christakos07 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, george1807 είπε Tι σχέση έχει το 1,40 της Αθήνας με το 2,40 της Βαρκελώνης. Mόνο η Ρώμη έχει 1,5€ το οποίο συγκριτικά με τους μισθούς είναι όντως χαμηλότερο. Συνεχίζουμε όμως να είμαστε ανάμεσα από τις πιο χαμηλές τιμές εισιτηρίων στην ευρώπη. Από τα πιο σπαστικά είναι ότι οκ θες να περάσεις χωρίς να πληρώσεις. Τουλάχιστον περίμενε στο τέλος, μη χώνεσαι και καθυστερείς τους υπόλοιπους. Γιατί μετά παίρνει και 5-10 δευτερόλεπτα να δεχθεί την επόμενη κάρτα άμα ανιχνεύσει ότι κάποιος πέρασε κολλητά. 13 ευρώ κόστιζαν οι 10 διαδρομές στη Βαρκελώνη. Δε θυμάμαι το κόστος της μιας διαδρομής, αλλά είμαι βέβαιος για των 10 διαδρομών.Επίσης η τρίμηνη κάρτα τους κόστιζε αντίστοιχα με τη δική μας τρίμηνη. Οφείλουμε να κάνουμε σύγκριση μεταξύ του κόστους διαβίωσης-μέσου μισθού. Βέβαια αυτή είναι μια διαφορετική κουβέντα. Ο ΟΑΣΑ έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Πόσοι άνεργοι χρησιμοποιούν τα μέσα δωρεάν από το σύνολο των εγγεγραμμένων(πολύ σωστό μέτρο), πόσοι φοιτητές/παιδιά και πόσοι ενήλικες(μη φοιτητές). Μπορούν να εφαρμόσουν νέα τιμολογιακή πολιτική στρεφόμενοι σε κάθε κατηγορία. Προσωπικά δεν έχω καθόλου πρόβλημα με μικρά παιδιά/μαθητές. Έχει τύχει να τους χτυπήσω και το δικό μου εισιτήριο για να περάσουν. Επεξ/σία 4 Μαρτίου 2020 από christakos07 2
akarthis Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Το εξωφρενικο της υποθεσης ειναι οτι οι μπαρες τοποθετηθηκαν για αυτο ακριβως το λογο. Ξοδεψαν ενα τεραστιο ποσο για να γινουμε ευρωπη και γινεται ακριβως το ιδιο με πριν. Πραγματικα , ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. 2
hp8 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 49 λεπτά πριν, SlickNick είπε Με εκνευρίζει πολύ έντονα όμως όταν ο τύπος με IPhone/Watch χώνεται πίσω μου για να μπει, η κάποιος πιτσιρίκας με τρία σφραγισμένα παιχνίδια PS4 σε σακούλα του Public με σκουντάει για να μπει στον σταθμό καθώς εγώ βγαίνω συμφωνώ μαζί σου και θα το πάω παρακάτω Όλοι αυτοί οι τύποι πέραν της λαμογιας του τζαμπατζή παίρνουν και όλα τα επιδοματα εις βάρος του Έλληνα φουκαρά εργαζόμενου - συνταξιούχου κλπ που δεν μπορεί να κρύψει τίποτα 4
stafftw Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Όπως ειπώθηκε, αφού θεωρείς ότι κάνεις το σωστό ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!! να μην αισθάνεσαι ηλίθιος, παλιότερα είχα και εγώ διαφορετικές απόψεις αλλά πλέον θεωρώ ότι δεν μπορώ να πάρω τίποτα τσάμπα με το ζόρι (χωρίς να μου το παρέχουν/δικαιούμαι). Άσε τους άλλους να κάνουν τέτοια πράγματα το θέμα είναι να είσαι εσύ ήρεμος μέσα σου ότι κάνεις το σωστό.Ούτε καταγγελίες ούτε τίποτα γιατί η δικαιοσύνη και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί σε αυτή τη χώρα, έχουν πάρει περίπατο προ πολλού.Απλά να κάνουμε ο καθένας ότι θεωρεί σωστό για το σύνολο μπας και βοηθηθουμε (αν και οι πολιτικοί θεωρώ είναι μια προσωπογραφία της κοινωνίας αφού από εκει εκλέγονται) 3
Vagosman Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 22 λεπτά πριν, george1807 είπε Ενώ άμα ήταν όλα στην πένα θα αγόραζαν εισιτήριο... Από τις πιο χαμηλές τιμές εισιτηρίων στην Ευρώπη έχουμε, με ένα μετρό boutique. Δεν νομίζω ότι είναι θέμα υπηρεσιών, ειδικά στο μέτρο. Είναι η λογική αφού μπορώ τσάμπα γιατί να πληρώσω. Όπως υπάρχουν άτομα που εν έτη 2020 κατεβάζουν μουσική από το youtube μπας και γλιτώσουν τα 2,5€ spotify Μπουτίκ εμφανισιακά ναι. Ομως η συχνότητα των δρομολογίων δεν ειναι καθόλου καλή. Σε ώρες αιχμής αγγίζει τα 6+ λεπτά με τα βαγόνια τίγκα. Βραδινά δρομολόγια συχνότητα λεωφορείου. Δεν ειναι αποδεκτό. 2
Super Moderators billdanos Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 3 minutes ago, Peter_Line said: Και εμένα με εκνευρίζει απίστευτα αυτή η συμπεριφορά. Υποτίθεται οτι θα απέτρεπε τους τζαμπατζήδες αυτό το σύστημα αλλά απ΄οτι βλέπω πετάξανε στα σκουπίδια λεφτά για ένα σύστημα που δεν εκπληρώνει τον σκοπό του. Βλέπω πολλές φορές με το που περνάει κάποιος να ακολουθεί απ πίσω ένα τρένο μέχρι και 10 ατόμων. Μιλάμε για τέτοια ξεφτίλα.. Εγω προσωπικά περιμένω να βγούν όλοι και κοιτάω αν πάει να χωθεί κανένας πίσω μου. Το σύστημα δεν μπήκε με βασικό σκοπό την αποτροπή των τσαμπατζήδων αλλά την αύξηση των εσόδων. Και σε αυτό το θέμα θεωρείται πετυχημένο! Κατά τα άλλα και γω διαφωνώ με τα plexiglass στις πύλες και θα προτιμούσα τα τριπλά περιστρεφόμενα μεταλλικά που δεν καταστρέφονται και εύκολα! 5 1
christakos07 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 3 λεπτά πριν, akarthis είπε Το εξωφρενικο της υποθεσης ειναι οτι οι μπαρες τοποθετηθηκαν για αυτο ακριβως το λογο. Ξοδεψαν ενα τεραστιο ποσο για να γινουμε ευρωπη και γινεται ακριβως το ιδιο με πριν. Πραγματικα , ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. Ναι ναι στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν συμβαίνουν καθόλου αυτά. 3
Peter_Line Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 3 λεπτά πριν, billdanos είπε Το σύστημα δεν μπήκε με βασικό σκοπό την αποτροπή των τσαμπατζήδων αλλά την αύξηση των εσόδων. Και σε αυτό το θέμα θεωρείται πετυχημένο! Πίστευα οτι είχαν και αυτό στο μυαλό τους βάζοντας μπάρες. Οπως και να έχει αυτή η συμπεριφορά απο πολλούς εξυπνάκηδες ειναι πολύ εκνευριστική γιατί είμαι σίγουρος οτι πολλοί έχουν αλλά δεν δίνουν για ένα εισητήριο
hp8 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 1 λεπτό πριν, billdanos είπε Το σύστημα δεν μπήκε με βασικό σκοπό την αποτροπή των τσαμπατζήδων αλλά την αύξηση των εσόδων. Και σε αυτό το θέμα θεωρείται πετυχημένο! αν δεν υπήρχαν τζαμπατζηδες και όλοι έκαναν αυτό που πρέπει δεν θα σπαταλιοντοσαν τόσα χρήματα για αποτροπή Ίσως να πήγαιναν σε καλύτερες συνθήκες συγκοινωνίας -μεταφοράς - λιγότερου χρόνου αναμονής 1
george1807 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 2 λεπτά πριν, Vagosman είπε Μπουτίκ εμφανισιακά ναι. Ομως η συχνότητα των δρομολογίων δεν ειναι καθόλου καλή. Σε ώρες αιχμής αγγίζει τα 6+ λεπτά με τα βαγόνια τίγκα. Βραδινά δρομολόγια συχνότητα λεωφορείου. Δεν ειναι αποδεκτό. Σε ώρες αιχμής εγώ το πετυχαίνω στα 4 λεπτά. Tο βράδυ όντως έχει αραιά αλλά από την άλλη δεν έχει κίνηση εκτός από πσκ
qwertyuiop2 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Περνάς τη μπάρα και κοντοστέκεσαι, έτσι ώστε ο πίσω σου να κουτουλήσει πάνω σου ή να τον κλείσουν τα τζάμια. Έχει πάντα κάμερες, έτσι και σε ακουμπήσει κάποιος, τον τσίμπησες. Μέχρι στιγμής έχουν αρχίσει τις βλαστήμιες κάτι τσιγγανάκια, μου έχει πει ti kaneis rre file ένας Αλβανός, με έχουν αγριοκοιτάξει οι κλασικές πρεζεμποροπαρέες Μαγκρεμπινών στην Ομόνοια και έχουν κάνει αυτό το απείρως εκνευριστικό "ΤΣΚ" με το στόμα άπειρες μεσήλικες και γιαγιάδες. Ξύλο νέβερ. 12
tz3s Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Εδω πριν 3-4 χρονια ρε παιδια ειχαμε ολοκληρο σαιτ που ενημερωνε που ειναι οι ελεγχοι.. νομιζω υπηρχε και ομαδα εδω μεσα που το υποστηριζε!! Τα ΜΜΜ της Ελλαδας μπορει να μην ειναι οτι καλυτερο υπαρχει, το μετρο μπορει να μην εχει σταθερα και συνεχεια δρομολογια (παρολαυτα ειναι μπουτικ και δεν συναντας αλλου τετοιο μετρο *εκτος απο μερικες στασεις σε καθε πολη εξωτερικου*) αλλα οσο ειναι ακομα στο δημοσιο (κατα ενα ποσοστο) ειναι απο τα πιο σωστα σε τιμες.... Μην λετε σαν παραδειγμα της Βαρκελωνης... Πειτε του Λονδινου... Πειτε των Βρυξελλων και του Παρισιου... Βρυξελλες... Κεντρο της Ε.Ε. ειχε το 2019 44000 κλοπες μεσα στο μετρο!! Βρωμαει σαν τουαλετα ολος ο χωρος και στα βαγονια δν ακουμπας (τα περισσοτερα τρενα ειναι χρονολογιας των δικων μας)! Και το εισιτηριο ειναι 2,1 η διαδρομη!! Δηλαδη αν χρειαστει να αλλαξεις σε λεωφορειο (καθοτι το μετρο δεν καλυπτει ουτε την μιση πολη) πληρωνεις κι αλλο.... Ιδιωτικα τα μεσα, και δυο διαφορετικες εταιριες μεσα στην πολη. (Δηλαδη μπορει να μην σε καλυπτει μονο η μια μηνιαια) Η φτωχια φτωχια... αλλα η ντροπη θα επρεπε να υπερτερει εδω. 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 13 minutes ago, qwertyuiop2 said: Περνάς τη μπάρα και κοντοστέκεσαι, έτσι ώστε ο πίσω σου να κουτουλήσει πάνω σου ή να τον κλείσουν τα τζάμια. Έχει πάντα κάμερες, έτσι και σε ακουμπήσει κάποιος, τον τσίμπησες. Μέχρι στιγμής έχουν αρχίσει τις βλαστήμιες κάτι τσιγγανάκια, μου έχει πει ti kaneis rre file ένας Αλβανός, με έχουν αγριοκοιτάξει οι κλασικές πρεζεμποροπαρέες Μαγκρεμπινών στην Ομόνοια και έχουν κάνει αυτό το απείρως εκνευριστικό "ΤΣΚ" με το στόμα άπειρες μεσήλικες και γιαγιάδες. Ξύλο νέβερ. Δεν τον κλείνουν οι πόρτες μιας και υπάρχει αισθητήρας και όσο υπάρχει κάτι ανάμεσα παραμένουν ανοιχτές... Το μόνο που γίνεται είναι πως απλά ...σφυρίζουν όταν περάσει πάνω από ένας τη φορά. Κάθε φορά που έχει κόσμο ακούς μια μελωδία από τα beep beeeeeep...
appleater Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 1 ώρα πριν, ThReSh είπε Πιο πολύ με πονάει όταν έχω κάνει ένα πέρα δώθε και στο γυρισμό ξοδεύω νέο εισιτήριο, επειδή έληξε το προηγούμενο πριν 2-3 λεπτά, ώστε να ανοίξει η πύλη για να βγω... Μου εχει τυχει πολλες φορες και εμενα, να "ακυρωνει" νεο εισιτηριο για την εξοδο. Συνήθως παίρνω 10+1 κάρτα και μια φορά "ακυρώνω" το τελευταίο και σπάει ο διάολος το ποδάρι του και στην επιστροφή λήγει ο χρόνος όσο ήμουν εντός του μετρό. Πάω να βγω και η πόρτα φυσικά δεν άνοιγε! Αναγκαστικά "κόλλησα" πίσω από κάποιον και αφού βγήκα βρήκα έναν υπεύθυνο να ρωτήσω σε τέτοιες περιπτώσεις τι γίνεται και αν είναι δίκαιο να "ακυρώνεται" νέο ολόκληρης διάρκειας εισιτήριο για την έξοδο. Η απάντηση ήταν "να κολλάτε πίσω από κάποιον άλλον για να εξέλθετε κύριε."... 2
koeltzakoatl Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2020 δεν νομίζω ότι αποτελεί κριτήριο αν κάποιος έχει iphone 11 pro max 512 ή oppo (τυχαίο το παράδειγμα) 10ετίας με σπασμένη οθόνη και δείχνει "φτωχός": και οι 2 πρέπει να πληρώσουν το αντίτιμο που κοστίζει η υπηρεσία. επίσης δεν συμφωνώ με όσους διευκολύνουν τη λαθρεπιβίβαση: αν είναι ψυχούλες, ας πληρώσουν το εισητήριο όποιου θέλουν να διευκολύνουν - ειδάλλως εγώ το θεωρώ κλοπή. 16 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις