Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, filarhos είπε

To 10% είναι ένα από αυτά που σκέφτεσαι για να κοστολογήσεις ένα προιόν. Το ίδιο θα κοστολογήσεις το ίδιο αυτοκίνητο ίδια χρονολογίας και εξοπλισμού αλλά με 200χιλχλμ και ένα με 80χιλχλμ;

Και κάποια στιγμή πχ στα 15-20 χρόνια σταματά αυτό με το 10% και απλώς βάζεις μια τιμή που αναλόγως φθοράς θεωρείς ότι είναι καλή. Για παράδειγμα με τιμή αγοράς τα 20χιλ€ στα 20χρόνια τα 3-4χιλ€ με 200χιλχλμ είναι φυσιολογική τιμή. 

Όταν πουλούσα του πατέρα μου με μπούσουλα το 10% έβγαινε 7χιλ€ αλλά σε αυτά τα χρήματα όλα είχαν πάνω από 150χιλχλμ ενώ το δικό μας 80χιλχλμ (όλα ταξίδι και φαινόταν από την κατανάλωση των τελευταίων 10χιλχλμ, αλλά ας το αγνοήσουμε). Οπότε στα 8μιση που το είχα θεωρούσα ότι είναι καλή τιμή, από το πρήξιμο που έφαγα και τα παζάρια αποφάσισα να το κρατήσω εγώ και να μην πάρω καινούριο 3 κατηγορίες κάτω κι ας καίει 20% παραπάνω...

Eννοείται ότι σε κάθε πώληση πολύ καλοσυντηρημένου και προσεγμένου αυτοκινήτου χάνεις λεφτά,.Ειδικά αν αυτό σε καλυπτει οδηγικά και σε θέματα ασφάλειας, αναρωτιέται κανείς τι παραπάνω έχει ένα καινούργιο εκτός από πολλά ηλεκτρονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, kalmik είπε

Eννοείται ότι σε κάθε πώληση πολύ καλοσυντηρημένου και προσεγμένου αυτοκινήτου χάνεις λεφτά,.Ειδικά αν αυτό σε καλυπτει οδηγικά και σε θέματα ασφάλειας, αναρωτιέται κανείς τι παραπάνω έχει ένα καινούργιο εκτός από πολλά ηλεκτρονικά.

Στην δική μου περίπτωση που δεν θα έπαιρνα καινούριο με πολλά ηλεκτρονικά ή μεταχειρισμένο λόγω κόστους τίποτα. Μάλιστα επειδή πήγα στα >4,7 μέτρα μήκος κέρδισα χώρους. Και η κατανάλωση είναι ίδια με αντίστοιχα καινούρια με +50% δύναμη, για τη συγκεκριμένη χρήση, αδιάφορο...

Επεξ/σία από filarhos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, tsofras είπε

αν βγάλεις τα balloon που είναι πλασματικό το επιτόκιο σύμφωνα με άλλες χρεώσεις που σου βάζουν μέσα μόνο στη Seat βρήκα το 3.9 επιτόκιο που στο δίνουν ανάλογα με την προκαταβολή που έχεις δόσει 

Το 3.4 ή κατώτερο που διαφήμιζε η Ford ήταν κράχτης για συγκεκριμένα μοντέλα που είχαν ετοιμοπαράδοτα

Οι περισσότεροι που είδα εγώ έπαιζαν στο 6.5 - 8.5 επιτόκιο 

1,99 μου έδωσε η φορντ από τη Δευτέρα που μας πέρασε,όταν πήγα να δω το πούμα.

 

D7A520DF-862A-4384-8F57-735AE3E87DE7.jpeg

500 το σύνολο των τόκων στη φονρτ,1400 κοντά στη Nissan για το juke.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, filarhos είπε

To 10% είναι ένα από αυτά που σκέφτεσαι για να κοστολογήσεις ένα προιόν. Το ίδιο θα κοστολογήσεις το ίδιο αυτοκίνητο ίδια χρονολογίας και εξοπλισμού αλλά με 200χιλχλμ και ένα με 80χιλχλμ;

Και κάποια στιγμή πχ στα 15-20 χρόνια σταματά αυτό με το 10% και απλώς βάζεις μια τιμή που αναλόγως φθοράς θεωρείς ότι είναι καλή. Για παράδειγμα με τιμή αγοράς τα 20χιλ€ στα 20χρόνια τα 3-4χιλ€ με 200χιλχλμ είναι φυσιολογική τιμή. 

