Προς το περιεχόμενο

[Ακουστικά ψείρες] Sony MDR-EX110AP @ Γερμανός 10.9€ [ΤΕΛΟΣ]


neosstoforum

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης

Έκανα παραγγελία από Cosmote και μου τη χρέωσε 2 φορές στην κάρτα.

Δε μου έχει ξανατύχει.

Έτυχε σε κανέναν άλλο;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ηλεκτροσόκ είπε

Έκανα παραγγελία από Cosmote και μου τη χρέωσε 2 φορές στην κάρτα.

Δε μου έχει ξανατύχει.

Έτυχε σε κανέναν άλλο;;;

Και σε μένα το ίδιο μιλάμε για τραγικούς και απατεώνες. Τους καλώ από τις 10 το πρωί και δεν απαντάνε . Εμένα το έκαναν 2η φορά . Την πρώτη χωρίς να καταχωρηθεί η παραγγελία μου χρέωσαν την κάρτα Και μετά τα επέστρεψαν .θελουν καταγγελία ,έχουμε βάλει την κοσμοτε συνδικαιούχο του λογαριασμού μας και τραβάει λεφτά όσα και όποτε θέλει 😡

Επεξ/σία από greekpro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
24 λεπτά πριν, greekpro είπε

Και σε μένα το ίδιο μιλάμε για τραγικούς και απατεώνες. Τους καλώ από τις 10 το πρωί και δεν απαντάνε . Εμένα το έκαναν 2η φορά . Την πρώτη χωρίς να καταχωρηθεί η παραγγελία μου χρέωσαν την κάρτα Και μετά τα επέστρεψαν .θελουν καταγγελία ,έχουμε βάλει την κοσμοτε συνδικαιούχο του λογαριασμού μας και τραβάει λεφτά όσα και όποτε θέλει 😡

Μπορείς να μου εξηγήσεις λίγο τι ακριβώς συνέβη με εσένα;

Εννοείς ότι μία φορά έφτασες στο όριο πριν οριστικοποιήσεις την παραγγελία, δεν το έκανες, αλλά σε χρέωσαν;

Και σε άλλη παραγγελία έπαθες αυτό που έπαθα κι εγώ;

Αν θέλεις εξήγησέ το λίγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την πρώτη φορά έκανα παραγγελία και  δεν μου ήρθε κανένα μειλ επιβεβαίωσης . Η κάρτα χρεώθηκε κανονικά . Παίρνω τηλέφωνο την επόμενη μέρα μου απαντάνε μετά από 2 ώρες και λένε κάτι έγινε λάθος στο σύστημα και δεν καταχωρήθηκε η παραγγελία . Τα λεφτά σας θα επιστραφούν. Λέω εντάξει συμβαίνουν αυτά . Τα λεφτά μπήκαν μετά από 1 ημέρα . Τα παράγγειλα ξανά και έγινε αυτό που λες κι εσυ . Προφανώς έχει γίνει σε πολλούς γιατί δεν πιάνεις γραμμή με τπτ στο τηλεφωνικό κέντρο . Όποτε μιλάμε ή γι άχρηστους ή γι απατεώνες και τα δυο σηκώνουν καταγγελία . Δεν αρκεί να επιστρέψουν τα επιπλέον χρήματα θεωρώ γιατί φαίνεται συνήθης τακτική τους .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι . Άλλο θέμα αυτό . Την πρώτη φορά πήρα σε αυτό που λες και μου έδωσαν άλλο νούμερο για το Eshop. 2102580111 δεν πρόκειται να απαντήσει κανένας . Καλώ εδώ και 5 ώρες χωρίς υπερβολή .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτό έστειλα κι εγώ (για να έχω μια γραπτή απάντηση), γιατί δεν έχουν έρθει ακόμα τα δικά μου, παρόλο που μια χαρά πήραν ταν χρήματα από την κάρτα μου. Και η απάντηση απλά έλεγε να πάρω στο 2102580111 από Δευτέρα ως Παρασκευή 9.00-17.00.. Ό,τι να'ναι...

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Sadako είπε

Σε αυτό έστειλα κι εγώ (για να έχω μια γραπτή απάντηση), γιατί δεν έχουν έρθει ακόμα τα δικά μου, παρόλο που μια χαρά πήραν ταν χρήματα από την κάρτα μου. Και η απάντηση απλά έλεγε να πάρω στο 2102580111 από Δευτέρα ως Παρασκευή 9.00-17.00.. Ό,τι να'ναι...

Μία φορά τα πήραν τα λεφτά σε σένα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω συμβιβαστεί με την ιδέα ότι είναι απλά τραγικοί και δεν τους κατηγορώ ούτε τους αποκαλώ απατεώνες. Απλά τραγικούς!!!

Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν θα σας φάνε τα λεφτά, αλλά λόγω της ταλαιπωρίας σας ζητήστε τους κάποια δωροεπιταγή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...