phanispal Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Εγω στους γερανους ομως vag βλεπω δεν βλεπω ουτε ιταλικα και κυριως ουτε Alfa. Καλά, για τα VAG τι να πούμε, δεν ασχολούμαστε καν. 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Οσοι κακολογουν τις Alfa 1 πραγμα ειναι σιγουρο. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ALFA Δε χρειάζεται να έχουμε για να μιλήσουμε για την αξιοπιστία τους, όπως και για την οδηγική εμπειρία που προσφέρουν. 1
tutuyo Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Ε άμα δεν βλέπει ο φίλος στους γερανοί απανου αλφαρομεες, τότε δεν χαλάνε. Να σταλεί το KPI εις το Μιλανον, να φωταγωγηθεί η πόλη δεν υπάρχει μάστορας σωστός να μην παίνευει τις αλφαρομεες, τρελοί είναι να κακολογησουν αυτό που τους δίνει ψωμάκι; Emozione για να πληρώνουν τα κορόιδα και όλα τα άλλα γίνονται Επεξ/σία 8 Ιουλίου από tutuyo 1
mike15 Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου η ιαπωνικη ανωτεροτητα ομως εχει ανοιξει μια αραδα τοπικ με προβληματα στο φορουμ..γιαυτα τιποτα ,μοκο.οι αλφα μονο χαλανε. ,τουλαχιστον οταν χαλασει η αλφα γουσταρεις να πληρωνεις τετοια ομορφια,αντι τα κακομουτσουνα . 7 ώρες πριν, Morosana είπε il paradiso ! 4
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Εγω το εχω ξαναπει. Ολα τα αμαξια ειναι οσο αξιοπιστα τα θελει ο ιδιοκτητης τους. Οι Alfa δυστυχως βγαλανε κακη φημη απο ανθρωπους που δεν τις προσεχαν οπως τους αρμοζε. Ο μεγαλυτερος μυθος δε ειναι τα ηλεκτρολογικα προβληματα. ΟΥΤΕ ΕΝΑ σε καμια απο τις 2 Alfa. Το χειροτερο ειναι καμια καμμενη λαμπα. Απλως πρεπει να καταλαβεις οπως ειπε και ο φιλος @Morosana οτι οι Alfa θελουν πολυ σωστο σερβις και οφελουνται απο την προληπτικη συντηρηση περισσοτερο απο οποιοδηποτε αλλο οχημα. Εγω καθε 3 μηνο κανω ενα πληρες health check στην μεγαλη. Full system scan. Διευθυνση - αναρτηση - φρενα. Αν βρω κατι υποπτο το αλλαζω πριν χαλασει. Λοιπον παμε και ενα παραδειγμα. Η Brera εχει δυναμο με εξωτερικη pwm διεγερση (δεν ειναι ακριβως διεγερση παρα σημα μεταβλητου duty cycle που στελνει το BCM για να ελεγξει την ταση εξοδου της γεννητριας). Καποια στιγμη παρατηρησα ενα βραδυ, πως η πλαφονιερα ειχε κυκλικη μεταβολη της φωτεινοτητας, λιγο πολυ λιγο. Αμεσα μπηκα στο BCM και κοιταξα να δω duty cycle altenator control και ειδα οτι εκανε ταλαντωση απο 40-60% στην προσπαθεια του βρογχου αναδρασης να το κρατησει σταθερο. Δεν ειχε αναψει σφαλμα για δυναμο. Με πολυμετρο επιβεβαιωσα ταλαντωση +-400mV, αυτο σημαινει πως οι παραμετροι του ρυθμιστη τασης εχουν αρχισει να χαονονται και το καλιμπραρισμα του PID του BCM κανει over/undershoot χωρις να σταθεροποιει ποτε. Θα μπορουσα να αλλαξω ενα ρυθμιστη τασης με γνησιο BOSCH αλλα επελεξα απλως να αλλαξω ολο το δυναμο και να κατσω καποια στιγμη κυριος να κανω πληρη ανακατασκευη στο μαμα. Ε μαζι με το δυναμο αλλαξα ολα τα λουρια και την τροχαλια του τανυστηρα. Αυτος ειναι ο ορισμος της προληπτικης συντηρησης. Πριν ενα μικρο προβλημα προξενησει κατι αλλο να το πιασεις και να το φτιαξεις. Δε θα περιμενα να αναψει λαμπακι δυναμο για να το φτιαξω. Το εκανα προληπτικα ενω ακομα και το αμαξι πιστευω πως ειναι αποδεκτη αυτη η ταλαντωση... 3 Ωρες δουλεια ενα πρωι μαζι με την κατασκευη ειδικου εργαλειου για τον τανυστηρα. Σιγα τα μπροκολα. Αν ημουν ενας κλαιν μαιν ιδιοκτητης και το αφηνα μπορει να εκανα ζημια στο BCM δεν ειμαι ομως. Αρα ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. Διοτι για αμαξακι του 2006 μια χαρα σοφιστικε ειναι... οποτε σου δινει ολα τα εργαλεια να κανεις τρομερες διαγνωσεις ευκολα απλα γρηγορα αν εισαι παρατηρητικός και ψειρας ποτε δε θα χαλασει τιποτα. Ομοιως πραττω και στα μηχανικα, περσυ που εκανα αλλαγη τακακια μπρος πισω, ειδα στην πισω δεξια δαγκανα την φουσκα σκονης τσιμπημενη απο μηχανημα περιστροφης εμβολου απο την προυγουμενη αλλαγη τακακιων. Χωρις δευτερη σκεψη αγορασα service kit, και την αλλαξα. Κοστος = 5 ευρω μαζι με το υγρο που καταναλωθηκε για την εξαερωση (φυσικα το ξεπλυνα ολο το συστημα οπως κανω σε καθε αλλαγη τακακιων αλλα αλλο αυτο). Αποτελεσμα = κατι τοσο μικρο μου εγγυαται πως δεν θα οξειδωθει το εμβολο, δεν θα κολλησει η δαγκανα και θα συνεχισει να λειτουργει στο 100% της. Πως λεγεται = Π Ρ Ο Λ Η Ψ Η 99% των ιδιοκτητων ουτε που θα τους ενοιαζε, να μην σχολιασω οτι δε θα κανανε το σερβις μονοι τους για να το δουνε αν το εβλεπε το συνεργειο που σιγα μην το εβλεπε με τους ρυθμους που πανε οι ανθρωποι. Αλλα να ξερεις κανεις δε προσεχει το αμαξι σου περισσοτερο απο εσενα στα σερβις. Επεξ/σία 8 Ιουλίου από 11osmikrosmhtsos 4
phanispal Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου Στο δικό μου κακομούτσουνο όπως λέει και ο mike15 δεν κοιτάω ούτε τη στάθμη λαδιών. Το έχω ακούνητο για μήνες, κάθε Ιούλιο αλλάζω λάδια και τον Αύγουστο γράφω 2-3Κ χιλιόμετρα και δε μου περνάει καν απ' το μυαλό ότι μπορεί να με αφήσει ας έχει και 48C. Αντιθέτως έχω φίλους με Peugeot και άλλα ωραία που φοβούνται να πάνε μέχρι τη Χαλκίδα. Κυριολεκτικά. 1 1
mike15 Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου καλα μητσο για να πουμε την αληθεια,ουτε ολοι οι οδηγοι εχουν γνωσεις πανω απο τις βασικες ,ουτε τα εργαλεια για κατι εξειδικευμενο.το χειροτερο ομως ειναι οτι δεν εχουν τον χρονο,πολλες φορες εχουν τον χρονο απλα θελουν να τον διαθεσουν για αλλα χομπυ. 5
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, phanispal είπε Στο δικό μου κακομούτσουνο όπως λέει και ο mike15 δεν κοιτάω ούτε τη στάθμη λαδιών. Το έχω ακούνητο για μήνες, κάθε Ιούλιο αλλάζω λάδια και τον Αύγουστο γράφω 2-3Κ χιλιόμετρα και δε μου περνάει καν απ' το μυαλό ότι μπορεί να με αφήσει ας έχει και 48C. Και εμενα τα αμαξια κανουν 1500km εκαστο το μεγιστο. Ακομα και στο αμαξακι που ειναι 26 ετων αγοραζω 1 συγκεκριμενο λαδι μονο απο το επισημο καταστημα της ravenol γιατι μονο εκει υπαρχει και του κανω την ετησια ή διετησια αλλαγη και δεν περναει απο το μυαλο μου οτι μπορει να με αφησει. ΔΙΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕ ΤΟ ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ. Το "σαπακι" 26 που δεν καει ml λαδι, δουλευει με ενα απο τα πιο δυσεύρετα λαδια της αγορας διοτι εχει ιδιοκτητη που νοιαζεται. Οποτε οταν λεω οτι τα αμαξια που εχω ειναι σαν να βγηκαν εχτες απο το εργοστασιο, μαλλον το εννοω. Και για αυτο δε με αφηνουν ποτε 5 λεπτά πριν, mike15 είπε καλα μητσο για να πουμε την αληθεια,ουτε ολοι οι οδηγοι εχουν γνωσεις πανω απο τις βασικες ,ουτε τα εργαλεια για κατι εξειδικευμενο.το χειροτερο ομως ειναι οτι δεν εχουν τον χρονο,πολλες φορες εχουν τον χρονο απλα θελουν να τον διαθεσουν για αλλα χομπυ. Ουτε εγω εχω χρονο mike αλλα οταν θελω να ειμαι περηφανος για τα "σαπακια" μου. ΒΡΙΣΚΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ Καθε ανδρας (κατα την γνωμη μου) πρεπει να ξερει πως να δουλεψει στο αμαξι του ακομα και ας μην το κανει απο επιλογη Επεξ/σία 8 Ιουλίου από 11osmikrosmhtsos
james01gr Δημοσ. 8 Ιουλίου Δημοσ. 8 Ιουλίου 46 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Εγω το εχω ξαναπει. Ολα τα αμαξια ειναι οσο αξιοπιστα τα θελει ο ιδιοκτητης τους. Οι Alfa δυστυχως βγαλανε κακη φημη απο ανθρωπους που δεν τις προσεχαν οπως τους αρμοζε. Ο μεγαλυτερος μυθος δε ειναι τα ηλεκτρολογικα προβληματα. ΟΥΤΕ ΕΝΑ σε καμια απο τις 2 Alfa. Το χειροτερο ειναι καμια καμμενη λαμπα. Απλως πρεπει να καταλαβεις οπως ειπε και ο φιλος @Morosana οτι οι Alfa θελουν πολυ σωστο σερβις και οφελουνται απο την προληπτικη συντηρηση περισσοτερο απο οποιοδηποτε αλλο οχημα. Εγω καθε 3 μηνο κανω ενα πληρες health check στην μεγαλη. Full system scan. Διευθυνση - αναρτηση - φρενα. Αν βρω κατι υποπτο το αλλαζω πριν χαλασει. Λοιπον παμε και ενα παραδειγμα. Η Brera εχει δυναμο με εξωτερικη pwm διεγερση (δεν ειναι ακριβως διεγερση παρα σημα μεταβλητου duty cycle που στελνει το BCM για να ελεγξει την ταση εξοδου της γεννητριας). Καποια στιγμη παρατηρησα ενα βραδυ, πως η πλαφονιερα ειχε κυκλικη μεταβολη της φωτεινοτητας, λιγο πολυ λιγο. Αμεσα μπηκα στο BCM και κοιταξα να δω duty cycle altenator control και ειδα οτι εκανε ταλαντωση απο 40-60% στην προσπαθεια του βρογχου αναδρασης να το κρατησει σταθερο. Δεν ειχε αναψει σφαλμα για δυναμο. Με πολυμετρο επιβεβαιωσα ταλαντωση +-400mV, αυτο σημαινει πως οι παραμετροι του ρυθμιστη τασης εχουν αρχισει να χαονονται και το καλιμπραρισμα του PID του BCM κανει over/undershoot χωρις να σταθεροποιει ποτε. Θα μπορουσα να αλλαξω ενα ρυθμιστη τασης με γνησιο BOSCH αλλα επελεξα απλως να αλλαξω ολο το δυναμο και να κατσω καποια στιγμη κυριος να κανω πληρη ανακατασκευη στο μαμα. Ε μαζι με το δυναμο αλλαξα ολα τα λουρια και την τροχαλια του τανυστηρα. Αυτος ειναι ο ορισμος της προληπτικης συντηρησης. Πριν ενα μικρο προβλημα προξενησει κατι αλλο να το πιασεις και να το φτιαξεις. Δε θα περιμενα να αναψει λαμπακι δυναμο για να το φτιαξω. Το εκανα προληπτικα ενω ακομα και το αμαξι πιστευω πως ειναι αποδεκτη αυτη η ταλαντωση... 