Προς το περιεχόμενο

[Ακουστικά ψείρες] Sony MDR-EX110AP @ Γερμανός 10.9€ [ΤΕΛΟΣ]


neosstoforum

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις παρέλαβα (δωρεάν) από ΕΛΤΑ courrier, από την προσφορά της cosmote! Ο ήχος και στην ομιλία και στη μουσική είναι πάρα πολύ καλός!

Το μόνο αρνητικό είναι ότι το καλώδιο μου φαίνεται ότι μπλέκεται αρκετά, θα δούμε και στην πορεία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εκτός από την τραγική σελίδα της cosmote που όταν την ανοίγεις είναι λες και φορτώνεις κανένα πυρηνικό πρόγραμμα από πίσω, έχουμε και το τραγικό e-shop τους που προσπαθώ από την Πέμπτη να επικοινωνήσω για την εξέλιξη παραγγελίας και δεν το σηκώνει κανένας. Όλη την ώρα, όλοι οι υπάλληλοι είναι απασχολημένοι με άλλους πελάτες... Μιλάω με το chat και μου λένε,  μπορείτε να εξυπηρετηθείτε αποκλειστικά στο τηλέφωνο του e-shop.

Για όσους παρέλαβαν, στην εξέλιξη παραγγελίας ποια βήματα τους εμφάνισε ; Υπήρξε κάποια πρόοδος ή ήταν μόνιμα "σε εξέλιξη" και μια μέρα τους ήρθε η παραγγελία ; (παραγγελία από σελίδα cosmote)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά αυτό έχω κι εγώ απορία, γιατί έκανα παραγγελία, πλήρωσα κιόλας μέσω κάρτας, αλλά εκτός του ότι δεν έχω καμία ενημέρωση, δεν ξέρω και πού να πάω να βάλω τον αριθμό παραγγελίας για να δω εξέλιξη.

Το γκούγκλαρα και με έβγαλε εδώ:

https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/courier.html

, αλλά δεν είναι το σωστό μάλλον, γιατί εκτός του ότι βάζω τον αριθμό παραγγελίας στα elta courier και μου βγάζει ότι δεν υπάρχει τέτοια αποστολή, δεν είναι και της σωστής μορφής νομίζω, δεν τελειώνει σε GR κλπ, γιατί δεν είναι tracking number. Ο αριθμός που έχω είναι cXXXXXXXX, δηλαδή ένα 'c' και μετά ένας 8ψήφιος αριθμός.

Εν τω μεταξύ στο κουδούνι κάτω γράφει διαφορετικό όνομα, το ανέφερα στα σχόλια της παραγγελίας (αλλά δεν το βλέπω να αναφέρεται κάπου στην επιβεβαίωση της παραγγελίας στο email), αλλά τι σκ@τ@, αν έρχονταν μέχρι εδώ δεν θα έπαιρναν ένα τηλέφωνο; Ως ιδιώτης έχω κάνει την παραγγελία, χωρίς δηλαδή λογαριασμό στο site...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, volleyball said:

Εκτός από την τραγική σελίδα της cosmote που όταν την ανοίγεις είναι λες και φορτώνεις κανένα πυρηνικό πρόγραμμα από πίσω, έχουμε και το τραγικό e-shop τους που προσπαθώ από την Πέμπτη να επικοινωνήσω για την εξέλιξη παραγγελίας και δεν το σηκώνει κανένας. Όλη την ώρα, όλοι οι υπάλληλοι είναι απασχολημένοι με άλλους πελάτες... Μιλάω με το chat και μου λένε,  μπορείτε να εξυπηρετηθείτε αποκλειστικά στο τηλέφωνο του e-shop.

Για όσους παρέλαβαν, στην εξέλιξη παραγγελίας ποια βήματα τους εμφάνισε ; Υπήρξε κάποια πρόοδος ή ήταν μόνιμα "σε εξέλιξη" και μια μέρα τους ήρθε η παραγγελία ; (παραγγελία από σελίδα cosmote)

 

Παραγγελία 28 Απριλίου (απόγευμα). Έλαβα το κλασικό αυτοματοποιημένο που έρχεται με την ολοκλήρωση της πληρωμής.

Έκτοτε ουδεμία επικοινωνία. 

Να πω ότι επειδή το φοβερό όπως λες και εσύ σάιτ δε προχωρούσε η ολοκλήρωση παραγγελίας όταν ήμουν συνδεδεμένος στο λογαριασμό id τελικά έκανα log out και έκανα τη παραγγελία σαν επισκέπτης οπότε δεν είχα κανένα τρόπο να ελέγξω την εξέλιξη. Στο σάιτ της Κοσμοτέ η εξέλιξη παραγγελίας απλά σε πετάει στο σάιτ των Ελτά Κούριερ (που φυσικά όμως δεν είχα τράκινγκ)

Σήμερα με πήρε τηλέφωνο το πρωί ο Κούριερ και μου λέει είμαι από κάτω κατέβα!

Τα ακουστικά όντως καλά και ελαφριά. Στο αυτί δε τα νοιώθεις σχεδόν.

