Προς το περιεχόμενο

Horizon Zero Dawn Complete Edition [PC]


aekoupoli

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Thunderjaw πάντως δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο αλλά θέλει υπομονή γιατί έχει πολύ HP και επειδή μπορεί να σε κάνει one shot στις υψηλότερες δυσκολίες. Αλλά επειδή κάθε Thunderjaw είναι πάντα μέσα σε ένα λάκο με βράχια γύρω γύρω, απλά κρύβεσαι πίσω από τα βράχια. Τα πουλιά που πετάνε πάγο είναι εκνευριστικά γιατί δεν έχεις που να κρυφτείς.

Το Forbidden West έχει καινούργια δυσκολα τέρατα, ειδικά επειδή έχουν αρκετές διαφορετικές κινήσεις και γενικά είναι απρόβλεπτα από το Zero Dawn.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 738
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

18 minutes ago, Arkin said:

Το καθε ρομποτ θελει την δικη του αντιμετωπιση. Ειναι επικες οι μαχες με τα ρομποτ απο οποια πλευρα και αν το δουμε. 

Αυτό ακριβώς χαίρομαι στο παιχνίδι, το ότι επιβραβεύει το έξυπνο παίξιμο και σε βάζει να προσαρμοστείς σε κάτι που όντως θέλει ικανότητα και όχι σκέτο spam. Ούτε γίνεσαι σούπερμαν να τα κοιτάς και να πεθαίνουν ούτε απλά αδειάζεις τα πυρομαχικά σου. Έχεις επιλογές στην τακτική (δεν κάνεις μόνο ένα πράγμα υποχρεωτικά), σε ανώτερα επίπεδα δυσκολίας εξακολουθείς να κινδυνεύεις, που είναι βασικότατο, και η ίδια η μάχη είναι πολύ πολύ ευχάριστη και καλοσχεδιασμένη. Μαζί με τα υπέροχα τοπία είναι το καλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού. Σίγουρα το Thunderjaw βγαίνει πολύ πιο κομψά και αντρίκεια από όπως το έβγαλα εγώ, αλλά να έχω και κάτι να προσμένω και να μαθαίνω.

Το radial weapons menu είναι για τα σκυλιά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Tobajara είπε

Αυτό ακριβώς χαίρομαι στο παιχνίδι, το ότι επιβραβεύει το έξυπνο παίξιμο και σε βάζει να προσαρμοστείς σε κάτι που όντως θέλει ικανότητα και όχι σκέτο spam. Ούτε γίνεσαι σούπερμαν να τα κοιτάς και να πεθαίνουν ούτε απλά αδειάζεις τα πυρομαχικά σου. Έχεις επιλογές στην τακτική (δεν κάνεις μόνο ένα πράγμα υποχρεωτικά), σε ανώτερα επίπεδα δυσκολίας εξακολουθείς να κινδυνεύεις, που είναι βασικότατο, και η ίδια η μάχη είναι πολύ πολύ ευχάριστη και καλοσχεδιασμένη. Μαζί με τα υπέροχα τοπία είναι το καλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού. Σίγουρα το Thunderjaw βγαίνει πολύ πιο κομψά και αντρίκεια από όπως το έβγαλα εγώ, αλλά να έχω και κάτι να προσμένω και να μαθαίνω.

Το radial weapons menu είναι για τα σκυλιά.

Ετσι ακριβως ειναι αν πας χωρις τα σωστα weapon για το αναλογο ρομποτ θα χασεις για πλακα και αν το παιξεις superman και τοτε παλι θα φυγεις για πλακα. Οι μαχες ειναι τρομερες και υπολογισμενες το καθε ρομποτ θελει την δικη του εξυπνη προσεγγιση. Η πρωτη φορα παντα ετσι με ενα νεο γερο ρομποτ μετα προσαρμοζεσαι. Τοπια ειναι θεικα αλλα θα δεις και το κεντρικο lore μετραει ασχημα απλα μετα τη μεση σου δινει τις πολλες πληροφοριες. Στην αρχη πιο πολυ εισαι με τα tribes απο εδω απο εκει ξυλο με τα camps κτλ οταν αρχισεις να πηγαινεις στα μεγαλα cauldron και στις εγκαταστασεις θα δεις οτι και το lore στο πως φτασαμε μεχρι εδω και ειναι ετσι η γη και με τα ρομποτ ειναι τρομερο. Απλα δεν εχει ελληνικα το πρωτο και λιγο ειναι ζορι να κατανοησεις τα παντα απο logs κατεβατων. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά μέχρι medium δυσκολία τα τέρατα είναι υπερβολικά ευάλωτα στο στοιχείο που έχουν ως αδυναμία. Αν δηλαδή ένα τέρας έχει αδύναμο στοιχείο την φωτιά, του ρίχνεις 3 βέλη φωτιάς, αρπάζει φωτιά και πεθαίνει σε δευτερόλεπτα. Ενώ στο hard και πάνω δεν παθαίνουν τόσο εύκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις σκότωσα το Σάι Χουλούντ/ τυφλοπόντικα στο ορυχείο!

Με δυσκόλεψε περισσότερο από το Thunderjaw γιατί οι επιθέσεις του έχουν μεγάλο εύρος και δεν είχα πολύ χρονικό περιθώριο να σημαδέψω το αδύνατο σημείο στη ράχη του. Μετά από μπόλικες κωλοτούμπες, έλυσα το πρόβλημα με 20 tripwires και κάποιο γύρω γύρω ώστε να πέφτει πάνω τους. Ενδιαφέρουσα μάχη

Επίσης είμαι στη φάση που τα canisters είναι θωρακισμένα οπότε πρέπει πρώτα να σπάσεις τη θωράκιση με ένα hardpoint arrow και μετά να τους βάλεις φωτιά. Ομορφιές. Θα πρέπει να συνηθίσω, τα Tearblast έχουν την κακή συνήθεια να διαλύουν το canister οπότε δε βολεύουν σε μικρούς εχθρούς.

Ορισμένες ατάκες της Aloy είναι ένα εφηβικό κράμα υπερβολικής αυτοπεποίθησης και άμυαλης αυθάδειας. Δε μπορεί να πηγαίνεις στον αρχικυνηγό που, εντάξει, είναι μισαλλόδοξος και σου φέρεται σα σκουπίδι αλλά έχει σκοτώσει και πέντε μηχανάκια παραπάνω, και σαν απάντηση να του λες "είμαι καλύτερη από σας κι άσε τα σάπια". ΔΕΝ είναι καλύτερη από αυτούς. Με το ζόρι βγήκε από το αυγό. Επίσης οι εν λόγω ατάκες δεν είναι ιδιαίτερα καλογραμμένες, στο βαθμό που αναρωτιέμαι μήπως πήραν παλιούς συγγραφείς της Bioware από την αποτυχημένη της περίοδο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει αυτό και καταντάει λίγο κουραστικό. Είναι συνεχώς σε φάση "ελα ελα πες μας και εσυ τι θες να τελειώνουμε". Γενικά το γράψιμο δεν είναι και τόσο καλό για Sony τίτλο. Εντάξει ούτε το πρώτο ήταν για όσκαρ αλλά δεν σε κρίντζαρε τόσο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξεκίνησα αυτές τις μέρες με σκοπό τον τερματισμό σε τέρμα δυσκολία.  Υπάρχει αρκετή πρόκληση, αλλά όχι στα εκνευριστικά επίπεδα των from soft games. Αρκετά ισορροπημένο.

Θα το περιέγραφα σαν ένα πολύ ποιοτικό AC Odyssey. Μου το θυμίζει έντονα και στα perk tree που δίνει και στο στυλ των μαχών και στον σχεδιασμό του terrain με τους θάμνους που κρύβεσαι, τα stealth enemy take outs κ.α. Οπτικά, με DLDSR η εικόνα είναι άπαικτη. Η MSAA-like ευκρίνεια που προσθέτει βοηθάει στο να ζωντανέψουν τα χρώματα. Τα γραφικά αν και λίγο παρωχημένα στέκονται μια χαρά απέναντι στα μοντέρνα AAA.

Απαραίτητη αλλαγή στο keyboard mapping το dodge να γίνεται από το μεσαίο πλήκτρο του mouse. Ευτυχώς είναι ελεύθερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το ξεκίνησα αυτές τις μέρες με σκοπό τον τερματισμό σε τέρμα δυσκολία.  Υπάρχει αρκετή πρόκληση, αλλά όχι στα εκνευριστικά επίπεδα των from soft games. Αρκετά ισορροπημένο.

Θα το περιέγραφα σαν ένα πολύ ποιοτικό AC Odyssey. Μου το θυμίζει έντονα και στα perk tree που δίνει και στο στυλ των μαχών και στον σχεδιασμό του terrain με τους θάμνους που κρύβεσαι, τα stealth enemy take outs κ.α. Οπτικά, με DLDSR η εικόνα είναι άπαικτη. Η MSAA-like ευκρίνεια που προσθέτει βοηθάει στο να ζωντανέψουν τα χρώματα. Τα γραφικά αν και λίγο παρωχημένα στέκονται μια χαρά απέναντι στα μοντέρνα AAA.

Απαραίτητη αλλαγή στο keyboard mapping το dodge να γίνεται από το μεσαίο πλήκτρο του mouse. Ευτυχώς είναι ελεύθερο.

Ακριβως το ιδιο ειχα κανει τη μπιλια εβαλα το dodge. Και παντα βαζω το πλαινο αριστερα μπροστα τρεξιμο και το πισω πλαινο καποια αλλη λειτουργια πχ map vision κτλ αναλογα το παιχνιδι. Τα γραφικα ειναι απολαυστικα εχει τρομερο art design θα ξετρελαθεις οσο προχωρας. Η ποιοτητα των ρομποτ ειναι υποδειγματικη. 

Δες εδω. Δεν υπαρχει μεχρι και τις βιδες θα δεις αν ψαξεις ειναι κρυσταλλο η ποιοτητα τους. Καλοπαιχνιδο δωσε βαση στο lore ειναι πολυ τιμιο ειδικα μετα τη μεση γιατι στην αρχη πιανει αρκετα τα tribes και τα θεματα τους.

Horizon-Zero-Dawn-2021-11-07-16-38.png

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μου λέτε, αυτό που με concentration και τελείως τραβηγμένο τόξο τα βέλη πηγαίνουν σα σφαίρες από φλόμπερ λούνα παρκ, μια δεκάρα τρεις βολές, το έχει κι άλλος ή μόνο εγώ είμαι κουλός με ποντίκι?

Από τα 4 μέτρα πάω να χτυπήσω τα power packs των Tramplers και τα έχω δει όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απτό παράδειγμα από κάτι που έγραψα παραπάνω - πολλές άδειες περιοχές.

Υπάρχει μια ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ περιοχή λίγο πιο δυτικά από τη Meridian, ένας μεγάλος σχηματισμός απόκρημνων βράχων με σημεία να σκαρφαλώσεις, κρυφό φαράγγι με λίμνη και ποτάμι, δυο τεράστια μεταλλικά απομεινάρια στην κορυφή, αρκετό ψάξιμο και γενικά μέρος να φας τουλάχιστον μια ώρα προσπαθώντας να βρεις πού πας και να χαζεύεις. Είναι ο σχηματισμός ανάμεσα σε ένα Charger site και Stalker site ακριβώς αριστερά και κάτω από τη Meridian, πολύ κοντά της, και τα μεταλλικά απομεινάρια φαίνονται στο χάρτη.

Είναι τελείως μα τελείως άδειο, πέρα από κάτι τυχαία ζωάκια.

Δε βάλανε ούτε μυστικό ούτε datapoint (που η μεγάλη πλειοψηφία των datapoints είναι σε συντρίμμια) ούτε spawn point ούτε ancient debris ούτε easter egg ούτε τίποτα, έστω να πει ο παίκτης ότι κάτι βρήκε. Δεν έβαλαν καν ένα rappel point να κατέβεις γρήγορα, αλλά ΟΚ αυτό το λέω γιατί γλίστρησα κι έσκασα κάτω σαν κουράδα. Απεναντίας, εκεί που υπήρχε collectible, το Banuk Figurine λίγο παραδίπλα, είχε σημαίες και τοιχογραφίες. Δε λέω, χάρηκα πολύ την εξερεύνηση μέρα και νύχτα, έφαγα ώρα και ήταν από τις αγαπημένες μου στιγμές στο παιχνίδι, αλλά δώσε δυο κατοστάρικα που λέγαν κι οι Τσοπάνα Rave, για να έχω μια παραπάνω ικανοποίηση.

Επεξ/σία από Tobajara
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Tobajara είπε

αλλά δώσε δυο κατοστάρικα που λέγαν κι οι Τσοπάνα Rave, για να έχω μια παραπάνω ικανοποίηση.

Πόσο είσαι ρε φίλε; Πού το θυμήθηκες αυτό; 🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέποντας βιντεάκια από το youtube συνειδητοποίησα ότι στο ultra hard που παίζω δεν υπάρχει καν health bar στους εχθρούς. Έχει τουλάχιστον κάποια ανταμοιβή στο τέλος όλο αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 minutes ago, pirmen56 said:

Βλέποντας βιντεάκια από το youtube συνειδητοποίησα ότι στο ultra hard που παίζω δεν υπάρχει καν health bar στους εχθρούς. Έχει τουλάχιστον κάποια ανταμοιβή στο τέλος όλο αυτό;

Σαν τι δηλαδή? Πέρα από την ηθική ικανοποίηση, άντε και το achievement, όχι. Ίσως υπάρχει σχετική ρύθμιση αλλά προσωπικά και να υπήρχε θα την έβγαζα.

Αν προσέξεις, μπορείς να καταλάβεις το πόσο έχουν φθαρεί οι μηχανές από τους σπινθήρες που πετούν και την κίνησή τους. Όταν είναι κάπου στα μισά αρχίζουν να πετάγονται σπινθήρες, όταν είναι πολύ πληγωμένες κουτσαίνουν.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Έχει τουλάχιστον κάποια ανταμοιβή στο τέλος όλο αυτό;

Κάρτες γραφικών της  Σου στέλνουν σε όποιον το τερματίσει στο ultra hard!

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/4/2024 στις 7:32 ΜΜ, Tobajara είπε

Σαν τι δηλαδή? Πέρα από την ηθική ικανοποίηση, άντε και το achievement, όχι. Ίσως υπάρχει σχετική ρύθμιση αλλά προσωπικά και να υπήρχε θα την έβγαζα.

Τελικά είδα ότι ξεκλειδώνεις κάποια cosmetics κυρίως αν το τερματίσεις σε ultra hard. Τίποτα ιδιαίτερο.

Πάντως εθιστικό το gameplay. Πολλά πράγματα να κάνεις master. Έβγαλα χθες μια hunting αποστολή όπου πρέπει να σπάσεις Χ φιάλες στην πλάτη των grazers. Δυσκολεύτηκα αρκετά(στο ultra) στην αρχή αλλά τελικά βρήκα τη σωστή τακτική συνδυάζοντας stealth, ropecaster και τόξο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...