Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Ο Wolff δεν είναι απλά team principal, είναι και CEO και κατέχει το 30% της Merc.

Επίσης έχει μετοχές στη Williams!

Οταν λες της Mercedes εννοεις φανταζομαι της αγωνιστικής ομάδας και Οχι της Daimler-Chrysler...

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι της ομάδας,  για f1 μερίδια λέω που μας ενδιαφέρει αλλά και τη θέση του στην ομάδα που είναι πιο ριζωμένη από το να ήταν απλά team principal.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Ναι της ομάδας,  για f1 μερίδια λέω που μας ενδιαφέρει αλλά και τη θέση του στην ομάδα που είναι πιο ριζωμένη από το να ήταν απλά team principal.

Αν δεν θελει το ΔΣ το 30% δεν μπορει να κανει κατι. αν του πουν εμεις την κανουμε παρε και το αλλο 70% αλλα γιοκ κινητηρες γιοκ λεφτα γιοκ προσβαση στις database γιοκ το ονομα και το factory status βραστα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

17 ώρες πριν, eri77 είπε

Ισχύει μέχρι ένα βαθμό. Ο Toto είπε ότι δεν θέλουν να υπογράψουν the Concorde agreement. Στην ουσία είναι μία συμφωνία πού κάνουν οι ομαδες για το πώς να μοιραστούν και πόσα χρήματα θα πάρουν. Όπως είπε, η Mercedes έχει προσφέρει πολλά στην F1. Είπε επίσης ότι η Ferrari εχει περισσότερες ευκολίες από αυτή την συμφωνία. Λέει ότι δεν ξέρει αν θα υπογράψουν.. Η ουσία είναι αλλού πάντως. Ο Toto θέλει για την Mercedes το ίδιο δικαίωμα πού έχει η Ferrari, δλδ το βέτο. Κάτι το οποίο είναι δύσκολο να το πετύχει. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν μπλοφαρη η αν το εννοεί. Το σίγουρο είναι ότι η βαρύτητα τής Mercedes δεν είναι ίδια με τής Ferrari. Το F1 έχει υπάρξει και μπορεί να υπάρξει χωρίς την Mercedes (κατά εμένα θα ήταν καλύτερη). Δεν μπορεί όμως να υπάρχει χωρίς την Ferrari. Έλεγε για τα επίπεδα και πού έχει φτάσει η Mercedes ο Toto και καλά έκανε. Ξέχασε όμως να πει ότι με αυτό το τρόπο η F1 εχει χάσει πολλούς οπαδούς και πολλά χρήματα. Σε καμία περίπτωση λέω ότι φταίει αυτός για αυτό (στην ουσία έκανε καλά την δουλειά του) αλλά παραδόξως τα γεγονότα αυτά είναι 

Δηλαδή να δεχθούμε ότι η Φόρμουλα 1 είναι κότερα με καμπυλωτές ξανθούλες στο Μονακό στο Άμπου Ντάμπι νύχτες τσιφτετελιού και ακολασίας κ.λ.π. και η Μερσέντες τους χαλάει τη σούπα γιατί παίρνει το πρωτάθλημα στα σοβαρά.Δηλαδή με λίγα λόγια η Φόρμουλα ήταν ένας χαβαλές και έτσι θέλουν να την ξανακάνουν και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι λοβοτομημένοι οπαδοί και τιφόζι που δεν νοιάζονται για την πραγματική εξέλιξη αλλά για τα παραλειπόμενα των αγώνων.

Οπότε τι κάνουμε.Διώχνουμε τη Μερσέντες και μετά αφού τα κυκλώματα στη FIA είναι δικά μας ξανακάνουμε τη Φεράρι πάλι παγκόσμια πρωταθλήτρια και έτσι θα παραληρούν και  οι απανταχού στον κόσμο οπαδοί της Φεράρι για την καινούργια αυτοκινητάρα που σαρώνει τα πάντα στο διάβα της.

Αν όμως φύγει η Μερσέντες το 2022 ο κόσμος θα αναρωτιέται,θα μπορούσε άραγε η Φεράρι να ξαναγίνει παγκόσμια πρωταθλήτρια με αυτή στο παιχνίδι;;;; Τον αντίπαλο όπως λέμε πρέπει να τον κερδίζεις στο γήπεδο (εδώ στις πίστες) και όχι πίσω κλειστές πόρτες και αν η Φεράρι θέλει να λέγεται μεγάλη και πρώτο όνομα αυτό πρέπει να κάνει.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, eri77 είπε

εντελως τυχαια τα εβαλα 

τριτος και τεταρτος...για τον πεμπτο το ειπες μονος σου

Screenshot_1.jpg

Screenshot_4.jpg

αληθεια ειναι οτι παντα πισω απο την γκρινια υπαρχει και λίγο αλήθεια....

αυτο με την έφεση έχει όντως ενδιαφερον.ουσιαστικα Ferrai θελει να τιμωρουν και την Mercedes

στο σχολειο υπαρχει αυτοσ που αντιγράφει αλλα και αυτος που προσφερει την αντιγραφή...είπε χαρακτηριστικά ο Binotto

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς δείχνουν οι εικόνες. Ήταν ή δεν ήταν 30 δευτερόλεπτα πίσω στο τέλος του αγώνα; 30 δευτερόλεπτα σε 60 γύρους είναι μισό δευτερόλεπτο το γύρο. Μισό δευτερόλεπτο ΣΤΑΘΕΡΑ το γύρο στην F1 είναι μια αιωνιότητα.

Σου ξαναλέω στον τρίτο αγώνα, έληξε με ~10 διαφορά και ένα πιτ στοπ παραπάνω!

Ο μοναδικός αγώνας που η RB κράτησε παρόμοιο ρυθμό, ήταν ο τελευταίος, οι προηγούμενοι ήταν μονότερμα και μάλιστα κακόγουστο. 

Τώρα για το αν η Mercedes θα είναι απώλεια για το σπορ, είναι δύο τα τινά. Σαν δημοφιλία, όχι, πιθανότατα δε θα είναι, η Mercedes θα μπορούσε πολύ απλά αύριο να μετονομαστεί σε Sfentona RT και να μην αλλάξει το παραμικρό, αλλα επειδή μιλάμε για μηχανοκίνητο αθλητισμό που βασίζεται σε εξέλιξη, τότε θα είναι μεγάλη απώλεια, γιατι ολα αυτά τα χρόνια, η Merc τους σπρώχνει όλους.

Θα γίνει πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα, αλλα θα γίνει λάθος πιο ανταγωνιστικό. Είναι σαν να βγάζουμε τις τοπ 4 ομάδες απο το Ch. League για να το πάρει και κανας άλλος.

Θέλω πολύ να δώ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, αλλα όχι "επειδή έφυγε ο καλός".  Ειδικά οταν το 2022 είναι κοντά και προσφέρει τη δυνατότητα να αλλάξει αυτό που βλέπουμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ghostrider είπε

Αν δεν θελει το ΔΣ το 30% δεν μπορει να κανει κατι. αν του πουν εμεις την κανουμε παρε και το αλλο 70% αλλα γιοκ κινητηρες γιοκ λεφτα γιοκ προσβαση στις database γιοκ το ονομα και το factory status βραστα ...

Φυσικά, αν είναι συσπειρωμένο αυτό το 70% εναντίον του. 

Είναι πιθανό αυτό με την επιρροή που έχει και τα πρωταθλήματα που φέρνει;

Αυτός ο άνθρωπος έχει απλώσει δίχτυα παντού!

Επεξ/σία από Diinekis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προς το παρων το μισο paddock και παραπανω υπογραφει την concord το υπολοιπο (mercedes και racing point) οχι. Η mclaren παταει και στα 2 στρατοπεδα μιας και απο του χρονου θα εχει κινητηρες mercedes (αλλιως αν η mercedes την κανει ολοκληρωτικα θα ξεμεινει με την renault μιας και ποσα σασι να φτιαξει) και ηδη εκανε πισω στην εφεση. its a power game. κατι θα δωσουν κατι θα παρουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, papp0us είπε

Θα γίνει πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα, αλλα θα γίνει λάθος πιο ανταγωνιστικό. Είναι σαν να βγάζουμε τις τοπ 4 ομάδες απο το Ch. League για να το πάρει και κανας άλλος.

 

Δηλαδή με λίγα λόγια για να δούμε εμείς οι Παναθηναικοί ξανά πρωτάθλημα πρέπει να στείλουμε σε άλλη χώρα Ολυμπιακό , ΠΑΟΚ , ΑΕΚ σίγουρα και πιθανόν Άρη γιατί και αυτόν δεν τον έχουμε σίγουρο.😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/8/2020 στις 1:42 ΜΜ, tommy^ είπε

Τον @haHa εχουμε χασει τωρα τελευταια και ανησυχω...

 

Στις 11/8/2020 στις 2:02 ΜΜ, GhostRiderLSOV είπε

Μπορεί να έχει πάει διακοπές ο άνθρωπος, εδώ θα κάθεται όλη μέρα; :P

 

Στις 11/8/2020 στις 2:06 ΜΜ, tommy^ είπε

Απεχει πολυ καιρο... οχι τιποτα αλλο, ο Σεμπ του εχει δωσει πολλες αφορμες τωρα τελευταια αλλα μαλλον ο @haHa δεν τσιμπαει!

Δεν χτυπάμε καποιον(vettel) που είναι πεσμενος κατω. 

 

Χωρια που βρισκω αδικη την τοση ξαφνική κριτικη που δεχεται. Ναι, εκανε ενα-δυο κακα ΣΚ, αλλα ειναι υπερβολικη η κριτικη.

Οταν τρακαρε μονος του απο τις πρωτες θεσεις και κοστιζε πρωταθληματα βλεπαμε τους παντες να βρισκουν αστειες δικαιολογιες τυπου "εμεινε πισω απο τον Κιμι για 10 γυρους και χαλασε τα ελαστικα του για αυτο τρακαρε στη Γερμανία" ή "δεν τον βοηθησε ο Κιμι στη Μοντσα και εφερε τετ-α-κε" ή "φταιει ο Μαξ που δεμ σηκωσε το ποδι απο το γκαζι οταν ο Φεττελ τον εκανε σάντουιτς στην Σιγκαπούρη". 

Εδω και 2-3 αγωνες δεν εχουν καταφερει στην Φερραρι να του δωσουν αξιόπιστο μονοθεσιο στα practise sessions. Χωρια οτι ο Binotto είναι τελείως αναξιοπιστος και ψευτης: εκτος απο τα ψεματα που ελεγε οταν ξαφνικα μετα τις technical directives σταματησε το σερι pole, φετος μας ειπε οτι εκαναν αρχικα προταση για συμβόλαιο στον Vettel, κατι που ο Vettel διέψευσε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, papp0us είπε

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς δείχνουν οι εικόνες. Ήταν ή δεν ήταν 30 δευτερόλεπτα πίσω στο τέλος του αγώνα; 30 δευτερόλεπτα σε 60 γύρους είναι μισό δευτερόλεπτο το γύρο. Μισό δευτερόλεπτο ΣΤΑΘΕΡΑ το γύρο στην F1 είναι μια αιωνιότητα.

 

Σκέφτεσαι εντελώς λανθασμένα. Ότι ήταν 30 δευτερόλεπτα πίσω δεν σημάνει σε καμία περίπτωση ότι έπαιρνε 0.5 το γύρο. Η Mercedes είχε κερδίσει το μεγαλύτερο κομμάτι από αυτό το χρόνο στους πρώτους γύρους. Θες επειδή η Red Bull έχει άλλη συμπεριφορά όταν είναι γεμάτη βενζίνη?? θες επειδή η Mercedes φτάνει πιο γρήγορα την κατάλληλη θερμοκρασία στα λάστιχα?? Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλαπλοί... Σού είπα και πριν, η Red Bull έκανε ακριβώς τούς ίδιους χρόνους με την Mercedes και οι εικόνες το δείχνουν. Και δεν μίλησα γενικά αλλά για το τρίτο κομμάτι. + ότι εννοούσα όσο αφορά το καλύτερο χρόνο (όχι αυτό πού σού δίνει το βαθμό). Το ρυθμό που είχαν στον αγώνα 

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Δηλαδή να δεχθούμε ότι η Φόρμουλα 1 είναι κότερα με καμπυλωτές ξανθούλες στο Μονακό στο Άμπου Ντάμπι νύχτες τσιφτετελιού και ακολασίας κ.λ.π. και η Μερσέντες τους χαλάει τη σούπα γιατί παίρνει το πρωτάθλημα στα σοβαρά.Δηλαδή με λίγα λόγια η Φόρμουλα ήταν ένας χαβαλές και έτσι θέλουν να την ξανακάνουν και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι λοβοτομημένοι οπαδοί και τιφόζι που δεν νοιάζονται για την πραγματική εξέλιξη αλλά για τα παραλειπόμενα των αγώνων.

Οπότε τι κάνουμε.Διώχνουμε τη Μερσέντες και μετά αφού τα κυκλώματα στη FIA είναι δικά μας ξανακάνουμε τη Φεράρι πάλι παγκόσμια πρωταθλήτρια και έτσι θα παραληρούν και  οι απανταχού στον κόσμο οπαδοί της Φεράρι για την καινούργια αυτοκινητάρα που σαρώνει τα πάντα στο διάβα της.

Αν όμως φύγει η Μερσέντες το 2022 ο κόσμος θα αναρωτιέται,θα μπορούσε άραγε η Φεράρι να ξαναγίνει παγκόσμια πρωταθλήτρια με αυτή στο παιχνίδι;;;; Τον αντίπαλο όπως λέμε πρέπει να τον κερδίζεις στο γήπεδο (εδώ στις πίστες) και όχι πίσω κλειστές πόρτες και αν η Φεράρι θέλει να λέγεται μεγάλη και πρώτο όνομα αυτό πρέπει να κάνει.

Έτσι όπως το θέτεις, δίνεις την εντύπωση ότι η FIA είναι αυτή που θέλει να μην υπογράψει η Mercedes. Κάθε άλλο . Είναι η Mercedes πού ασκί πιέσει στην FIA 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, eri77 είπε

Σκέφτεσαι εντελώς λανθασμένα. Ότι ήταν 30 δευτερόλεπτα πίσω δεν σημάνει σε καμία περίπτωση ότι έπαιρνε 0.5 το γύρο. Η Mercedes είχε κερδίσει το μεγαλύτερο κομμάτι από αυτό το χρόνο στους πρώτους γύρους. Θες επειδή η Red Bull έχει άλλη συμπεριφορά όταν είναι γεμάτη βενζίνη?? θες επειδή η Mercedes φτάνει πιο γρήγορα την κατάλληλη θερμοκρασία στα λάστιχα?? Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλαπλοί... Σού είπα και πριν, η Red Bull έκανε ακριβώς τούς ίδιους χρόνους με την Mercedes και οι εικόνες το δείχνουν. Και δεν μίλησα γενικά αλλά για το τρίτο κομμάτι. + ότι εννοούσα όσο αφορά το καλύτερο χρόνο (όχι αυτό πού σού δίνει το βαθμό). Το ρυθμό που είχαν στον αγώνα 

Και εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τι σημασία έχει αυτό για την δυναμικότητα των δύο αυτοκίνητων. Με την ίδια λογική, και η Merc στο τέλος έχανε το προβάδισμα της, γιατι είχε μεγαλύτερη φθορά στα λάστιχα, κατέβαζε ταχύτητα γιατι φοβόταν για το μοτέρ της, ή απλά επειδή στο τρίτο κομμάτι έχουν κλειδώσει 20" διαφορά και σταματούν να ζορίζουν το αυτοκίνητο, γιατι δεν υπάρχει λόγος. Από Party Mode πάνε σε Nani Mode.

Ο ρυθμός αγώνα είναι ο συνολικός ρυθμός αγώνα, και η RΒ είναι 30" πίσω στους 60 γύρους. Α.Κ.Α τους γλέντησε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, papp0us είπε

Και εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τι σημασία έχει αυτό για την δυναμικότητα των δύο αυτοκίνητων. Με την ίδια λογική, και η Merc στο τέλος έχανε το προβάδισμα της, γιατι είχε μεγαλύτερη φθορά στα λάστιχα, κατέβαζε ταχύτητα γιατι φοβόταν για το μοτέρ της, ή απλά επειδή στο τρίτο κομμάτι έχουν κλειδώσει 20" διαφορά και σταματούν να ζορίζουν το αυτοκίνητο, γιατι δεν υπάρχει λόγος. Από Party Mode πάνε σε Nani Mode.

Ο ρυθμός αγώνα είναι ο συνολικός ρυθμός αγώνα, και η RΒ είναι 30" πίσω στους 60 γύρους. Α.Κ.Α τους γλέντησε.

Μα το είπα επειδή έλεγες ότι και στον αγώνα είχαν την ίδια διαφορά,δλδ 0.6 δευτερόλεπτα το γύρο Σού είπα ότι αυτό δεν ισχύει. Όπως και δεν ισχύει το άλλο κομμάτι πού λες ότι η Mercedes ήταν σε χαλαρό ρυθμό 

Μην ξεχνάς ότι ο Hamilton είχε τον Bottas για πολλούς γύρους σχεδόν σε απόσταση drs. Τρέχανε και οι δύο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, eri77 είπε

Μα το είπα επειδή έλεγες ότι και στον αγώνα είχαν την ίδια διαφορά,δλδ 0.6 δευτερόλεπτα το γύρο Σού είπα ότι αυτό δεν ισχύει. Όπως και δεν ισχύει το άλλο κομμάτι πού λες ότι η Mercedes ήταν σε χαλαρό ρυθμό 

Μην ξεχνάς ότι ο Hamilton είχε τον Bottas για πολλούς γύρους σχεδόν σε απόσταση drs. Τρέχανε και οι δύο 

Εσύ είπες ότι η RΒ ήταν πίσω ΜΟΝΟ στα δοκιμαστικά, κάτι που είναι περίεργο όπως είπε ο Marko. Εγώ σου είπα ότι η RΒ ήταν ΕΞΙΣΟΥ πίσω σε ρυθμό αγώνα. Το αν το προβάδισμα το είχε λόγω αρχής, η λόγω τέλους, ή στις στροφές ή στις ευθείες, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει πως είχαν 30" διαφορά στο τέλος του αγώνα, κάτι που προφανώς αποδεικνύει μεγάλη διαφορά στο ρυθμό αγώνα. 

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, papp0us είπε

Εσύ είπες ότι η RΒ ήταν πίσω ΜΟΝΟ στα δοκιμαστικά, κάτι που είναι περίεργο όπως είπε ο Marko. Εγώ σου είπα ότι η RΒ ήταν ΕΞΙΣΟΥ πίσω σε ρυθμό αγώνα. Το αν το προβάδισμα το είχε λόγω αρχής, η λόγω τέλους, ή στις στροφές ή στις ευθείες, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει πως είχαν 30" διαφορά στο τέλος του αγώνα, κάτι που προφανώς αποδεικνύει μεγάλη διαφορά στο ρυθμό αγώνα. 

ουδεν ποτε ειπα αυτο που λες αλλα δεν θα το συνεχιζω.κρατα την αποψη σου όσον αφορά τι σημαινει ρυθμό αγώνα.παμε παρακατω

Επεξ/σία από eri77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...