Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

40 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Δεν έχουν ξεπεραστεί.

Το dsg (εξαιρετικό κιβώτιο) είναι από τη φύση του θνησιγενές και το γνωρίζεις εξαρχής ότι κάποια στιγμή θα το πληρώσεις ξανά υπό μορφή επισκευής.

Θεωρητικά έχουν επιλυθεί οι λόγοι που προκαλούσαν προβλήματα

Πρακτικά , θα δείξει ....

Βέβαια αυτά αφορούν το 7αρι , το 6αρι είναι κομπλέ σε γενικές γραμμές

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 12,6k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Επιτέλους , ήγγικεν η ώρα !!!! Κυρίες και κύριοι Ford Focus StLineX 1.0T 155ps σε magnetic grey.......  Κάναμε την πρώτη βόλτα και βγάλαμε και τις πρώτες φωτό !!!

Δεν έχεις άδικο μαν και ξέρω πως σας φαίνεται όλη αυτή η διαδικασία και η τρέλα που με έχει πιάσει . Μία γρήγορη εξήγηση απλά για να μπαίνετε στο νόημα αν και δεν ήθελα να αναφερθώ και δεν το λέω

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, ritualistic είπε

φανταζομαι το λες λογω της κατασκευης του και εχω διαβασει παρομοια αρθρα και εγω τα οποια δεν εχω λογο να αμφισβητησω.

ομως ενω πλεον ολο κ περισσοτερος κοσμος αγοραζει το αυτοκινητο του με dsg δεν ακουμε περισσοτερα περιστατικα επισκευων που θα ηταν το λογικο. οποτε μηπως εχουν βελτιωσει σημαντικα την κατασκευη τους και με την καταλληλη συντηρηση πλεον δεν ειναι προβλημα ενα dsg κιβωτιο ?

Το πρόβλημα του είναι το όριο των 25κιλών ροπής που έχουν και οι 150αρηδες κινητήρες . Στα χιλιάρια με 22 κιλά ροπής είναι κομπλέ.

Ένα απο τα μεγάλα προβλήματα ήταν η υπερθέρμανση στους δίσκους αν το λέω σωστά , το έλυσαν με αλλαγή του υγρού και με τον εγκέφαλο που το έβαλαν να αλλάζει σε νεκρά σε συνθήκες κίνησης ή στο φανάρι

Εγώ θεωρητικά που μου χάλασε 3 φορές ήμουν κακός χρήστης του κιβωτίου λόγω άγνοιας (ναι οκ δεν με είχε ενημερώσει και κανείς για την σωστή λειτουργία τα είδα όμως μετά)

Τι λάθος έκανα? Όπισθεν απο κουμπωμένη ταχύτητα χωρίς να περιμένω 2 δευτερόλεπτα να γίνει αποσύμπλεξη (2 στις 3 φορές που έσπασε έτσι είδα μετά σχετικό video και το κατάλαβα ότι δεν έπρεπε να το κάνω)

Την 3η φορά με άφησε σε κίνηση (κανονικά έπρεπε να βάζω νεκρά)

Τέλος λένε ότι δεν πρέπει να αφήνεις το αμάξι να τσουλάει αλλά να πατάς και λίγο γκάζι

Θεωρητικά με όλα τα παραπάνω , συντήρηση στο λάδι του και όχι καγκουριές με προγράμματα που πάνε την ροπή πάνω απο το όριο του θα μειώσουν στο ελάχιστο τα πιθανά προβλήματα!

Τώρα που τα ξέρω θα ξανα-αγόραζα dsg

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ritualistic είπε

Δεν υπαρχει λογος να παρει καποιος μηχανικο κιβωτιο οταν μιλαμε για dsg εκτος αν γουσταρει τοσο πολυ χειροκινητο ή ειναι μεγαλη η διαφορα τιμης οπως στην περιπτωση μου που επρεπε να ανεβω +5000ε λογω φορολογικης κλιμακας και ανωτερης εκδοσης.

Η ανεση που σου προσφερει ειναι ασυγκριτη ειδικα εντος πολεως και φαινεται να εχουν πλεον ξεπεραστει οι παιδικες ασθενειες.

Δεν εχει ξεπερασει τιποτα όπως λεει και ο αγαπητός turbat0s... προσωπικά όπως έχω ξαναγραψει είχα τη δυνατότητα να παρω ολοιδιο Q3 Με mhev dsg με χονδρικά 8 κατοστάρικα διαφορά (ήμουν ήδη σε άλλη κλιμακα και ειχα περιθωριο) και η απαντηση μου ήταν ορθη κοφτή οχι (και ας πληγωθηκα λιγο μεσα μου γιατι μου αρεσουν τα αυτοματα).

Ομοίως και ακριβως με την ίδια διαφορά μπορούσα να παρω την πανοραμικη ηλιοροφή και πάλι ημουν όχι. Δεν ειμαι πλεον σε φάση που με παιρνει να κανω επικινδυνες οικονομικά κινήσεις - και δεν αναφέρομαι στα 7-8 κατοστάρικα της διαφοράς αλλα στο τριχιλιαρο της επισκευης σασμαν και στο τριχιλιαρο της επισκευης ηλιοροφής οταν αρχισει να μπαζει νερά... γιατι και το dsg θα χαλασει και η ηλιοροφή θα μπασει νερά στη δεκαετία που θα κρατησω το αμαξι...

Θα μου πεις γιατι τότε θα το προτιμούσες το dsg στο skoda? Ο λόγος ειναι γιατι θα εκανε πραγματικά αποσβεση απο οικονομικής πλευρας και πλευράς ανεσης και επισης τυχον επισκευη θα ήταν αισθητά φθηνότερη + ότι το οικονομικό "ανοιγμα" με το σκοντα ήταν μικρότερο απο οτι με το Q3...

25 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το πρόβλημα του είναι το όριο των 25κιλών ροπής που έχουν και οι 150αρηδες κινητήρες . Στα χιλιάρια με 22 κιλά ροπής είναι κομπλέ.

 

 

25 λεπτά πριν, tsofras είπε

Θεωρητικά με όλα τα παραπάνω , συντήρηση στο λάδι του και όχι καγκουριές με προγράμματα που πάνε την ροπή πάνω απο το όριο του θα μειώσουν στο ελάχιστο τα πιθανά προβλήματα!

 

Εδω σηκώνει πολύ κουβέντα...

Εαν δε μπορει να αντεξει τα 25 κιλα ροπης του μοτέρ γιατι το βαζει ;

 

την ίδια στιγμή το αυτοματο νομιζω aisin που φοράγε η Bmw (την εποχη των σαπιων dsg), σήκωνε άνετα 200 άλογα στη βελτιωση (μετα τα 220 ειχε θέμα το βολάν), όταν το αμαξι εργοστασιακό ήταν 136/170 ανάλογα την έκδοση... η Bmw δλδ χαζη ειναι και δινει ανοχές στο κιβωτιο της;

επειδη ήμουν (κ ειμαι ακομα βασικα αλλα αραιωσα) χρονια σε σχετικό φορουμ της Bmw, ξερεις ποσα περιστατικα με βλάβη στο εν λόγω κιβωτιο ειχαν παιξει; 1...

Η σκεψη μου λοιπον ειναι ότι απλα φτιάχνουν πολύ κακα κιβωτια στη VW (ή οτι δε ξέρουν που τους παν τα 4)... Μακαρι να βγω ψευτης, θα χαρω ιδιαίτερα το επομενο μου αυτοκινητο να ειναι παλι αυτόματο εφόσον δε θα ειμαι διαρκώς με το χερι στη τσέπη, και ειδικα εσυ θωμα καταλαβαίνεις (το πληρωσες 4 φορές το κιβωτιο, 1 στην αρχή και 3 στη πορεια)...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ποιότητα πλέον είναι κατώτερη από τις λευκές συσκευές, και ακούω "ανθρώπους" να υποστηρίζουν ότι τα αυτοκίνητα είναι για μια πενταετία, διότι μετά βγάζουν προβλήματα, αλλά!! είμαστε και οικολόγοι 

όσο για τα κιβώτια που αναφέρει ο από πάνω να σας πω ότι τα γρανάζια είναι χωμάτινα διότι εδώ και 20 χρόνια τα βγάζουν στην Ινδία αλλά τα πουλάνε για Γερμανικά 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δεν εχει ξεπερασει τιποτα όπως λεει και ο αγαπητός turbat0s... προσωπικά όπως έχω ξαναγραψει είχα τη δυνατότητα να παρω ολοιδιο Q3 Με mhev dsg με χονδρικά 8 κατοστάρικα διαφορά (ήμουν ήδη σε άλλη κλιμακα και ειχα περιθωριο) και η απαντηση μου ήταν ορθη κοφτή οχι (και ας πληγωθηκα λιγο μεσα μου γιατι μου αρεσουν τα αυτοματα).

Ομοίως και ακριβως με την ίδια διαφορά μπορούσα να παρω την πανοραμικη ηλιοροφή και πάλι ημουν όχι. Δεν ειμαι πλεον σε φάση που με παιρνει να κανω επικινδυνες οικονομικά κινήσεις - και δεν αναφέρομαι στα 7-8 κατοστάρικα της διαφοράς αλλα στο τριχιλιαρο της επισκευης σασμαν και στο τριχιλιαρο της επισκευης ηλιοροφής οταν αρχισει να μπαζει νερά... γιατι και το dsg θα χαλασει και η ηλιοροφή θα μπασει νερά στη δεκαετία που θα κρατησω το αμαξι...

Θα μου πεις γιατι τότε θα το προτιμούσες το dsg στο skoda? Ο λόγος ειναι γιατι θα εκανε πραγματικά αποσβεση απο οικονομικής πλευρας και πλευράς ανεσης και επισης τυχον επισκευη θα ήταν αισθητά φθηνότερη + ότι το οικονομικό "ανοιγμα" με το σκοντα ήταν μικρότερο απο οτι με το Q3...

 

Εδω σηκώνει πολύ κουβέντα...

Εαν δε μπορει να αντεξει τα 25 κιλα ροπης του μοτέρ γιατι το βαζει ;

 

την ίδια στιγμή το αυτοματο νομιζω aisin που φοράγε η Bmw (την εποχη των σαπιων dsg), σήκωνε άνετα 200 άλογα στη βελτιωση (μετα τα 220 ειχε θέμα το βολάν), όταν το αμαξι εργοστασιακό ήταν 136/170 ανάλογα την έκδοση... η Bmw δλδ χαζη ειναι και δινει ανοχές στο κιβωτιο της;

επειδη ήμουν (κ ειμαι ακομα βασικα αλλα αραιωσα) χρονια σε σχετικό φορουμ της Bmw, ξερεις ποσα περιστατικα με βλάβη στο εν λόγω κιβωτιο ειχαν παιξει; 1...

Η σκεψη μου λοιπον ειναι ότι απλα φτιάχνουν πολύ κακα κιβωτια στη VW (ή οτι δε ξέρουν που τους παν τα 4)... Μακαρι να βγω ψευτης, θα χαρω ιδιαίτερα το επομενο μου αυτοκινητο να ειναι παλι αυτόματο εφόσον δε θα ειμαι διαρκώς με το χερι στη τσέπη, και ειδικα εσυ θωμα καταλαβαίνεις (το πληρωσες 4 φορές το κιβωτιο, 1 στην αρχή και 3 στη πορεια)...

Δεν έχεις άδικο το DSG7 αφού έχει όριο τα 25 κιλά έπρεπε να το βάζει στα χιλιάρα και τα υπόλοιπα να έρχονται με το 6 υγρού τύπου.