Στα αρνητικά όπως είπαν και άλλοι το χρώμα και το ότι σε μένα τουλάχιστον μοιάζουν αρκετά ευάλωτα (σε κάποιο απότομο τράβηγμα ή αν πιαστούν κάπου)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ παρήγγειλα 29/4 με το cosmote id μου αλλά μετά δεν ασχολήθηκα καθόλου με την εξέλιξη της παραγγελίας μου γιατί είχα βάλει αντικαταβολή. Μέχρι σήμερα το πρωι που χτύπησε το κουδούνι ο ντελιβεράς των ΕΛΤΑ courrier. Οπότε δεν μπορω να βοηθήσω για την παρακολούθηση μέσω του site.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: όσο λιγότερο ασχολείσαι, τόσο καλύτερα (για την ψυχική σου υγεία😁)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/5/2020 στις 6:37 ΜΜ, volleyball είπε

Για όσους παρέλαβαν, στην εξέλιξη παραγγελίας ποια βήματα τους εμφάνισε ; Υπήρξε κάποια πρόοδος ή ήταν μόνιμα "σε εξέλιξη" και μια μέρα τους ήρθε η παραγγελία ; (παραγγελία από σελίδα cosmote)

Έχω κάνει μια παραγγελία (όχι ακουστικά) στις 4 Μαΐου ώρα 14:59 και από τότε η κατάσταση παραγγελίας είναι "σε εξέλιξη". Το παρακολουθώ κάθε μέρα και θα ενημερώσω αν τυχόν αλλάξει κάτι. 

Επεξ/σία από neosstoforum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις παρέλαβα και εγώ από cosmote, χωρίς οποιαδήποτε ενημέρωση σε κουτί που χωρούσε αλλά δέκα!! Άποψη μου αν έχεις επιλέξει αντικαταβολή μην παραλάβεις θα γλιτώσεις τα ευρώ σου. Γιατί πιστεύω πως το λεπτεπιλεπτο καλώδιο του θα διαλυθεί ίσως την δέκατη φορά που θα χρησιμοποιηθεί. Μακάρι όχι, αλλά δεν το βλέπω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την εξέλιξη παραγγελίας μπορείς να την παρακολουθήσεις μόνο αν κάνεις αγορά ως μέλος του site; Γιατί εγώ που έκανα ως ιδιώτης έχω μόνο έναν αριθμό της μορφής cXXXXXXXX, δηλαδή c και μετά 8 αριθμοί. Τον οποίο δεν ξέρω πού να τον βάλω (εκτός από οκ, αυτό που προκύπτει ως προφανής απάντηση στην ερώτηση, αλλά δεν προσφέρει καμία χρησιμότητα επί του προκειμένου 😀 )

Έστειλα και email χτες μέσω της φόρμας επικοινωνίας για να έχω κάποια γραπτή απάντηση, αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, li@m said:

Μόλις παρέλαβα και εγώ από cosmote, χωρίς οποιαδήποτε ενημέρωση σε κουτί που χωρούσε αλλά δέκα!! Άποψη μου αν έχεις επιλέξει αντικαταβολή μην παραλάβεις θα γλιτώσεις τα ευρώ σου. Γιατί πιστεύω πως το λεπτεπιλεπτο καλώδιο του θα διαλυθεί ίσως την δέκατη φορά που θα χρησιμοποιηθεί. Μακάρι όχι, αλλά δεν το βλέπω. 

Ακριβώς αυτό σκέφτηκα μόλις είδα το κουτί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν γίνεται να παραγγέλνεις από το βρετανικο amazon και από τον Γερμανό την ίδια ημέρα κάποιο αντικείμενο «διαθέσιμο» και τελικά να έρχεται πιο γρήγορα, με 4 μέρες διαφορά, το αντικείμενο από την Μ. Βρετανία.

Απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Κάτι πάει πολύ λάθος λοιπόν.

Επεξ/σία από kva21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, kva21 said:

Δεν γίνεται να παραγγέλνεις από το βρετανικο amazon και από τον Γερμανό την ίδια ημέρα κάποιο αντικείμενο «διαθέσιμο» και τελικά να έρχεται πιο γρήγορα, με 4 μέρες διαφορά, το αντικείμενο από την Μ. Βρετανία.

Απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Κάτι πάει πολύ λάθος λοιπόν.

Welcome to Greece :D 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, li@m είπε

Μόλις παρέλαβα και εγώ από cosmote, χωρίς οποιαδήποτε ενημέρωση σε κουτί που χωρούσε αλλά δέκα!!

Και σε μένα το ίδιο! Αφού για λίγο σκέφτηκα μήπως αντί για ακουστικά μου είχαν βάλει κάνα super duper κινητό... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα μου ήρθαν σήμερα (παραγγελία στις 26.4),  χωρίς καμία ενημέρωση σχετικά με την αποστολή τους. Και ναι, το κουτι στο οποιο το στείλανε είναι όντως τεράστιο, αλλά πιστεύω γιαυτό και επέζησαν στη μεταφορά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...