Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή
  • 0

Επιλογή πλατφόρμας για e-shop


Drcot

Ερώτηση

Καλησπέρα στην ομάδα,

Νεο μέλος και εγώ και θα ήθελα τα φώτα σας. 
Είμαστε μια ομάδα η οποία είναι σε αναζήτησή της ιδανικής πλατφόρμας για το e shop μας. Δεν είμαστε προγραμματιστές όποτε έχουμε κολλήσει εάν πρέπει να επιλέξουμε το WooCommerce ή το Shopify. Έχω διαβάσει αμέτρητα άρθρα για τα πλεονέκτημα και μειονέκτημα και για τις δυο πλατφόρμες . Έχουμε απευθυνθεί σε αρκετές εταιρείες λαμβάνοντας και τις προσφορές τους αλλά όλοι τους δουλεύουν  με WooCommerce και Magento. Θα ήθελα να μάθω εάν συμφέρει να μου φτιάξουν το project αυτοί ή να μιλήσω σε κάποιον που δουλεύει μόνος του . Ρωτάω γιατί το Shopify είναι είδη στημένο και το μόνο που χρειάζεται είναι το υλικό που θα καταχωρίσεις και λειτουργικές λεπτομερείς όμως payment methods, courier, e-commerce κτλ. Ξέρω ότι οι τιμές είναι περίπου 15-20€/ώρα κατά μέσο όρο  αλλά δεν γνωρίζω πόσες ώρες θα χρειαστεί για να τα καταχωρήσει όλα. Οι εταιρείας ζητάνε πάνω από 1000€ αλλά μου φαίνονται υπερβολικοί.Το WooCommerce στα 1200-1600€ που ζητάνε είναι νορμαλ μιας και έχει αρκετή custom δουλειά .  Για να μη σας κουράζω άλλο θα ήθελα προτάσεις . Να επισημάνω ότι τα προϊόντα που καταχωρηθούν δεν ξεπερνάνε τους 50 κωδικούς (φωτογραφίες ,βίντεο ,κείμενα κτλ είναι έτοιμα από εμάς ) 

Σας ευχαριστώ 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 31
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στην ερώτηση

Συχνή συμμετοχή στην ερώτηση

Δημοφιλή Μηνύματα

Tο 90% των developers που εγώ έχω γνωρίσει ασχέτως των δυνατοτήτων σας οι οποίες δεν χρειάζεται να μπουν στην εξίσωση, πάσχετε λίγο στο να καταλάβετε την πλευρά του πελάτη. Πιάνεστε απτις λεπτομέρεις

Ακριβώς. Θεωρώ καθήκον του οποιουδήποτε developer να ενημερώσει εμπορικά τον πελάτη για τις δυνατότητες κάθε συστήματος και όχι να διατυμπανίζει σκοταδισμό του τύπου: "το τάδε έχει SEO, αλλά το τάδε δ

Αυτό που κάνουμε είναι κατασκευή website, τώρα αν εσύ θέλεις να το πεις διαφορετικά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Η επικοινωνία με τον πελάτη γίνεται από άλλα άτομα στην εταιρεία, εγώ αναφέρομαι μόνο στο χ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Πολύ διαφωτιστική συζήτηση, μπράβο σας.

Ερώτηση: για ένα eshop φαρμακείου που θέλει να μπει δυναμικά στο χώρο των Eshop, με μερικές χιλιάδες κωδικούς και στόχο 100+ παραγγελίες τη μέρα τι προτείνετε?

Θέλω να κάνω σωστά τη δουλειά μου, όχι να τη βγάλω "φτηνά".

Ευχαριστώ

Επεξ/σία από toogle
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

ξεκινα και μελετα τον ανταγωνισμο

δες ολα τα eshop φαρμακειου απο skroutz - bestprice

ξεχωρισε αυτα που σου αρεσουν, ψαξε τις εταιριες που τα εφτιαξαν και ζητα ολοκληρωμενη προσφορα

ποια πλατφορμα θα εχεις ειναι εως αδιαφορο αν δεν εχεις απο πισω καποιους να υποστηριζουν σοβαρα και οχι μονο στην αρχη αλλα και σε βαθος χρονου

και σε ολα τα  επιπεδα εκτος του site, οπως πχ η διαφημιση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

Ξεκίνησα και μελετώ τον ανταγωνισμό, όπως πολύ σωστά ανάφερε ο φίλος xrhstosiakΈχουμε και λέμε:

ofarmakopoiosmou.gr χρησιμοποιεί Drupal commerce - πολύ ωραίο site και γρήγορο https://www.netstudio.gr/casestudies/ofarmakopoiosmou

το pharmacy295.gr είναι custom ελληνικής εταιρείας που ειδικεύεται σε eshop φαρμακείων και έχει φτιάξει νομίζω δική της πλατφόρμα σε ruby on rails. Αρκετά γρήγορο, αλλά νομίζω ofarmakopoiosmou.gr είναι λίγο πιο γρήγορο.

To smile-pharmacy.gr και κάποια άλλα χρησιμοποιούν μια custom πλατφόρμα σε php μιας ελληνικής εταιρείας. Αρκετά καλό, αρκετά γρήγορο, αλλά με προβληματίζει λίγο το lock-in στις custom πλατφόρμες όπως είναι η δική τους.

Το vita4u.gr χρησιμοποιεί magento. Είναι αρκετά καλό, αλλά κάπως αργό θεωρώ, δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί το magento να πάει πιο γρήγορα. 

Από τα παραπάνω πιο πολύ μου άρεσε ofarmakopoiosmou.gr

 

Σχετικά με τις πλατφόρμες:

Οι custom πλατφόρμες όπως του smile-pharmacy.gr έχουν lock-in με την εταιρεία, όπως είπα με προβληματίζει αυτό. Το καλό είναι πως παρέχουν ακριβό αλλά ολοκληρωμένο "πακέτο" με marketing, σχετική γνώση των φαρμακευτικών eshop, κτλ. Απ' την άλλη δύσκολα διαφοροποιείσαι έτσι από τα μεγάλα eshop πελάτες τους.

Opencart, prestashop, magento2. Τα είχα εγκαταστήσει σε ένα vps στο digital ocean πριν μερικά χρόνια και παίζαν αρκετά καλά.

Πιο πολύ μου άρεσε το opencart για την απλότητα και την ταχύτητα. Είδα λίγο τον κώδικά του και την sql βάση, πολύ απλα - μεγάλο πλεονέκτημα αυτό. Βέβαια έχει ψιλοσταματήσει να αναπτύσσεται, μεγάλο μειονέκτημα αυτό. 

Το Magento μπελαλίδικο αλλά μου άρεσε, μεγάλο μείον ότι είναι αρκετά πιο αργό. Στο Internet κυκλοφορούν λύσεις για managed hosting που υποτίθεται το κάνουν αρκετά πιο γρήγορο (μερικά demo πάνε σφαίρα), δεν ξέρω πόσο αποτέλεσμα θα έχουν στην πράξη

Το prestashop.. ok 

Τέλος το woocommerce δεν το έχω δοκιμάσει, ακούω ωστόσο καλά λόγια. Μου τη σπάει το wordpress που είναι τόσο αργό..

 

Αν είχε κάποιο αξιόπιστο opensource eshop platform που να έχει δοκιμαστεί και να έχει ελληνικά plugin και να είναι γραμμένο σε κάτι πιο σύγχρονο και γρήγορο (nodejs) θα πήγαινα εκεί νομίζω. Αλλά δεν υπάρχει κάτι τέτοιο απ' όσο ξέρω.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0

επιμενω για ενα τετοιο project μην αναλώνεσαι μονο σε τι ειναι φτιαγμενο και στην εμφανιση

πρεπει να το δεις συνολικα, πως θα δουλευεις πανω σε αυτο το εργαλειο μετα οταν θα εχει φτιαχτει

τι  βλεπουν οι χειριστες, πως μπαινουν βγαινουν τα προιοντα, συνδεσεις με erp - ταμειακες - μεταφορικες

θα εχεις συνδεσεις με προμηθευτές να μπαινουν απο εκει αυτοματα προιοντα ;

πως θα μπορεις να κανεις ευκολα προσφορες εκπτωσεις κτλ σε χιλιαδες προιοντα

οι πελατες περα απο την εμφανιση την σωστη σε καθε ειδους συσκευη ... μπορουν ευκολα να ολοκληρωσουν μεχρι τελους μια αγορα ;

