Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, haHa είπε

Παρολο το υφος σου, θα δω που με εχεις κανει quote και θα απαντησω.
Ειμαι 100% σιγουρος ομως οτι και παλι δεν θα μας φερεις την πηγη.

2.1sec διαφορα ειχε ο Bottas με τον Leclerc μετα την εκκινηση.
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=1047&graf=3&dr1=Valtteri Bottas&dr2=Charles Leclerc

Λογικη μου φαινεται η διαφορα, μιλαμε για ενα μονοθεσιο Φερραρι που ηταν μαλλον το 2ο πιο αργο στο Mugello, μιλαμε για ενα μονοθεσιο που ακομα και ο Albon με Red Bull εφτιαξε διαφορα 20sec σε 13 γυρους στο τελευταιο στιντ.

 

Ειδες που αμα θες ολα τα καταφερνεις;

2+ δευτερολεπτα ο τουριστας απο Σαρλ μεσα σε 1 γυρο και ταυτοχρονα 4  περιπου sec o Λιουις! Kατα τα αλλα η Μερσεντα επλήγη απο την καταργηση του party mode. 

Θες μηπως να απαντησεις και στο αλλο quote μου για το ποσο επηρεασε αυτη η καταργηση την επιδοση στα Q της Μερσεντες;

Και αφου συνδυασεις race pace + Q, να μου πεις εν τελει αν ισχυει αυτο που ειπες:

«To μονο σιγουρο ειναι οτι οπως λες ειναι ενα πληγμα για την Mercedes» ΚΑΙ «Οπως και να εχει, ειναι αλλη μια αποφαση που πληγει την Μερσεντες»

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θα βαλω συμπερασμα απο εναν γυρο, ειδικα οταν οι αλλοι ειχαν καθαρη πιστα μπροστα τους και ειδικα οταν μιλαμε για την Φερραρι πυο στο Mugello ηταν απο τα πιο αργα μονοθεσια.

2η εκκινηση μετα απο εναν γυρο:
Ο Λεκλερ ξεκιναγε 3ος και ειχε 2.1 και 3.4s διαφορα απο τους 2 που ξεκιναγαν μπροστα του(Bottas και Ham).

Αντιστοιχα, δεν βγαζω συμπερασμα για party mode απο Alpha Tauri ή McLaren μετα την 3η εκκινηση μετα απο εναν γυρο:
Ο Λεκλερ ξεκιναγε 8ος και ειχε 2.2 και 3.2s διαφορα απο τους 2 που ξεκιναγαν μπροστα του(Kvyat και Norris), ενω τον περασαν Κιμι και Grosjean.

Περιμενω επομενη δικαιολογια για να μην αναφερεις την πηγη σου.

 

-----------------

Στο μεταξυ, απολαμβανω το επιπεδο στο οποιο καταφευγεις για να αποφυγεις να αναφερεις την πηγη σου! 🤣

Μηπως δεν την αναφερεις επειδη δεν υπαρχει;

4 ώρες πριν, tommy^ είπε

Ημουν ξεκαθαρος σε αυτο που ειπα. Θες να στο γραψω με αλλη συνταξη για να γινω αντιληπτος;

 

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Πασχεις απο επιλεκτικη αναγνωση τοτε!

Προσπαθησε ξανα και θα τα καταφερεις.

 

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Ειδες που αμα θες ολα τα καταφερνεις;

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@tommy^ δεν γίνεται να ρίχνεις ευθύνες στη Mercedes για κάτι τέτοιο. Τι πάει να πει γιατί ρίχνει τόσα sec ανά lap στον Λεκλέρ; Καλά κάνει, και αν μπορεί περισσότερα ακόμα καλύτερα για εκείνους. Αν ο ανταγωνισμός σε έκανε από Φερράρι να μοιάζεις Μινάρντι, τότε η ξεφτίλα ανήκει ΟΛΗ στη Φερράρι. Προφανώς παίζεται και εξωαγωνιστικά το παιχνίδι. Και εκεί γλέντι οι γερμανοί.

Συμφωνώ μαζί σου στο θέμα άνισων ποινών. Ο Lewis δεν θα αντιμετωπιστεί ποτέ ως Κίμι. Και για την ιστορία, αγαπημένη ομάδα Red Bull έχω δηλώσει, την μεγαλύτερη ανοχή την έδειξαν χρόνια τώρα στον Max.

