Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αλλιώς ας φτιάξει μια F Ferrari και ας βγάζει μονοθέσια δικά της να τρέχουν να δούμε πως θα πάει αυτό... 

Παραπάνω κόσμος θα κάτσει να δει την F1 της Ferrari πάρα την κανονική F1 αυτό θα γίνει 😂

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

.

 

 

Αντι αυτου τι ειδαμε;;; Τον Χαμ ανετα pole position με τον 3ο Sainz 0.8sec πισω!!

 

Έτσι από περιέργεια.. Σε άλλη παρόμοια πίστα (spa παράδειγμα) πόσο ήταν η διαφορά Hamilton Sainz??? Μήπως η διαφορά 1-3  φένεται τόσο μεγάλη επειδή δεν ήταν στην τρίτη θέση ο verstappen (όπως συνήθως)?? Τώρα αν αυτό το ban έχει πειράξει και την Red Bull??? Ίσως.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, eri77 είπε

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ακολουθήσω τήν συζήτηση πού είχατε αλλά όσο με αφορά δεν νομίζω ότι έχω κάνει λάθος εκτίμηση.. Αυτό γιατί... Δεν θέλω να μπω τώρα να ψάξω μέσο site και F1 TV αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η διαφορά στα qualy έχει μειωθεί. Στα προηγούμενα gp η Mercedes έριχνε 1sec + σε όλους τους άλλους. Όπως είπα σε άλλο post δεν είναι μόνο το party mode αλλά και άλλα mode.. Εκκίνηση, προσπέρασμα, οικονομία βενζίνες και άλλα. Αυτό που ο Bottas δυσκολεύτηκε στην Monza για προσπέραση, ήταν ακριβώς αυτό. Όπως και η κακή εκκίνηση πού είχαν οι 2 οδηγοί. Βέβαια αυτό ισχύει για όλους (για όλους έκαναν ban τα mode) αλλά τα γεγονότα λένε ότι τήν Mercedes την έχουν πειράξει περισσότερο. Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που δεν μπορούσαμε να δούμε σε αυτές τις 2 αγώνες.. Αν προσέξουμε τα άλλα gp θα δούμε ότι η Mercedes άνοιγε μία διαφορά και μετά κράταγε αυτή την διαφορά.. Πολλές φορές ο verstappen είχε το ρυθμό Mercedes αλλά η διαφορά υπήρχε.. Κατά την γνώμη μού επειδή η Mercedes έμπαινε σε συγκεκριμένο Mode για 3-4 γύρους για να ανοίξει αυτή την διαφορά. Δεν μπορούσαμε να δούμε αυτή την έλλειψη Mode διότι και στους 2 αγώνες ο Max (για ένα λόγο η άλλο) δεν ήταν παρόν.. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη βέβαια.. Ωστόσο παραμένω σταθερός στην δική μου οπτική γωνία.. Το ban αυτό δεν έγινε για να χτυπάνε την Mercedes, ωστόσο αυτή είναι μία συνέπεια 

+1, η διαφορα φαινεται να εχει μειωθει, απλα γραφαμε αυτα για να δουμε σε τι επιπεδο θα φθασει ο tommy^ για να μην παραθεσει πηγη για την ανακριβεια που εγραψε. Εφθασε μαλιστα στο σημειο να θεωρει πως απο το ~1sec που εριχνε στις αλλες πιστες, τοτε θα επρεπε στη Μοντσα να ειχε εφαμιλλο ρυθμο με McLaren/Renault στα δοκιμαστικα.. (!!!!  με ομαδες που εχουν συνολο 1 podium σε 9 αγωνες! 😀)

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

...Αναλυτικοτερα, στη Μοντζα οπου ειναι μια πιστα-δυναμομετρο με λιγες στροφες και μεγαλες ευθειες (= δεν ειναι απαιτητικη αεροδυναμικα) θα πρεπε ο ρυθμος της Μερσεντες να ηταν σχεδον εφαμιλλος με την Red Bull ή εστω της McLaren/Renault στα δοκιμαστικα!

Αντι αυτου τι ειδαμε;;; Τον Χαμ ανετα pole position με τον 3ο Sainz 0.8sec πισω!!

  Ποιος λεει αρλουμπες αφηνεται σαν ασκηση στον αναγνωστη.

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Πολυ ωραια, αφου παραδεχτηκες οτι ειπες αρλουμπες οτι η Μερσεντα επληγη απο την καταργηση του party mode, παμε στο επομενο θεμα μας.

Αν και το πιο σωστο ειναι να πουμε ολοι πως ολες οι ομαδες προφανως επληγησαν απο την καταργηση του party mode, οποτε στην ουσια δεν επληγη η Μερσεντες αφου εχασαν και οι αλλοι.