3 Ωρες δουλεια ενα πρωι μαζι με την κατασκευη ειδικου εργαλειου για τον τανυστηρα. Σιγα τα μπροκολα. Αν ημουν ενας κλαιν μαιν ιδιοκτητης και το αφηνα μπορει να εκανα ζημια στο BCM δεν ειμαι ομως. Αρα ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. Διοτι για αμαξακι του 2006 μια χαρα σοφιστικε ειναι... οποτε σου δινει ολα τα εργαλεια να κανεις τρομερες διαγνωσεις ευκολα απλα γρηγορα αν εισαι παρατηρητικός και ψειρας ποτε δε θα χαλασει τιποτα. Ομοιως πραττω και στα μηχανικα, περσυ που εκανα αλλαγη τακακια μπρος πισω, ειδα στην πισω δεξια δαγκανα την φουσκα σκονης τσιμπημενη απο μηχανημα περιστροφης εμβολου απο την προυγουμενη αλλαγη τακακιων. Χωρις δευτερη σκεψη αγορασα service kit, και την αλλαξα. Κοστος = 5 ευρω μαζι με το υγρο που καταναλωθηκε για την εξαερωση (φυσικα το ξεπλυνα ολο το συστημα οπως κανω σε καθε αλλαγη τακακιων αλλα αλλο αυτο). Αποτελεσμα = κατι τοσο μικρο μου εγγυαται πως δεν θα οξειδωθει το εμβολο, δεν θα κολλησει η δαγκανα και θα συνεχισει να λειτουργει στο 100% της. Πως λεγεται = Π Ρ Ο Λ Η Ψ Η 99% των ιδιοκτητων ουτε που θα τους ενοιαζε, να μην σχολιασω οτι δε θα κανανε το σερβις μονοι τους για να το δουνε αν το εβλεπε το συνεργειο που σιγα μην το εβλεπε με τους ρυθμους που πανε οι ανθρωποι. Αλλα να ξερεις κανεις δε προσεχει το αμαξι σου περισσοτερο απο εσενα στα σερβις. Σου βγάζω το καπέλο. Εάν όμως για εσένα προληπτική συντήρηση σου κάνει να δεις το τρεμοπαιγμα της πλαφονιερας και από αυτό να αλλάξεις όλο το δυναμο για το 99.99% των ανθρώπων αυτό είναι ψυχαναγκασμός. Και εάν ένα αυτοκίνητο χρειάζεται τέτοια κινητοποίηση και τέτοια εγγρηγονση τότε άστα. 12
Dark_Nightfall Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 17 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Πρακτικά η υποστήριξη ανταλλακτικών έχει σταματήσει το 2020 και τώρα τρέχουμε στο στοκ που απομένει στο eper. Ευτυχώς δεν απομένουν πολλές brereς αλλά το στοκ και πάλι δεν αρκεί. Εγω τα φέρνω απευθείας από το δίκτυο eper με κόστος 1 νεφρό την βίδα. Αλλά brera ήθελα brera πληρώνω. Όταν μιλάς για coach built Αμάξι προφανώς Και θα το πληρώσεις ακριβά. Εγώ για την 159 ψωνίζω από https://alfaworkshop.co.uk/ , σπάνια από Βελμάρ Νέα ερυθραία , και μερικές φορές εκεί που πάω το αμάξι για service (scuderia tecnica). 1
stelioz78 Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 8 hours ago, tutuyo said: Ε άμα δεν βλέπει ο φίλος στους γερανοί απανου αλφαρομεες, τότε δεν χαλάνε. Να σταλεί το KPI εις το Μιλανον, να φωταγωγηθεί η πόλη δεν υπάρχει μάστορας σωστός να μην παίνευει τις αλφαρομεες, τρελοί είναι να κακολογησουν αυτό που τους δίνει ψωμάκι; Emozione για να πληρώνουν τα κορόιδα και όλα τα άλλα γίνονται πρεπει να σε εχουν περασει πολλες αλφα ρομεο απο πανω , ολα αυτα τα χρονια , για να εχεις τετοιο πονο βαθυ .κατσε να φανταστω ιδιοκτητης γκομενιστικου γκολφ? 