Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, eri77 είπε

Αυτά είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας... 

Μα σαν σενάριο το λέω αλλά το να κινείται μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα η redbul στο γύρο ενώ στα δοκιμαστικά είναι σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πίσω στο γύρο δε σε βάζει σε σκέψεις;;;

Εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω για αυτό αρχίζω και κάνω σενάρια.Ένα άλλο σενάριο είναι είναι μήπως η Merc άρχισε δοκιμές για την επόμενη χρονιά μιας και φέτος δεν υπάρχει αντίπαλος να της αμφισβητήσει την κυριαρχία;;;

Φυσικά και εγώ χάρηκα τη νίκη του Ολλανδού αλλά σκέφτομαι μήπως απλά μας δουλεύουν;;; Για σκέψου αν η Merc είχε κάνει ξανά το 1,2 θα είχαμε γράψει 10 σελίδες μετά τη νίκη του Φερστάπεν;; Ούτε 10 μηνύματα δεν θα υπήρχαν όχι 10 σελίδες.🙂

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατι ακουγεται παντως για αποχωρηση της Μερσεντας το 2022, ισως μεινει μονο για να δινει μοτερ.

Αν συμβει αυτο τοτε ενδιαφερον θα εχει το διδυμο στην aston martin αφου ο Τότο προς τα εκει θα παει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μα σαν σενάριο το λέω αλλά το να κινείται μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα η redbul στο γύρο ενώ στα δοκιμαστικά είναι σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πίσω στο γύρο δε σε βάζει σε σκέψεις;;;

Εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω για αυτό αρχίζω και κάνω σενάρια.Ένα άλλο σενάριο είναι είναι μήπως η Merc άρχισε δοκιμές για την επόμενη χρονιά μιας και φέτος δεν υπάρχει αντίπαλος να της αμφισβητήσει την κυριαρχία;;;

Φυσικά και εγώ χάρηκα τη νίκη του Ολλανδού αλλά σκέφτομαι μήπως απλά μας δουλεύουν;;; Για σκέψου αν η Merc είχε κάνει ξανά το 1,2 θα είχαμε γράψει 10 σελίδες μετά τη νίκη του Φερστάπεν;; Ούτε 10 μηνύματα δεν θα υπήρχαν όχι 10 σελίδες.🙂

Και βέβαια μπορώ να το εξηγήσω.. Και η εξήγηση βρίσκεται στα λάστιχα. Εκτός ότι δεν είχαν το ίδιο λάστιχο....Το να κάνεις ένα γύρω (qualifications) είναι εντελώς κάτι άλλο από το να τρέχεις 20 γύρους π.χ..για κάποιο λόγο η Mercedes δεν μπόρεσε να κρατήσει τα λάστιχα για πολλούς γύρους, αντίθετα η RB τα κατάφερνε (για ένα περίεργο λόγο και η Ferrari). Λίγο πολύ ήταν το φαινόμενο πού είδαμε πέρσι, με την Ferrari να πάρει πολλά poles αλλά να μην καταφέρνει την νίκη.. Από εδώ και πέρα προσωπική σκέψη. Κατά εμένα η Mercedes είχε πολύ <<πάτημα >> για να τρώει τα λάστιχα με αυτό το τρόπο.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, eri77 είπε

Και βέβαια μπορώ να το εξηγήσω.. Και η εξήγηση βρίσκεται στα λάστιχα. Εκτός ότι δεν είχαν το ίδιο λάστιχο....Το να κάνεις ένα γύρω (qualifications) είναι εντελώς κάτι άλλο από το να τρέχεις 20 γύρους π.χ..για κάποιο λόγο η Mercedes δεν μπόρεσε να κρατήσει τα λάστιχα για πολλούς γύρους, αντίθετα η RB τα κατάφερνε (για ένα περίεργο λόγο και η Ferrari). Λίγο πολύ ήταν το φαινόμενο πού είδαμε πέρσι, με την Ferrari να πάρει πολλά poles αλλά να μην καταφέρνει την νίκη.. Από εδώ και πέρα προσωπική σκέψη. Κατά εμένα η Mercedes είχε πολύ <<πάτημα >> για να τρώει τα λάστιχα με αυτό το τρόπο.. 

Θα συμφωνήσω αλλά από την άλλη όλος ο ντόρος που έγινε για το σύστημα που έχει η Μερσεντές το οποίο διατηρεί τα λάστιχα σε καλή κατάσταση και όλες οι ομάδες ξεσηκώθηκαν και έγινε ντόρος επειδή η FIA είπε ότι φέτος το επιτρέπει που πήγε;;;;

Και από την  άλλη ο Φερστάπεν πέρασε τον Μπότας σαν σταματημένο λες και προσπερνούσε HAS  έχοντας και οι δύο φρέσκα ελαστικά και ο Μπότας αντί να τον πλησιάσει έχανε συνεχώς χρόνο.Τέλος πάντων.Μυστήριο. Μακάρι να δούμε έστω τη Redbul δυνατή και στους επόμενους αγώνες για να αποκτήσει ενδιαφέρον και το πρωτάθλημα.Αν στον επόμενο αγώνα δούμε και πάλι 1 δευτερόλεπτο στο γύρο από τη Merc τι να πω.

2 λεπτά πριν, eliasjuve είπε

Γιατί δεν δουλεψε το επαναστατικό συστημα das που λέει και η Πόπη;

Με πρόλαβε ο από πάνω. Λέτε η Πόπη να λέει παπαριές.😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Κατι ακουγεται παντως για αποχωρηση της Μερσεντας το 2022, ισως μεινει μονο για να δινει μοτερ.

Αν συμβει αυτο τοτε ενδιαφερον θα εχει το διδυμο στην aston martin αφου ο Τότο προς τα εκει θα παει.

Ισχύει μέχρι ένα βαθμό. Ο Toto είπε ότι δεν θέλουν να υπογράψουν the Concorde agreement. Στην ουσία είναι μία συμφωνία πού κάνουν οι ομαδες για το πώς να μοιραστούν και πόσα χρήματα θα πάρουν. Όπως είπε, η Mercedes έχει προσφέρει πολλά στην F1. Είπε επίσης ότι η Ferrari εχει περισσότερες ευκολίες από αυτή την συμφωνία. Λέει ότι δεν ξέρει αν θα υπογράψουν.. Η ουσία είναι αλλού πάντως. Ο Toto θέλει για την Mercedes το ίδιο δικαίωμα πού έχει η Ferrari, δλδ το βέτο. Κάτι το οποίο είναι δύσκολο να το πετύχει. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν μπλοφαρη η αν το εννοεί. Το σίγουρο είναι ότι η βαρύτητα τής Mercedes δεν είναι ίδια με τής Ferrari. Το F1 έχει υπάρξει και μπορεί να υπάρξει χωρίς την Mercedes (κατά εμένα θα ήταν καλύτερη). Δεν μπορεί όμως να υπάρχει χωρίς την Ferrari. Έλεγε για τα επίπεδα και πού έχει φτάσει η Mercedes ο Toto και καλά έκανε. Ξέχασε όμως να πει ότι με αυτό το τρόπο η F1 εχει χάσει πολλούς οπαδούς και πολλά χρήματα. Σε καμία περίπτωση λέω ότι φταίει αυτός για αυτό (στην ουσία έκανε καλά την δουλειά του) αλλά παραδόξως τα γεγονότα αυτά είναι 

17 λεπτά πριν, eliasjuve είπε

Γιατί δεν δουλεψε το επαναστατικό συστημα das που λέει και η Πόπη;

Δεν έχω ακούσει ποτέ και δεν ξέρω ποία είναι η Πόπη. Το DAS πάντως είναι για να φέρνει τα λάστιχα σε θερμοκρασία. (όπως το περιγράφουν). Σε καμία περίπτωση μπορεί να κάνει το αντίθετο. Στην ουσία στην Mercedes είχαν blistering (υψηλές θερμοκρασίες). Από την άλλη δεν νομίζω να έχουν βάλει ποτέ σε λειτουργία το DAS στην διαρχία του αγώνα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, eri77 είπε

 

Δεν έχω ακούσει ποτέ και δεν ξέρω ποία είναι η Πόπη.

Εσύ χάνεις... 😆😆

Το επαναστατικό συστημα das αλλάζει την γεωμετρία, το "toe"και όχι το camber που λανθασμένα λένε οι συνάδελφοι της Πόπης και μ' αυτόν τον τρόπο μπορεί να επηρεάσει την οδηγική συμπεριφορά του μονοθέσιου και την φθορά των ελαστικών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, eliasjuve είπε

Εσύ χάνεις... 😆😆

Το επαναστατικό συστημα das αλλάζει την γεωμετρία, το "toe"και όχι το camber που λανθασμένα λένε οι συνάδελφοι της Πόπης και μ' αυτόν τον τρόπο μπορεί να επηρεάσει την οδηγική συμπεριφορά του μονοθέσιου και την φθορά των ελαστικών. 

εχεις απολυτα δικιο.παραμενει ομως οτι μπορει μονο να αυξάνει την θερμοκρασια.(αν τα λαστιχα τα εχεις στην ευθεια και αλλάζεις την γωνια,το αποτελεσμα ειναι να εχεις περισσοτερο τριβη)

 

ρωταω σοβαρα.η ποπη εχει καποιο σχεση με τα αμαξια και αγωνες ??εχει τρεξει πουθενα??

Επεξ/σία από eri77
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, eri77 είπε

εχεις απολυτα δικιο.παραμενει ομως οτι μπορει μονο να αυξάνει την θερμοκρασια.(αν τα λαστιχα τα εχεις στην ευθεια και αλλάζεις την γωνια,το αποτελεσμα ειναι να εχεις περισσοτερο τριβη)

Δεν ηταν θέμα του DAS τα ελαστικά, είχαν πολλές ομάδες πρόβλημα με τα λάστιχα τους. Απλά θερμοκρασίες και πίεση που άλλαξαν ήταν εντελώς ακατάλληλες για τις Mercedes. Λιώνανε τα λάστιχα στα 10 γύρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δεν ηταν θέμα του DAS τα ελαστικά, είχαν πολλές ομάδες πρόβλημα με τα λάστιχα τους. Απλά θερμοκρασίες και πίεση που άλλαξαν ήταν εντελώς ακατάλληλες για τις Mercedes. Λιώνανε τα λάστιχα στα 10 γύρους.

Μα δεν είπα το αντίθετο. Είπα ότι είχαν blistering.. (υψηλές θερμοκρασίες) και το DAS δεν μπορεί να κάνει τίποτα για αυτό 

 

 

Η Πόπη λένε ότι έλεγε για το DAS.. Τώρα, ποια είναι η Πόπη δεν ξέρω 

Επεξ/σία από eri77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ferrari και Vettel έχουν αρχίσει τις διεργασίες για λύση συνεργασίας μέχρι τέλος καλοκαιριού. Απομένει το ύψος της αποζημίωσης και πως θα ανακοινωθεί. Φυσικά και ποιος θα πάρει τη θέση του, με επικρατέστερους τον Perez και τον Hulkenberg

https://www.circusf1.com/2020/08/f1-la-ferrari-e-vettel-al-lavoro-per-un-addio-consensuale-e-anticipato.php

Επεξ/σία από supermanbee
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, supermanbee είπε

Ferrari και Vettel έχουν αρχίσει τις διεργασίες για λύση συνεργασίας μέχρι τέλος καλοκαιριού. Απομένει το ύψος της αποζημίωσης και πως θα ανακοινωθεί. Φυσικά και ποιος θα πάρει τη θέση του, με επικραστέστερους τον Perez και τον Hulkenberg

https://www.circusf1.com/2020/08/f1-la-ferrari-e-vettel-al-lavoro-per-un-addio-consensuale-e-anticipato.php

Μακάρι, αλλα δεν το βλέπω να γίνεται. Η Φερράρι τώρα, δεν μπορεί να πάρει απόφαση πότε θα τους βάλει στα πιτς. Σιγά μην πάρει τόσο μεγάλη απόφαση μέσα στη σεζόν. Χθες λέγανε οτι Ισπανία θα τον πάνε με νέο σασί.

Πιο πιθανό βλέπω τον Raikkonen να τα βροντάει όλα μεσα στη σεζόν, και να πηγαίνει σπίτι του για μπύρες, παρα να φύγει ο Φέτελ

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, papp0us είπε

Η Φερράρι τώρα, δεν μπορεί να πάρει απόφαση πότε θα τους βάλει στα πιτς.

Οι φίλοι των κόκκινων μάλλον αναπολούν εποχές Ζαν Τοντ και Ρος Μπρον. Μάλλον πρέπει να πάρει πόδι κι ο Μπινότο

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.f1-fansite.com/f1-news/marko-red-bull-has-solved-main-car-problem/

helmut marko..περιεργοι οι χρονοι Mercedes  στις κατατακτηριες

δεν ξερω αν εχει βαση αυτο που λεει ο γερος,αλλα καπως ετσι ξεκινησαν ολα με την Ferrari

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...