Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως εγώ έχω να πω οτι ο Κωτσόβολος είναι η πλέον πιο αναξιόπιστη αλυσίδα. Έκανα παραγγελία στις 18/09 κατά τις 13:00 πριν βγει ενημέρωση οτι το πρώτο στοκ εξαντλήθηκε. Πήρα τηλέφωνο στον Κωτσόβολο χθές καθώς είχα ακούσει πως ζητούσαν προκαταβολές και είπα να πάρω να βάλω και την επέκταση εγγύησης και επί της ευκαιρίας να τους δώσω και την προκαταβολή να εξασφαλίσω την παραλαβή. Η υπάλληλος με ρώτησε αν θέλω να βάλω κατάστημα παραλαβής αντί για αποστολή στην διεύθυνσή μου και μιας που είναι δίπλα το κατάστημα λέω άντε κάν' το, μου λέει ότι όλα εντάξει και θα μου έρθει μήνυμα και να πάω με εκείνο να βάλω την προκαταβολή. Δεν ήρθε ποτέ το μήνυμα, πήρα τηλέφωνο σήμερα και μου λένε οτι έχει ακυρωθεί η παραγγελία, μπαίνω στο site, ακυρωμένη, παίρνω τηλέφωνο και αρχίζουν τα δικά τους οτι δεν έχουν, δεν ξέρουν και αν θέλω να βάλω εκ' νέου παραγγελία και να περιμένω, εφόσον λέει συμφώνησα (ανάθεμα την ώρα και την στιγμή που πήρα τηλέφωνο) να το πάρω από το κατάστημα η παραγγελία ακυρώθηκε... τώρα μετά από καντήλια περιμένω να με καλέσουν το "συντομότερο δυνατόν" για να δούμε τι θα κάνουμε. Προσοχή μην την πατήσει κανένας...

  • Like 4
  • Sad 2
Δημοσ.

ημουν σιγουρος οτι οποιος αλλαζει σε παραλαβη απο καταστημα του ακυρωνουν την αρχικη παραγγελια και χανεται "σειρα προτεραιοτητας" και ολα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, vag.patrick είπε

μιλησα με εγκυρη πηγη και το 50ρικο ειναι εντολη της Σονυ για ξεκαθαρισμα τοπιου. Απο κει και περα το προβλημα ειναι το 2ο κυμα για το οποιο στην δικη μας αγορα η ημερ/νια παραμενει αγνωστη.Φυσικα η σειρα προτεραιοτητας για το καθε καταστημα καθοριζεται απο το ιδιο. Το 1ο κυμα εκλεισε την Πεμπτη το βραδυ για τους περισσοτερους. Ολοι οι αλλοι λογικα πανε για 2ο κυμα ...με αγνωστη ημερ/νια διαθεσης.....

Δηλαδή η Sony σκέφτηκε να ζητάνε 50 ευρω για να γίνει ξεκαθάρισμα (;) . Αλλά κάποιες αλυσίδες δεν το γνώριζαν. Οπότε η Sony τους έστειλε SMS για να τους το υπενθυμίσει. Και αυτές τι έκαναν; Ζήτησαν 50 ευρω από κάποιους, 100 από άλλους και άλλα ποσά από άλλους 

Sounds legit.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

με αυτα που διαβαζω μπηκα στο σιτε να δω τη δικια μου και δείχνει ακυρωμένη. 

image.png.d7141f08388e4ed5aa392aeb05494531.png

Πηρα τηλεφωνο να γκαζώσω καθώς χθες πηρα τηλέφωνο εβαλα επέκταση εγγύησης και πλήρωσα ολο το ποσό.

δε πρόλαβα να πω και πολλα η απάντηση ηταν

ναι σωστα τη βλεπετε ακυρωμένη καθως δεν έχουμε προσβαση στο να αλλάξουμε την ηλεκτρονικη παραγγελία. ακυρώνουμε την υπάρχων και κανουμε νεα και ολα φαινονται οκ.

-ναι αλλα έχασα τη σειρα μου ετσι.

 οχι, βαζουμε εμεις κατα τη νεα παραγγελια οτι τη κάνατε στις 17 του μηνα όπως εχει γίνει στη δικια σας που πληρώθηκε χθες 22/09 οπότε σε καμια περίπτωση δε χάνετε τη προτεραιότητα. 

 

Δε ξερω τι θα γίνει εντελή στις 19 Νοέμβρη αλλα για την ωρα σε εμένα όλα νορμάλ μου φαινοντε στο κοτσοβολο σύμφωνα με τις απαντήσεις

βεβαια με εναν αστερισκο , επειδή κόβω τιμολόγιο εχω τον αριθμο καρτέλας πελάτη  κ τα βρίσκουν αμέσως. σαν ιδιώτης δε ξερω ποσο μπάχαλο θα ταν 

@Dev1l φοβάμαι οτι  η τυπισα που μίλησες κατι δεν εκανε καλα κ δε πάτησε ξανα παραγγελία Η το έκανε  (γτ μου φαινετε ακραίο να ακύρωσε τη μεν κ να μην έκανε την καινούρια , ειναι τραγικο λαθος η ακυρωση ) κ έπεσες σε αλλον που δεν γνωριζε καλα κ δε σε έβρισκε.. το οποιο το βλεπω ποιο πιθανο. επίσης οι κλήσεις καταγράφονται πες πηρα ταδε ωρα μίλησα με τη τάδε ΦΤΙΑΧΤΕ ΤΟ.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, sndev είπε

με αυτα που διαβαζω μπηκα στο σιτε να δω τη δικια μου και δείχνει ακυρωμένη. 

image.png.d7141f08388e4ed5aa392aeb05494531.png

Πηρα τηλεφωνο να γκαζώσω καθώς χθες πηρα τηλέφωνο εβαλα επέκταση εγγύησης και πλήρωσα ολο το ποσό.

δε πρόλαβα να πω και πολλα η απάντηση ηταν

ναι σωστα τη βλεπετε ακυρωμένη καθως δεν έχουμε προσβαση στο να αλλάξουμε την ηλεκτρονικη παραγγελία. ακυρώνουμε την υπάρχων και κανουμε νεα και ολα φαινονται οκ.

-ναι αλλα έχασα τη σειρα μου ετσι.

 οχι, βαζουμε εμεις κατα τη νεα παραγγελια οτι τη κάνατε στις 17 του μηνα όπως εχει γίνει στη δικια σας που πληρώθηκε χθες 22/09 οπότε σε καμια περίπτωση δε χάνετε τη προτεραιότητα. 

Δε ξερω τι θα γίνει εντελή στις 19 Νοέμβρη αλλα για την ωρα σε εμένα όλα νορμάλ μου φαινοντε στο κοτσοβολο σύμφωνα με τις απαντήσεις

βεβαια με εναν αστερισκο , επειδή κόβω τιμολόγιο εχω τον αριθμο καρτέλας πελάτη  κ τα βρίσκουν αμέσως. σαν ιδιώτης δε ξερω ποσο μπάχαλο θα ταν 

@Dev1l φοβάμαι οτι  η τυπισα που μίλησες κατι δεν εκανε καλα κ δε πάτησε ξανα παραγγελία Η το έκανε  (γτ μου φαινετε ακραίο να ακύρωσε τη μεν κ να μην έκανε την καινούρια , ειναι τραγικο λαθος η ακυρωση ) κ έπεσες σε αλλον που δεν γνωριζε καλα κ δε σε έβρισκε.. το οποιο το βλεπω ποιο πιθανο. επίσης οι κλήσεις καταγράφονται πες πηρα ταδε ωρα μίλησα με τη τάδε ΦΤΙΑΧΤΕ ΤΟ.

Σε εμένα στην καρτέλα πελάτη δεν φαίνεται καμία παραγγελία, το τσέκαρε κιόλας. Δεν κράτησα όνομα της πρώτης αλλά περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο αν με πάρουν αλλιώς θα πάρω εγώ τηλέφωνο και θα δούμε... πραγματικά μου χάλασαν όλην την διάθεση.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, sndev είπε

με αυτα που διαβαζω μπηκα στο σιτε να δω τη δικια μου και δείχνει ακυρωμένη. 

image.png.d7141f08388e4ed5aa392aeb05494531.png

Πηρα τηλεφωνο να γκαζώσω καθώς χθες πηρα τηλέφωνο εβαλα επέκταση εγγύησης και πλήρωσα ολο το ποσό.

δε πρόλαβα να πω και πολλα η απάντηση ηταν

ναι σωστα τη βλεπετε ακυρωμένη καθως δεν έχουμε προσβαση στο να αλλάξουμε την ηλεκτρονικη παραγγελία. ακυρώνουμε την υπάρχων και κανουμε νεα και ολα φαινονται οκ.

-ναι αλλα έχασα τη σειρα μου ετσι.

 οχι, βαζουμε εμεις κατα τη νεα παραγγελια οτι τη κάνατε στις 17 του μηνα όπως εχει γίνει στη δικια σας που πληρώθηκε χθες 22/09 οπότε σε καμια περίπτωση δε χάνετε τη προτεραιότητα. 

