Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, haHa είπε

To εχω ηδη κανει με την Mercedes και οπως λεω απο χθες δεν βγαζω συμπερασματα απο εναν γυρο(ειδικα με το μονοθεσιο της Φερραρι που βρεθηκε 3ο, ενω τελικως τερματισε προτελευταιο).
 

Ρε φιλε τι δεν καταλαβαινεις; Πριν την καταργηση δεν ειχαν τεραστια διαφορά η Μερσεντα με τη Φερραρι;

Μετα την καταργηση δεν εχουν παλι τεραστια διαφορά; Αρα δεν αλλαξε τιποτα, αφου οι διαφορά περεμεινε η ιδια, αρα δεν επληγη η Μερσεντα απο την καταργηση.

Στους επομενους αγωνες που περιμενεις να δεις διαφορά, μπορει να υπαρξει αυξομειωση λογω νεων βελτιωσεων που μπορει να κανει καθε κατασκευαστης.

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ρε φιλε τι δεν καταλαβαινεις; Πριν την καταργηση δεν ειχαν τεραστια διαφορά η Μερσεντα με τη Φερραρι;

Μετα την καταργηση δεν εχουν παλι τεραστια διαφορά; Αρα δεν αλλαξε τιποτα, αφου οι διαφορά περεμεινε η ιδια, αρα δεν επληγη η Μερσεντα απο την καταργηση.

Στους επομενους αγωνες που περιμενεις να δεις διαφορά, μπορει να υπαρξει αυξομειωση λογω νεων βελτιωσεων που μπορει να κανει καθε κατασκευαστης.

Οπως σου ειπα και πιο πριν, δεν κρινω απο εναν γυρο και δεν μπαινω στην διαδικασια συγκρισης Μερσεντες με Φερραρι στο Mugello.

Γενικοτερα οσον αφορα την καταργηση του party mode, συμφωνω με τα πρωιμα συμπερασματα του eri77.
Θα περιμενουμε ομως και τους επομενους 5-10 αγωνες για πιο ασφαλη συμπερασματα για να δουμε αν τελικως πραγματι μειωθει το μεγαλο πλεονεκτημα της Mercedes ή γυρισει μπουμερανγκ η προσπαθεια με focus την Mercedes της Red Bull που πιεσε για να εφαρμοστει μεσα στη σεζον το party mode ban.

Red Bull applied pressure for 'party mode' ban - Marko

Αναφορά σε κείμενο

Although the ban will apply to every engine manufacturer from this weekend at Monza, Marko admitted that Red Bull's focus was F1's dominant team.

"But the qualifying mode at Mercedes was so extreme that it distorted the competition. It was very important to us that it was banned and we put the necessary pressure on for that."

Marko said Mercedes having to deal with the consequences of the ban is similar to what Red Bull went through during its own ultra-dominant period.

"It is the sort of intervention that we experienced many times over when we dominated," he said.


Μπορει τελικως η προσπαθεια με focus την Mercedes της Red Bull που πιεσε για να εφαρμοστει μεσα στη σεζον το party mode ban να γυρισει μπουμερανγκ στην Red Bull και να εχει το αντιθετο απο το επιθυμητο αποτελεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, haHa είπε

Οπως σου ειπα και πιο πριν, δεν κρινω απο εναν γυρο και δεν μπαινω στην διαδικασια συγκρισης Μερσεντες με Φερραρι στο Mugello.
 

Ποιον ενα γυρο; Ενα γυρο εχουν τρεχει μονο απο τοτε που καταργηθηκε το party mode;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ποιον ενα γυρο; Ενα γυρο εχουν τρεχει μονο απο τοτε που καταργηθηκε το party mode;

Οχι, για αυτο δεν κρινω απο εναν γυρο(που αναφερθηκε 4 φορες, τοσο "σημαντικος" ηταν) :

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Προχτες που μετα την εκκινηση ο Λιουις επρεπε παση θυσια να κανει διαφορά στους πρωτους γυρους για να βγει απο το drs zone του τουριστα, ειδαμε πώς εκτοξευτηκε η διαφορά απο Λεκλερκ.