Για αυτό έψαχνα aisin αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να μου αρέσει και το focus που οδήγησα δεν με τρέλανε σε αίσθηση όπως το DSG

H άλλη εναλλακτική που μου έχει περάσει απο το μυαλό αλλά ξεφεύγει κάπως ειναι Polo GTI που έρχεται με DSG6  αλλά δεν ξέρω αν θα ήθελα να μπλέξω με VW . Έχουν ύφος απο την αντιπροσωπεία και δεν μου αρέσει αυτό , στη SEAT νιώθω περισσότερο στον χώρο μου σαν παιδί του λαού :D

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, tsofras είπε

Δεν το έχω μετρήσει αλλά είναι αρκετά σβέλτο η αλήθεια είναι

14500€ που το είδες? Μήπως λες άλλη έκδοση?

Η FR δεν πρέπει να έχει παίξει ποτέ τόσο

Σήμερα είχα και click away οπότε έκανα τουρ με το αμαξάκι ειλικρινά μόνο το DSG μου λείπει, μόνο για αυτό σκέφτομαι για το ίδιο σε αυτόματο

Είναι γεγονός πάντως ότι αυτή τη χρονιά έχω κάνει λάθος επιλογές σε αμάξια, υπολογιστές , κινητά μιλάμε τουλάχιστον για ένα τριχιλιαρο χασουρα

Ε από το να τα έδινα σε ψυχανάλυση κάτι είναι και αυτο 🤣

H "1.0 ECO TSI 115HP Reference DSG 6,5" Full Link" έχει ανώτατη τιμη με έκπτωση 14.540€ στο λινκ που δίνω. Είναι reference άλλα λογικά οι επιδόσεις είναι ακριβώς οι ίδιες με την FR 115. Είχε παίξει και τιμή στα 14 χιλιάρικα πριν 4 μήνες το λέει ένας εδώ στα σχόλια. Νομίζω το είχα δει και εγώ στην black Friday αν θυμάμαι καλά στα 13990 με dsg.

Εσύ πόσα έδωσες για την FR?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, infested είπε

H "1.0 ECO TSI 115HP Reference DSG 6,5" Full Link" έχει ανώτατη τιμη με έκπτωση 14.540€ στο λινκ που δίνω. Είναι reference άλλα λογικά οι επιδόσεις είναι ακριβώς οι ίδιες με την FR 115. Είχε παίξει και τιμή στα 14 χιλιάρικα πριν 4 μήνες το λέει ένας εδώ στα σχόλια. Νομίζω το είχα δει και εγώ στην black Friday αν θυμάμαι καλά στα 13990 με dsg.

Εσύ πόσα έδωσες για την FR?

Α οκ ναι σε επιδόσεις ακριβώς τα ίδια είναι σε εξοπλισμό αλλάζουν γύρω στα 16000€ μου πήγε εμένα αλλά η reference έχει αρκετές ελλείψεις μέχρι και με τάσια είναι

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχει φάει μήνυση η VW με τόσα προβλήματα ειδικά στην αρχή. Εδώ τρώει η εταιρεία του cyberpunk χαχαχαχαχα

αν πρέπει να κανείς όλα αυτά σε ένα αυτόματο για να επιβιώσει τότε δεν είναι αυτόματο.

για εμένα το κιβώτιο αυτό, τα προβλήματα της πρώτης γενιάς TSI κινητήρων, το dieselgate, και η αισθηση κοροϊδίας από την αντιμετώπιση των Γερμανών στις τρεις αυτές περιπτώσεις ήταν η αιτία να αποκλείσω τελείως το γκρουπ. Απορώ πως περιμένει ο κόσμος να μάθει αυτή η εταιρεία αν δε πέσει εμπάργκο από τους καταναλωτές.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Α οκ ναι σε επιδόσεις ακριβώς τα ίδια είναι σε εξοπλισμό αλλάζουν γύρω στα 16000€ μου πήγε εμένα αλλά η reference έχει αρκετές ελλείψεις μέχρι και με τάσια είναι

Στα 16000 ξεφεύγει πολύ. Για πιο λόγο να μην πάρεις το 150 FR στα 16600 τότε?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.