Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, geodrako είπε


 

Either way, και με ισάξια μονοθέσια πάλι 7 θα είχε ο hamilton. Απλά δε μπορούν κάποιοι να το χωνέψουν γιατί είναι οπαδοί. Όποιος δεν καταλαβαίνει τι επίπεδα απόδοσης έχει πιάσει, τι επίπεδα αυτοκυριαρχίας και τελειομανίας μέσα στην πίστα, μάλλον βλέπει λάθος σπορ.

Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι με ισάξιο μονοθεσιο ο hamilton δεν θα είχε χάσει πρωτάθλημα?? Αντίθετος η ιστορία έχει δείξει ότι όταν άλλοι οδηγοί είχαν ισάξιο μονοθέσιο, ο hamilton έχει χάσει αρκετές φορές.. Button, rosberg, Alonso... Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο το οποίο δεν το κατάλαβα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Παντως αυτα τα νουμερα τα εχω ξαναδει καπως ετσι. Και το bonus λογω ιστορικοτητας ουσιαστικα της Ferrari...Δεν λεω οτι ειναι αδικο, αλλα θα προτιμουσα να δινουν bonus στους τελευταιους 3 για να βελτιωθουν...30 στον τελευταιο 20 στον προτελευταιο και 10 στον 3ο απο τελος ξερω γω.

Ναι το χω σκεφτεί και γω αυτό το σενάριο και ίσως όντως να βοηθούσε τον ανταγωνισμό. Ειδικά ομάδες όπως η Χαας που τις κράζει πολλές φορές ο κόσμος (και γω μαζί να πω την αλήθεια) είναι άξιο θαυμασμού που έχουν καταφέρει να παραμείνουν στην F1. Από την αλλή, υπάρχουν και αντίλογοι σε αυτό. Ποιος δεν εγγυάται ότι οι ομάδες δε θα αρχίσουν ένα άτυπο "tanking" στο στυλ του ΝΒΑ, αν προς το φινάλε της σεζόν τους συμφέρει να χάσουν 1 η 2 θέσεις στο πρωτάθλημα για αυτά τα π.χ.: +10Μ ή 20Μ; Είναι που είναι κάποιοι αγώνες παρωδία, σκεφτείτε γκραν πρι όπως της Ρωσίας ή του Άμπου Ντάμπι με tanking. Επίσης, η Ferrari είτε αρέσει σε πολλούς από εμάς είτε όχι φέρνει πολλά χρήματα στην F1, οπότε είναι λογικό να απαιτεί και παραπάνω έσοδα. Δεν είναι απαραίτητα λογικό ότι θα τα πάρει ή ότι τα παίρνει, είναι λογικό να τα απαίτει. Με το πλήθος των ανθρώπων που την ακολουθούν και τα χρήματα που ξοδεύουν οι οπαδοί της σε σχέση με τους οπαδούς άλλων κατασκευαστών, έχει ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί στα χέρια της κάθε φορά που η συζήτηση πάει στα αποκλειστικά χρήματα που λαμβάνει από τη FIA.

// Σε άλλα νέα, eargasm. Από τα πλέον εμβληματικά μονοθέσια της F1.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

// Σε άλλα νέα, eargasm. Από τα πλέον εμβληματικά μονοθέσια της F1.

ισχυει. αλλά ακόμη και V10 της Minardi να ακουσεις ο ήχος ειναι αξεπέραστος και απείρως ανώτερος από τον σημερινό. Βέβαια οι επιδόσεις και η εξέλιξηη πλέον έχουν πάει σε άλλο επίπεδο και αυτό είναι που μετράει στο τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, greenfan20 είπε

Ναι το χω σκεφτεί και γω αυτό το σενάριο και ίσως όντως να βοηθούσε τον ανταγωνισμό. Ειδικά ομάδες όπως η Χαας που τις κράζει πολλές φορές ο κόσμος (και γω μαζί να πω την αλήθεια) είναι άξιο θαυμασμού που έχουν καταφέρει να παραμείνουν στην F1. Από την αλλή, υπάρχουν και αντίλογοι σε αυτό. Ποιος δεν εγγυάται ότι οι ομάδες δε θα αρχίσουν ένα άτυπο "tanking" στο στυλ του ΝΒΑ, αν προς το φινάλε της σεζόν τους συμφέρει να χάσουν 1 η 2 θέσεις στο πρωτάθλημα για αυτά τα π.χ.: +10Μ ή 20Μ; Είναι που είναι κάποιοι αγώνες παρωδία, σκεφτείτε γκραν πρι όπως της Ρωσίας ή του Άμπου Ντάμπι με tanking. Επίσης, η Ferrari είτε αρέσει σε πολλούς από εμάς είτε όχι φέρνει πολλά χρήματα στην F1, οπότε είναι λογικό να απαιτεί και παραπάνω έσοδα. Δεν είναι απαραίτητα λογικό ότι θα τα πάρει ή ότι τα παίρνει, είναι λογικό να τα απαίτει. Με το πλήθος των ανθρώπων που την ακολουθούν και τα χρήματα που ξοδεύουν οι οπαδοί της σε σχέση με τους οπαδούς άλλων κατασκευαστών, έχει ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί στα χέρια της κάθε φορά που η συζήτηση πάει στα αποκλειστικά χρήματα που λαμβάνει από τη FIA.

// Σε άλλα νέα, eargasm. Από τα πλέον εμβληματικά μονοθέσια της F1.