-----------------------------------------------------

9 λεπτά πριν, eri77 είπε

Έτσι από περιέργεια.. Σε άλλη παρόμοια πίστα (spa παράδειγμα) πόσο ήταν η διαφορά Hamilton Sainz??? Μήπως η διαφορά 1-3  φένεται τόσο μεγάλη επειδή δεν ήταν στην τρίτη θέση ο verstappen (όπως συνήθως)?? Τώρα αν αυτό το ban έχει πειράξει και την Red Bull??? Ίσως.... 

Δυσκολα βγαινουν τελειως ασφαλη συμπερασματα απο μονο 2 αγωνες χωρις party mode.
Ειδαμε οτι στους προηγουμενους 7 αγωνες με party mode η διαφορα ηταν στα 0.85s. Θα δουμε πως θα παει η διαφορα στους επομενους πχ 7 αγωνες.

Αλλα μεχρι στιγμης φαινονται τα πρακατω:

3 ώρες πριν, haHa είπε

Εδω τα νουμερα.
Στους προηγουμενους 7 αγωνες με party mode, οι διαφορες σε χιλιοστα στο qualy ηταν:
538+1216+1030+1022+928+708+526
Μ.ο. 853, δηλαδη 0.85s

Στους 2 αγωνες χωρις party mode, οι διαφορες σε χιλιοστα στο qualy ηταν:
808+365
Μ.ο. 587, δηλαδη 0.59s

Σε πρωτη φαση, βλεπουμε οτι εχασαν 0.25s στο qualy, αλλα ειναι ακομα νωρις, μιας και το δειγμα ειναι μικρο.

Αυτο που ειναι πιο εμφανες, ηταν η δυσκολια (ακομα και στη Μοντσα με τις μεγαλες ευθειες) χωρις party mode να μπορεσουν να προσπερασουν midfield μονοθεσια. Δεν μιλαω για προσπεραση σε red bull, μιλαω για τα midfield μονοθεσια.
Κατι το οποιο παραδεχθηκε και η ιδια η Mercedes και ο Ham.

 

25 λεπτά πριν, eri77 είπε

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ακολουθήσω τήν συζήτηση πού είχατε αλλά όσο με αφορά δεν νομίζω ότι έχω κάνει λάθος εκτίμηση.. Αυτό γιατί... Δεν θέλω να μπω τώρα να ψάξω μέσο site και F1 TV αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η διαφορά στα qualy έχει μειωθεί. Στα προηγούμενα gp η Mercedes έριχνε 1sec + σε όλους τους άλλους. Όπως είπα σε άλλο post δεν είναι μόνο το party mode αλλά και άλλα mode.. Εκκίνηση, προσπέρασμα, οικονομία βενζίνες και άλλα. Αυτό που ο Bottas δυσκολεύτηκε στην Monza για προσπέραση, ήταν ακριβώς αυτό. Όπως και η κακή εκκίνηση πού είχαν οι 2 οδηγοί. Βέβαια αυτό ισχύει για όλους (για όλους έκαναν ban τα mode) αλλά τα γεγονότα λένε ότι τήν Mercedes την έχουν πειράξει περισσότερο. Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που δεν μπορούσαμε να δούμε σε αυτές τις 2 αγώνες.. Αν προσέξουμε τα άλλα gp θα δούμε ότι η Mercedes άνοιγε μία διαφορά και μετά κράταγε αυτή την διαφορά.. Πολλές φορές ο verstappen είχε το ρυθμό Mercedes αλλά η διαφορά υπήρχε.. Κατά την γνώμη μού επειδή η Mercedes έμπαινε σε συγκεκριμένο Mode για 3-4 γύρους για να ανοίξει αυτή την διαφορά. Δεν μπορούσαμε να δούμε αυτή την έλλειψη Mode διότι και στους 2 αγώνες ο Max (για ένα λόγο η άλλο) δεν ήταν παρόν.. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη βέβαια.. Ωστόσο παραμένω σταθερός στην δική μου οπτική γωνία.. Το ban αυτό δεν έγινε για να χτυπάνε την Mercedes, ωστόσο αυτή είναι μία συνέπεια 

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλα να προσθέσω μια λεπτομερεια...απο τα δοκιμαστικα δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα,διοτι μπορουν να αλλαξουν και να δοκιμαζουν οσο mode θελουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, eri77 είπε

απλα να προσθέσω μια λεπτομερεια...απο τα δοκιμαστικα δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα,διοτι μπορουν να αλλαξουν και να δοκιμαζουν οσο mode θελουν

Δεν σε επιασα: Αφου απο την αρχη του qualifying μεχρι το τελος του αγωνα, οι ομαδες ειναι υποχρεωμενες να τρεχουν με ενα mode.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν σε επιασα: Αφου απο την αρχη του qualifying μεχρι το τελος του αγωνα, οι ομαδες ειναι υποχρεωμενες να τρεχουν με ενα mode.