Αλλα κρινω συνολικα και συμφωνω με τα πρωτα συμπερασματα του eri77:

14 ώρες πριν, eri77 είπε

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ακολουθήσω τήν συζήτηση πού είχατε αλλά όσο με αφορά δεν νομίζω ότι έχω κάνει λάθος εκτίμηση.. Αυτό γιατί... Δεν θέλω να μπω τώρα να ψάξω μέσο site και F1 TV αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η διαφορά στα qualy έχει μειωθεί. Στα προηγούμενα gp η Mercedes έριχνε 1sec + σε όλους τους άλλους. Όπως είπα σε άλλο post δεν είναι μόνο το party mode αλλά και άλλα mode.. Εκκίνηση, προσπέρασμα, οικονομία βενζίνες και άλλα. Αυτό που ο Bottas δυσκολεύτηκε στην Monza για προσπέραση, ήταν ακριβώς αυτό. Όπως και η κακή εκκίνηση πού είχαν οι 2 οδηγοί. Βέβαια αυτό ισχύει για όλους (για όλους έκαναν ban τα mode) αλλά τα γεγονότα λένε ότι τήν Mercedes την έχουν πειράξει περισσότερο. Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που δεν μπορούσαμε να δούμε σε αυτές τις 2 αγώνες.. Αν προσέξουμε τα άλλα gp θα δούμε ότι η Mercedes άνοιγε μία διαφορά και μετά κράταγε αυτή την διαφορά.. Πολλές φορές ο verstappen είχε το ρυθμό Mercedes αλλά η διαφορά υπήρχε.. Κατά την γνώμη μού επειδή η Mercedes έμπαινε σε συγκεκριμένο Mode για 3-4 γύρους για να ανοίξει αυτή την διαφορά. Δεν μπορούσαμε να δούμε αυτή την έλλειψη Mode διότι και στους 2 αγώνες ο Max (για ένα λόγο η άλλο) δεν ήταν παρόν.. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη βέβαια.. Ωστόσο παραμένω σταθερός στην δική μου οπτική γωνία.. Το ban αυτό δεν έγινε για να χτυπάνε την Mercedes, ωστόσο αυτή είναι μία συνέπεια 


Αυτο δεν σημανει οτι δεν μπορει στους επομενους αγωνες να δουμε τελικως κατι διαφορετικο:
Ενω πιεσαν να εφαρμοστει το party mode ban για να μειωθει το πλεονεκτημα της Mercedes, να βρεθουν τελικως πισω με μεγαλυτερη διαφορα!

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, haHa είπε

Οχι, για αυτο δεν κρινω απο εναν γυρο(που αναφερθηκε 4 φορες, τοσο "σημαντικος" ηταν) :

Γι αυτο σου λεω κανε αντιπαραθεση γυρολογια Ham-Lec προ καταργησης και μετα την καταργηση προηγουμενων αγωνων.

Αλλα κακως το συνεχιζω αφου κι εσυ ο ιδιος ειπες/παραδεχτηκες: 

16 ώρες πριν, haHa είπε

Έχεις δικιο τωρα που το λες, εκανα εγω και ο eri77 λαθος εκτίμηση, δεν ειχα τα σωστά δεδομένα που τωρα παραθεσες. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, ~mxls~ said:

Μεταξύ σοβαρού και αστείου, αλλά θα εμείνω σ'αυτό που έγραφα κάτι μέρες πριν, μόνιμο party mode από Mercedes.

Θα ειναι πραγματικα αστειο αν τελικως δεν καταφερουν τιποτα και τους γυρισει μπουμερανγκ η προσπαθεια να μειωσουν την διαφορα με την Μερσεντες που αυτος ηταν ο λογος που πιεσαν για το party mode ban μεσα στη σεζον.

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/9/2020 στις 12:16 ΜΜ, haHa είπε

...
1) Μαξ με Red Bull
2) Αλονσο με Renault
3) Ρικ με McLaren
4) Norris με McLaren
5) Leclerc με Ferrari
6) Vettel με Aston Martin...

Μιας και το σκεφτόμουν, ίσως ο μόνος που μπορεί σε μία ολόκληρη σεζόν να διατηρήσει καθαρό μυαλό και να αποφύγει τις κρίσιμες μαλακίες σε οριακή οδήγηση, αν η Ρενό έχει μονοθέσιο της προκοπής όπως τελευταία. Αλλά θα είναι ο Νάντο που ξέραμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Γι αυτο σου λεω κανε αντιπαραθεση γυρολογια Ham-Lec προ καταργησης και μετα την καταργηση προηγουμενων αγωνων.

Αλλα κακως το συνεχιζω αφου κι εσυ ο ιδιος ειπες/παραδεχτηκες: 

Ρε παιδί μου εγώ έχω μια απλή ερώτηση, για να κλείσουν οι απορίες μου.

Πιστεύεις οτι όλες αυτές οι αποφάσεις υπέρ του Hamilton είναι αδικαιολόγητες, και πάρθηκαν για να βοηθήσουν την Mercedes, ότι η μη τιμωρία της Ferrari που έτρεχε για άγνωστο αριθμό αγώνων με ένα παράνομο αυτοκίνητο,  δεν είναι δείγμα οτι την FIA δεν την 'Τρέχει η Mercedes" και ότι μεσούσης της σεζόν, η απαγόρευση των Party Modes, δεν πάρθηκε σαν απόφαση για να προσπαθήσουν να αφαιρέσουν ένα πλεονέκτημα της Mercedes, ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. 

Τα λέω καλά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

46 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Μιας και το σκεφτόμουν, ίσως ο μόνος που μπορεί σε μία ολόκληρη σεζόν να διατηρήσει καθαρό μυαλό και να αποφύγει τις κρίσιμες μαλακίες σε οριακή οδήγηση, αν η Ρενό έχει μονοθέσιο της προκοπής όπως τελευταία. Αλλά θα είναι ο Νάντο που ξέραμε;

 

Πραγματικα, σκεψου αυτο:

Να γινοταν 1 sec πιο αργη η Mercedes και 0.5sec πιο αργη η Red Bull του χρονου. Σε κανενα αγωνα δεν θα ξεραμε ποιος απο αυτους θα κερδιζε:

1) Μαξ με Red Bull
2) Αλονσο με Renault
3) Ρικ με McLaren
4) Norris με McLaren
5) Leclerc με Ferrari
6) Vettel με Aston Martin
7) Ham με Mercedes

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ρε παιδί μου εγώ έχω μια απλή ερώτηση, για να κλείσουν οι απορίες μου.

Πιστεύεις οτι όλες αυτές οι αποφάσεις υπέρ του Hamilton είναι αδικαιολόγητες, και πάρθηκαν για να βοηθήσουν την Mercedes, ότι η μη τιμωρία της Ferrari που έτρεχε για άγνωστο αριθμό αγώνων με ένα παράνομο αυτοκίνητο,  δεν είναι δείγμα οτι την FIA δεν την 'Τρέχει η Mercedes" και ότι μεσούσης της σεζόν, η απαγόρευση των Party Modes, δεν πάρθηκε σαν απόφαση για να προσπαθήσουν να αφαιρέσουν ένα πλεονέκτημα της Mercedes, ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. 

Τα λέω καλά;

Ναι, σε καποιες απο τις αποφασεις χαριστηκαν στον Χαμιλτον (οπως εχουν χαριστει και παλαιοτερα σε αλλους οπως ο Φερσταπεν).

Καταρχας δεν ξερουμε αν οντως ηταν παρανομο το μοτερ της Φερραρι περσι. Αν ηταν θα ειχε φαει ποινη σωστα;

Αρα 2 σεναρια παιζουν:

1) ενω ξερουν  οτι ηταν παρανομο το μοτερ, δεν το λενε ανοιχτα για να μην τιναχτουν τα παντα στον αερα και κανουν μυστικη συμφωνια «κυρίων» με Φερραρι να μην το ξαναχρησιμοποιησει, με τα αποτελεσματα που βλεπουμε φετος.

2) δεν ηταν παρανομο και κατι αλλο συνεβη κατω απο το τραπεζι παλι και εχουμε τα φετινα χαλια της Φερραρι.

Το δευτερο σεναριο ειναι μαλλον δυσκολο να συμβει.

Στο πρωτο σεναριο ομως μιλαμε ξεκαθαρα για φιασκο της FIA οπου σκεπασε και αλλη μια φορα σκανδαλο, πραγμα το οποιο ερχεται να επιβεβαιωσει αυτο που ελεγα στην προηγουμενη σελιδα oτι κατα καιρους η FIA εχει κανει τεραστιες λαμογιες.

Ενα πραγμα δεν μπορω να καταλαβω: γιατι οι υπολοιπες ομαδες δεν ξεσηκωθηκαν στο σκανδαλο με το μοτερ της Φερραρι. Απορω γιατι κατεβηκαν σε αυτο το πρωταθλημα, ενω περσι η Φερραρι βγηκε δευτερη (νομιζω) στο πρωταθλημα (αρα πηρε παραπανω λεφτα απο τους αλλους) με παρανομο μοτερ!

Δεν υποστηριζω Φερραρι, ειμαι φαν της McLaren. Απλα δεν ευνοειται μονο η Φερραρι στην F1 τις τελευταιες δεκαετιες.

Φετινα παραδειγματα εχουμε κι αλλα βεβαια: χαϊδεμα ροζ μερσεντες, das που το αφηνει φετος αλλα το απαγορευει του χρονου δηθεν για λογους κοστους.

Περσι: ζαντες mercedes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@haHaΘα πόνταρα στο 7, άλλη οδηγική κλάση, φέτος ειδικά είναι σε απόλυτη ακμή. Αν πήγαινε σε θέμα στρατηγικής απόφασης, θα πόνταρα Ρικ ή Μαξ.

Η απορία μου είναι ποιον Νάντο θα δούμε. Γιατί από άποψη σταθερότητας, ο Κίμι είναι κορυφαίος πλην Λιούις, αλλά δεν έχει ποια την ταχύτητα,

και ίσως ο Νάντο μετά την απουσία του να μην είναι αυτό που βλέπαμε κάποτε. Το έχω δει να συμβαίνει ήδη με 3 πρώην πρωταθλητές (Σούμι, Βιλνέβ, Κίμι).

Επεξ/σία από ~mxls~
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Θα πόνταρα στο 7, άλλη οδηγική κλάση, φέτος ειδικά είναι σε απόλυτη ακμή. Αν πήγαινε σε θέμα στρατηγικής απόφασης, θα πόνταρα Ρικ ή Μαξ.

Η απορία μου είναι ποιον Νάντο θα δούμε. Γιατί από άποψη σταθερότητας, ο Κίμι είναι κορυφαίος πλην Λιούις, αλλά δεν έχει ποια την ταχύτητα,

και ίσως ο Νάντο μετά την απουσία του να μην είναι αυτό που βλέπαμε κάποτε. Το έχω δει να συμβαίνει ήδη με 3 πρώην πρωταθλητές (Σούμι, Βιλνέβ, Κίμι).

Τι να πώ ρε παιδιά, όσο και αν τον συμπαθώ τον Alonso σαν οδηγό, ο άνθρωπος είναι 39 του χρόνου τέτοια εποχή 40. Το βλέπω πάρα πολύ δύσκολο να βγάλει δεύτερη καλή σεζόν, (αν βγάλει την πρώτη). Και με τον Ocon δίπλα πάει χαμένη και η εμπειρία του. Να είχαν τουλάχιστον καναν υποσχόμενο δεύτερο να πάρει κάτι απο τη διαδικασία.

Γενικά νομίζω θα μπορούσαν να πάρουν ένα ταλεντάκι και να τα ρίξουν εκεί, αλλα απο την άλλη δεν ξέρω τι χορηγίες κουβαλάει ο Alonso μαζί.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

@haHaΘα πόνταρα στο 7, άλλη οδηγική κλάση, φέτος ειδικά είναι σε απόλυτη ακμή. Αν πήγαινε σε θέμα στρατηγικής απόφασης, θα πόνταρα Ρικ ή Μαξ.

Η απορία μου είναι ποιον Νάντο θα δούμε. Γιατί από άποψη σταθερότητας, ο Κίμι είναι κορυφαίος πλην Λιούις, αλλά δεν έχει ποια την ταχύτητα,

και ίσως ο Νάντο μετά την απουσία του να μην είναι αυτό που βλέπαμε κάποτε. Το έχω δει να συμβαίνει ήδη με 3 πρώην πρωταθλητές (Σούμι, Βιλνέβ, Κίμι).

Εγω θα τολμήσω να κανω μια πρόβλεψη Οχι τοσο για του χρονου αλλα για το 2022: 

Εχουμε αλλαγη κανονισμών, ηδη απο του χρονου μπαίνει η Aston Martin υπό την RP και ο συμπαθέστατος ΒΟΛΦ παει εκει.

Αρα ισως εχουμε και τη "νεα" ομάδα που θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Εγω θα τολμήσω να κανω μια πρόβλεψη Οχι τοσο για του χρονου αλλα για το 2022: 

Εχουμε αλλαγη κανονισμών, ηδη απο του χρονου μπαίνει η Aston Martin υπό την RP και ο συμπαθέστατος ΒΟΛΦ παει εκει.

Αρα ισως εχουμε και τη "νεα" ομάδα που θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρονια.

Ο Eddie Jordan είπε οτι Mercedes γιοκ, θα την εξαγοράσει η Ineos, και θα της αλλάξει και το όνομα με την AMG να κρατάει το 30% των μετοχών(το άλλο 30% συν το 10% της οικογένειας Lauda θα πάρει η Ineos). Την ίδια ώρα βέβαια ο Wolf έχει το 30% της Mercedes-AMG F1, δεν ξέρω κατα πόσο θα μπεί σε διαδικασία να πάει σε άλλη ομάδα, αλλα με τέτοια μούρη ολα τα περιμένω.

https://www.essentiallysports.com/f1-news-it-wont-be-called-mercedes-toto-wolff-wont-be-in-charge-eddie-jordans-bold-f1-prediction/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...