FERRARI F2004.Η διαστημική...

https://www.autoblog.gr/2014/01/03/ferrari-f2004-h-diasthmikh/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, greenfan20 είπε

...

Στα περισσότερα από τα άλλα που αναφέρεις συμφωνώ, με εξαίρεση τα 7 του Χαμ. Θα είχε περισσότερα από τους άλλους οδηγούς της γενιάς του, αλλά 7 δύσκολα, ειδικά με τον τρόπο που οδηγεί ο Μαξ την τελευταία 2ετία.

Σούπερ ταχύτητα, όχι στο επίπεδο Λιούις συνολικά.

20 ώρες πριν, phanispal είπε

...

Βλέπεται αυτό το χάλι; Όχι. Τι με νοιάζει τώρα τι και πώς και γιατί.

Και όμως, έχουμε δει πολύ ωραίους αγώνες ακόμα και στην κυριαρχία Mercedes.

Αυτό που ενοχλεί τους μισούς και βάλε φανς της Φ1 είναι η κατρακύλα της Φερράρι.

Δεν έχω κάποιο στατιστικό αλλά πάντα είχα την αίσθηση πώς η σκουντερία έχει όσους φανς έχουν όλοι οι άλλοι μαζί.

Μόλις γίνει ξανά ανταγωνιστική, θα πάψει η γκρίνια. Επίσης απορία το'χω, τώρα που όλοι βλέπουμε πόσο έκλεβαν πέρσι με τους κινητήρες, τι θα έλεγαν αν άλλη ομάδα το έκανε αυτό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Και όμως, έχουμε δει πολύ ωραίους αγώνες ακόμα και στην κυριαρχία Mercedes.

Αυτό που ενοχλεί τους μισούς και βάλε φανς της Φ1 είναι η κατρακύλα της Φερράρι.

Δεν έχω κάποιο στατιστικό αλλά πάντα είχα την αίσθηση πώς η σκουντερία έχει όσους φανς έχουν όλοι οι άλλοι μαζί.

+1 σε αυτα τα 2.

 

Παντως αν του χρονου δια μαγειας γινοταν αργοτερη η Μερσεντες(ή εξαφανιζοταν) και επεφτε λιγο η αποδοση της RB,  θα ειχαμε πρωταθλημα-φωτια:
1) Μαξ με Red Bull
2) Αλονσο με Renault
3) Ρικ με McLaren
4) Norris με McLaren
5) Leclerc με Ferrari
6) Vettel με Aston Martin

Οπως και αν εχει, του χρονου το midfield θα εχει τρελες μαχες με:
1) Αλονσο με Renault
2) Ρικ με McLaren
3) Norris με McLaren
4) Leclerc με Ferrari
5) Vettel με Aston Martin

Ποτε δεν ειχαμε τοσο οδηγικο ταλεντο μαζεμενο στο midfield.


Aς ελπισουμε οτι θα βελτιωθει η RB για να εχουμε και μαχη για το πρωταθλημα μεταξυ Μαξ και οδηγων Mercedes.

------------------------

Πω πω, τωρα που βλεπω τη λιστα πιο πανω που εγραψα, σκεφτειτε να γινοταν 1 sec πιο αργη η Mercedes και 0.5sec πιο αργη η Red Bull του χρονου. Σε κανενα αγωνα δεν θα ξεραμε ποιος απο αυτους θα κερδιζε:

1) Μαξ με Red Bull
2) Αλονσο με Renault
3) Ρικ με McLaren
4) Norris με McLaren
5) Leclerc με Ferrari
6) Vettel με Aston Martin
7) Ham με Mercedes

------------------------

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Μόλις γίνει ξανά ανταγωνιστική, θα πάψει η γκρίνια. Επίσης απορία το'χω, τώρα που όλοι βλέπουμε πόσο έκλεβαν πέρσι με τους κινητήρες, τι θα έλεγαν αν άλλη ομάδα το έκανε αυτό.

Το αλλο αστειο ειναι πως διαφοροι περυσι μιλαγαν για FIA που ευνοει την Mercedes επειδη απλα αρχισε να ελεγχει πιο στενα τους κινητηρες οταν η Φερραρι αρχισε να κερδιζει 0.5+ sec στην ευθεια και οτι "κανει τα παντα για να αφαιρεσει οποιο πλεονεκτημα φερνει ο ανταγωνισμος της Μερσεντες" κλπ.

Βεβαια, δεν ειπωθηκαν τα ιδια φετος που ξαφνικα εν μεσω της χρονιας απαγορευσαν το party mode, που ειχε σαφες στοχο να περιορισει την Μερσεντες...

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, haHa είπε

 

Το αλλο αστειο ειναι πως διαφοροι περυσι μιλαγαν για FIA που ευνοει την Mercedes επειδη απλα αρχισε να ελεγχει πιο στενα τους κινητηρες οταν η Φερραρι αρχισε να κερδιζει 0.5+ sec στην ευθεια και οτι "κανει τα παντα για να αφαιρεσει οποιο πλεονεκτημα φερνει ο ανταγωνισμος της Μερσεντες" κλπ.

Βεβαια, δεν ειπωθηκαν τα ιδια φετος που ξαφνικα εν μεσω της χρονιας απαγορευσαν το party mode, που ειχε σαφες στοχο να περιορισει την Μερσεντες...