Δε ξερω τι θα γίνει εντελή στις 19 Νοέμβρη αλλα για την ωρα σε εμένα όλα νορμάλ μου φαινοντε στο κοτσοβολο σύμφωνα με τις απαντήσεις

βεβαια με εναν αστερισκο , επειδή κόβω τιμολόγιο εχω τον αριθμο καρτέλας πελάτη  κ τα βρίσκουν αμέσως. σαν ιδιώτης δε ξερω ποσο μπάχαλο θα ταν 

@Dev1l φοβάμαι οτι  η τυπισα που μίλησες κατι δεν εκανε καλα κ δε πάτησε ξανα παραγγελία Η το έκανε  (γτ μου φαινετε ακραίο να ακύρωσε τη μεν κ να μην έκανε την καινούρια , ειναι τραγικο λαθος η ακυρωση ) κ έπεσες σε αλλον που δεν γνωριζε καλα κ δε σε έβρισκε.. το οποιο το βλεπω ποιο πιθανο. επίσης οι κλήσεις καταγράφονται πες πηρα ταδε ωρα μίλησα με τη τάδε ΦΤΙΑΧΤΕ ΤΟ.

Η φάση είναι....

O-proedros-tous-edessaikou-kai-o-diadochos-tou_S.jpg

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Dev1l είπε

Σε εμένα στην καρτέλα πελάτη δεν φαίνεται καμία παραγγελία, το τσέκαρε κιόλας. Δεν κράτησα όνομα της πρώτης αλλά περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο αν με πάρουν αλλιώς θα πάρω εγώ τηλέφωνο και θα δούμε... πραγματικά μου χάλασαν όλην την διάθεση.

τότε έπεσες σε ηλίθια, δοκίμασε μηπωε σε βρουν απο κινητο που δήλωσες, αν και για να μη σου ρθε μήνυμα το δήλωσε λάθος κ πηγε αλλού το μήνυμα. επομενη λύση ζήτα υπεύθυνο και οχι πωλητή και θεσε το θέμα ηχογράφησης κλήσεως  μήπως βγαλεις έτσι ακρη..

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, DeareN είπε

Πρέπει να μπήκε quote από το κινητό χωρίς να ξέρω πώς να το αφαιρέσω. 

Ήθελα να γράψω ότι το τσίμπησε και από εμένα το 100ρικο ο Κωτσοβολος φυσικά χωρίς διαβεβαίωση ότι θα παραλάβω στην ώρα μου ούτε σε τι λίστα αναμονής είμαι. 

Καλά μας κάνουν αφού είμαστε και εμείς ότι να ναι... 

Από άλλους 50κο απο το παλικάρι που έγραψε πιο πάνω 170 από σένα 100. Ότι να ναι ζητάνε ! Θα πάρουν κάναν άλλον θα τον πούνε «μεγάλε σκάσε 76.50 € και σε ψηλά σε παρακαλώ εάν θελεις ps5» . Λες και κάνουν επίτηδες καψόνια οι τύποι  !

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Δηλαδή η Sony σκέφτηκε να ζητάνε 50 ευρω για να γίνει ξεκαθάρισμα (;) . Αλλά κάποιες αλυσίδες δεν το γνώριζαν. Οπότε η Sony τους έστειλε SMS για να τους το υπενθυμίσει. Και αυτές τι έκαναν; Ζήτησαν 50 ευρω από κάποιους, 100 από άλλους και άλλα ποσά από άλλους 

Sounds legit.

Η πηγη ειναι εγκυρη....Πιο εγκυρη πεθαινεις..Τωρα αν αυτος μου λεει μακακιες ΟΚ , δε ξερω... Αλλα για να ξεκαθαρισω το τοπιο δεν ειναι απο πολυκαταστημα ανθρωπος αλλα πιο μεσα... Ο @nekrik ξερει...του χω πει...

  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα πάντως από πλαίσιο ούτε φωνή ούτε ακρόαση και η κατάσταση της παραγγελία είναι κανονικά σε "Προπαραγγελία"με αντικαταβολή..κάνω τον Κινέζο αφού λεφτά δεν ζήτησε κανένας 🤑

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, music_lover είπε

Εμένα πάντως από πλαίσιο ούτε φωνή ούτε ακρόαση και η κατάσταση της παραγγελία είναι κανονικά σε "Προπαραγγελία"με αντικαταβολή..κάνω τον Κινέζο αφού λεφτά δεν ζήτησε κανένας 🤑

πότε την έκανες?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...