Προς το περιεχόμενο

Φιλτροχοανη KN vs Ramair


giannisP14

Προτεινόμενες αναρτήσεις

η φιλτροχοάνη ναι μεν κάνει ωραίο θόρυβο άλλα τραβάει ζεστό αέρα από χώρο κινητήρα άρα λιγότερο οξυγόνο = χειρότερή καύση = πιο λίγα άλογά και αυξημένη κατανάλωσή ... από μένα μην κάνεις τπτ πεταμένα λεφτά σιγά μην πετάξει το leon που θα πάρει 20-30 άλογά απ το πρόγραμμά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο αμάξι μου ένα πεζό 508 GT πετρελαίου έβαλα Pipercross.

Στο μηχανάκι μου ένα CRF 250 έβαλα το DNA.

Το DNA έχει πολύ καλή ποιότητα.

Το Pipercross έχει το μεγάλο πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζεται λάδι,που κάνει ζημιά στον αισθητήρα.

Και με τα δύο έχει διαφορά στην οδήγηση.

Πιο πολύ στο αυτοκίνητο πιστεύω μιας και οι πετρελαίου μηχανές με ηλεκτρονικό γκάζι υποφέρουν πιο πολύ στο θέμα απόκρισης χρόνου.

Δεν είναι φίλτρο χοάνες.

Επεξ/σία από palawiaris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, palawiaris είπε

Στο αμάξι μου ένα πεζό 508 GT πετρελαίου έβαλα Pipercross.

Στο μηχανάκι μου ένα CRF 250 έβαλα το DNA.

Το DNA έχει πολύ καλή ποιότητα.

Το Pipercross έχει το μεγάλο πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζεται λάδι,που κάνει ζημιά στον αισθητήρα.

Και με τα δύο έχει διαφορά στην οδήγηση.

Πιο πολύ στο αυτοκίνητο πιστεύω μιας και οι πετρελαίου μηχανές με ηλεκτρονικό γκάζι υποφέρουν πιο πολύ στο θέμα απόκρισης χρόνου.

Δεν είναι φίλτρο χοάνες.

και γω πιστεύω ότι όλα είναι στο μυαλό σου, δεν παίζει να πάρει στα χαμηλά ο κινητήρας με πιο ελεύθερο φίλτρο το αντίθετο χάνει κιόλας κερδίζοντας ψηλά βέβαια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάνω σε αυτό άκουσα και είδα αρκετές γνώμες ότι ειδικά στο αυτοκίνητο θα χρειαζόταν άλλο πρόγραμμα για να να αποδώσει τα αναμενόμενα,ότι οι τούρμπο κινητήρες δεν χρειάζονται τέτοια λόγω ότι παίρνουν τον αέρα που χρειάζονται κτλ.

Τελικά όλα ήταν μλκ.

Το αυτοκίνητο μεν κέρδισε πολύ λόγω ότι είχε πριν μια μικρή καθυστέρηση στην απόκριση γκαζιού,ενώ τώρα σχεδόν έχει εξαλειφθεί κατά πολύ,το μηχανάκι δε, ότι όλοι οι χρήστες του ξέρουν ότι βγαίνει 'φιμωμένο' από το εργοστάσιο σε αυτά τα θέματα.Το YouTube είναι γεμάτο με airbox Mod κτλ.

Θα χρειαστεί και εξάτμιση βέβαια αλλά θα γίνει και αυτό.

 

Επεξ/σία από palawiaris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως πρόσφατα που σκεφτόμουν να πάω σε km πάνελ μου είπε φίλος μηχανικός οτι εφόσον δεν σκέφτομαι να σπρώξω το όχημα σε 2-3 χρόνια να μην κάνω αλλαγή για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/3/2020 στις 4:25 ΜΜ, jmmys είπε

Μάθε και εσύ να διαβάζεις,για πρόγραμμα και φιλτρο ΜΟΝΟ μιλούσα όχι και για ολόκληρο σύστημα εξάτμισης,που και πάλι δύσκολα θα πιάσεις το 20+ που λες ακόμα και στα τούρμπο.Για ατμόσφαιρα δεν το συζητώ καν.

15-20 άλογα max. το ΦΠΕ που λες,και δύσκολα να βρεις μηχανικό που θα το κάνει σωστά,θέλει πολύ ψάξιμο.

Και τέλος δεν θεωρώ προσωπικά πολύ λογικό να δώσω πολλά λεφτά,ακόμα και σε αστέρι μηχανικό για 20 άλογα στην καλύτερη των περιπτώσεων.Καλο απόγευμα.

6 χρόνια έπαιζα με τη σκέψη να βελτιώσω CLK230 Kompressor για 35+ άλογα.Τελικα μετά από πολύ ψάξιμο και εδώ και κυρίως Γερμανία,το άφησα το αμάξι όπως είναι και γι'αυτό μετά από 22 χρόνια και 310.000χλμ  το μοτέρ δουλεύει  ακομα άψογα.

15-20 άλογα Μαξ?? Φίλτρο Πρόγραμμα Εξάτμιση ( ΦΠΕ το λεγόμενο ) στο δικό μου 1.4tsi είδα από 160 άλογα μαμά δυναμομετρημενα 241. Το πρόγραμμα είναι η καλύτερη και πιο value for money βελτίωση που μπορεί να κανει κάποιος δε κινητήρα τούρμπο. Με λίγα χρήματα έχεις κυριολεκτικά άλλο αυτοκίνητο. Βασικές προϋποθέσεις να είναι σε καλή κατάσταση το μοτέρ και να πάς σε αξιόλογο προγραμματιστή. 

Τώρα στο φίλο για την χοάνη ότι και να βάλεις από τις 2 είναι μια χαρά. Και οι 2 είναι επώνυμες και δοκιμασμένες. Εγώ στην αρχή φορούσα pipercross αλλά μετά πήγα σε Κιτ εισαγωγής carbon βαρελάκι για να μην τραβάει ζεστό αέρα από το μοτέρ. Πολύ καλή λύση είναι και μια άλλη που ανέφερε ένα παλικάρι πιο πάνω να βάλεις kn panel στο ήδη υπάρχον φιλτροκούτι. Καλύτερο φιλτράρισμα απλά θα χάσεις λίγο σε ήχο που για εμένα δεν μετράει κάπου.

Στις 19/3/2020 στις 4:25 ΜΜ, jmmys είπε

Μάθε και εσύ να διαβάζεις,για πρόγραμμα και φιλτρο ΜΟΝΟ μιλούσα όχι και για ολόκληρο σύστημα εξάτμισης,που και πάλι δύσκολα θα πιάσεις το 20+ που λες ακόμα και στα τούρμπο.Για ατμόσφαιρα δεν το συζητώ καν.

15-20 άλογα max. το ΦΠΕ που λες,και δύσκολα να βρεις μηχανικό που θα το κάνει σωστά,θέλει πολύ ψάξιμο.

Και τέλος δεν θεωρώ προσωπικά πολύ λογικό να δώσω πολλά λεφτά,ακόμα και σε αστέρι μηχανικό για 20 άλογα στην καλύτερη των περιπτώσεων.Καλο απόγευμα.

6 χρόνια έπαιζα με τη σκέψη να βελτιώσω CLK230 Kompressor για 35+ άλογα.Τελικα μετά από πολύ ψάξιμο και εδώ και κυρίως Γερμανία,το άφησα το αμάξι όπως είναι και γι'αυτό μετά από 22 χρόνια και 310.000χλμ  το μοτέρ δουλεύει  ακομα άψογ

 

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Liapisftw είπε

15-20 άλογα Μαξ?? Φίλτρο Πρόγραμμα Εξάτμιση ( ΦΠΕ το λεγόμενο ) στο δικό μου 1.4tsi είδα από 160 άλογα μαμά δυναμομετρημενα 241. Το πρόγραμμα είναι η καλύτερη και πιο value for money βελτίωση που μπορεί να κανει κάποιος δε κινητήρα τούρμπο. Με λίγα χρήματα έχεις κυριολεκτικά άλλο αυτοκίνητο. Βασικές προϋποθέσεις να είναι σε καλή κατάσταση το μοτέρ και να πάς σε αξιόλογο προγραμματιστή. 

Τώρα στο φίλο για την χοάνη ότι και να βάλεις από τις 2 είναι μια χαρά. Και οι 2 είναι επώνυμες και δοκιμασμένες. Εγώ στην αρχή φορούσα pipercross αλλά μετά πήγα σε Κιτ εισαγωγής carbon βαρελάκι για να μην τραβάει ζεστό αέρα από το μοτέρ. Πολύ καλή λύση είναι και μια άλλη που ανέφερε ένα παλικάρι πιο πάνω να βάλεις kn panel στο ήδη υπάρχον φιλτροκούτι. Καλύτερο φιλτράρισμα απλά θα χάσεις λίγο σε ήχο που για εμένα δεν μετράει κάπου.

Αμαξι,μοντέλο,χρονολογία;

Πότε τα έβαλες αυτά και πόσα χλμ. έχεις κανει;Φρένα,ανάρτηση είναι ακόμα μαμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα! Και εγώ μία από τα ίδια. Σε R56s Mini cooper. Φίλτρο, πρόγραμμα και εξάτμιση από 175--->225. Το τούρμπο δέχεται πολύ πιο εύκολα άλογα σε σχέση με ένα ατμοσφαιρικό. Καθώς επίσης πλέον στην Ελλάδα υπάρχουν πολύ καταξιωμένα άτομα και σε μηχανικά μέρη και σε προγραμματισμό!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αμαξι,μοντέλο,χρονολογία;

Πότε τα έβαλες αυτά και πόσα χλμ. έχεις κανει;Φρένα,ανάρτηση είναι ακόμα μαμα;

Vw scirocco 2011. 66.000χλμ. Φρένα 4πιστονα από rs4 και kw coilover ανάρτηση. Η σωστή βελτίωση θέλει και φρένα/ανάρτηση εννοείται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Vw scirocco 2011. 66.000χλμ. Φρένα 4πιστονα από rs4 και kw coilover ανάρτηση. Η σωστή βελτίωση θέλει και φρένα/ανάρτηση εννοείται.

Οκ,αφού το λες και πιστεύεις τον μηχανικό σου.

Προσωπικά θα ήμουν πάρα πολύ δύσπιστος απέναντι σε μηχανικούς που με λίγα χρήματα και ΦΠΕ υπόσχονται 80 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ άλογα.Ο καθένας όπως νομίζει.🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 800 ευρώ περίπου μια εξάτμιση, 400 ευρώ ένα πρόγραμμα και 300 ευρώ το φίλτρο και τίποτα μπιχλιμπίδια να βάλεις(κολάρα, δοχείο αναθυμιάσεων κλπ). Δεν είναι και λίγα 1500 ευρώ. Δεν είναι και κάτι ιδιαίτερο όλο αυτό. Και αν βάλεις και ένα ιντερκουλερ να σου 2000.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά σε φίλτρο τελικά κατέληξα σε ολοκληρωμένη εισαγωγή από την ΚΝ, όχι απλά τη χοάνη. Τώρα επειδή διάβασα διάφορα από πάνω, ξέρω ότι το αμάξι δε θα ράβει. Θέλω να βελτιωθεί λίγο το νεύρο και η απόκριση του, από τα 125 στα 150-160( ανάλογα τα περιφερειακά) άλογα που υπόσχονται 2-3 επώνυμοι νομίζω και αξίζουν τα λεφτά τους και παραμένει αξιόπιστο το αμάξι.( Με σύνεση πάντα) 

Επίσης αν ο οποιοσδήποτε έχει αναρωτηθεί για την κατάσταση του κινητήρα του μετά από χρόνια χρήσης ακόμα και την ποιότητα του φιλτραρισματος, πλέον με μικρό (σχετικά) πόσο κάνεις ανάλυση λαδιού και βρίσκεις τα πάντα , μέχρι και το επίπεδο σιλικόνης ( προκαλείται από τη σκόνη) στον κινητήρα . Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε samples από βελτιωμένα καθώς και εργοστασιακά αυτοκίνητα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, NT1G είπε

€300 το φίλτρο; Έχει χρυσό πάνω;

300 ευρώ το φίλτρο και τίποτα μπιχλιμπίδια να βάλεις(κολάρα, δοχείο αναθυμιάσεων κλπ)
Έχω βάλει όλα αυτά σε αυτήν την τιμή, συγνώμη αν δεν έγινε κατανοητό.

Αν βάλεις ολόκληρη εισαγωγή μπορεί και για κάποια αμάξια να μην φτάνουν. Δεν είμαι υπερ εννοείται και για αυτό δεν έβαλα και εγώ αλλά είναι ακριβές οι ολοκληρωμένες εισαγωγές ειδικά για γερμανικά αμάξια! .

Επεξ/σία από NikosRocknRolla
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...