1 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, james01gr είπε Σου βγάζω το καπέλο. Εάν όμως για εσένα προληπτική συντήρηση σου κάνει να δεις το τρεμοπαιγμα της πλαφονιερας και από αυτό να αλλάξεις όλο το δυναμο για το 99.99% των ανθρώπων αυτό είναι ψυχαναγκασμός. Και εάν ένα αυτοκίνητο χρειάζεται τέτοια κινητοποίηση και τέτοια εγγρηγονση τότε άστα Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Για εμένα η προληπτική συντήρηση δεν έχει όρια. Μπορεί να είναι από προληπτική αλλαγή μπαταρίας μέχρι προληπτική αλλαγή φλάντζας κεφαλής. Κοίτα τώρα μπορεί το δυναμό έτσι να δούλευε ακόμα. Μπορεί να χάλαγε και να άναβε λαμπάκι μπορεί να χάλαγε τον ρυθμιστή τασης του bcm. Είναι το λεγόμενο, δεν είμαι διατεθειμένος να μάθω... Και στο άλλο αμάξι μου ήθελε αλλαγή στα καρβουνακια του δυναμό και εγώ επέλεξα την πλήρη αλλαγή με καινούργιο ώστε να κάτσω με την ησυχία μου να ανακατακσευασω το παλιό. Ε μαζί με το δυναμό κάνω πάντα ιμάντες και τροχαλίες. Αφού όμως χρειαζεται να βγει ο κομπρεσορας του AC και να αδειάσει το σύστημα είπα να αλλάξω όλα τα oring με νέα HNBR και τις βαλβίδες AC. Αφού πλέον είχα καλή πρόσβαση είπα να αλλάξω και την φλάντζα από τα καπελωτα. Ε αφού τώρα έπρεπε να λυθεί και η τρόμπα του υδραυλικού γιατί να μην αλλάξουμε και τα λαδια της? Αλλο παράδειγμα στο άλλο αμάξι, άλλαξα προληπτικά ψυγείο νερου και καλοριφέρ. Ε έφτιαξα ένα κύκλωμα plug n play με ρελε για τον έλεγχο του ανεμιστήρα άλλαξα θερμόδιακόπτη που τωρα οδηγάει τα ρελε οπότε δεν δέχεται σοβαρά φορτία και αυξάνει την αξιοπιστία. Μαζί με αυτό άλλαξα και όλα τα κολαρα νερού, εεε αφού είχα φταει εκεί και τον θερμοστάτη, ε και έβαψα το shroud του ανεμιστήρα. Αφού είπα να βάψω το shroud έβγαλα τις ποδιές και έβαψα αυτές. Ε αφού έβγαλα τις ποδιές αντικατεστησα τις βίδες με πριτσινομαξιμαδα. Κάπως έτσι πάει το ένα φέρνει το άλλο καταιγίδα ⛈️ Επεξ/σία 9 Ιουλίου από 11osmikrosmhtsos
SaFiS Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Τετοιο μενος κατα των Alfa δεν εχω ξαναδει. Μαλλον καποιοι ηπιαν κουβα τσαγακι ακομη και απο Alfasud και ακομη το φυσανε… Αφηνω αυτο εδω… 6 1
mike15 Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 2 μαρκες παραγωγης φτιαχνουν αυτοκινητα με νευρο και πραγματικη οδηγοκεκτρικη απολαυση. η alfa romeo και η bmw. ολες οι αλλες φτιαχνουν αυτοκινητα που σε μετακινουν. 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, SaFiS είπε Τετοιο μενος κατα των Alfa δεν εχω ξαναδει Εγω οχι έχω ξαναδεί. Βλέπω κάθε μέρα. Αλλά ξέρεις κάτι όταν θα οδηγήσουν μια θα αλλάξουν συμπεριφορά. Είναι το μόνο αμάξι που με κάνει να οδηγώ με χαμόγελο. Όχι γιατί βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά γιατί με γεμίζει με υπέροχα συναισθήματα. Από την μυρωδιά του εσωτερικού μέχρι την αίσθηση των χειριστηρίων ικανοποιεί τις αισθήσεις μου. Πόσο μάλλον όταν την κοιτάς αφού την πάρκαρες ωραια και φρεσκοπλυμενη. Είναι κάτι σα τα ακριβά ρούχα. Δε τα αγοράζεις για να καλύπτεις το σώμα σου. Αυτό το κάνεις και με LC WAIKIKI. Τα αγοράζεις για την αίσθηση που σου προσφέρουν. Τι και αν χρειαζεται να τα πηγαίνω για στεγνό καθάρισμα (ακριβή συντήρηση αν ήταν αμάξι) δε με ενδιαφέρει καθόλου... Επεξ/σία 9 Ιουλίου από 11osmikrosmhtsos 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα