Προς το περιεχόμενο

Ειδικότητες Σσας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι μαθητής της πρώτης Λυκείου και με ενδιαφέρει σοβαρά η ιατρική σχολή της Σσας αλλά δεν γνωρίζω αν μπορώ να διαλέξω την ειδικότητα του δερματολόγου αν γνωρίζει κανείς θα με βοηθούσε να ξέρω μερικά πράγματα σχετικά με τις ειδικότητες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχουν κανονικότατα στρατιωτικοί Δερματολόγοι, συνεπώς μην αγχώνεσαι για το εάν υπάρχει τέτοια ειδικότητα.

Στην θέση σου θα αγχωνόμουν σχετικά με το κατά πόσο μπορείς να επιλέξεις αυτή την ειδικότητα ή σου..... επιλέγεται κάποια από την υπηρεσία.

Ως στρατιωτικός, η μόνη επιλογική διαδικασία που ξέρω πως υπάρχει και εφαρμόζεται διακλαδικά στις Ένοπλες Δυνάμεις είναι αυτή της κλήρωσης και της σειράς αρχαιότητας ("βαθμολογικής κατάταξης" ας το πούμε). Εάν ισχύει αυτό και για τον διαμοιρασμό των ειδικοτήτων, τότε λυπάμαι αλλά δεν είναι σίγουρο πως θα πάρεις/σου δοθεί αυτή η ειδικότητα που θέλεις (εκτός κι εάν είσαι αριστούχος και προλάβεις να επιλέξεις).

Πάντως φίλος και συνάδελφος στρατιωτικός ιατρός με έχει ενημερώσει πως η παραπάνω διαδικασία εφαρμόζεται ακόμη και για την κατανομή σου σε κλάδο (Στρατό Ξηράς, Πολεμικό Ναυτικό, Πολεμική Αεροπορία) μιας και η ΣΣΑΣ είναι διακλαδική Σχολή.

Επεξ/σία από magnam
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, Papakaliati said:

Γιατί όμως να πας ΣΣΑΣ;

Γιατί όχι; Είναι η καλύτερη στρατιωτική σχολή από πολλές απόψεις (ειδικότητες, συνθήκες εργασίας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, DrFreeman είπε

Γιατί όχι; Είναι η καλύτερη στρατιωτική σχολή από πολλές απόψεις (ειδικότητες, συνθήκες εργασίας).

Επειδή είναι στρατιωτική σχολή όπως είπες, με όλα τα αρνητικά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, Papakaliati said:

Επειδή είναι στρατιωτική σχολή όπως είπες, με όλα τα αρνητικά.