και αλλες πολλες μικρες λεπτομερειες που ομως οταν στην αρχη δεν εχουν συζητηθει μετα μπορει να γινουν πολυ μεγαλο προβλημα

ξεκαθαρα συμβολαια τι πληρωνεις ποτε

τι υποστηριξη εχεις, τι χρονους επιλυσης προβληματων και παει λεγοντας

τωρα αν ειναι magento ή woo και αν το ενα φορτωνει 1 sec πιο γρηγορα δεν λεει κατι αν ολα τα αλλα ειναι στον αερα και μπαχαλο

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να προσθέσω ότι τα custom eshops που αναφέρθηκαν όπως και ΣΧΕΔΟΝ όλα τα φαρμακεία στην Ελλάδα (πάντως σίγουρα πάνω από 100) είναι της Generation Y. Την αναφέρω μιας και αναφέρθηκε άλλη μεγάλη εταιρεία του χώρου, η Netstudio. Όντως μεγάλο αρνητικό το ότι τους παντρεύεσαι και δύσκολο να φύγεις. Κόστος αρκετά υψηλό, δεν χρειάζεται να πω νούμερα, κάνει κάποιος την έρευνα του. Πολύ μεγάλη εταιρεία όπως και να έχει, για σοβαρές επιχειρήσεις και συνεργασίες. Χωρίς παρεξήγηση, οι τοπ 5 εταιρείες (για να μην πω οι top 10) δεν θα έλεγα ότι απευθύνονται σε κάποιον που ψάχνει "τί πλατφόρμα να χρησιμοποιήσω". Η πλατφόρμα θα έπρεπε να είναι τελείως transparent, να μη μας νοιάζει καν. Καλύπτει τις ανάγκες μας? Τέλος. Το πρόβλημα είναι ότι 9 στους 10 δεν γνωρίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ τις ανάγκες τους, και το πάνε ανάποδα. 

Το δεύτερο μεγάλο πρόβλημα είναι ότι γνωρίζοντας την πλατφόρμα (απλά και θεωρητικά), νομίζουν ότι μπορούν να έχουν και άποψη επί του θέματος, και ειδικά σε ότι έχει να κάνει με την κοστολόγηση. Κλασικό παράδειγμα η διασύνδεση/γέφυρα με ΕRP. "Μα όλο το eshop έκανε 1500, θα πληρώσω τη διασύνδεση 1800??? Σιγά ένα WooCommercάκι φτιάξαμε! Wordpress εξάλλου μαθαίνει και ο γιος μου στο ΙΕΚ!!" 

image.png.06c7243b1786e01cda202dbaddc35b5c.png

 

Όχι μόνο θα πληρώσεις τα 1800 + ΦΠΑ, αλλά θα πληρώσεις και τα πάγια/ετήσια του ERP σου για να μπορεί να γίνεται η σύνδεση. 

Ψιλά γράμματα για τους ημιμαθείς βέβαια, που για να πω και του στραβού το δίκιο δεν φταίνε απόλυτα, αφού η αγορά δεν τους έχει εκπαιδεύσει να κοιτάνε αυτό που πρέπει (το ΕΜΠΟΡΙΚΟ) και όχι αυτό που δεν πρέπει (ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ). 

 

Σχετικά με το Magento πάντως που αναφέρθηκε, όντως από default είναι δεινόσαυρος σε σχέση με τα υπόλοιπα, αλλά με ένα καλό server και μνήμη και φυσικά caching μια χαρά πετάει και αυτό. Βέβαια αν κάποιος κολλάει στο κόστος του Μagento για hosting, δεν θα έπρεπε να κοιτάει Magento γενικότερα, η άποψη μου.. Σα να μου λες θα φτιάξω μαγαζί στον 3ο όροφο του MetroMall, αλλά δεν θα βάλω κυλιόμενες. Ε άρα βολέψου με την τοπική αγορά του Αγ. Δημητρίου. Ψιλοάκυρο παράδειγμα μεν, αλλά ειλικρινά αν κολλάμε σε διαφορές της τάξης των 1000-1500€ το έτος για hosting, τί το θέλουμε το Magento? Για να κάνουμε 25-30 παραγγελίες tshirts των 20€ την ημέρα? Άστο δεν έχει νόημα, τσάμπα κόπος. 

 

Επεξ/σία από polaki
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
5 ώρες πριν, polaki είπε

Όχι μόνο θα πληρώσεις τα 1800 + ΦΠΑ, αλλά θα πληρώσεις και τα πάγια/ετήσια του ERP σου για να μπορεί να γίνεται η σύνδεση. 

Γιατι ειναι τοσο ψηλα το κοστος του; Η πολυπλοκοτητα του κωδικα ειναι «μεγαλη» ή γινεται εκμεταλευση του γεγονοτος οτι ειναι η καρδια του eshop ωστε να λειτουργησει οπως πρεπει; Παντα το ειχα απορια. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
2 ώρες πριν, Predatorkill είπε

Γιατι ειναι τοσο ψηλα το κοστος του; Η πολυπλοκοτητα του κωδικα ειναι «μεγαλη» ή γινεται εκμεταλευση του γεγονοτος οτι ειναι η καρδια του eshop ωστε να λειτουργησει οπως πρεπει; Παντα το ειχα απορια. 

Αν και δεν είμαι developer, κρίνοντάς το από τη σκοπιά του project manager είναι αρκετά πιο σύνθετο/πολύπλοκο να κάνεις το οτιδήποτε, και θέλει σαφέστατα περισσότερη ενασχόληση για κάποιον μέχρι να πει "το 'χω". Πέραν αυτού, ή και ίσως λόγω αυτού, τα extensions του είναι επίσης πολύ πιο ακριβά από αντίστοιχα WooCommerce ή Opencart που έχω εμπειρία. 

Για παράδειγμα για σύνθετα μεταφορικά σε συνδυασμό με μεθόδους πληρωμής δες αυτό. Έχεις δηλαδή κατάστημα με ήδη σπιτιού, και θες τον καναπέ να τον στείλεις με φορτηγό (όχι μεταφορική), και να ΜΗΝ υποστηρίξεις αντικαταβολή. Αρκετά σύνηθες παράδειγμα. 

image.png.401a7b5d8c03c91f34e923a65637ad31.png

Aκόμα και φαινομενικά απλά όπως κουπόνια κλπ έχουν αρκετά αυξημένο κόστος, πχ 

image.png.2f421876431d86b2d8b572c344307ba1.png

 

Ή θες πχ να βάλεις κάποια checkout fields, για παράδειγμα ένα πολύ σύντομο ερωτηματολόγιο..

image.png.f6b937599153df7339511d805567e60d.png

 

Οπότε σε γενικές γραμμές πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός στα specs που καταγράφεις, τί ΑΚΡΙΒΩΣ θέλει ο πελάτης για να μπορέσεις όχι μόνο να κοστολογήσεις σωστά, αλλά να μη μπεις και μέσα.  

Στο WooCommerce αρκετές φορές είναι τόσο φθηνό αυτό το plugin, που δεν έχει νόημα καν να το κοστολογήσεις ακριβώς. Πχ επιλογή για τιμολόγια ΝΑΙ/ΟΧΙ. Πλέον δεν το κοστολογούμε καν, απλά το βάζουμε, είναι 5-10 λεπτά παραμετροποίηση, τί να χρεώσουμε? 

Σε γενικές γραμμές σε σχέση με ένα Opencart ή Woocommerce το Magento θα ήταν τουλάχιστον 2 φορές πιο ακριβό σε medium-sized projects μπορεί και 3 ανάλογα το project.

Αν κάποιος έχει περισσότερη εμπειρία κυρίως στο κομμάτι του development για το Magento ας μας βοηθήσει λίγο παραπάνω!

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ σε πολλά από τα παραπάνω. Όταν κάποιος ψάχνεται για το τι πλατφόρμα θα χρησιμοποιήσει δε γίνεται να του προτείνεις custom, γιατί πολύ απλά είτε δεν έχει τα χρήματα είτε δεν έχει ιδέα τι θα πει custom.
 

Προσωπικά στην εταιρεία μου έχουμε δημιουργήσει δική μας custom πλατφόρμα χωρίς να χρησιμοποιήσουμε σχεδόν τίποτα έτοιμο και την κοστολογούμε όσο πωλούν όλοι οι άλλοι τα opensource. Γιατί; Θεωρούμε υποχρέωση μας ότι τα λεφτά που χρεώνουμε θα πιάσουν τόπο με μια γρήγορη σελίδα, ασφαλή και με πραγματικό on page seo. (Βαρέθηκα να ακούω ότι κάνετε seo με plug-in) Αποτελέσματα του custom; 7k organic visitors per month, σε shared server φορτώνει σε 800ms, 3 χρόνια δεν έχει σκάσει τίποτα. Αποτελέσματα χωρίς να ασχοληθούμε με backlink.

 

Όλος ο κόσμος στηρίζει τη βιομηχανία Wordpress. Με δυο τρία βήματα έχεις Eshop. Γιατί κοστολογείται 1200 έως 3000€ από επαγγελματίες του είδους ενώ είναι τόσο εύκολο; Η απάντηση είναι ότι όσο εύκολα στήνεται τόσο χρονοβόρο είναι το debugging.

Για μικρό project και έτοιμη λύση +1 στο woocommerce και στο opencart, με ένα premium template και 2-3 premium plugins. Μην παίζεις με free.

F52620C7-847F-49AD-9DFC-E3BDA098E6D0.jpeg

Επεξ/σία από isset1988
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/10/2020 στις 6:47 ΜΜ, isset1988 είπε

Προσωπικά στην εταιρεία μου έχουμε δημιουργήσει δική μας custom πλατφόρμα χωρίς να χρησιμοποιήσουμε σχεδόν τίποτα έτοιμο και την κοστολογούμε όσο πωλούν όλοι οι άλλοι τα opensource. Γιατί; Θεωρούμε υποχρέωση μας ότι τα λεφτά που χρεώνουμε θα πιάσουν τόπο με μια γρήγορη σελίδα, ασφαλή και με πραγματικό on page seo. (Βαρέθηκα να ακούω ότι κάνετε seo με plug-in) Αποτελέσματα του custom; 7k organic visitors per month, σε shared server φορτώνει σε 800ms, 3 χρόνια δεν έχει σκάσει τίποτα. Αποτελέσματα χωρίς να ασχοληθούμε με backlink.

Τώρα είδα το post αυτό, ωραία τα γράφεις γενικά, αλλά θέλω να εστιάσω λίγο σε αυτό που λες για το SEO. Θα με ενδιέφερε πολύ να δώ μία σελίδα σας ώστε να κάνω εγώ ο ίδιος μία ανάλυση SEO με τα εργαλεία που υπάρχουν να δω πραγματικά πόσο καλή μέθοδο on-site SEO κάνετε, ΟΧΙ για να έρθω να πω είστε καλοί ή όχι, αλλά κυρίως για να δω τί είναι αυτό το παραπάνω που παρέχετε σε σχέση με το SEO με plugin. Και το λέω αυτό γιατί το ζουμί δεν είναι στα technical. Αδυνατώ να σκεφτώ τί είναι αυτό που κάνετε εσείς ΚΑΛΥΤΕΡΑ από το Yoast ή το RankMath που πλέον σιγά σιγά εμείς κάνουμε μετάβαση. Ότι SEO και να κάνεις, το φτάνεις σε ένα σημείο. Από εκεί και πέρα ΠΡΕΠΕΙ ο admin να γεμίζει ΣΩΣΤΑ τα πεδία του technical που του έχετε φτιάξει. Τώρα αν μου πεις ότι αυτό το κάνετε αυτοματοποιημένα, οκ πάσο. Απλά το αυτοματοποιημένο είναι σαφέστατα καλύτερο απ'το να έχει ο άλλος το Yoast Premium και να μην ακουμπάει τίποτα, αλλά σαφέστατα κλάσεις χειρότερο απ'το να ασχολείται κάποιος και να περνάει τα σωστά δεδομένα. 

Εμπειρικά, για να το κλείσω, 999 στους 1000 πελάτες είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ (με κεφαλαία, αλλά χωρίς να το λέω υποτιμητικά) να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του Yoast free version ή του RankMath (ΚΥΡΙΩΣ του Rankmath που προσφέρει ακόμα περισσότερα και είναι free). 

Ειλικρινά χωρίς να θέλω να πω οτι δεν κάνετε καλή δουλειά, το πρόβλημα δεν είναι καθόλου στα 2 αυτά plugins, αλλά στο ποιός τα χρησιμοποιεί. Αν δεν έχει γνώσεις SEO, θα πάει άκλαφτος. 

Τέλος στο screenshot που μας δείχνεις τα νούμερα είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ για το κομμάτι των new organic visitors, αλλά αντιθέτως μπορεί να πει κάποιος ΤΡΑΓΙΚΑ στο κομμάτι των επαναλαμβανόμενων. Αν το ΠΡΟΙΟΝ που πουλιέται έχει αυτήν την ιδιαιτερότητα, οκ πάσο. Αλλά αν είναι από τα λεγόμενα mainstream προίόντα, λείπουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ μέσα απ'το site που να κάνουν κάποιον να ξαναγυρίσει. Οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες έχουμε εμείς site που φέρνουν μέχρι και το 40% του τζίρου, ανάλογα το market φυσικά! Τα λέω αυτά γιατί τα νούμερα από μόνα τους δεν λένε όλη την αλήθεια, αλλά ένα μέρος αυτής. 

Πραγματικά πάντως δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο market που να έχει 7100 νέους χρήστες και μόνο 650 επαναλαμβανόμενους. Το δε bounce rate πολύ κακό, γιατί έτσι?

Με τί conversion rate παίζει το συγκεκριμένο, νέοι vs επαναλλαμβανόμενοι? 

 

Μπορώ επίσης να αντιπαρατάξω Yoast στον αυτόματο πιλότο, από ένα μέτριο προς χαμηλό eshop, τρέχουν google ads βέβαια αλλά πέραν του Yoast που έχουμε βάλει με μία βασική ρύθμιση (δεν έχουν πληρώσει για SEO, αλλά το βάζουμε από μόνοι μας με την παραμετροποίηση των 5 λεπτών που έχει).

image.png.004a3ff3bccbf4889835bd9fdbe435fe.png

image.png.4591193cc85ee01fb002ac8fd233d175.png

 

Όλα αυτά τα λέω για να δείξω ότι το χωρίς να επενδύσουμε ΚΑΘΟΛΟΥ χρόνο στο inhouse technical seo development, ο πελάτης του 1000ρικου παίρνει μία αξιοπρεπέστατη σελίδα, έτοιμη να κάνει πωλήσεις. Δεν φταίει το Woo ή το Yoast. Και σίγουρα επέτρεψέ μου να πιστεύω ακράδαντα ότι στα 1000€ δεν μπορεί να πάρει κάποιος αυτά τα νούμερα από ένα custom site. 

Εκτός αν πράγματι το χαρίζετε και κάνετε αγαθοεργίες. Εκεί οκ πάσο. 

Regardless από όλα αυτά, συζητήστε με τον πελάτη το τεράστιο bounce και τους μηδενικούς επαναλαμβανόμενους. Έτσι και τολμούσε να τρέξει ads ο πελάτης σας θα ήταν τραγικό το αποτέλεσμα. Τουλάχιστον τώρα δεν "πληρώνει" τις επισκέψεις του.


 

Επεξ/σία από polaki
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα polaki

Τα προϊόντα του Eshop που αναφέρω είναι πολύ ιδιαίτερα και δεν απευθύνονται στο μικρομεσαίο κοινό (εκεί οφείλεται το bounce rate). Τα αποτελέσματα αυτά τα πέτυχε χωρίς backlinks και χωρίς καμία διαφήμιση πουθενά (ούτε AdWords, ούτε skroutz, ούτε fb). 400-600 οργανικοί επισκέπτες μπαίνουν στη σελίδα καθημερινά χωρίς να πέσει 2 χρόνια τώρα. Εφαρμόσαμε κάθε τεχνική με κώδικα μία φορά και δεν ασχοληθήκαμε ποτέ ξανά με το seo. Το κόστος του Custom Eshop με seo στο 1.5k€. Δεν έχει blog για να τραβάει επιπλέον οργανικούς. Στο seositecheckup έχει 92%. Είναι όλα αυτοματοποιημένα. Ο πελάτης βάζει προϊόν και το seo δουλεύει μόνο του δημιουργώντας tags, titles etc βάση τίτλου και περιγραφής. Η ταχύτητα του στα 1.2sec σε οικονομικό shared server.

Κακώς με παρεξήγησες. Εννοείται ότι το yoast seo κάνει δουλειά εφόσον ο πελάτης ξέρει και έχει χρόνο να βελτιστοποιεί τις περιγραφές των προϊόντων του, να προσθέτει tags etc. Έχω χρησιμοποιήσει παλαιότερα το yoast seo premium για πελάτες μου και κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά εφόσον ασχοληθείς πολύ μαζί του. Όσο καλό και να είναι όμως, όταν το template έχει in-line css ή οι φωτογραφίες δε συμπιέζονται αυτόματα ή λείπουν title ή alt tags ή αργεί πάνω από 5sec ή υπάρχουν broken links κλπ τί να κάνει το καημένο το yoast seo? 
Δε διαφωνώ καθόλου μαζί σου. Αν το δίνεις δωρεάν ή με ένα μικρό κόστος οκ. Έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις όμως που χρεώνουν το SEO (με yoast seo free) πάνω από 1k και κάνουν 2 λεπτά δουλειά. Για μένα είναι ιεροσυλία.

Επεξ/σία από isset1988
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
Στις 9/10/2020 στις 6:47 ΜΜ, isset1988 είπε

Όλος ο κόσμος στηρίζει τη βιομηχανία Wordpress. Με δυο τρία βήματα έχεις Eshop. Γιατί κοστολογείται 1200 έως 3000€ από επαγγελματίες του είδους ενώ είναι τόσο εύκολο; Η απάντηση είναι ότι όσο εύκολα στήνεται τόσο χρονοβόρο είναι το debugging.

Και γρήγορη να ήταν η υλοποίηση γιατί να μην πληρωθεί τόσο; Θα είναι γρήγορη επειδή έκατσες και αφιέρωσες χρόνια για να αυτοματοποιηθείς. Αυτό πρέπει να πληρωθεί.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
Στις 18/10/2020 στις 7:19 ΠΜ, isset1988 είπε

Καλησπέρα polaki

Τα προϊόντα του Eshop που αναφέρω είναι πολύ ιδιαίτερα και δεν απευθύνονται στο μικρομεσαίο κοινό (εκεί οφείλεται το bounce rate). Τα αποτελέσματα αυτά τα πέτυχε χωρίς backlinks και χωρίς καμία διαφήμιση πουθενά (ούτε AdWords, ούτε skroutz, ούτε fb). 400-600 οργανικοί επισκέπτες μπαίνουν στη σελίδα καθημερινά χωρίς να πέσει 2 χρόνια τώρα. Εφαρμόσαμε κάθε τεχνική με κώδικα μία φορά και δεν ασχοληθήκαμε ποτέ ξανά με το seo. Το κόστος του Custom Eshop με seo στο 1.5k€. Δεν έχει blog για να τραβάει επιπλέον οργανικούς. Στο seositecheckup έχει 92%. Είναι όλα αυτοματοποιημένα. Ο πελάτης βάζει προϊόν και το seo δουλεύει μόνο του δημιουργώντας tags, titles etc βάση τίτλου και περιγραφής. Η ταχύτητα του στα 1.2sec σε οικονομικό shared server.

Κακώς με παρεξήγησες. Εννοείται ότι το yoast seo κάνει δουλειά εφόσον ο πελάτης ξέρει και έχει χρόνο να βελτιστοποιεί τις περιγραφές των προϊόντων του, να προσθέτει tags etc. Έχω χρησιμοποιήσει παλαιότερα το yoast seo premium για πελάτες μου και κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά εφόσον ασχοληθείς πολύ μαζί του. Όσο καλό και να είναι όμως, όταν το template έχει in-line css ή οι φωτογραφίες δε συμπιέζονται αυτόματα ή λείπουν title ή alt tags ή αργεί πάνω από 5sec ή υπάρχουν broken links κλπ τί να κάνει το καημένο το yoast seo? 
Δε διαφωνώ καθόλου μαζί σου. Αν το δίνεις δωρεάν ή με ένα μικρό κόστος οκ. Έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις όμως που χρεώνουν το SEO (με yoast seo free) πάνω από 1k και κάνουν 2 λεπτά δουλειά. Για μένα είναι ιεροσυλία.

Δεν θέλω να κακολογήσω τις υπηρεσίες που προσφέρετε, δεν γνωρίζω αρκετά για να εκφέρω συνολική άποψη, αλλά οι 400-600 επισκέπτες καθημερινά δεν είναι τίποτα.

Δεν αναφέρομαι στο seo αλλά στον server. Ακόμα και ένα vps των $5 είναι αρκετό για τόσο μικρή επισκεψιμότητα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 0
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/4/2020 στις 1:57 ΜΜ, polaki είπε

Tο 90% των developers που εγώ έχω γνωρίσει ασχέτως των δυνατοτήτων σας οι οποίες δεν χρειάζεται να μπουν στην εξίσωση, πάσχετε λίγο στο να καταλάβετε την πλευρά του πελάτη. Πιάνεστε απτις λεπτομέρεις ("δεν είναι κατασκευή, είναι πώληση") και εστιάζετε στο δέντρο και χάνετε το δάσος, έλα όμως που το δάσος είναι αυτό που εν τέλει σας πληρώνει είτε ως freelancer είτε ως υπάλληλο. Ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται αν ο κώδικάς σου είναι καθαρός, αν χρησιμοποιείς την τάδε τεχνολογία, βασικά δεν ενδιαφέρεται (και δεν χρειάζεται να ενδιαφέρεται) καθόλου για την τεχνολογία που χρησιμοποιείς. Θέλει να κάνει τη ΔΟΥΛΕΙΑ του, γιατί το site του είναι εργαλείο δουλειάς, δεν είναι ούτε χόμπι ούτε αρρωστάκι είναι όπως είμαστε εμείς που καθόμαστε στις 3am Σάββατο βράδυ να διαβάσουμε τί performance upgrades έχεις από PHP 7.2 σε 7.3...

Ακριβώς. Θεωρώ καθήκον του οποιουδήποτε developer να ενημερώσει εμπορικά τον πελάτη για τις δυνατότητες κάθε συστήματος και όχι να διατυμπανίζει σκοταδισμό του τύπου: "το τάδε έχει SEO, αλλά το τάδε δεν έχει" ή "το τάδε είναι καλό και το τάδε κακό". Με προσεγγίζουν πελάτες οι οποίοι είναι προκατειλημμένοι με ένα CMS είτε από αρνητική εμπειρία, είτε γιατί τους έκανε πλύση εγκεφάλου ένας developer που έχει κολλήσει με ένα CMS μόνο.

Ένας επαγγελματίας developer, με οποιοδήποτε CMS φτιάχνει ή και επιδιορθώνει ακριβώς ότι του πει ο πελάτης.

Συνοπτικά, από την εμπειρία μου θα χώριζα χονδρικά τις λύσεις για e-Shop:

  • Στα πιο - ευνοϊκά - επεκτάσιμα - Joomla/Virtuemart και Wordpress/WooCommerce κυρίως λόγω φιλοσοφίας και κόστους, άρα είναι ιδανικά για νέες επιχειρήσεις που θέλουν να ξεκινήσουν απλά και μετά να επεκταθούν.
  • Μετά έρχονται τα all-in-one PrestaShop, OpenCart, CS cart, Magento τα οποία έχουν φτιαχτεί - αρχικά - για μικρά καταστήματα και έχουν έτοιμα πακέτα (theme και plugin) για αυτά. Η επεκτασιμότητα όμως και η συντήρηση κοστίζει παραπάνω (δεν συμφέρει να τα επεκτείνεις).
  • Τέλος έρχονται οι λύσεις με προμήθεια επί των πωλήσεων (κοινώς νταβατζιλίκι) όπου ουσιαστικά προσφέρονται πολλά δωρεάν αλλά το e-Shop δεν ανήκει στον πελάτη. Και στις 99% των περιπτώσεων δεν μπορεί καν να το μεταφέρει.

Θεωρώ πριν επιλέξει κάποιος e-Shop να επιλέξει πρώτα τον άνθρωπο που θα εμπιστευτεί αλλά να γνωρίζει τουλάχιστον την εμπορική φιλοσοφία του συστήματος διαχείρισης.

Επεξ/σία από changlee
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.