Μπορείς κάποιος να μας πει για ποιο λόγο μηδενίστηκε η Racing Point? Ήταν πιο σοβαρή περίπτωση απ'το μοτερ της Φερράρι;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν θα βαλω συμπερασμα απο εναν γυρο, ειδικα οταν οι αλλοι ειχαν καθαρη πιστα μπροστα τους και ειδικα οταν μιλαμε για την Φερραρι πυο στο Mugello ηταν απο τα πιο αργα μονοθεσια.

2η εκκινηση μετα απο εναν γυρο:
Ο Λεκλερ ξεκιναγε 3ος και ειχε 2.1 και 3.4s διαφορα απο τους 2 που ξεκιναγαν μπροστα του(Bottas και Ham).

Αντιστοιχα, δεν βγαζω συμπερασμα για party mode απο Alpha Tauri ή McLaren μετα την 3η εκκινηση μετα απο εναν γυρο:
Ο Λεκλερ ξεκιναγε 8ος και ειχε 2.2 και 3.2s διαφορα απο τους 2 που ξεκιναγαν μπροστα του(Kvyat και Norris), ενω τον περασαν Κιμι και Grosjean.

Περιμενω επομενη δικαιολογια για να μην αναφερεις την πηγη σου.

-----------------

Στο μεταξυ, απολαμβανω το επιπεδο στου στο οποιο καταφευγεις για να αποφυγεις να αναφερεις την πηγη σου! 🤣

Μηπως δεν την αναφερεις επειδη δεν υπαρχει;

Δε θα βγαλεις συμπερασμα γιατι αν βγαλεις, θα δεις οτι η Μερσεντα δεν επαθε απολυτως τιποτα απο την καταργηση των party modes. 

Μμμμ ναι ειδαμε και στις αλλες πιστες ποσο γρηγορη ηταν η Φερραρι, το Μουτζελλο της εφταιγε. 

Εμπρος λοιπον, πες μου στις προηγουμενες πιστες οπου δεν ειχε party mode η Μερσεντα, πού ηταν οι υπολοιποι; Ελα πες για τη Μοντσα που ειναι και δυναμομετρο.

Αν η Μερσεντα ειχε θεμα μετα την καταργηση θα επρεπε η Φερραρι (ή οι αλλες ομαδες) να την πλησιασουν σε επιδοσεις εστω και λιγο!

Αντι αυτου ειδαμε 4sec σε ενα περιπου γυρο. Δηλαδη προ καταργησης party mode ποια ηταν η διαφορά; 5 sec / lap;

Οσο δεν παραδεχεσαι τη λαθος εκτιμηση σου περι καταργησης party mode, απο μενα δε θα δεις επομενη συζητηση.

 

8 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

@tommy^ δεν γίνεται να ρίχνεις ευθύνες στη Mercedes για κάτι τέτοιο. Τι πάει να πει γιατί ρίχνει τόσα sec ανά lap στον Λεκλέρ; Καλά κάνει, και αν μπορεί περισσότερα ακόμα καλύτερα για εκείνους. Αν ο ανταγωνισμός σε έκανε από Φερράρι να μοιάζεις Μινάρντι, τότε η ξεφτίλα ανήκει ΟΛΗ στη Φερράρι. Προφανώς παίζεται και εξωαγωνιστικά το παιχνίδι. Και εκεί γλέντι οι γερμανοί.

Συμφωνώ μαζί σου στο θέμα άνισων ποινών. Ο Lewis δεν θα αντιμετωπιστεί ποτέ ως Κίμι. Και για την ιστορία, αγαπημένη ομάδα Red Bull έχω δηλώσει, την μεγαλύτερη ανοχή την έδειξαν χρόνια τώρα στον Max.

Μπορείς κάποιος να μας πει για ποιο λόγο μηδενίστηκε η Racing Point? Ήταν πιο σοβαρή περίπτωση απ'το μοτερ της Φερράρι;

Ρε μαν, εριξα εγω ευθυνη σε μερσεντα που ριχνει 4sec/lap σε ferrari; Λεω οτι η καταργηση του party mode δεν επηρεασε mercedes.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Αντι αυτου ειδαμε 4sec σε ενα περιπου γυρο. Δηλαδη προ καταργησης party mode ποια ηταν η διαφορά; 5 sec / lap;

Αυτο το στηριζεις στην διαφορα που ειχε ο Leclerc με τον Νορρις μετα την 3η εκκινηση και ηταν ιδια με αυτη που ειχε Λεκλερκ με τον Χαμ;
Προφανως οχι, οποτε στηριζεσαι σε λαθος δεδομενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Οσο δεν παραδεχεσαι τη λαθος εκτιμηση σου περι καταργησης party mode, απο μενα δε θα δεις επομενη συζητηση.

Για χαρη της συζητησης, θα πω οτι εγω και ο eri77 καναμε λαθος εκτιμηση για το οτι η καταργηση του party mode ειχε ως συνεπεια να χτυπηθει(εστω και λιγο) η Μερσεντες.
Μπορεις τωρα να μας αναφερεις την πηγη για αυτο που εγραψες;
Αυτο εδω εννοω:

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Απλα τωρα τελευταια τους ειπε η Μερσεντα οτι θα μπει στην F1 μονο με προϋποθεσεις και μονο αν γινουν ισα τα πραγματα αρχιζοντας απο την καταργηση που λεμε παραπανω. 

Περιμενω επομενη δικαιολογια για να μην αναφερεις την πηγη σου.
------------------------------------

53 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Απ'οτι φάνηκε στην πράξη, δεν τους επηρέασε όντως.

Τι εννοουμε αν τους επηρεασε; Ποιο ηταν το ζητουμενο;
α) Αν εχασαν pole(που οπως ειδαμε συνεχισαν να κανουν το 1-2)
ή
β) αν τουλαχιστον μειωθηκε η διαφορα στο qualy;


Γιατι μην περιμενουμε θαυματα(να παιρνει αλλος pole) οταν στους 3 απο τους προηγουμενους 7 αγωνες επαιρναν pole με πανω απο 1 sec διαφορα!

Γιατι το β) σιγουρα εγινε. Κατσε να σου βρω και τα νουμερα. 
Και ειδαμε επιτελους στον προηγουμενο αγωνα να δυσκολευονται να κανουν προσπερασεις γιατι δεν ειχαν το party mode.

-----------------

Εδω τα νουμερα.
Στους προηγουμενους 7 αγωνες με party mode, οι διαφορες σε χιλιοστα στο qualy ηταν:
538+1216+1030+1022+928+708+526
Μ.ο. 853, δηλαδη 0.85s

Στους 2 αγωνες χωρις party mode, οι διαφορες σε χιλιοστα στο qualy ηταν:
808+365
Μ.ο. 587, δηλαδη 0.59s

Σε πρωτη φαση, βλεπουμε οτι εχασαν 0.25s στο qualy, αλλα ειναι ακομα νωρις, μιας και το δειγμα ειναι μικρο.

Αυτο που ειναι πιο εμφανες, ηταν η δυσκολια (ακομα και στη Μοντσα με τις μεγαλες ευθειες) χωρις party mode να μπορεσουν να προσπερασουν midfield μονοθεσια. Δεν μιλαω για προσπεραση σε red bull, μιλαω για τα midfield μονοθεσια.
Κατι το οποιο παραδεχθηκε και η ιδια η Mercedes και ο Ham.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα αργησει η ημερα που θα βγουν οι παρατυπιες της mercedes στη φορα.

Οι γερμανικες εταιριες γενικα το εχουν αυτο,πουλωντας ηθικη και υγιη ανταγωνισμο στον υπολοιπο κοσμο.

Η ουσια ειναι μια FORMULA 1= FERRARI.

Και δεν νομιζω να υπαρχει καποιος να το αμφισβητει.

Οσο για την καταντια μας (FERRARI) κατι προκειτε να αλλαξει.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, qsbmw είπε

ουσια ειναι μια FORMULA 1= FERRARI

Είναι λίγο λυπηρό αυτό που λες... Αν πιστεύεις όντως... 

Αν έχεις καταντήσει να βλέπεις ένα ολόκληρο άθλημα για μια ομάδα και αυτή είναι η φεραρι, υποθέτω ότι παίρνεις χάπια τα τελευταία πολλά χρόνια για να αντέχεις... 

Και όχι φυσικά και φόρμουλα δεν είναι ή φεραρι. Ναι μεν ιστορική ομάδα, ναι μεν με τους πιο πολλούς οπαδους αλλά δεν είναι μόνη της. Αλλιώς ας φτιάξει μια F Ferrari και ας βγάζει μονοθέσια δικά της να τρέχουν να δούμε πως θα πάει αυτό... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Για χαρη της συζητησης, θα πω οτι εγω και ο eri77 καναμε λαθος εκτιμηση για το οτι η καταργηση του party mode ειχε ως συνεπεια να χτυπηθει(εστω και λιγο) η Μερσεντες.
Μπορεις τωρα να μας αναφερεις την πηγη για αυτο που εγραψες;
Αυτο εδω εννοω:

Περιμενω επομενη δικαιολογια για να μην αναφερεις την πηγη σου.
------------------------------------

Τι εννοουμε αν τους επηρεασε; Ποιο ηταν το ζητουμενο;
α) Αν εχασαν pole(που οπως ειδαμε συνεχισαν να κανουν το 1-2)
ή
β) αν τουλαχιστον μειωθηκε η διαφορα στο qualy;


Γιατι μην περιμενουμε θαυματα(να παιρνει αλλος pole) οταν στους 3 απο τους προηγουμενους 7 αγωνες επαιρναν pole με πανω απο 1 sec διαφορα!

Γιατι το β) σιγουρα εγινε. Κατσε να σου βρω και τα νουμερα. 
Και ειδαμε επιτελους στον προηγουμενο αγωνα να δυσκολευονται να κανουν προσπερασεις γιατι δεν ειχαν το party mode.

-----------------

Εδω τα νουμερα.
Στους προηγουμενους 7 αγωνες με party mode, οι διαφορες σε χιλιοστα στο qualy ηταν:
538+1216+1030+1022+928+708+526
Μ.ο. 853, δηλαδη 0.85s

Στους 2 αγωνες χωρις party mode, οι διαφορες σε χιλιοστα στο qualy ηταν:
808+365
Μ.ο. 587, δηλαδη 0.59s

Σε πρωτη φαση, βλεπουμε οτι εχασαν 0.25s στο qualy, αλλα ειναι ακομα νωρις, μιας και το δειγμα ειναι μικρο.

Αυτο που ειναι πιο εμφανες, ηταν η δυσκολια (ακομα και στη Μοντσα με τις μεγαλες ευθειες) χωρις party mode να μπορεσουν να προσπερασουν midfield μονοθεσια. Δεν μιλαω για προσπεραση σε red bull, μιλαω για τα midfield μονοθεσια.
Κατι το οποιο παραδεχθηκε και η ιδια η Mercedes και ο Ham.

Για καμια χαρη συζητησης δε θα πεις οτι εκανες λαθος εκτιμηση. Θα πεις ξεκαθαρα οτι εκανες λαθος εκτιμηση.

Εξαλλου με αυτα που γραφεις παρακατω στην ουσια λες οτι εχασαν απο το no party mode, οποτε ασε τα παιχνιδια.

Αναλυτικοτερα, στη Μοντζα οπου ειναι μια πιστα-δυναμομετρο με λιγες στροφες και μεγαλες ευθειες (= δεν ειναι απαιτητικη αεροδυναμικα) θα πρεπε ο ρυθμος της Μερσεντες να ηταν σχεδον εφαμιλλος με την Red Bull ή εστω της McLaren/Renault στα δοκιμαστικα!

Αντι αυτου τι ειδαμε;;; Τον Χαμ ανετα pole position με τον 3ο Sainz 0.8sec πισω!!

Αν μια πιστα αποδεικνυει οτι δεν εχασε η Μερσεντα απο αυτη την ιστορια, αυτη ειναι η Μοντσα. Στις υπολοιπες παιζει ρολο και το στησιμο/αεροδυναμικη οποτε μπλεκονται τα πραγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Για καμια χαρη συζητησης δε θα πεις οτι εκανες λαθος εκτιμηση. Θα πεις ξεκαθαρα οτι εκανες λαθος εκτιμηση.

Εξαλλου με αυτα που γραφεις παρακατω στην ουσια λες οτι εχασαν απο το no party mode, οποτε ασε τα παιχνιδια.

Αναλυτικοτερα, στη Μοντζα οπου ειναι μια πιστα-δυναμομετρο με λιγες στροφες και μεγαλες ευθειες (= δεν ειναι απαιτητικη αεροδυναμικα) θα πρεπε ο ρυθμος της Μερσεντες να ηταν σχεδον εφαμιλλος με την Red Bull ή εστω της McLaren/Renault στα δοκιμαστικα!

Αντι αυτου τι ειδαμε;;; Τον Χαμ ανετα pole position με τον 3ο Sainz 0.8sec πισω!!

Αν μια πιστα αποδεικνυει οτι δεν εχασε η Μερσεντα απο αυτη την ιστορια, αυτη ειναι η Μοντσα. Στις υπολοιπες παιζει ρολο και το στησιμο/αεροδυναμικη οποτε μπλεκονται τα πραγματα.

Έχεις δικιο τωρα που το λες, εκανα εγω και ο eri77 λαθος εκτίμηση, δεν ειχα τα σωστά δεδομένα που τωρα παραθεσες. 

Μπορείς να μας φερεις την πηγη για αυτο που εγραψες; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, qsbmw είπε

Οσο για την καταντια μας (FERRARI) κατι προκειτε να αλλαξει.....

Πράγματι έχει δρόμο ακόμα για τη 10η θέση στους κατασκευαστές..

Του χρόνου μπορεί!

bin.png.67263b4c6c15a2b2e9b7543fd17b4a36.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, haHa είπε

Έχεις δικιο τωρα που το λες, εκανα εγω και ο eri77 λαθος εκτίμηση, δεν ειχα τα σωστά δεδομένα που τωρα παραθεσες. 

Μπορείς να μας φερεις την πηγη για αυτο που εγραψες; 

Πολυ ωραια, αφου παραδεχτηκες οτι ειπες αρλουμπες οτι η Μερσεντα επληγη απο την καταργηση του party mode, παμε στο επομενο θεμα μας.

Αν και το πιο σωστο ειναι να πουμε ολοι πως ολες οι ομαδες προφανως επληγησαν απο την καταργηση του party mode, οποτε στην ουσια δεν επληγη η Μερσεντες αφου εχασαν και οι αλλοι.

Αληθεια τωρα, τι περιμενες; Να σου ανεβασω λινκ που να παραδεχεται η FIA οτι εκανε συμφωνια με την Mercedes οτι για να μπει στο αθλημα θελει εγγυησεις; Ή αντιστοιχο λινκ που να λεει η Μερσεντα οτι ναι, πιεσαμε τη FIA οτι για να μπουμε θα τελειωσουν καποια αβανταζ της Φερραρι;

Το τι λεγεται στην πραγματικοτητα κατω απο το τραπεζι, δεν το ξερεις ουτε εσυ, ουτε εγω ουτε κανενας εδω μεσα. Ουτε φυσικα τα απειρα λινκς με τα λεγομενα του καθε παραγοντα αποδεικνυουν οτι ολα ειναι αθωα. Γιατι αμα ειναι ετσι, τοτε και το περσινο μοτερ της Φερραρι δεν ηταν παρανομο, γιατι αν ηταν θα ειχε φαει ποινη η Φερραρι. Ή μηπως η ποινη της Φερραρι ηταν η μη κατασκευη ανταγωνιστικου μονοθεσιου για 2 χρονιες μεχρι να αλλαξουν οι κανονισμοι; Λεω εγω τωρα...

Τεσπα, καταρχας το οτι το 2008 ξεκινησε η οικονομικη κριση στην Αμερικη, ειμαστε συμφωνοι.

Τοτε, λοιπον, τα μετρα που πηρε η FIA γι αυτο ηταν να ελαττωσει σταδιακα μεχρι το 2009 (δεν ειμαι σιγουρος για το ετος) τα test laps που εκαναν οι ομαδες ωσπου στο τελος τους επιτρεποταν να κανουν 100km μονο δοκιμων και αυτο για διαφημιστκους σκοπους ή κατι τετοιο.

Σημειωση: δεν εφταιγε η οικονομικη κριση που η Τογιοτα και η BAR-Χοντα πατωσαν στην Φορμουλα 1 τα προηγουμενα χρονια. Και σε ευρωστες οικονομικα εποχες προ 2008, ηταν και οι 2 απο μετριες εως κακες. Ειδαν και αποειδαν οτι δεν εχει ψωμι η υποθεση και σε συνδυασμό με την οικονομικη κριση θελησαν να την κανουν.

Αν δεν απατωμαι η οριστικη απαγορευση των τεστς σε ιδιωτικες πιστες ηρθε το 2010 και οοοοοολως τυχαιως ηταν η πρωτη χρονια που κατεβηκε με «δικη» της ομαδα η Μερσεντα, εξαγοραζοντας την BrawnGP. Βρε κοιτα να δεις συμπτωση!!

Υπαρχουν και αλλοι τροποι να κοψεις ή να περιορισεις το μπατζετ των ομαδων σε μια εποχη οικονομικης υφεσης. Θα μπορουσες επισης, αντι να κοψεις το μπατζετ να δωσεις παραπανω λεφτα στις ομαδες για να καλυψεις τη χασουρα. 

Το να απαγορευεις τετοιου ειδους τεστς φωτογραφιζεις στην ουσια την Φερραρι που ηταν η μονη ομαδα που μπορουσε να τεσταρει νεα εξαρτηματα στη δικη της πιστα πριν τα υιοθετησει πανω στο μονοθεσιο.

Θεωριες συνωμοσίας θα μου πεις!

Οσο συνωμοσια ηταν και η απαγορευση του βηρυλλιου την τελευταια στιγμη στα μοτερ της McLaren-Mercedes που θα σαρωναν. Τη συνεχεια τη γνωριζουμε ολοι με την αυτοκρατορια της Φερραρι.

Επαναλαμβανω για τελευταια φορα: το οτι κυριαρχει η Μερσεντα, δε συμβαινει μονο επειδη εχει την υποστηριξη της FIA, αλλα και επειδη στη Φερραρι ειναι αχρηστοι.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Έχεις δικιο τωρα που το λες, εκανα εγω και ο eri77 λαθος εκτίμηση, δεν ειχα τα σωστά δεδομένα που τωρα παραθεσες. 

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ακολουθήσω τήν συζήτηση πού είχατε αλλά όσο με αφορά δεν νομίζω ότι έχω κάνει λάθος εκτίμηση.. Αυτό γιατί... Δεν θέλω να μπω τώρα να ψάξω μέσο site και F1 TV αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η διαφορά στα qualy έχει μειωθεί. Στα προηγούμενα gp η Mercedes έριχνε 1sec + σε όλους τους άλλους. Όπως είπα σε άλλο post δεν είναι μόνο το party mode αλλά και άλλα mode.. Εκκίνηση, προσπέρασμα, οικονομία βενζίνες και άλλα. Αυτό που ο Bottas δυσκολεύτηκε στην Monza για προσπέραση, ήταν ακριβώς αυτό. Όπως και η κακή εκκίνηση πού είχαν οι 2 οδηγοί. Βέβαια αυτό ισχύει για όλους (για όλους έκαναν ban τα mode) αλλά τα γεγονότα λένε ότι τήν Mercedes την έχουν πειράξει περισσότερο. Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που δεν μπορούσαμε να δούμε σε αυτές τις 2 αγώνες.. Αν προσέξουμε τα άλλα gp θα δούμε ότι η Mercedes άνοιγε μία διαφορά και μετά κράταγε αυτή την διαφορά.. Πολλές φορές ο verstappen είχε το ρυθμό Mercedes αλλά η διαφορά υπήρχε.. Κατά την γνώμη μού επειδή η Mercedes έμπαινε σε συγκεκριμένο Mode για 3-4 γύρους για να ανοίξει αυτή την διαφορά. Δεν μπορούσαμε να δούμε αυτή την έλλειψη Mode διότι και στους 2 αγώνες ο Max (για ένα λόγο η άλλο) δεν ήταν παρόν.. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη βέβαια.. Ωστόσο παραμένω σταθερός στην δική μου οπτική γωνία.. Το ban αυτό δεν έγινε για να χτυπάνε την Mercedes, ωστόσο αυτή είναι μία συνέπεια 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...