Όταν πουλούσα του πατέρα μου με μπούσουλα το 10% έβγαινε 7χιλ€ αλλά σε αυτά τα χρήματα όλα είχαν πάνω από 150χιλχλμ ενώ το δικό μας 80χιλχλμ (όλα ταξίδι και φαινόταν από την κατανάλωση των τελευταίων 10χιλχλμ, αλλά ας το αγνοήσουμε). Οπότε στα 8μιση που το είχα θεωρούσα ότι είναι καλή τιμή, από το πρήξιμο που έφαγα και τα παζάρια αποφάσισα να το κρατήσω εγώ και να μην πάρω καινούριο 3 κατηγορίες κάτω κι ας καίει 20% παραπάνω...

Αυτά ξέρω και εγώ, όπου έχω βάλει για πούλημα το δικό μου μόνο σε forum και facebook.

Όταν στο car έχω να ανταγωνιστώ όλα τα σάπακια με τα 5πλάσια χιλιόμετρα και 1/5 του εξοπλισμού στα 2/3 της τιμής, ξέρω ότι δε θα πουλήσω.

Αλλά στην τελική δε με νοιάζει. Αν πουληθεί στην τιμή που θεωρώ εγώ πρέπουσα, καλώς.

Μια φορά έκανα τη μαλακία και "άκουσα" την αγορά για να βγάλει ο έμπορας 2.000 ευρώ χαρτζιλίκι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, jim1912 είπε

1,99 μου έδωσε η φορντ από τη Δευτέρα που μας πέρασε,όταν πήγα να δω το πούμα.

D7A520DF-862A-4384-8F57-735AE3E87DE7.jpeg

500 το σύνολο των τόκων στη φονρτ,1400 κοντά στη Nissan για το juke.

Αλλα μειωσε την εκπτωση απο τα 600 στα 200 ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, majnun είπε

Αυτά ξέρω και εγώ, όπου έχω βάλει για πούλημα το δικό μου μόνο σε forum και facebook.

Όταν στο car έχω να ανταγωνιστώ όλα τα σάπακια με τα 5πλάσια χιλιόμετρα και 1/5 του εξοπλισμού στα 2/3 της τιμής, ξέρω ότι δε θα πουλήσω.

Αλλά στην τελική δε με νοιάζει. Αν πουληθεί στην τιμή που θεωρώ εγώ πρέπουσα, καλώς.

Μια φορά έκανα τη μαλακία και "άκουσα" την αγορά για να βγάλει ο έμπορας 2.000 ευρώ χαρτζιλίκι.

το 10% δεν είναι "γραμμένο στην πέτρα" - είναι νομίζω αυτό που λένε "τάξη μεγέθους", ένας μπούσουλας... 

όλα τα ρυθμίζει η ανάγκη (και του αγοραστή και του πωλητή) και ο τρόπος πώλησης. Το προηγούμενο οικογενειακό μου το κοστολογούσε έμπορος (για αγορά νέου) στα 7000, μέσω ΧΕ όλοι ήθελαν 1-2 χιλιάρικα παρακάνω, δεν ασχολήθηκα με κανέναν "μαντρά" προσωπικά και τελικά πουλήθηκε σε....γείτονα 9500, περισσότερο από αυτό που νόμιζα εγώ. νομίζω ότι και ο @tsofras είχε μια αντίστοιχη περίπτωση με το Leon του. 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο focus έδινε εως τη προηγούμενη εβδομάδα 600 ευρω εκπτωση και επιτόκιο ανάλογα με το πόσο και τους μήνες.Απο χθες μειωσαν την εκπτωση στα 200 ευρω και εβαλαν επιτόκιο 1.99%.Γιατι εκλεισα το αυτοκίνητο και του ειπα αν γίνεται να παει η παραγγελία με το νεο επιτόκιο  και μου είπε μετα απο 5λεπτα οτι δεν γίνεται γιατι οταν παει να κανει την αίτηση του μειωνει την εκπτωση απο τα 600 στα 200 και ετσι είμαι χαμένος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ζητώ συγγνώμη από όσους πρότεινα σε αυτό ή σε άλλο τοπικ (λόγω τρελής προσφοράς) το Yaris που αντικαταστάθηκε φέτος. Οδήγησα κατά τύχη το 1.5 με το CVT για περίπου 350-400χλμ εδώ και μια εβδομάδα και μπορώ να πω οτι είναι απο τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.

Άθλια θέση οδήγησης με κακή εργονομία (στη θέση που εν τέλει κουτσοβολεύτηκα δε φτάνω τα κουμπιά του infotainment), καθίσματα που δεν έχουν καθόλου υποστήριξη, ένα κιβώτιο που βουίζει κι είναι πολυ κουραστικό σε πολλές περιπτώσεις της καθημερινότητας (π.χ. σε επαρχιακό μπορεί να σε κρεμάσει ή σε προσπέραση), στην εθνική με 100χλμ/ω που είναι το όριο στη Μεγαλόνησο έχει πολύ θόρυβο απο το δρόμο, κατανάλωση με πολλή εθνική και ελάχιστο μποτιλιάρισμα κοντά 7λ/100, infotainment 5ετίας και φυσικά ως Τογιοτα τάφος, κλασικά.

Κουτί με ρόδες. Συστήνεται σε όσους δεν έχουν καθολου μα καθολου απαιτήσεις απο το αυτοκίνητο τους.

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Toyota εδώ και πολλά χρόνια απευθύνονται στους ανθρώπους που "βαριούνται να ψωνίσουν" αυτοκίνητο.

Αντί να πάνε στον Κωτσόβολο για ψυγείο πάνε στην Toyota για αμάξι.

Το 4ης γενιάς κάτι πάει να πει εμφανισιακά αλλά οδηγικά ποιος ξέρει. Μικρό καλάθι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ζητώ συγγνώμη από όσους πρότεινα σε αυτό ή σε άλλο τοπικ (λόγω τρελής προσφοράς) το Yaris που αντικαταστάθηκε φέτος. Οδήγησα κατά τύχη το 1.5 με το CVT για περίπου 350-400χλμ εδώ και μια εβδομάδα και μπορώ να πω οτι είναι απο τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.

Άθλια θέση οδήγησης με κακή εργονομία (στη θέση που εν τέλει κουτσοβολεύτηκα δε φτάνω τα κουμπιά του infotainment), καθίσματα που δεν έχουν καθόλου υποστήριξη, ένα κιβώτιο που βουίζει κι είναι πολυ κουραστικό σε πολλές περιπτώσεις της καθημερινότητας (π.χ. σε επαρχιακό μπορεί να σε κρεμάσει ή σε προσπέραση), στην εθνική με 100χλμ/ω που είναι το όριο στη Μεγαλόνησο έχει πολύ θόρυβο απο το δρόμο, κατανάλωση με πολλή εθνική και ελάχιστο μποτιλιάρισμα κοντά 7λ/100, infotainment 5ετίας και φυσικά ως Τογιοτα τάφος, κλασικά.

Κουτί με ρόδες. Συστήνεται σε όσους δεν έχουν καθολου μα καθολου απαιτήσεις απο το αυτοκίνητο τους.

Πήγα και το είδα, καθώς ψάχνομαι για νέο supermini αυτό τον καιρό.

Έχω οδηγήσει ένα παλιότερο Yaris, και είχα την εντύπωση πως θα ήταν μια χαρά για τις δικές μου ανάγκες (που είναι να με πάει και να με φέρνει με καλή αξιοπιστία και κατανάλωση).

Ε λοιπόν, θα συμφωνήσω για τη θέση οδήγησης: είναι χάλια, πολύ χειρότερα από πριν.

Επεξ/σία από jcd313
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, jcd313 είπε

Πήγα και το είδα, καθώς ψάχνομαι για νέο supermini αυτό τον καιρό.

Έχω οδηγήσει ένα παλιότερο Yaris, και είχα την εντύπωση πως θα ήταν μια χαρά για τις δικές μου ανάγκες.

Ε λοιπόν, θα συμφωνήσω για τη θέση οδήγησης: είναι χάλια, πολύ χειρότερα από πριν.

Άκουσα καλά λόγια για το νέο i20,ριξτου μια ματιά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, jim1912 είπε

Άκουσα καλά λόγια για το νέο i20,ριξτου μια ματιά!

Το είδα. Μου φάνηκε κομπλέ.. Όμως με κατασκευή στην Τουρκία δεν υποστηρίζω.

 

Προς το ξαδερφάκι του, το KIA Rio κλείνω, και βάσει τιμής, με μόνο αρνητικό (με βάση τα δικά μου κριτήρια) την κατανάλωση του τετρακυλινδρου 1250cc που φοράει σε σχέση με ανταγωνιστικά τρικίλινδρα (κοιτάω μόνο ατμοσφαιρικούς, από 1200cc και πάνω).

Αλλά δυστυχώς, στην πράξη πραγματική βελτίωση σε κόστος κίνησης θα έχω μόνο αν πάω σε ντήζελ, και ντήζελ σημερα μόνο τα Clio και Sandero φοράνε στην κατηγορία αυτή. Οπότε μάλλον Rio..

Επεξ/σία από jcd313
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ζητώ συγγνώμη από όσους πρότεινα σε αυτό ή σε άλλο τοπικ (λόγω τρελής προσφοράς) το Yaris που αντικαταστάθηκε φέτος. Οδήγησα κατά τύχη το 1.5 με το CVT για περίπου 350-400χλμ εδώ και μια εβδομάδα και μπορώ να πω οτι είναι απο τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.

Άθλια θέση οδήγησης με κακή εργονομία (στη θέση που εν τέλει κουτσοβολεύτηκα δε φτάνω τα κουμπιά του infotainment), καθίσματα που δεν έχουν καθόλου υποστήριξη, ένα κιβώτιο που βουίζει κι είναι πολυ κουραστικό σε πολλές περιπτώσεις της καθημερινότητας (π.χ. σε επαρχιακό μπορεί να σε κρεμάσει ή σε προσπέραση), στην εθνική με 100χλμ/ω που είναι το όριο στη Μεγαλόνησο έχει πολύ θόρυβο απο το δρόμο, κατανάλωση με πολλή εθνική και ελάχιστο μποτιλιάρισμα κοντά 7λ/100, infotainment 5ετίας και φυσικά ως Τογιοτα τάφος, κλασικά.

Κουτί με ρόδες. Συστήνεται σε όσους δεν έχουν καθολου μα καθολου απαιτήσεις απο το αυτοκίνητο τους.

Το εν λόγω έκανε μόνο ως δεύτερο υβριδικό πόλης.

Οτιδήποτε άλλο ήταν πέταμα χρημάτων.

Μάλιστα όταν πήγα να το δω/οδηγήσω με λέει ο αντιπρόσωπος "προσφορά στα ~20Κ€ με χειμερινό πακέτο και λάστιχα". 
Μόνο το εσωτερικό είδα και αποφάσισα ότι δεν θα το πάρω. 20χιλιάρικα για μια πλαστικούροκαμπίνα από τα μέσα '00s και ένα κάθισμα στο θεό.  Αυτό πριν "χαρώ" το CVT σε εθνική...

|

Όμως πουλήθηκε σαν τρελό Ελλάδα από ότι είδα και όλα τα ελληνικά review το έβγαζαν ως τοπ επιλογή...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια γενική ερώτηση θα ήθελα να κάνω, σχετικά με τα αυτόματα και μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων.

Έχοντας εμπειρία σε αυτόματο ΚΑΙ μηχανικό μόνο σε σκούτερ (vespa, ducati scrambler), μπορώ να πω πως η ευκολία που μου έδινε το αυτόματο, ήταν απίστευτη. Σίγουρα οι μηχανές που είχα στην κατοχή μου δε συγκρίνονται μεταξύ τους, αλλά αν πχ έβγαινε σε αυτόματο το scrambler θα ήταν ό,τι καλύτερο για μένα.

Επειδή δεν έχω εμπειρία αυτόματου κιβωτίου σε αυτοκίνητο και επειδή έτσι όπως το σκέφτομαι τώρα, θα έπρεπε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα να βγαίνουν με αυτόματο κιβώτιο πλην αυτών που προορίζονται για βιρτουόζους της οδήγησης, μπορεί κάποιος να μου πει θετικά και αρνητικά, καθώς και πως είναι η μετάβαση από το ένα κιβώτιο στο άλλο;  @tsofras 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...