Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για μένα ρόλο παίζει το αυτοκίνητο και εάν καλύπτει τις ανάγκες σου και όχι το πόσο πλούσια είναι η έκδοση.

Για να παίξεις σε value for money στους Γερμανούς όντως πρέπει να πας στη βασική ή μεσσαία έκδοση και όχι την πλούσια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

52 λεπτά πριν, paylidis είπε

Εξαρταται τι θεωρει κανεις γεμάτη, πχ τα δερματινα καθισματα εγω τα θεωρω αχρηστη πολυτελεια και αβολα για το ελληνικό κλιμα, καθως ειχα σε προηγουμενο αμαξι και ολο το καλοκαιρι τα καλυπτα με πετσετα θαλασσης για να μη καιγεται ο ***** μου...

απο την αλλη Το διζωνικό κλιμα, το cruise control και τους αισθητηρες η καμερα τα θεωρω αναγκαία...

Θεωρώ το δερμάτινο πιο σημαντικό από την κάμερα. Το να μην ανησυχείς ότι θα λερωθεί το εσωτερικό του αμάξιου είναι ανεκτίμητο. Άσε που δέρμα είναι ο μόνος τρόπος να έχεις ανοιχτόχρωμο εσωτερικό, που στην προκειμένη περίπτωση είναι αρκετά πιο δροσερό το καλοκαίρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Θεωρώ το δερμάτινο πιο σημαντικό από την κάμερα. Το να μην ανησυχείς ότι θα λερωθεί το εσωτερικό του αμάξιου είναι ανεκτίμητο. Άσε που δέρμα είναι ο μόνος τρόπος να έχεις ανοιχτόχρωμο εσωτερικό, που στην προκειμένη περίπτωση είναι αρκετά πιο δροσερό το καλοκαίρι.

γουστα ειναι αυτα, όσο και να μου αρέσουν τα δερματινα δε ξαναβαζω ποτε σε αμαξι, πολυ ταλαιπωρία το καλοκαιρι... κατα τα άλλα συμφωνω βολευει το ότι δε λερώνουν και με ένα περασμα κρεμα στο εξαμηνο τα κρατάς για πολλα χρόνια σαν καινουργια...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, paylidis είπε

γουστα ειναι αυτα, όσο και να μου αρέσουν τα δερματινα δε ξαναβαζω ποτε σε αμαξι, πολυ ταλαιπωρία το καλοκαιρι... κατα τα άλλα συμφωνω βολευει το ότι δε λερώνουν και με ένα περασμα κρεμα στο εξαμηνο τα κρατάς για πολλα χρόνια σαν καινουργια...

δέρμα - ύφασμα για εμένα το καλύτερο , δέρμα για την ομορφιά εκεί που δεν ακουμπάς και ύφασμα για να μην καίγεται - παγώνει ο ποπός

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tsofras είπε

δέρμα - ύφασμα για εμένα το καλύτερο , δέρμα για την ομορφιά εκεί που δεν ακουμπάς και ύφασμα για να μην καίγεται - παγώνει ο ποπός

η χρυση τομή! τετοιο ωραιο καθισμα δερμα-υφασμα έχει η A class sedan standard... πανεμορφο. στιβαρο τυπου bucket και πολυ πρακτικο σε ρυθμιση...

ελα ομως που μας εφαγε η μαυρη οροφή που επισης είναι standard και δεν αλλαζει παρα μονο αν φυγεις σε πακετο άνω των 33Χ... 😭

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tsofras είπε

δέρμα - ύφασμα για εμένα το καλύτερο , δέρμα για την ομορφιά εκεί που δεν ακουμπάς και ύφασμα για να μην καίγεται - παγώνει ο ποπός

Full δερμα στο 307 και το σκυλομετανιωσαμε. Καιγεσαι το καλοκαιρι, παγωνεις το χειμωνα, χωρια που αυτο για το λεκιασμα εκανε τον πατερα μου να βαλει κατι απαισια προστατευτικα :P υφαματακι και αγιος ο θεος με 2 κατοσταρικα σε 10 χρονια το ντυνεις και καινουργιο.

Επεξ/σία από cloud13
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σεις μήπως μποερδεύετε το δέρμα με τη δερματίνη; Το δέρμα ούτε τόσο κρύο είναι ούτε καίγεται ο κ@λος το καλοκαίρι. Σε όσα αυτοκίνητα είχα δερμάτινο σαλόνι δεν είχα τέτοια θέματα, σε ένα που είχα δερματίνη αγανάκτησα. Πχ στην A class αυτός ο συνδυασμός που λέτε είναι ύφασμα με Artico aka δερματίνη. Το δέρμα θέλει πακέτο +2000 ευρώ και είναι καθαρά δέρμα, χωρίς ύφασμα κλπ. Γενικά τα τελευταία χρόνια νομίζω πως ότι φαίνεται δέρμα είναι δερματίνη γιατί κανένας δεν πληρώνει 2,3,4 και 5 χιλιάρικα για δέρμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Burgos είπε

Ρε σεις μήπως μποερδεύετε το δέρμα με τη δερματίνη; Το δέρμα ούτε τόσο κρύο είναι ούτε καίγεται ο κ@λος το καλοκαίρι. Σε όσα αυτοκίνητα είχα δερμάτινο σαλόνι δεν είχα τέτοια θέματα, σε ένα που είχα δερματίνη αγανάκτησα. Πχ στην A class αυτός ο συνδυασμός που λέτε είναι ύφασμα με Artico aka δερματίνη. Το δέρμα θέλει πακέτο +2000 ευρώ και είναι καθαρά δέρμα, χωρίς ύφασμα κλπ. Γενικά τα τελευταία χρόνια νομίζω πως ότι φαίνεται δέρμα είναι δερματίνη γιατί κανένας δεν πληρώνει 2,3,4 και 5 χιλιάρικα για δέρμα.

προσωπικά είχα δέρμα-δερμα και να μου λειπει... η δερματινη ειναι ακόμα χειρότερη...

δε ξερω αν οντως ειναι δερματινη στο a class παντως, ο πωλητης ειχε πει οτι ειναι δερμα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Burgos είπε

Ρε σεις μήπως μποερδεύετε το δέρμα με τη δερματίνη; Το δέρμα ούτε τόσο κρύο είναι ούτε καίγεται ο κ@λος το καλοκαίρι. Σε όσα αυτοκίνητα είχα δερμάτινο σαλόνι δεν είχα τέτοια θέματα, σε ένα που είχα δερματίνη αγανάκτησα. Πχ στην A class αυτός ο συνδυασμός που λέτε είναι ύφασμα με Artico aka δερματίνη. Το δέρμα θέλει πακέτο +2000 ευρώ και είναι καθαρά δέρμα, χωρίς ύφασμα κλπ. Γενικά τα τελευταία χρόνια νομίζω πως ότι φαίνεται δέρμα είναι δερματίνη γιατί κανένας δεν πληρώνει 2,3,4 και 5 χιλιάρικα για δέρμα.

Oχι, μη σου πω η δερματινη λογω συστασης δεν πρεπει να εχει τοσο μεγαλο θεμα κανονικα (δεν ειναι τοσο αγωγιμη σε θερμοκρασιες οσο το δερμα). Δεν ξερω πλεον μετα απο 17 χρονια απο το δικο μας αν υπαρχει και αλλη επεξεργασια η φινιρισμα που ειναι καλυτερη αισθηση αλλα παραδοσιακα τα δερματα ειχαν τα θεματα που λεμε στα αυτοκινητα. Και το λεκιασμα μυθος ειναι αναλογως τι θα πεσει και πως θα το χειριστεις μια χαρα λεκιαζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, cloud13 είπε

Oχι, μη σου πω η δερματινη λογω συστασης δεν πρεπει να εχει τοσο μεγαλο θεμα κανονικα (δεν ειναι τοσο αγωγιμη σε θερμοκρασιες οσο το δερμα). Δεν ξερω πλεον μετα απο 17 χρονια απο το δικο μας αν υπαρχει και αλλη επεξεργασια η φινιρισμα που ειναι καλυτερη αισθηση αλλα παραδοσιακα τα δερματα ειχαν τα θεματα που λεμε στα αυτοκινητα. Και το λεκιασμα μυθος ειναι αναλογως τι θα πεσει και πως θα το χειριστεις μια χαρα λεκιαζει.

Η δερματίνη ακριβώς λόγω σύστασης έχει τέτοιο θέμα. Το αληθινό δέρμα "αναπνέει" και δεν έχεις προβλήματα. Τώρα για το λέκιασμα εξαρτάται το τι θα πέσει αλλά και πόση ώρα μετά θα το καθαρίσεις. Αν ποτίσει τότε θα αλλάξει τοπικά το χρώμα που κι αυτό βέβαια λύνεται με ειδικά καθαριστικά. Όπως είπα, 4 αυτοκίνητα με δέρμα δεν είχα πρόβλημα και 1 με δερματίνη δεν αντέχεται κυρίως το καλοκαίρι που βράζει. Επίσης εξαρτάται και η ποιότητα του δέρματος. Άλλο Nappa και άλλο Corrected leather. Το δεύτερο έχει τα θέματα του αλλά και πάλι όχι όσο το συνθετικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Burgos είπε

Η δερματίνη ακριβώς λόγω σύστασης έχει τέτοιο θέμα. Το αληθινό δέρμα "αναπνέει" και δεν έχεις προβλήματα. Τώρα για το λέκιασμα εξαρτάται το τι θα πέσει αλλά και πόση ώρα μετά θα το καθαρίσεις. Αν ποτίσει τότε θα αλλάξει τοπικά το χρώμα που κι αυτό βέβαια λύνεται με ειδικά καθαριστικά. Όπως είπα, 4 αυτοκίνητα με δέρμα δεν είχα πρόβλημα και 1 με δερματίνη δεν αντέχεται κυρίως το καλοκαίρι που βράζει. Επίσης εξαρτάται και η ποιότητα του δέρματος. Άλλο Nappa και άλλο Corrected leather. Το δεύτερο έχει τα θέματα του αλλά και πάλι όχι όσο το συνθετικό

Αναπνεει οταν υπαρχει και απο την αλλη πλευρα χωρος να περασει ο αερας. Οπως πχ σε δερματινα μπουφαν κλπ. Στο καθισμα που ειναι τοποθετημενο δεν ισχυει αυτο. Anyway τα ξερω διαφορετικα απο σενα δεν θα παρω και ορκο αλλα σιγουρα η εμπειρια μου με δερμα δεν ηταν value για την ωραια αισθηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνωρίζει κανείς περι volvo xc40 plug in hybrid? 

Μπορώ να το πάρω σε πολύ καλή τιμή καινούριο λόγω διπλωματικών εκπτώσεων και σε συνδυασμό με Γερμανικό πρόγραμμα επιδότησης για υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ουσιαστικά μου βγαίνει μόνο 1000 ευρώ πάνω το T5 recharge plug in hybrid (180PS+82PS electric) σε σχέση με το Τ3 το κανονικό (163PS). Μου βγαίνει 1000 ευρώ λιγότερο από το B4 κανονικό (197PS). 

Είμαι γενικότερα άσχετος με αμάξια αλλά τα εξής με απασχολούν:

Αξιοπιστία: Δυο μηχανές, κανονική και ηλεκτρική = περισσότερα πράγματα που μπορούν να χαλάσουν...? Είναι πολύ μεγαλύτερα τα αναμενόμενα κόστη συντήρησης τέτοιου αμαξιού; Γνωρίζετε αν γενικότερα παρουσιάζουν πιο συχνά προβλήματα; 

Φρένα: Χωρίς να έχω καταλάβει τι σημαίνει ακριβώς αυτό, μου έχουν πει ότι τα υβριδικά έχουν κάποια θέματα με τα φρένα. Η Βολβο γενικά είναι σε θέμα ασφάλειας top οπότε ελπίζω οτι δεν θα είναι θέμα κάτι τέτοιο; Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι θέματα είναι αυτά; 

Μοντέλο: Δεν έχω ιδέα πότε βγήκε το μοντέλο που είναι τώρα στο site της volvo και που να βρω πληροφορίες σχετικά με νεότερο μοντέλο που μπορεί να βγεί σύντομα. Δεν θέλω να παραγγείλω δηλαδή τώρα και να κάνουν ανανέωση σε λίγους μήνες.