"Ναι αλλα η Mercedes το 2005 , ένα βροχερό μεσημέρι του Νοέμβρη είχε ευνοηθεί σε μια στροφή, όλα δείχνουν οτι η FIA τα παίρνει, MAF1A" 


Δεν παίρνει τιμωρία ο χάμιλτον: "ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΤΟ GOLDEN BOY EINAI ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΠΟΥ Η ΦΕΡΡΑΡΙ ΔΕ ΣΤΡΙΒΕΙ" ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ

Παίρνει τιμωρία ο χάμιλτον: " ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ, ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑ ΧΑΖΟΥΣ , ΒΙΝΟΤΤΟ ΠΟΥΛΑ , ECCLESTONE ΞΥΡΙΣΟΥ, TODD ΘΕΣ ΔΙΑΙΤΑ.

Να μην θυμηθώ το προχθέσινο με ΤΟΝ ΚΙΜΑΡΟ ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΡΑΤΟΣ, ΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΥΙΣ ΚΛΑΨΙΛΤΟΝ ΔΕ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΟΤΕ ΠΟΙΝΗ ΓΙΑ ΑΥΤ..... https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2019 German Grand Prix - Offence - Car 44 (pit entry).pdf 

Το 99.5% αυτών που έχουν τέτοια γκρίνια για τη Mercedes είναι οπαδοί της Ferrari και το καταλαβαίνω, απλά ντάξει, υπάρχουν και όρια.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, haHa είπε

+1 σε αυτα τα 2.

Παντως αν του χρονου δια μαγειας γινοταν αργοτερη η Μερσεντες(ή εξαφανιζοταν) και επεφτε λιγο η αποδοση της RB,  θα ειχαμε πρωταθλημα-φωτια:
1) Μαξ με Red Bull
2) Αλονσο με Renault
3) Ρικ με McLaren
4) Norris με McLaren
5) Leclerc με Ferrari
6) Vettel με Aston Martin

Οπως και αν εχει, του χρονου το midfield θα εχει τρελες μαχες με:
1) Αλονσο με Renault
2) Ρικ με McLaren
3) Norris με McLaren
4) Leclerc με Ferrari
5) Vettel με Aston Martin

Ποτε δεν ειχαμε τοσο οδηγικο ταλεντο μαζεμενο στο midfield.


Aς ελπισουμε οτι θα βελτιωθει η RB για να εχουμε και μαχη για το πρωταθλημα μεταξυ Μαξ και οδηγων Mercedes.

------------------------

Πω πω, τωρα που βλεπω τη λιστα πιο πανω που εγραψα, σκεφτειτε να γινοταν 1 sec πιο αργη η Mercedes και 0.5sec πιο αργη η Red Bull του χρονου. Σε κανενα αγωνα δεν θα ξεραμε ποιος απο αυτους θα κερδιζε:

1) Μαξ με Red Bull
2) Αλονσο με Renault
3) Ρικ με McLaren
4) Norris με McLaren
5) Leclerc με Ferrari
6) Vettel με Aston Martin
7) Ham με Mercedes

------------------------

Το αλλο αστειο ειναι πως διαφοροι περυσι μιλαγαν για FIA που ευνοει την Mercedes επειδη απλα αρχισε να ελεγχει πιο στενα τους κινητηρες οταν η Φερραρι αρχισε να κερδιζει 0.5+ sec στην ευθεια και οτι "κανει τα παντα για να αφαιρεσει οποιο πλεονεκτημα φερνει ο ανταγωνισμος της Μερσεντες" κλπ.

Βεβαια, δεν ειπωθηκαν τα ιδια φετος που ξαφνικα εν μεσω της χρονιας απαγορευσαν το party mode, που ειχε σαφες στοχο να περιορισει την Μερσεντες...

Πρωτα απο ολα αυτο που θα πρεπει να μας ενδιαφέρει ειναι να τρέξει και του χρονου ο πρωταθλητής της καρδιας μας! 😬

Η παύση του party mode δεν εκανε ζημιά στη Μερσεντα διοτι, οπως λενε και οι ίδιοι, εχουν περισσότερη δυναμη διαθέσιμη στον αγώνα. 😉

Απο κει και περα οταν μια ομάδα (οποιαδήποτε ομάδα) εχει το πανω χερι Οχι για 2-3 Χρονια αλλα για 6-7 Χρονια τοτε θα πρεπει να εισαι πολυ αφελής για να πιστέψεις οτι δεν ευνοείται και οτι αυτα τα 6-7 χρονια οι υπολοιποι ειναι απλα άχρηστοι.

 

19 λεπτά πριν, papp0us είπε

 

Να μην θυμηθώ το προχθέσινο με ΤΟΝ ΚΙΜΑΡΟ ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΡΑΤΟΣ, ΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΥΙΣ ΚΛΑΨΙΛΤΟΝ ΔΕ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΟΤΕ ΠΟΙΝΗ ΓΙΑ ΑΥΤ..... https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2019 German Grand Prix - Offence - Car 44 (pit entry).pdf 

Το 99.5% αυτών που έχουν τέτοια γκρίνια για τη Mercedes είναι οπαδοί της Ferrari και το καταλαβαίνω, απλά ντάξει, υπάρχουν και όρια.

