θέμα κ δεν γνωρίζω. Αν μάθει κάποιος να μας πει. https://fixadblue.gr/ Τέλος, δεν έχω καταλήξει αν μπορεί κάποιος να κάνει κάτι για να μην βουλώνει τους σωλήνες οι ουρία. Όπως διάβαζα η αραίωση με νερό δεν έχει αποτέλεσμα γιατί διαβάζει λάθος μείγμα ο εγκέφαλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, theopan είπε Τι "ποιότητα" στο Adblue; 67,5% απιονισμένο νερό είναι και 32,5% ουρία. Όλα τα ίδια είναι όλα τις ίδιες προδιαγραφές ISO πληρούν. υπάρχουν ειδικά πρόσθετα που βοηθάνε να μην κρυσταλλώνει η ουρία , αλλά ότι και να βάλεις η ουσία είναι οτι η αντλία μετρά ώρες μιας και είναι ελαττωματική η κατασκευή της απο το εργοστάσιο Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου από korakios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Αναφορά σε κείμενο Τέλος, δεν έχω καταλήξει αν μπορεί κάποιος να κάνει κάτι για να μην βουλώνει τους σωλήνες οι ουρία. Όπως διάβαζα η αραίωση με νερό δεν έχει αποτέλεσμα γιατί διαβάζει λάθος μείγμα ο εγκέφαλος. Τέτοιες εξυπνάδες κάναν οι φορτηγατζίδες στην Αμερική πριν 15 χρόνια και υποχρέωσε η EPA τους κατασκευαστές να υπολογίζουν το ποσοστό ουρίας και να μπαίνει σε safe mode μέχρι και να σβήνει εντελώς ο κινητήρας, αν είναι εκτός ορίων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TechnoState Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) ....υπάρχουν βελτιωτικά κ πρόσθετα κ για το adblue. Κ ναι στο adblue υπάρχουν ποιότητες κ ποιότητες. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου από TechnoState Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα