Προς το περιεχόμενο

Horizon Zero Dawn Complete Edition [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μόλις σκότωσα το Σάι Χουλούντ/ τυφλοπόντικα στο ορυχείο!

Με δυσκόλεψε περισσότερο από το Thunderjaw γιατί οι επιθέσεις του έχουν μεγάλο εύρος και δεν είχα πολύ χρονικό περιθώριο να σημαδέψω το αδύνατο σημείο στη ράχη του. Μετά από μπόλικες κωλοτούμπες, έλυσα το πρόβλημα με 20 tripwires και κάποιο γύρω γύρω ώστε να πέφτει πάνω τους. Ενδιαφέρουσα μάχη

Επίσης είμαι στη φάση που τα canisters είναι θωρακισμένα οπότε πρέπει πρώτα να σπάσεις τη θωράκιση με ένα hardpoint arrow και μετά να τους βάλεις φωτιά. Ομορφιές. Θα πρέπει να συνηθίσω, τα Tearblast έχουν την κακή συνήθεια να διαλύουν το canister οπότε δε βολεύουν σε μικρούς εχθρούς.

Ορισμένες ατάκες της Aloy είναι ένα εφηβικό κράμα υπερβολικής αυτοπεποίθησης και άμυαλης αυθάδειας. Δε μπορεί να πηγαίνεις στον αρχικυνηγό που, εντάξει, είναι μισαλλόδοξος και σου φέρεται σα σκουπίδι αλλά έχει σκοτώσει και πέντε μηχανάκια παραπάνω, και σαν απάντηση να του λες "είμαι καλύτερη από σας κι άσε τα σάπια". ΔΕΝ είναι καλύτερη από αυτούς. Με το ζόρι βγήκε από το αυγό. Επίσης οι εν λόγω ατάκες δεν είναι ιδιαίτερα καλογραμμένες, στο βαθμό που αναρωτιέμαι μήπως πήραν παλιούς συγγραφείς της Bioware από την αποτυχημένη της περίοδο.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 787
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ισχύει αυτό και καταντάει λίγο κουραστικό. Είναι συνεχώς σε φάση "ελα ελα πες μας και εσυ τι θες να τελειώνουμε". Γενικά το γράψιμο δεν είναι και τόσο καλό για Sony τίτλο. Εντάξει ούτε το πρώτο ήταν για όσκαρ αλλά δεν σε κρίντζαρε τόσο.

  • Like 1
Δημοσ.

Το ξεκίνησα αυτές τις μέρες με σκοπό τον τερματισμό σε τέρμα δυσκολία.  Υπάρχει αρκετή πρόκληση, αλλά όχι στα εκνευριστικά επίπεδα των from soft games. Αρκετά ισορροπημένο.

Θα το περιέγραφα σαν ένα πολύ ποιοτικό AC Odyssey. Μου το θυμίζει έντονα και στα perk tree που δίνει και στο στυλ των μαχών και στον σχεδιασμό του terrain με τους θάμνους που κρύβεσαι, τα stealth enemy take outs κ.α. Οπτικά, με DLDSR η εικόνα είναι άπαικτη. Η MSAA-like ευκρίνεια που προσθέτει βοηθάει στο να ζωντανέψουν τα χρώματα. Τα γραφικά αν και λίγο παρωχημένα στέκονται μια χαρά απέναντι στα μοντέρνα AAA.

Απαραίτητη αλλαγή στο keyboard mapping το dodge να γίνεται από το μεσαίο πλήκτρο του mouse. Ευτυχώς είναι ελεύθερο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το ξεκίνησα αυτές τις μέρες με σκοπό τον τερματισμό σε τέρμα δυσκολία.  Υπάρχει αρκετή πρόκληση, αλλά όχι στα εκνευριστικά επίπεδα των from soft games. Αρκετά ισορροπημένο.

Θα το περιέγραφα σαν ένα πολύ ποιοτικό AC Odyssey. Μου το θυμίζει έντονα και στα perk tree που δίνει και στο στυλ των μαχών και στον σχεδιασμό του terrain με τους θάμνους που κρύβεσαι, τα stealth enemy take outs κ.α. Οπτικά, με DLDSR η εικόνα είναι άπαικτη. Η MSAA-like ευκρίνεια που προσθέτει βοηθάει στο να ζωντανέψουν τα χρώματα. Τα γραφικά αν και λίγο παρωχημένα στέκονται μια χαρά απέναντι στα μοντέρνα AAA.

Απαραίτητη αλλαγή στο keyboard mapping το dodge να γίνεται από το μεσαίο πλήκτρο του mouse. Ευτυχώς είναι ελεύθερο.

Ακριβως το ιδιο ειχα κανει τη μπιλια εβαλα το dodge. Και παντα βαζω το πλαινο αριστερα μπροστα τρεξιμο και το πισω πλαινο καποια αλλη λειτουργια πχ map vision κτλ αναλογα το παιχνιδι. Τα γραφικα ειναι απολαυστικα εχει τρομερο art design θα ξετρελαθεις οσο προχωρας. Η ποιοτητα των ρομποτ ειναι υποδειγματικη. 

Δες εδω. Δεν υπαρχει μεχρι και τις βιδες θα δεις αν ψαξεις ειναι κρυσταλλο η ποιοτητα τους. Καλοπαιχνιδο δωσε βαση στο lore ειναι πολυ τιμιο ειδικα μετα τη μεση γιατι στην αρχη πιανει αρκετα τα tribes και τα θεματα τους.

Horizon-Zero-Dawn-2021-11-07-16-38.png

 

  • Like 1
Δημοσ.

Δε μου λέτε, αυτό που με concentration και τελείως τραβηγμένο τόξο τα βέλη πηγαίνουν σα σφαίρες από φλόμπερ λούνα παρκ, μια δεκάρα τρεις βολές, το έχει κι άλλος ή μόνο εγώ είμαι κουλός με ποντίκι?

Από τα 4 μέτρα πάω να χτυπήσω τα power packs των Tramplers και τα έχω δει όλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απτό παράδειγμα από κάτι που έγραψα παραπάνω - πολλές άδειες περιοχές.

Υπάρχει μια ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ περιοχή λίγο πιο δυτικά από τη Meridian, ένας μεγάλος σχηματισμός απόκρημνων βράχων με σημεία να σκαρφαλώσεις, κρυφό φαράγγι με λίμνη και ποτάμι, δυο τεράστια μεταλλικά απομεινάρια στην κορυφή, αρκετό ψάξιμο και γενικά μέρος να φας τουλάχιστον μια ώρα προσπαθώντας να βρεις πού πας και να χαζεύεις. Είναι ο σχηματισμός ανάμεσα σε ένα Charger site και Stalker site ακριβώς αριστερά και κάτω από τη Meridian, πολύ κοντά της, και τα μεταλλικά απομεινάρια φαίνονται στο χάρτη.

Είναι τελείως μα τελείως άδειο, πέρα από κάτι τυχαία ζωάκια.

Δε βάλανε ούτε μυστικό ούτε datapoint (που η μεγάλη πλειοψηφία των datapoints είναι σε συντρίμμια) ούτε spawn point ούτε ancient debris ούτε easter egg ούτε τίποτα, έστω να πει ο παίκτης ότι κάτι βρήκε. Δεν έβαλαν καν ένα rappel point να κατέβεις γρήγορα, αλλά ΟΚ αυτό το λέω γιατί γλίστρησα κι έσκασα κάτω σαν κουράδα. Απεναντίας, εκεί που υπήρχε collectible, το Banuk Figurine λίγο παραδίπλα, είχε σημαίες και τοιχογραφίες. Δε λέω, χάρηκα πολύ την εξερεύνηση μέρα και νύχτα, έφαγα ώρα και ήταν από τις αγαπημένες μου στιγμές στο παιχνίδι, αλλά δώσε δυο κατοστάρικα που λέγαν κι οι Τσοπάνα Rave, για να έχω μια παραπάνω ικανοποίηση.

Επεξ/σία από Tobajara
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Tobajara είπε

αλλά δώσε δυο κατοστάρικα που λέγαν κι οι Τσοπάνα Rave, για να έχω μια παραπάνω ικανοποίηση.

Πόσο είσαι ρε φίλε; Πού το θυμήθηκες αυτό; 🤣

  • Like 1
Δημοσ.

Βλέποντας βιντεάκια από το youtube συνειδητοποίησα ότι στο ultra hard που παίζω δεν υπάρχει καν health bar στους εχθρούς. Έχει τουλάχιστον κάποια ανταμοιβή στο τέλος όλο αυτό;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 minutes ago, pirmen56 said:

Βλέποντας βιντεάκια από το youtube συνειδητοποίησα ότι στο ultra hard που παίζω δεν υπάρχει καν health bar στους εχθρούς. Έχει τουλάχιστον κάποια ανταμοιβή στο τέλος όλο αυτό;

Σαν τι δηλαδή? Πέρα από την ηθική ικανοποίηση, άντε και το achievement, όχι. Ίσως υπάρχει σχετική ρύθμιση αλλά προσωπικά και να υπήρχε θα την έβγαζα.

Αν προσέξεις, μπορείς να καταλάβεις το πόσο έχουν φθαρεί οι μηχανές από τους σπινθήρες που πετούν και την κίνησή τους. Όταν είναι κάπου στα μισά αρχίζουν να πετάγονται σπινθήρες, όταν είναι πολύ πληγωμένες κουτσαίνουν.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Έχει τουλάχιστον κάποια ανταμοιβή στο τέλος όλο αυτό;

Κάρτες γραφικών της  Σου στέλνουν σε όποιον το τερματίσει στο ultra hard!

  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 11/4/2024 στις 7:32 ΜΜ, Tobajara είπε

Σαν τι δηλαδή? Πέρα από την ηθική ικανοποίηση, άντε και το achievement, όχι. Ίσως υπάρχει σχετική ρύθμιση αλλά προσωπικά και να υπήρχε θα την έβγαζα.

Τελικά είδα ότι ξεκλειδώνεις κάποια cosmetics κυρίως αν το τερματίσεις σε ultra hard. Τίποτα ιδιαίτερο.

Πάντως εθιστικό το gameplay. Πολλά πράγματα να κάνεις master. Έβγαλα χθες μια hunting αποστολή όπου πρέπει να σπάσεις Χ φιάλες στην πλάτη των grazers. Δυσκολεύτηκα αρκετά(στο ultra) στην αρχή αλλά τελικά βρήκα τη σωστή τακτική συνδυάζοντας stealth, ropecaster και τόξο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Τελικά είδα ότι ξεκλειδώνεις κάποια cosmetics κυρίως αν το τερματίσεις σε ultra hard. Τίποτα ιδιαίτερο.

Πάντως εθιστικό το gameplay. Πολλά πράγματα να κάνεις master. Έβγαλα χθες μια hunting αποστολή όπου πρέπει να σπάσεις Χ φιάλες στην πλάτη των grazers. Δυσκολεύτηκα αρκετά(στο ultra) στην αρχή αλλά τελικά βρήκα τη σωστή τακτική συνδυάζοντας stealth, ropecaster και τόξο.

Α ενταξει ασε τα trials ειναι μοναδικα και οντως καποια εχουν αυξημενο επιπεδο δυσκολιας δεν εχεις και πολυ χρονο οποτε θελει τακτικη σωστη. Ειναι πολυ rewarding το σωστο παιξιμο στο παιχνιδι σε ανταμειβει ως παικτη κυριως θελει skill και επειτα σε αυτα που θα σε δωσει το παιχνιδι σε loot. Για αυτο θελει mouse/keyboard για να εχεις απολυτη ακριβεια και να εχεις εσυ τον ελεγχο. Ετσι rewarding ενιωθα και στο jedi fallen order ενα επιπεδο κατω απο το max δυσκολιας μολις μαθαινεις τα κολπα εισαι αφθαρτος. Θελει skill ομως. Και εχουν μια ισορροπια σε ολο αυτο και το learning curve. Ενω πχ τα souls παιχνιδια ειναι φουλ rewarding αλλα πρωτα πρεπει να σπασουν τα νευρα σου και μετα ερχεται η ικανοποιηση εχουν αρκετα πιο δυσκολο learning curve. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ώρες ώρες η Aloy έχει χιούμορ.

Έχω γυρίσει με τα πόδια το μισό χάρτη και αποφασίζω να ανέβω επιτέλους βόρεια από το Daytower, για να κάνω την ξεχασμένη αποστολή της Gera. Είναι προτεινόμενη lvl 17 και ΑΠΟΡΩ ποιος σκέφτηκε να βάλει κάποιον lvl 17 να περάσει από δυο κοπάδια βίσωνες, ένα Behemoth convoy, ένα με δύο Thunderjaws, πιθανότατα ένα Stormbird και δεν αναφέρομαι σε στρουθοκαμήλους, λύκους, Watchers και δεν ξέρω τι άλλο.

Βγάζω ταυτόχρονα 3-4 Tramplers, ένα Watcher και ένα Thunderjaw (σημείωση), έχω βαρεθεί λίγο τις μάχες οπότε παρακάμπτω το Behemoth, φτάνω στο σημείο που πρέπει και μου λέει να "βρω τα μπουκάλια", δηλαδή να καθαρίσω ακόμα 6-7 Tramplers. Ούτε καν. Χώνομαι στους θάμνους, κάνω override δύο βόιδα, αρχίζουν να πλακώνονται μεταξύ τους, τους βλέπει το διπλανό Thunderjaw που αρχίζει να ρίχνει ό,τι έχει και δεν έχει και στο τέλος ορμάει στους βίσωνες και χοροπηδάει (!!!) (ναι ναι) πάνω σε ό,τι έχει απομείνει. Πραγματικά να τα πατάει κάτω με μίσος.

Και μέσα σε αυτό το χαμό, η Aloy είναι χωμένη στους θάμνους και πετάει ένα "I can get out of this" :D  :D :D

Η σημείωση - κάπου έχουν αρχίσει να μου τη δίνουν οι τυχαίοι περίπολοι από το πουθενά που μου σκοτώνουν τα Thunderjaws. Είναι η τρίτη ή τέταρτη φορά που μου συμβαίνει, σε βαθμό που σκέφτομαι να τα αρχίζω σε Ropecasters για να ρίχνω όσο περισσότερο στην καρδιά γίνεται. Καταντάει σπαστικό τόσο killsteal.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά το μυστικό για να ευχαριστιέσαι το παιχνίδι και να μην παίζεις τελείως φοβισμένα σε Ultra Hard 1st playthrough είναι 

  1. να φτάσεις κάπου level 35-40+
  2. να φορέσεις τη Nora Protector armor με δυο melee protection mods.

Κάπου εκεί, έχοντας και τα φίλτα, έχεις αρκετά HP ώστε να μην ψοφάς με το που σε στραβοκοιτάνε και έχεις αρκετή προστασία ώστε να αντέχεις μέσα στη μάχη. Παρόλο που έχω μάθει το χειρισμό, έχω συνηθίσει τις στρατηγικές κλπ, άρχισα να ευχαριστιέμαι πραγματικά τη μάχη όταν δεν ψόφαγα με το πρώτο λάθος.

Αστεία στιγμή της ημέρας: έχω βρει το Tallneck που περιστοιχίζεται από κακούληδες κι έναν Corruptor. Ρίχνουμε βέλη ο ένας στον άλλο, περνάμε μια χαρά και κάποια στιγμή πρέπει να ρίξω το ρομποτάκι. Ρίχνω μια, ρίχνω δύο και εκεί που με ψάχνει να με βρει έρχεται το Tallneck και ΧΛΑΤΣ το κάνει χαλκομανία :D  :D  :D

Καλά του έκανε.

Σε άλλα νέα, το gameplay έχει αρχίσει και δείχνει λίγο τα όριά του. Η μάχη είναι ακόμα αρκετά ευχάριστη αλλά, έχοντας μάθει τις στρατηγικές και αποκτήσει προστασία, δεν υπάρχουν και πολλά να κάνω πέρα από καουμποϊλίκια τύπου "χώνωμαι σε 10 μηχανές" ή "τα βάζω με δυο Thunderjaws ταυτόχρονα χωρίς Ropecaster". Σεναριακά είμαι

Spoiler

στο σημείο που με πήρε τηλέφωνο ο Cedric Daniels του The Wire (ο ρεσεψιονίστ του Continental από τα John Wick ντε) και μου λέει "έλα σου έχω δωράκι", και ταυτόχρονα ψάχνω την επικεφαλή της φρουράς που μάλλον την έχουν απαγάγει οι αντάρτες.

και ομολογώ πως δε με έχει κερδίσει ακόμα σα σενάριο.

Επίσης δύο ερωτήσεις.

Με HDR υπάρχει έντονο pop-up ακόμα και σε σχετικά κοντινή απόσταση ή φταίνε κάπως οι ρυθμίσεις? Δεν υπάρχει ρύθμιση για draw distance και το μηχανάκι μου σίγουρα δε φταίει (Lenovo Legion 7, 3070 8GB, 16GB RAM, AMD Ryzen 7 5800). To pop up το παρατηρώ κυρίως στη βλάστηση, όχι στα μοντέλα ή στα κτίρια. Φαίνεται σα να αλλάζει η βλάστηση με κάτι πιο λεπτομερές.

Επίσης, πότε είναι καλή στιγμή σεναριακά να μπω στις περιοχές του expansion? Σκέφτομαι να το κάνω λίγο πριν το τέλος του main quest.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 1
Δημοσ.
12 hours ago, Tobajara said:

Τελικά το μυστικό για να ευχαριστιέσαι το παιχνίδι και να μην παίζεις τελείως φοβισμένα σε Ultra Hard 1st playthrough είναι 

  1. να φτάσεις κάπου level 35-40+
  2. να φορέσεις τη Nora Protector armor με δυο melee protection mods.

Κάπου εκεί, έχοντας και τα φίλτα, έχεις αρκετά HP ώστε να μην ψοφάς με το που σε στραβοκοιτάνε και έχεις αρκετή προστασία ώστε να αντέχεις μέσα στη μάχη. Παρόλο που έχω μάθει το χειρισμό, έχω συνηθίσει τις στρατηγικές κλπ, άρχισα να ευχαριστιέμαι πραγματικά τη μάχη όταν δεν ψόφαγα με το πρώτο λάθος.

Αστεία στιγμή της ημέρας: έχω βρει το Tallneck που περιστοιχίζεται από κακούληδες κι έναν Corruptor. Ρίχνουμε βέλη ο ένας στον άλλο, περνάμε μια χαρά και κάποια στιγμή πρέπει να ρίξω το ρομποτάκι. Ρίχνω μια, ρίχνω δύο και εκεί που με ψάχνει να με βρει έρχεται το Tallneck και ΧΛΑΤΣ το κάνει χαλκομανία :D  :D  :D

Καλά του έκανε.

Σε άλλα νέα, το gameplay έχει αρχίσει και δείχνει λίγο τα όριά του. Η μάχη είναι ακόμα αρκετά ευχάριστη αλλά, έχοντας μάθει τις στρατηγικές και αποκτήσει προστασία, δεν υπάρχουν και πολλά να κάνω πέρα από καουμποϊλίκια τύπου "χώνωμαι σε 10 μηχανές" ή "τα βάζω με δυο Thunderjaws ταυτόχρονα χωρίς Ropecaster". Σεναριακά είμαι

  Hide contents

στο σημείο που με πήρε τηλέφωνο ο Cedric Daniels του The Wire (ο ρεσεψιονίστ του Continental από τα John Wick ντε) και μου λέει "έλα σου έχω δωράκι", και ταυτόχρονα ψάχνω την επικεφαλή της φρουράς που μάλλον την έχουν απαγάγει οι αντάρτες.

και ομολογώ πως δε με έχει κερδίσει ακόμα σα σενάριο.

Επίσης δύο ερωτήσεις.

Με HDR υπάρχει έντονο pop-up ακόμα και σε σχετικά κοντινή απόσταση ή φταίνε κάπως οι ρυθμίσεις? Δεν υπάρχει ρύθμιση για draw distance και το μηχανάκι μου σίγουρα δε φταίει (Lenovo Legion 7, 3070 8GB, 16GB RAM, AMD Ryzen 7 5800). To pop up το παρατηρώ κυρίως στη βλάστηση, όχι στα μοντέλα ή στα κτίρια. Φαίνεται σα να αλλάζει η βλάστηση με κάτι πιο λεπτομερές.

Επίσης, πότε είναι καλή στιγμή σεναριακά να μπω στις περιοχές του expansion? Σκέφτομαι να το κάνω λίγο πριν το τέλος του main quest.

Και εγώ ένιωσα κόπωση σε κάποιο σημείο του παιχνιδιού. Η διάρκεια του είναι μεγαλύτερη από όσο αντέχει νομιζω. Ευτυχώς πάνω που έλεγα να το παρατήσω "άνοιξε" το καταπληκτικό story του και με έτρεξε μέχρι τον τερματισμό.

Αν νιώθεις ότι δεν μπορείς άλλο, "τρέξε"το main quest line. Αξίζει τον κόπο.

Σχετικά με το dlc, εγώ το ξεκίνησα μόλις έφτασα στο απαραίτητο level. Σαν gameplay είναι καλό καθώς αλλάζει λίγο η στρατηγική με την είσοδο των νέων εχθρών.

Σαν ιστορία μπορείς και πριν και μετά το τέλος του main να το παίξεις, καθώς δίνει κάποια hints χωρίς να spoilerαρι πολύ την κεντρική ιστορία.

Τώρα για καλύτερα δεν ξέρω. Νομιζω ότι φτιάχτηκε με γνώμονα ότι θα παιχτεί μετά τον τερματισμό, αλλά προσωπικά ένιωσα τόσο γεμάτος που το dlc θα μου φαινόταν αδιάφορο μετά (ξέρεις και τι έχει συμβεί στον κόσμο). Ας πουν και άλλοι την άποψη τους όμως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...