Ξέχασες να αναφέρεις το Γερμανικό Grand Prix του 2018 οπου ο... αδικημένος και κατατρεγμένος Λιουις δεν πηρε καμια ποινή! Στο θυμίζω εγω δεν πειραζει! 😇

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Πρωτα απο ολα αυτο που θα πρεπει να μας ενδιαφέρει ειναι να τρέξει και του χρονου ο πρωταθλητής της καρδιας μας! 😬

Η παύση του party mode δεν εκανε ζημιά στη Μερσεντα διοτι, οπως λενε και οι ίδιοι, εχουν περισσότερη δυναμη διαθέσιμη στον αγώνα. 😉

Απο κει και περα οταν μια ομάδα (οποιαδήποτε ομάδα) εχει το πανω χερι Οχι για 2-3 Χρονια αλλα για 6-7 Χρονια τοτε θα πρεπει να εισαι πολυ αφελής για να πιστέψεις οτι δεν ευνοείται και οτι αυτα τα 6-7 χρονια οι υπολοιποι ειναι απλα άχρηστοι.

Ξέχασες να αναφέρεις το Γερμανικό Grand Prix του 2018 οπου ο... αδικημένος και κατατρεγμένος Λιουις δεν πηρε καμια ποινή! Στο θυμίζω εγω δεν πειραζει! 😇

Νομίζεις οτι ξέχασα, αλλα επίτηδες δεν το έγραψα, γιατι περίμενα ποιος θα πατήσει τη νάρκη 🤣

To 18 αγαπητέ φιλε είχαμε ένα αυτοκίνητο που μπήκε στα pits κανονικά και ΒΓΗΚΕ πριν εισέλθει, υπο καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με ένα αυτοκίνητο που ΜΠΑΙΝΕΙ στα pits από λάθος δρόμο κατα τη διάρκεια του αγώνα, οπως έκαναν ο Hamilton και ο Raikonnen το 19 και το 20. Με λίγα λόγια ΚΑΜΙΑ σχέση μεταξύ των δύο συμβάντων.

Οταν το 19 έκανε ΤΟ ΙΔΙΟ πράγμα με τον Kimi ο Hamilton πήρε ΤΗΝ ΙΔΙΑ ποινή που πήρε και ο καταχτυπημένος απο την αδικία Kimi. 5 δευτερόλεπτα.

Επίσης, το 18 ο Hamilton ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ, με Reprimand. Και θες να ξέρεις και γιατι τιμωρήθηκε με Reprimand; Για αυτό https://www.fia.com/sites/default/files/doc_32_-_2018_german_grand_prix_-_offence_-_car_44_pit_entry.pdf

Επίσης μέχρι τότε δεν υπήρχε ξεκάθαρη τιμωρία για την κίνηση αυτή (απο οτι διάβασα στο Reddit, οπότε δε το λες και ευαγγέλιο). Μετά απο αυτό το συμβάν πρόσθεσαν το εδάφιο στους κανονισμούς.

Μικντροπ. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, papp0us είπε

Νομίζεις οτι ξέχασα, αλλα επίτηδες δεν το έγραψα, γιατι περίμενα ποιος θα πατήσει τη νάρκη 🤣

To 18 αγαπητέ φιλε είχαμε ένα αυτοκίνητο που μπήκε στα pits κανονικά και ΒΓΗΚΕ πριν εισέλθει, υπο καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με ένα αυτοκίνητο που ΜΠΑΙΝΕΙ στα pits από λάθος δρόμο κατα τη διάρκεια του αγώνα, οπως έκαναν ο Hamilton και ο Raikonnen το 19 και το 20. Με λίγα λόγια ΚΑΜΙΑ σχέση μεταξύ των δύο συμβάντων.

Οταν το 19 έκανε ΤΟ ΙΔΙΟ πράγμα με τον Kimi ο Hamilton πήρε ΤΗΝ ΙΔΙΑ ποινή που πήρε και ο καταχτυπημένος απο την αδικία Kimi. 5 δευτερόλεπτα.

Επίσης, το 18 ο Hamilton ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ, με Reprimand. Και θες να ξέρεις και γιατι τιμωρήθηκε με Reprimand; Για αυτό https://www.fia.com/sites/default/files/doc_32_-_2018_german_grand_prix_-_offence_-_car_44_pit_entry.pdf

Επίσης μέχρι τότε δεν υπήρχε ξεκάθαρη τιμωρία για την κίνηση αυτή (απο οτι διάβασα στο Reddit, οπότε δε το λες και ευαγγέλιο). Μετά απο αυτό το συμβάν πρόσθεσαν το εδάφιο στους κανονισμούς.

Μικντροπ. 

To sporting code λεει οτι υπαρχει διαγράμμιση στη εισοδο των pits την οποια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΧΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ (λογια του Whiting).

Η εξηγηση απο τον Whiting για την προφορικη μονο επιπληξη του Λιουις (του εκαναν τα 3 -> 2) βρισκεται στο οτι υπηρχε αυτοκινητο ασφαλειας και δεν ηταν επικινδυνος για τον Λιουις και για τους αλλους ο ελιγμος του.

Το αν ηταν ή οχι επικινδυνος ο ελιγμος ειναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ (εδω ερχομαστε στο οτι τον χαιδεψαν απλα ενω θα μπορουσαν να του δωσουν την ποινη) αφου ακομα και με SC τα αυτοκινητα κινουνται και η πιστα ηταν βρεγμενη. Βεβαια ξεχασε να πει οτι αν ετρωγε ο Λιουις ποινη 5-30 sec, θα αλλαζε και το αποτελεσμα του αγωνα, δηλαδη ο νικητης.

Αν το δει κανεις υποκειμενικα και με τον Κιμι, θα μπορουσε να πει οτι δεν ηταν τοσο επικινδυνος ο ελιγμος του ή οτι η τιμονια προς τα δεξια ηταν πολυ μικρη, προλαβε και φρεναρε χωρις να μπλοκαρει, η πιστα ηταν στεγνη και δεν υπηρχε κανεις τριγυρω, οποτε θα μπορουσε να παρει κι αυτος reprimand.

Eν κατακλειδι, ο Λιουις θα μπορουσε να φαει εως 10sec stop/go penalty = 30 sec added στο τελος του αγωνα, αν εξαντλουσαν την αυστηροτητα τους, αλλα τον χαϊδεψαν ξεκαθαρα επειδη υπηρχε αυτοκινητο ασφαλειας. ΟΚ απο δω και περα να κανουν και 360 τα μονοθεσια για να ζεστανουν λαστιχα υπο το καθεστως SC.!

Ολα καλα!

 

Ελα, σου εχω και εποπτικο υλικο που λεμε κι εμεις οι δασκαλοι:

 

 

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, tommy^ είπε

To sporting code λεει οτι υπαρχει διαγράμμιση στη εισοδο των pits την οποια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΧΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ (λογια του Whiting).

Η εξηγηση απο τον Whiting για την προφορικη μονο επιπληξη του Λιουις (του εκαναν τα 3 -> 2) βρισκεται στο οτι υπηρχε αυτοκινητο ασφαλειας και δεν ηταν επικινδυνος για τον Λιουις και για τους αλλους ο ελιγμος του.

Το αν ηταν ή οχι επικινδυνος ο ελιγμος ειναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ (εδω ερχομαστε στο οτι τον χαιδεψαν απλα ενω θα μπορουσαν να του δωσουν την ποινη) αφου ακομα και με SC τα αυτοκινητα κινουνται και η πιστα ηταν βρεγμενη. Βεβαια ξεχασε να πει οτι αν ετρωγε ο Λιουις ποινη 5-30 sec, θα αλλαζε και το αποτελεσμα του αγωνα, δηλαδη ο νικητης.

Αν το δει κανεις υποκειμενικα και με τον Κιμι, θα μπορουσε να πει οτι δεν ηταν τοσο επικινδυνος ο ελιγμος του ή οτι η τιμονια προς τα δεξια ηταν πολυ μικρη, προλαβε και φρεναρε χωρις να μπλοκαρει, η πιστα ηταν στεγνη και δεν υπηρχε κανεις τριγυρω, οποτε θα μπορουσε να παρει κι αυτος reprimand.

Eν κατακλειδι, ο Λιουις θα μπορουσε να φαει εως 10sec stop/go penalty = 30 sec added στο τελος του αγωνα, αν εξαντλουσαν την αυστηροτητα τους, αλλα τον χαϊδεψαν ξεκαθαρα επειδη υπηρχε αυτοκινητο ασφαλειας. ΟΚ απο δω και περα να κανουν και 360 τα μονοθεσια για να ζεστανουν λαστιχα υπο το καθεστως SC.!

Ολα καλα!

To αν είναι επικίνδυνος ή όχι ο ελιγμός έχει να κάνει με το αν βάζει άλλα αυτοκίνητα σε κίνδυνο, και στην προκειμένη περίπτωση ήταν σε μεγάλη απόσταση και υπο καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας (τα έγραψες μόνος σου) ΔΕΝ ΗΤΑΝ επικίνδυνος. Τα υπόλοιπα ειναι δικές σου θεωρίες ,που δεν έχουν να κάνουν με τι απόφαση θα πάρουν οι αγωνοδίκες. Έγινε ελιγμός; Ναι. Πάτησε εκει που δεν έπρεπε; ναι. Ωραία ΤΙΜΩΡΙΑ. Πάμε στο δεύτερο μέρος. Κέρδισε τίποτα απο τον ελιγμό; Όχι, Έβαλε κάποιον σε κίνδυνο; Όχι,. Αυτά ΣΥΝ το καθεστώς SC αποτέλεσμα ποινή αλλα χαμηλή. Reprimand. Ούτε χάδια, ούτε δεν τιμωρήθηκε, ούτε 3-2.

Με την ίδια λογική σου ΤΟΝ ΣΦΑΞΑΝΕ και αυτόν και τον οδηγό της Alfa Romeo στην Ιταλία, γιατι σιγά τι έκανε; Μπήκε στα Pits και δεν είδε το φωτάκι. Μπήκε σωστά στα pits. Δεν τρακαρε κανένα.  ολα καλα. Τι Stop-go 10";

Οταν πέρσι έφαγε τα 5" ο Hamilton βγήκες να πείς οτι "δεν ηταν τοσο επικινδυνος ο ελιγμος του ή οτι η τιμονια προς τα δεξια ηταν πολυ μικρη, προλαβε και φρεναρε χωρις να μπλοκαρει, η πιστα ηταν στεγνη και δεν υπηρχε κανεις τριγυρω, οποτε θα μπορουσε να παρει πάλι reprimand"

Φαντάζομαι πως όχι. 

