Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, ilos είπε

Ότι και να κάνεις με caps stereo θα είναι ο ήχος σίγουρα. Υπάρχουν κάποια ελάχιστα caps με πολλαπλά drivers, αλλά δε ξέρω κατά πόσο πλησιάζουν το αποτέλεσμα που σου δίνει ένα σωστά στημένο home theater setup.

Σωστός, δεν τίθεται καμία σύγκριση.

Επεξ/σία από Lobo10
  • Like 1
  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σημερα το πρωι θα ορκιζομουν οτι το χειριστηριο ηταν πληρως φορτισμενο και μετα απο 3 ωρες το πολυ, ειχε μια μπαρα...με ολα τα features απενεργοποιημενα. Με ανησυχησε λιγο και θα το τσεκαρω ξανα.. 

Επισκέπτης
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Chrisl7 είπε

Δηλαδή αυτό το φορματ είναι μόνο για ακουστικά η μπορεί με κάποιο τρόπο να παίξει σε ενισχυτή ;

Πρόκειται για έναν αλγόριθμο ο οποίος με βάση κάποια HRTF presets προσφέρει την ψευδαίσθηση μιας σφαίρας ήχου όπου το κέντρο αυτής δεν είναι άλλο παρά το κεφάλι του χρήστη. Ο αλγόριθμος αυτός για την ώρα αφορά τη μετατροπή ενός αντικειμενοστραφή ήχου σε δικάναλο, διατηρώντας παράλληλα τη χωρικότητα του — σε ό,τι ακουστικά και αν κουμπώσεις στην κονσόλα.

Το format του ήχου (βλ. 360 Reality Audio) δεν είναι πολυκάναλο όπως ειπώθηκε πιο πάνω αλλά αντικειμενοστραφή (όπως τα αντίστοιχα Dolby Atmos και DTS:X).

Η "κάρτα ήχου" του PS5 (βλ. Tempest Engine) δύναται να τοποθετήσει, υπολογίσει τις αντανακλάσεις και αναπαράγει με ακρίβεια εκατοντάδες τέτοια αντικείμενα στο χώρο, real-time, χωρίς αντίκτυπο στην επεξεργαστική ισχύει της κονσόλας αφού πρόκειται για έναν αυτόνομο CPU εκτός της APU της.

Σύμφωνα με τις επίσημες δηλώσεις της εταιρίας ο αλγόριθμος αυτός "εκπαιδεύεται" στο R&D τμήμα τους (και θα είναι έτοιμος το 2022) έτσι ώστε να προσφέρει την ίδια μετατροπή αντικειμενοστραφή ήχου σε δικάναλο και για ηχεία τηλεοράσεων, και για ηχόμπαρες, αλλά και για ηχοσυστήματα — χωρίς την ανάγκη αγοράς νέου εξοπλισμού. Παραταύτα, branded προϊόντα με τη σφραγίδα της SONY θα κυκλοφορήσουν μελλοντικά στο εμπόριο για μια πιο "δομημένη" και ελεγχόμενη χωρική αποτύπωση. Δείγμα του τελευταίου το SRS-RA5000, ενώ τεχνολογίες της όπως οι S-Force Pro και Vertical Surround Engine έχουν αποδείξει πως από ένα front-firing speaker μπορείς με έναν αλγόριθμο να δημιουργήσεις την ψευδαίσθηση ενός ήχου που βρίσκεται πίσω σου.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, argipent είπε

Πρόκειται για έναν αλγόριθμο ο οποίος με βάση κάποια HRTF presets προσφέρει την ψευδαίσθηση μιας σφαίρας ήχου όπου το κέντρο αυτής δεν είναι άλλο παρά το κεφάλι του χρήστη. Ο αλγόριθμος αυτός για την ώρα αφορά τη μετατροπή ενός αντικειμενοστραφή ήχου σε δικάναλο, διατηρώντας παράλληλα τη χωρικότητα του — σε ό,τι ακουστικά και αν κουμπώσεις στην κονσόλα.

Το format του ήχου (βλ. 360 Reality Audio) δεν είναι πολυκάναλο όπως ειπώθηκε πιο πάνω αλλά αντικειμενοστραφή (όπως τα αντίστοιχα Dolby Atmos και DTS:X).

Η "κάρτα ήχου" του PS5 (βλ. Tempest Engine) δύναται να τοποθετήσει, υπολογίσει τις αντανακλάσεις και αναπαράγει με ακρίβεια εκατοντάδες τέτοια αντικείμενα στο χώρο, real-time, χωρίς αντίκτυπο στην επεξεργαστική ισχύει της κονσόλας αφού πρόκειται για έναν αυτόνομο CPU εκτός της APU της.

Σύμφωνα με τις επίσημες δηλώσεις της εταιρίας ο αλγόριθμος αυτός "εκπαιδεύεται" στο R&D τμήμα τους (και θα είναι έτοιμος το 2022) έτσι ώστε να προσφέρει την ίδια μετατροπή αντικειμενοστραφή ήχου σε δικάναλο και για ηχεία τηλεοράσεων, και για ηχόμπαρες, αλλά και για ηχοσυστήματα — χωρίς την ανάγκη αγοράς νέου εξοπλισμού. Παραταύτα, branded προϊόντα με τη σφραγίδα της SONY θα κυκλοφορήσουν μελλοντικά στο εμπόριο για μια πιο "δομημένη" και ελεγχόμενη χωρική αποτύπωση. Δείγμα του τελευταίου το SRS-RA5000, ενώ τεχνολογίες της όπως οι S-Force Pro και Vertical Surround Engine έχουν αποδείξει πως από ένα front-firing speaker μπορείς με έναν αλγόριθμο να δημιουργήσεις την ψευδαίσθηση ενός ήχου που βρίσκεται πίσω σου.

Μμμμμμ σιγά τα ξέραμε όλααααα αυτα..... :)

Πραγματικά το Audio είναι τόσο χαοτικό αλλα και εντυπωσιακό μαζί. Αξίζει η επένδυση και πραγματικά αλλάζει την εμπειρία gaming.Μακάρι να βγεί η Tempest  σύντομα και σε ηχεία να την τεστάρουμε σωστά

 

Δημοσ.

Καλημέρα παίδες,

Για κάποια δευτερόλεπτα εντελώς τυχαία χτες, άνοιξε διαθεσιμότητα στο public για ps5 digital. εκανα παραγγελία Instant, και έβαλα κατάθεση σε τράπεζα για την αγορά.

Δε μου έχει έρθει μειλ η κάτι με λογαριασμούς για πληρωμή κτλ παρά μόνο ότι επιβεβαιώθηκε η παραγγελία και είναι σε κατάταση συλλογής προιόντων. 

Επειτα από τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ότι προχωράει κανονικά και θα ενημερωθώ με email. Παράδοση λέει δευτέρα με τετάρτη.

Τι παίζει ? είχε κάποιος παρόμοιο συμβάν?

Λογικά ή έγινε κάποια ακύρωση η μπήκαμε σε λίστα για την επόμενη παραλαβή?

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, grifind είπε

Λογικά ή έγινε κάποια ακύρωση η μπήκαμε σε λίστα για την επόμενη παραλαβή?

Λογικά πάνε καλά τα πράγματα και παραλαμβάνεις εφόσον σου έδωσαν και μέρα.Ισως στην διαδικασία κάτι να πάει ανάποδα αλλα δεν νομίζω να στραβώσει.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, George7Byron είπε

Λογικά πάνε καλά τα πράγματα και παραλαμβάνεις εφόσον σου έδωσαν και μέρα.Ισως στην διαδικασία κάτι να πάει ανάποδα αλλα δεν νομίζω να στραβώσει.

 

To περιεργο ειναι οτι δε μου ηρθε email να κανω καταθεση κτλ. και μιλησα με 2 διαφορετικα ατομα και μου ειπαν 2 διαφορετικα σεναρια

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, argipent είπε

Εντομεταξύ είναι πλέον επίσημο, FidelityFX (aka. Super Resolution) και σε PS5, αρχής γενομένης από τις 22 Ιουνίου του έτους!

https://gamingbolt.com/amd-fidelityfx-super-resolution-to-have-massive-impact-on-4k-gaming-for-xbox-series-x-s-ps5-dev

Διορθώστε με αν κανω λάθος, αυτό αφορά νεα μηχανή γραφικών για την παραγωγή παιχνιδιών στις κονσόλες?

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, vorlon68 είπε

Διορθώστε με αν κανω λάθος, αυτό αφορά νεα μηχανή γραφικών για την παραγωγή παιχνιδιών στις κονσόλες?

Αυτό αφορά τους developers (ανεξαρτήτου μηχανής γραφικών). Είναι ένα open-source tool αντίστοιχο του DLSS της Nvidia. Ουσιαστικά επιτρέπει μεταξύ άλλων στον developer να κάνει render σε 1080-1440p και να αναλάβει το FidelityFX να κάνει reconstruct την εικόνα, real-time σε 4K. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνεις ένα σχεδόν native look (υπάρχουν περιπτώσεις που δεν μπορείς να δεις διαφορά όσο κι αν ζουμάρεις), ενώ παράλληλα επειδή κάνεις render σε μικρότερη ανάλυση κερδίζεις σε FPS.

tl;dr Είναι πιο εύκολο από το 2022 και μετά να βλέπουμε παιχνίδια που θα μοιάζουν λες και τρέχουν native 4K, στα 60FPS με RayTracing.

Επεξ/σία από argipent
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, privateer είπε

Απο τις φωτογραφιες δεν φαινονται πολυ ενθαρρυντικα τα πραγματα οποτε μην περιμενετε να ειναι επιπεδου DLSS 2.0. 

Κάτι λάθος είδες μάλλον.

"FSR puts up an impressive fight, though. It’s close to the performance of DLSS 2.0 at launch, and Nvidia is in its third year of working on DLSS."

https://www.digitaltrends.com/computing/amd-fidelityfx-super-resolution-vs-nvidia-dlss/

Πρόκειται για μια τεχνολογία που μέρα με τη μέρα θα γίνεται καλύτερη. Αν από την πρώιμη έκδοση της παράγει αποτελέσματα εφάμιλλα ενός αλγορίθμου που βρίσκεται στο τρίτο έτος κυκλοφορίας του τότε είμαι σίγουρος πως από το 2022 που θα αρχίσουμε να βλέπουμε τίλους σε κονσόλες τα πράγματα θα είναι ακόμη καλύτερα.

Επεξ/σία από argipent
Δημοσ.
2 ώρες πριν, grifind είπε

Καλημέρα παίδες,

Για κάποια δευτερόλεπτα εντελώς τυχαία χτες, άνοιξε διαθεσιμότητα στο public για ps5 digital. εκανα παραγγελία Instant, και έβαλα κατάθεση σε τράπεζα για την αγορά.

Δε μου έχει έρθει μειλ η κάτι με λογαριασμούς για πληρωμή κτλ παρά μόνο ότι επιβεβαιώθηκε η παραγγελία και είναι σε κατάταση συλλογής προιόντων. 

Επειτα από τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ότι προχωράει κανονικά και θα ενημερωθώ με email. Παράδοση λέει δευτέρα με τετάρτη.

Τι παίζει ? είχε κάποιος παρόμοιο συμβάν?

Λογικά ή έγινε κάποια ακύρωση η μπήκαμε σε λίστα για την επόμενη παραλαβή?

Το ιδιο ειχα κανει και εγω με public τον Δεκεμβρη οταν για λιγο ηταν διαθεσιμο το disc στο site. Για να μην πολυλογω... δεν ηρθε ποτε και στο τηλ μου ελεγαν προχωραει κανονικα και αλλες αρλουμπες. Το συμπερασμα μου ειναι οτι ηταν λαθος του συστηματος, υποθετω οτι οταν φερνουν αποθεμα και μπαινει αποθηκη μπορει για λιγο να φαινεται διαθεσιμο online απο λαθος.

1 ώρα πριν, argipent είπε

Εντομεταξύ είναι πλέον επίσημο, FidelityFX (aka. Super Resolution) και σε PS5, αρχής γενομένης από τις 22 Ιουνίου του έτους!

https://gamingbolt.com/amd-fidelityfx-super-resolution-to-have-massive-impact-on-4k-gaming-for-xbox-series-x-s-ps5-dev

Με ολες αυτες τις τεχνικες που υπαρχουν τωρα περιμενω να δω πως θα ειναι ενα true next gen game απο playstation studio. Ακομα και τα "φρεσκα" ps5 games οπως ratchet, returnal, demon's φαινονται εξαιρετικα... δεν μπορω να φανταστω τι θα ερθει αργοτερα μεσα στην γενια.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

AMD_FSR_Example.jpg

εγω καλα ειδα εσυ εκτος απο αρθρα ειδες τις φωτο?

Μιας και εχω AMD καρτα γραφικων και Series X (αν και στο χβοχ η ΜΣ ετοιμαζει και δικια της λυση μεσω DIrect X) μακαρι να ειναι καλο αλλα οι πρωτες εντυπωσεις απο τις επισημες φωτο δεν ειναι ενθαρρυντικες

 

ZsXRSgC.png

10 minutes ago, argipent said:

Κάτι λάθος είδες μάλλον.

"FSR puts up an impressive fight, though. It’s close to the performance of DLSS 2.0 at launch, and Nvidia is in its third year of working on DLSS."

https://www.digitaltrends.com/computing/amd-fidelityfx-super-resolution-vs-nvidia-dlss/

 

Επεξ/σία από privateer
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...