Ναι ισχύει αυτό πού λές.. Είχα στο μυαλό μου τής ελεύθερες.. FP1 FP2 FP3... Sorry 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, eri77 είπε

Έτσι από περιέργεια.. Σε άλλη παρόμοια πίστα (spa παράδειγμα) πόσο ήταν η διαφορά Hamilton Sainz??? Μήπως η διαφορά 1-3  φένεται τόσο μεγάλη επειδή δεν ήταν στην τρίτη θέση ο verstappen (όπως συνήθως)?? Τώρα αν αυτό το ban έχει πειράξει και την Red Bull??? Ίσως.... 

Φυσικα γιατι το no party mode πειραξε απο ο,τι φαινεται περισσοτερο την Red Bull παρα τη Μερσεντα! :)

Αρα το οτι επληγη η Μερσεντα, ηταν καθαρη ασυναρτησια. Οπως ασυναρτησια ηταν οτι για να μειωθει η διαφορά της Μερσεντες απο του αλλους, καταργηθηκε το Party mode, ενω ο πραγματικος λογος ηταν η αδυναμια ελεγχου απο τη FIA τοσο περιπλοκων συστηματων.

Στη Μοντσα μεχρι να γινει το αλαλουμ ο Χαμ ηταν ανετος μπροστα ανοιγοντας τον ρυθμο και ελεγχοντας τον αγωνα.

Μετα το αλαλουμ που επεσε στις πισω θεσεις, μια χαρα εκανε προσπερασεις! Ο Μποτας κλαιγοταν οτι δεν μπορουσε να περασει.

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ασχετο, αλλα εντωμεταξυ o Verstappen ειχε και σε αυτον τον αγωνα προβλημα με τον κινητηρα, για αυτο εχασε θεσεις στην εκκινηση και πιστευει οτι ακομα και χωρις την επαφη θα εγκατελειπε λογω κινητηρα:
Max: I would have retired even without contact

 

Αυτο ουσιαστικα σημαινει οτι στους 3 απο τους 9 αγωνες ειχε προβλημα με τον κινητηρα, ενω ο teammate του Albon δεν εχει εγκαταλειψει σε κανεναν αγωνα λογω κινητηρα.
3 στους 9 αγωνες με προβλημα κινητηρα ο Verstappen ειναι τεραστιο ποσοστο, ειναι χειροτερα και απο το 2018 που ειχε Renault κινητηρα η Red Bull και ειχε λογω μηχανικων προβληματων 6 DNF ο Ricciardo και 3 DNF ο Verstappen.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, eri77 είπε

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ακολουθήσω τήν συζήτηση πού είχατε αλλά όσο με αφορά δεν νομίζω ότι έχω κάνει λάθος εκτίμηση.. Αυτό γιατί... Δεν θέλω να μπω τώρα να ψάξω μέσο site και F1 TV αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η διαφορά στα qualy έχει μειωθεί. Στα προηγούμενα gp η Mercedes έριχνε 1sec + σε όλους τους άλλους. Όπως είπα σε άλλο post δεν είναι μόνο το party mode αλλά και άλλα mode.. Εκκίνηση, προσπέρασμα, οικονομία βενζίνες και άλλα. Αυτό που ο Bottas δυσκολεύτηκε στην Monza για προσπέραση, ήταν ακριβώς αυτό. Όπως και η κακή εκκίνηση πού είχαν οι 2 οδηγοί. Βέβαια αυτό ισχύει για όλους (για όλους έκαναν ban τα mode) αλλά τα γεγονότα λένε ότι τήν Mercedes την έχουν πειράξει περισσότερο. Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που δεν μπορούσαμε να δούμε σε αυτές τις 2 αγώνες.. Αν προσέξουμε τα άλλα gp θα δούμε ότι η Mercedes άνοιγε μία διαφορά και μετά κράταγε αυτή την διαφορά.. Πολλές φορές ο verstappen είχε το ρυθμό Mercedes αλλά η διαφορά υπήρχε.. Κατά την γνώμη μού επειδή η Mercedes έμπαινε σε συγκεκριμένο Mode για 3-4 γύρους για να ανοίξει αυτή την διαφορά. Δεν μπορούσαμε να δούμε αυτή την έλλειψη Mode διότι και στους 2 αγώνες ο Max (για ένα λόγο η άλλο) δεν ήταν παρόν.. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη βέβαια.. Ωστόσο παραμένω σταθερός στην δική μου οπτική γωνία.. Το ban αυτό δεν έγινε για να χτυπάνε την Mercedes, ωστόσο αυτή είναι μία συνέπεια 

Αυξομειωσεις  σε Q θα υπαρχουν παντα λογω διαφορετικης φιλοσοφιας της καθε πιστας. Επι παραδειγματι στο Μονακο δεν προκειται να δεις μεγαλες διαφορες απο party mode.

Προχτες που μετα την εκκινηση ο Λιουις επρεπε παση θυσια να κανει διαφορά στους πρωτους γυρους για να βγει απο το drs zone του τουριστα, ειδαμε πώς εκτοξευτηκε η διαφορά απο Λεκλερκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Προχτες που μετα την εκκινηση ο Λιουις επρεπε παση θυσια να κανει διαφορά στους πρωτους γυρους για να βγει απο το drs zone του τουριστα, ειδαμε πώς εκτοξευτηκε η διαφορά απο Λεκλερκ.

Ακριβως οπως στην επομενη εκκινηση εκτοξευτηκε η διαφορα του Norris/Kvyat(που μαλιστα δεν ειχαν καθαρη πιστα) απο τον Λεκλερκ.
Ιδιες διαφορες, "πολυ εντυπωσιακο" οτι χωρις party mode η Αlpha Tauri και η ΜcLaren εκαναν ιδια διαφορα απο Leclerc με την Mercedes. 🤣
 

Σχεδον 4sec σε εναν γυρο απο McLaren σε Ferrari!  🤣

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, haHa είπε

Σχεδον 4sec σε εναν γυρο απο McLaren σε Ferrari! 

Aρα Mercedes και McLaren εχουν το ιδιο race pace? :rolleyes:

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Aρα Mercedes και McLaren εχουν το ιδιο race pace? :rolleyes:

Ναι, συμφωνα με τη "λογικη tommy^",  που κρινουμε το race pace απο εναν γυρο, Mercedes και McLaren εχουν το ιδιο race pace, γιατι εριξαν "σχεδον 4 sec"(το οποιο ηταν βασικο επιχειρημα και για αυτο αναφερθηκε σε 4 μηνυματα) στον γυρο μετα την εκκινηση στον Leclerc.

Φυσικα δεν αληθευει κατι τετοιο, και για αυτο δεν βγαζουμε συμπερασματα απο εναν γυρο:
ουτε απο τον εναν γυρο που εριξε 3.4s o Ham σε Leclerc ουτε απο τον εναν γυρο που εριξε 3.2s ο Norris σε Leclerc.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, haHa είπε

Ναι, συμφωνα με τη "λογικη tommy^",  που κρινουμε το race pace απο εναν γυρο, Mercedes και McLaren εχουν το ιδιο race pace, γιατι εριξαν "σχεδον 4 sec"(το οποιο ηταν βασικο επιχειρημα και για αυτο αναφερθηκε σε 4 μηνυματα) στον γυρο μετα την εκκινηση στον Leclerc.

Φυσικα δεν αληθευει κατι τετοιο, και για αυτο δεν βγαζουμε συμπερασματα απο εναν γυρο:
ουτε απο τον εναν γυρο που εριξε 3.4s o Ham σε Leclerc ουτε απο τον εναν γυρο που εριξε 3.2s ο Norris σε Leclerc.

Δειξε μου τοτε το race pace του Χαμ σε σχεση με τον Λεκλερκ αναλυτικα οπως εκανες πριν με Λεκ και Μακλαρεν να δουμε τι διαφορές εχουν στο γυρο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δειξε μου τοτε το race pace του Χαμ σε σχεση με τον Λεκλερκ αναλυτικα οπως εκανες πριν με Λεκ και Μακλαρεν να δουμε τι διαφορές εχουν στο γυρο!

To εχω ηδη κανει με την Mercedes και οπως λεω απο χθες δεν βγαζω συμπερασματα απο εναν γυρο(ειδικα με το μονοθεσιο της Φερραρι που βρεθηκε 3ο, ενω τελικως τερματισε προτελευταιο).

Γενικοτερα οσον αφορα την καταργηση του party mode, συμφωνω με τα πρωιμα συμπερασματα του eri77.
Θα περιμενουμε ομως και τους επομενους 5-10 αγωνες για πιο ασφαλη συμπερασματα για να δουμε αν τελικως πραγματι μειωθει το μεγαλο πλεονεκτημα της Mercedes ή γυρισει μπουμερανγκ η προσπαθεια με focus την Mercedes της Red Bull που πιεσε για να εφαρμοστει μεσα στη σεζον το party mode ban.

Red Bull applied pressure for 'party mode' ban - Marko

Αναφορά σε κείμενο

Although the ban will apply to every engine manufacturer from this weekend at Monza, Marko admitted that Red Bull's focus was F1's dominant team.

"But the qualifying mode at Mercedes was so extreme that it distorted the competition. It was very important to us that it was banned and we put the necessary pressure on for that."

Marko said Mercedes having to deal with the consequences of the ban is similar to what Red Bull went through during its own ultra-dominant period.

"It is the sort of intervention that we experienced many times over when we dominated," he said.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...