Εγώ έχω μια πολύ απλή ερώτηση. Δες τη φάση του Hamilton, δες το Report των αγωνοδικών, και πες μου με το χέρι στη καρδιά οτι πιστεύεις πως θα έπρεπε να τιμωρηθεί παραπάνω, ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ. Και οι δυο ξέρουμε την απάντηση.

Σου λέω ακριβώς απο πάνω, ότι όταν ο Hamilton έκανε ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια κίνηση για την οποία τιμωρήθηκε ο Ραικονεν, o Χαμιλτον πήρε την ίδια ακριβώς ποινή, αλλα δε φαίνεται να σε προβληματίζει πουθενά.

To Video το έβαλες. Το είδες;

Κάτω απο το Video λοιπόν, θα βρεις ένα εξαιρετικό link που οδηγεί εδώ

weAw_6eHBr9iVx6u5yxtT5ZkCj9Dd2tXbvR8XxeEA68.jpg.ff0db1e48a55977ae778b9210e2de8a7.jpg

Χρειάζεται έξτρα πληροφορίες για να καταλάβεις οτι οι αγωνοδίκες αποφασίζουν την ποινή ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ; 

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, papp0us είπε

To αν είναι επικίνδυνος ή όχι ο ελιγμός έχει να κάνει με το αν βάζει άλλα αυτοκίνητα σε κίνδυνο, και στην προκειμένη περίπτωση ήταν σε μεγάλη απόσταση και υπο καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας (τα έγραψες μόνος σου) ΔΕΝ ΗΤΑΝ επικίνδυνος. Τα υπόλοιπα ειναι δικές σου θεωρίες ,που δεν έχουν να κάνουν με τι απόφαση θα πάρουν οι αγωνοδίκες. Έγινε ελιγμός; Ναι. Πάτησε εκει που δεν έπρεπε; ναι. Ωραία ΤΙΜΩΡΙΑ. Πάμε στο δεύτερο μέρος. Κέρδισε τίποτα απο τον ελιγμό; Όχι, Έβαλε κάποιον σε κίνδυνο; Όχι,. Αυτά ΣΥΝ το καθεστώς SC αποτέλεσμα ποινή αλλα χαμηλή. Reprimand. Ούτε χάδια, ούτε δεν τιμωρήθηκε, ούτε 3-2.

Με την ίδια λογική σου ΤΟΝ ΣΦΑΞΑΝΕ και αυτόν και τον οδηγό της Alfa Romeo στην Ιταλία, γιατι σιγά τι έκανε; Μπήκε στα Pits και δεν είδε το φωτάκι. Μπήκε σωστά στα pits. Δεν τρακαρε κανένα.  ολα καλα. Τι Stop-go 10";

Οταν πέρσι έφαγε τα 5" ο Hamilton βγήκες να πείς οτι "δεν ηταν τοσο επικινδυνος ο ελιγμος του ή οτι η τιμονια προς τα δεξια ηταν πολυ μικρη, προλαβε και φρεναρε χωρις να μπλοκαρει, η πιστα ηταν στεγνη και δεν υπηρχε κανεις τριγυρω, οποτε θα μπορουσε να παρει πάλι reprimand"

Φαντάζομαι πως όχι. 

Εγώ έχω μια πολύ απλή ερώτηση. Δες τη φάση του Hamilton, δες το Report των αγωνοδικών, και πες μου με το χέρι στη καρδιά οτι πιστεύεις πως θα έπρεπε να τιμωρηθεί παραπάνω, ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ. Και οι δυο ξέρουμε την απάντηση.

Σου λέω ακριβώς απο πάνω, ότι όταν ο Hamilton έκανε ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια κίνηση για την οποία τιμωρήθηκε ο Ραικονεν, o Χαμιλτον πήρε την ίδια ακριβώς ποινή, αλλα δε φαίνεται να σε προβληματίζει πουθενά.

Καταρχας οπως ειδες υπαρχει κανονας που το απαγορευει οποτε δεν ισχυει η κοτσανα που πεταξες, την οποια διαβασες και στο... reddit! 🤣

Παμε τωρα στα ερωτηματα:

Και γιατι ηταν επικινδυνος ο Κιμι;

Αρα υπο καθεστως sc μπορει ο καθενας να κανει ο,τι ταρζανια θελει, σωστα;

Απο τον ελιγμο κερδισε χρονο διοτι αν εμπαινε στα pits (οπως ηταν υποχρεωμενος να κανει απο τη στιγμη που πηρε τη γραμμη για τα πιτς) θα εχανε χρονο, γι αυτο και ενω τον καλεσαν στην αρχη απο το team radio, τελευταια στιγμη του ειπαν να μεινει εξω.

Εχω την εντυπωση οτι δεν ξερεις τι σημαινει η λεξη reprimand (= επιπληττω προφορικα = μου κανουν τα 3 -> 2 στην ουσια).

Στην Ιταλια με κλειστα τα pits μπηκε ενω απαγορευοταν. Ακομα κι εκει αργησε να βγει η ποινη του, ενω του GIO βγηκε αμεσα!!! Γιατι αραγε; Μηπως ειχαν παει για κατουρημα οι stewards εκεινη τη στιγμη και εχασαν το περιστατικο;;; 

Ακομα κι εκει, πηρε το πατινι του και πηγε να κλαφτει για να μην παρει την ποινη. Τοσο γελοιος!  Εχει μακραν το καλυτερο αμαξι, ειναι απο τους κορυφαιους της F1 ever, αλλα παρολαυτα εδειξε ποσο «μικρος» ειναι. Τεσπα, ας αφησουμε το mentality του Lewis.

Στα σοβαρά, δυστυχως, οσο κι αν δε θελω να ειχε τιμωρηθει τοσο ο Κιμι προχτες, οσο και ο Λιουις το 2018, οι κανονες ειναι κανονες και επρεπε και οι 2 να τιμωρηθουν.

Απλα το αποτελεσμα της τιμωριας του Κιμι ηταν 1 θεση (8ος -> 9ος) και 1 βαθμος διαφορά σε ομαδα και οδηγο (σιγα τα αυγα δλδ), ενω το αποτελεσμα της τιμωριας του Λιουις θα ηταν διαφορετικος νικητης αγωνα, ποντοι ομαδας και οδηγου/διεκδικητή του πρωταθήματος. 

Στη Γερμανια το 2019 οπου ο Λιουις παλι εγραψε στα @@ του την pit lane (αφου του εκαναν τα 3 -> 2 με το reprimand του 2018), πηρε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ποινη! Ουαου!

Του τη χαρισαν την πρωτη φορα αλλα τη δευτερη θα παραηταν ξεφτίλα. Στον Κιμι σε Αζερμπαϊτζαν το 2016 και στο Μουτζελο προχτες δεν την χαρισαν (και καλα εκαναν).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, haHa είπε

 


Βεβαια, δεν ειπωθηκαν τα ιδια φετος που ξαφνικα εν μεσω της χρονιας απαγορευσαν το party mode, που ειχε σαφες στοχο να περιορισει την Μερσεντες...

Αυτή είναι δικιά σου ερμηνεία. Σεβαστή αλλά λανθασμένη. Αν η FIA ήθελε να περιορίσει την Mercedes πολύ πιθανόν θα έψαχνε κάτι να έκανε με τα λάστιχα π.χ.. (ολόκληρο gp μόνο με ένα λάστιχα, η να άλλαζε την psi) η οτιδήποτε άλλο.(αν ήθελε να είσαι σίγουρος ότι θα είχε βρει το τρόπο) Η απαγόρευση έγινε διότι δεν έχουν την τεχνογνωσία να ελέγχουν αν στην διάρκεια Party Mode είναι όλα νόμιμα. Ότι η Mercedes χάνει περισσότερο από όλους τους άλλους με αυτό είναι άλλη ιστορία 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

5 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Δεν έχω κάποιο στατιστικό αλλά πάντα είχα την αίσθηση πώς η σκουντερία έχει όσους φανς έχουν όλοι οι άλλοι μαζί.

Προτιμήσεις οπαδών το 2015.

2064344891_F1fansteamprefs.png.3cadc7b4ab95a4f39a7097c162915897.png

Πολύ τρεμούρα με τη Ferrari ρε παιδιά..

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Καταρχας οπως ειδες υπαρχει κανονας που το απαγορευει οποτε δεν ισχυει η κοτσανα που πεταξες, την οποια διαβασες και στο... reddit! 🤣

Παμε τωρα στα ερωτηματα:

Και γιατι ηταν επικινδυνος ο Κιμι;

Αρα υπο καθεστως sc μπορει ο καθενας να κανει ο,τι ταρζανια θελει, σωστα;

Απο τον ελιγμο κερδισε χρονο διοτι αν εμπαινε στα pits (οπως ηταν υποχρεωμενος να κανει απο τη στιγμη που πηρε τη γραμμη για τα πιτς) θα εχανε χρονο, γι αυτο και ενω τον καλεσαν στην αρχη απο το team radio, τελευταια στιγμη του ειπαν να μεινει εξω.

Εχω την εντυπωση οτι δεν ξερεις τι σημαινει η λεξη reprimand (= επιπληττω προφορικα = μου κανουν τα 3 -> 2 στην ουσια).

Στην Ιταλια με κλειστα τα pits μπηκε ενω απαγορευοταν. Ακομα κι εκει αργησε να βγει η ποινη του, ενω του GIO βγηκε αμεσα!!! Γιατι αραγε; Μηπως ειχαν παει για κατουρημα οι stewards εκεινη τη στιγμη και εχασαν το περιστατικο;;; 

Αρχικά ποια κοτσάνα; Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ μας. Οταν δεν ξέρω κάτι το λέω με ειλικρίνεια, και το αναφέρω εκ των προτέρων που το βρήκα. Δεν το παίζω ισάξιος των αγωνοδικών. και κρίνω τι είναι επικίνδυνη μανούβρα ή όχι "υποκειμενικά". Συνεχίζω.

Τι δεν ισχύει; Οτι είναι μια ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ περίπτωση; Οι έγγραφες αποφάσεις των αγωνοδικών ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΚΟΥΝ για το αν ισχύει ή όχι; Οτι για την ίδια ακριβώς παράβαση τα τελευταία χρόνια άλλη την έβγαλαν χωρίς καμία τιμωρία, άλλοι τιμώρήθηκαν με reprimand(η πλειοψηφία) και άλλοι με ποινή 5"; Θες να βάλω πάλι την εικόνα; Και αυτή απο... Reddit είναι.