Έχει κανείς άποψη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή για άλλες περιπτώσεις παρόμοιων συγκρίσεων; Τι άλλο θα προσέχατε στην θέση μου;

 

Επεξ/σία από Babis_allos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Babis_allos είπε

Γνωρίζει κανείς περι volvo xc40 plug in hybrid? 

Μπορώ να το πάρω σε πολύ καλή τιμή καινούριο λόγω διπλωματικών εκπτώσεων και σε συνδυασμό με Γερμανικό πρόγραμμα επιδότησης για υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ουσιαστικά μου βγαίνει μόνο 1000 ευρώ πάνω το T5 recharge plug in hybrid (180PS+82PS electric) σε σχέση με το Τ3 το κανονικό (163PS). Μου βγαίνει 1000 ευρώ λιγότερο από το B4 κανονικό (197PS). 

Είμαι γενικότερα άσχετος με αμάξια αλλά τα εξής με απασχολούν:

Αξιοπιστία: Δυο μηχανές, κανονική και ηλεκτρική = περισσότερα πράγματα που μπορούν να χαλάσουν...? Είναι πολύ μεγαλύτερα τα αναμενόμενα κόστη συντήρησης τέτοιου αμαξιού; Γνωρίζετε αν γενικότερα παρουσιάζουν πιο συχνά προβλήματα; 

Φρένα: Χωρίς να έχω καταλάβει τι σημαίνει ακριβώς αυτό, μου έχουν πει ότι τα υβριδικά έχουν κάποια θέματα με τα φρένα. Η Βολβο γενικά είναι σε θέμα ασφάλειας top οπότε ελπίζω οτι δεν θα είναι θέμα κάτι τέτοιο; Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι θέματα είναι αυτά; 

Μοντέλο: Δεν έχω ιδέα πότε βγήκε το μοντέλο που είναι τώρα στο site της volvo και που να βρω πληροφορίες σχετικά με νεότερο μοντέλο που μπορεί να βγεί σύντομα. Δεν θέλω να παραγγείλω δηλαδή τώρα και να κάνουν ανανέωση σε λίγους μήνες.

Έχει κανείς άποψη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή για άλλες περιπτώσεις παρόμοιων συγκρίσεων; Τι άλλο θα προσέχατε στην θέση μου;

Αρκετά δημοφιλές όχημα εδώ (Σουηδία), αλλά οι περισσότεροι πάνε στο XC60 για τους χώρους. 

Δεν έχω ακούσει τίποτα τρομερό-κακό για αξιοπιστία, αλλά να ξέρεις ότι εφόσον πια η Volvo είναι premium μάρκα έχει τα ανάλογα έξοδα.
Τα σέρβις και τα ανταλλακτικά είναι αρκετά ακριβά, ανεξάρτητα εάν πάρεις υβριδικό ή συμβατικό. Σε επίπεδα γερμανικών premium. 

Πρώτη φορά άκουσα ότι τα υβριδικά έχουν πρόβλημα με τα φρένα. Ίσως κάποιος άλλος ξέρει περισσότερα, αλλά μυρίζει περίπτωση αστικού μύθου.
Τα Βόλβο όντως είναι από τα καλύτερα στον τομέα ασφάλεια, πάντα βέβαια το κυριότερο μέρος της ασφάλειας είναι ο οδηγός. 

Το μοντέλο βγήκε πρόπερσι, με το υβριδικό να βγαίνει το '20 εάν δεν απατώμαι. Μήπως άκουσες για το πλήρες ηλεκτρικό που βγήκε πολύ πρόσφατα; Πάντως redesign δεν προβλέπεται για το '21 από όσο είδα.

|

Εκτός από τα κλασσικά, κοίτα να οδηγήσεις αυτό που σε ενδιαφέρει και όχι αυτό που έχουν διαθέσιμο στην αντιπροσωπία και δες να έχεις καλή αντιπροσωπία Volvo στην περιοχή (όχι μια που φέρνει 3-4 διαφορετικές μάρκες), δεν έχω πολλά. 
Πολύ καλή μάρκα η συγκεκριμένη, αλλά είναι για οδηγούς που θέλουν άνεση και ασφάλεια, αμάξι φαμίλιας και όχι γκαζιάρη εργένη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

προσωπικά είχα δέρμα-δερμα και να μου λειπει... η δερματινη ειναι ακόμα χειρότερη...

δε ξερω αν οντως ειναι δερματινη στο a class παντως, ο πωλητης ειχε πει οτι ειναι δερμα...

Σαν δέρμα το πλασάρουν. Απλά στην περιγραφή του εξοπλισμού θα γράφει δέρμα Artico και αν δεν ασχοληθείς να δεις τι είναι το Artico θα νομίζεις ότι είναι δέρμα. Το δέρμα στην Mercedes το πληρώνεις κοντά στο 2χίλιαρο και 3000+ το Nappa αλλά από E class και πάνω. Τώρα όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου. Εγώ τα τελευταία 12 χρόνια (αν εξαιρέσεις τον τελευταίο χρόνο που ξέμεινα προσωρινά με τον γιαπωνέζικο κουβά που έχει δερματίνη) δεν σκέφτομαι καν να πάρω αυτοκίνητο χωρίς δέρμα και ηλιοροφή. Αλλά δεν είχα και κακή εμπειρία γιατί κακά τα ψέματα από αυτές διαμορφώνονται τα γούστα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/10/2020 στις 8:24 ΜΜ, tsofras είπε

Αρνητικό εκτός από την αξιοπιστία εγώ δεν μπορώ να βρώ στο αυτόματο , μετά πονάει πολύ ο γυρισμος σε μηχανικο , πλέον πιστεύω ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος για μηχανικό και να ασχολείσαι με τις ταχύτητες.

Εγώ τελευταία φορά που πήρα μηχανικό, θα ξαναπαίξω Lotto στην αξιοπιστία και στο επόμενο αλλά μόνο αυτόματο από δω και στο εξής

Δεν είναι μόνο το θέμα της κούρασης με τον συμπλέκτη σε περιβάλλον κίνησης, δεν σε απασχολεί πως είναι οι σχέσεις στο κιβώτιο , αν κουμπωνουν καλά , στραβά κτλ

Βέβαια ανάλογα με το κιβώτιο είναι και η εμπειρία που έχεις CVT έχω χρόνια να οδηγήσω οπότε δεν ξέρω πόσο έχει βελτιωθεί, το DSG αν εξαιρέσουμε την αξιοπιστία που θεωρητικά βελτιωσανε τα σημεία που πάσχει το θεωρώ ανώτερο όλων ( έχω οδηγήσει CVT σε Honda Civic προ δεκαετίας, DSG και το τελευταίο της Ford με μετατροπέα ροπής)

Το τελευταίο ας πούμε ενώ ήταν πολύ καλό στα ανεβάσματα μου φάνηκε αρκετά βίαιο όταν κατέβαζε τις σχέσεις οπότε μου φάνηκε κουραστικό

Καλό είναι να οδηγήσεις διαφορετικά κιβώτια γιατί διαφέρουν όλα μεταξύ τους, οπότε ότι είναι αυτόματο δεν σημαίνει ότι θα σου αρέσει κιόλας

Αυτή είναι η καθαρά προσωπική μου γνώμη

Μετά το CVT της Toyota, το 6άρι μηχανικό του Golf 10ετίας που έχω μου φάνηκε ερωτεύσιμο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...