Ποιος σταματάει τον οποιοδήποτε να κάνει οτιδήποτε είτε στον αγώνα είναι υπο SC; Απο τη στιγμή που δεν κάνει κάτι παράνομο, και φυσικά δε βάζεις κάποιον σε κίνδυνο μπορεί να κάνει οχταράκια ναι. Καταλαβαίνεις την ίδια στιγμή οτι τιμωρία του Hamilton ήταν αυτή που ήταν επειδή ήταν υπο καθεστώς SC. Θες βίντεο για αυτό;

Απο τον ελιγμό δεν κέρδισε/εχασε χρόνο. Απο τον ελιγμό δεν μπήκε στα Pits.  Δεν τιμωρήθηκε επειδή παράκουσε την ομάδα του, ή επειδή δεν αποφάσισαν στρατηγική, αλλα επειδή πάτησε τη γραμμή που δεν έπρεπε΄.

Εγώ έχω την εντύπωση οτι δεν ξέρεις τι θα πεί τιμωρία. Επίσης η άποψη σου για την σπουδαιολόγηση της κάθε ποινής στο ποινολόγιο της FIA δεν μας απασχολεί αυτή τη στιγμή. Ο οδηγός τιμωρήθηκε.

Στην ιταλία άργησε να βγεί η απόφαση , γιατι ΠΡΟΦΑΝΩΣ, η mercedes έχει μεγαλύτερη εμπειρία απο την Alfa Romeo, και προσπαθούσαν επι ώρα να πείσουν οτι δε φταίνε. Αυτό δεν άλλαξε την τιμωρία. Τι σχέση έχει αυτό με το θέμα μας. Τώρα έχεις και χρονικά όρια στα οποία πρέπει να πάρουν απόφαση οι αγωνοδίκες; 

29 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ακομα κι εκει, πηρε το πατινι του και πηγε να κλαφτει για να μην παρει την ποινη. Τοσο γελοιος!  Εχει μακραν το καλυτερο αμαξι, ειναι απο τους κορυφαιους της F1 ever, αλλα παρολαυτα εδειξε ποσο «μικρος» ειναι. Τεσπα, ας αφησουμε το mentality του Lewis.

Για αυτό δεν έχω πεί τίποτα. Δες το πρώτο μήνυμα που ξεκίνησε την κουβέντα μας, Απλά το επιβεβαιώνεις 100%.

29 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Στη Γερμανια το 2019 οπου ο Λιουις παλι εγραψε στα @@ του την pit lane (αφου του εκαναν τα 3 -> 2 με το reprimand του 2018), πηρε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ποινη! Ουαου!

Συγνώμη, εννοούσα 200%.

29 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Απλα το αποτελεσμα της τιμωριας του Κιμι ηταν 1 θεση (8ος -> 9ος) και 1 βαθμος διαφορά σε ομαδα και οδηγο (σιγα τα αυγα δλδ), ενω το αποτελεσμα της τιμωριας του Λιουις θα ηταν διαφορετικος νικητης αγωνα, ποντοι ομαδας και οδηγου/διεκδικητή του πρωταθήματος. 

Το 2017 για το ίδιο συμβάν στο Monaco, ο Vettel πήρα Reprimand(βλέπε εικονίτσα απο το Reddit) . Αν δε θυμάσαι τι είναι αυτό, είναι αυτό που του κάνουν τα 3-2. Ξέρεις τι έκανε μετά ο Vettel? Κέρδισε τον αγώνα. Λογικά έπρεπε να του κόψουν το μονοθέσιο στα 2, τι Reprimand τώρα.

Μπορείς να γκρινιάζεις όσο θες, ο Hamilton σωστά δεν πήρε άλλη ποινή τότε, η καλύτερα όχι σωστά, το σωστά ειναι υποκειμενικό. "Δικαιολογημένα δεν πήρε άλλη ποινή τότε". Το "αμα ηταν ο Hamilton δε θα είχε φάει ποινή" βουλιαξε πριν φουσκώσει απο την απόφαση του 19. Τα άλλα να'χαμε να λέγαμε.

Αν νομίζεις οτι η διαφορά Mercedes - Ferrari και το γλέντι των τελευταίων χρόνων είναι αποτέλεσμα τη FIA, μεγιά σου με χαρά σου, αλλα δεν είμαι εδώ να σου πώ "ναι" με χαμόγελο.

28 λεπτά πριν, eri77 είπε

Αυτή είναι δικιά σου ερμηνεία. Σεβαστή αλλά λανθασμένη. Αν η FIA ήθελε να περιορίσει την Mercedes πολύ πιθανόν θα έψαχνε κάτι να έκανε με τα λάστιχα π.χ.. (ολόκληρο gp μόνο με ένα λάστιχα, η να άλλαζε την psi) η οτιδήποτε άλλο.(αν ήθελε να είσαι σίγουρος ότι θα είχε βρει το τρόπο) Η απαγόρευση έγινε διότι δεν έχουν την τεχνογνωσία να ελέγχουν αν στην διάρκεια Party Mode είναι όλα νόμιμα. Ότι η Mercedes χάνει περισσότερο από όλους τους άλλους με αυτό είναι άλλη ιστορία 

Α, δηλαδή σε όλες τις περιπτώσεις η FIA κάνει ξεκάθαρες επεμβάσεις υπέρ της Mercedes, αλλα στην περίπτωση της κατάργησης των Party Modes έτσι μπαμ μπαμ στη μέση της σεζόν, δεν στόχευε την Mercedes, και τα αυτοκίνητα με τους κινητήρες της. Ηταν απλά τυχαίο.

Ρε παιδιά....

Επεξ/σία από papp0us
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...