Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδιά οταν μιλάμε για αμφισβήτηση συναλλαγής μιλάμε για κατι που έγινε χωρίς την βούληση μας πχ μου εχει τύχει να αγοραστούν ηλεκτρονικά αεροπορικά εισιτήρια και μου τα επέστρεψαν. Τωρα μιλάμε για μια συναλλαγή που έγινε εν γνωστη μας και με την βούληση μας. Άλλωστε μονο κάποιες κάρτες gold πχ έχουν ασφάλεια η νομική προστασία για ηλεκτρονικές αγορές.προς το παρόν πάντως θα συνιστούσα ψυχραιμία οσο είναι αυτο δυνατό.εμένα πάντως μου παρέδωσαν ενα κινητό λίγο πριν το μπάχαλο  και μαλιστα επειδη καθυστέρησαν μου έδωσαν 128 αντι για 64. Εχω παραγγείλει και Εγω αλλα 2 κινητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, Elizaan είπε

Σε περίπτωση που έχεις πληρώσει με κατάθεση σε λογαριασμό είναι εφικτή η επιστροφή χρημάτων; 

Μόλις τώρα έγινε η δική μου επιστροφή μέσω τραπεζικής κατάθεσης! Όλα καλά, ελπίζω το ίδιο και σε σας...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ μίλησα με τον κύριο στο τηλ. 6931187400 το μεσημέρι (είχα ποστάρει στο προηγούμενο thread). Πέρασα από το μαγαζί στις 18.40 σήμερα Τρίτη και είδα ότι είναι κλειστό με διάφορες συσκευασίες πεταμένες στο πάτωμα. Στη θέση τους είναι τα μόνιτορ  των pc και κάποια τζαμάκια κινητών όπως και τα γραφεία και έπιπλα. Υπάρχει η γνωστή ανακοίνωση στην πόρτα βλ. φωτο. Δυστυχώς έχω πληρώσει με μεταφορά σε τράπεζα.

IMG_20200512_183914-min.jpg

IMG_20200512_183927-min.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, gianfil86 είπε

Ρε παιδιά οταν μιλάμε για αμφισβήτηση συναλλαγής μιλάμε για κατι που έγινε χωρίς την βούληση μας πχ μου εχει τύχει να αγοραστούν ηλεκτρονικά αεροπορικά εισιτήρια και μου τα επέστρεψαν. Τωρα μιλάμε για μια συναλλαγή που έγινε εν γνωστη μας και με την βούληση μας. Άλλωστε μονο κάποιες κάρτες gold πχ έχουν ασφάλεια η νομική προστασία για ηλεκτρονικές αγορές.προς το παρόν πάντως θα συνιστούσα ψυχραιμία οσο είναι αυτο δυνατό.εμένα πάντως μου παρέδωσαν ενα κινητό λίγο πριν το μπάχαλο  και μαλιστα επειδη καθυστέρησαν μου έδωσαν 128 αντι για 64. Εχω παραγγείλει και Εγω αλλα 2 κινητα.

πανικοβαλετε τον κοσμο χωρις λογο. αμα ηταν τοσο ευκολο να μας παρουν τα λεφτα θα ανοιγαμε ο καθενας απο ενα μαγαζι και θα ''πουλαγαμε'' iphone για 300ευρω... ΣΗΜΕΡΑ πηγα στη τραπεζα και μου ειπαν οτι λεφτα δεν θα χασω απλα θα παρει καιρο να μπουνε στο λογαριασμο μου.. (συναλλαγή με καρτα). οσοι εκαναν καταθεσεις προσευχη στο θεο.. ΣΥΝ οτι αν ηθελε να παρει λεφτα και να φυγει λετε να ηταν τοσο μαλακας που θα το εκανε την περιοδο ΠΟΥ δεν γινεται να εξαφανιστεις απο την χωρα; 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Big Sak είπε

πανικοβαλετε τον κοσμο χωρις λογο. αμα ηταν τοσο ευκολο να μας παρουν τα λεφτα θα ανοιγαμε ο καθενας απο ενα μαγαζι και θα ''πουλαγαμε'' iphone για 300ευρω... ΣΗΜΕΡΑ πηγα στη τραπεζα και μου ειπαν οτι λεφτα δεν θα χασω απλα θα παρει καιρο να μπουνε στο λογαριασμο μου.. (συναλλαγή με καρτα). οσοι εκαναν καταθεσεις προσευχη στο θεο.. ΣΥΝ οτι αν ηθελε να παρει λεφτα και να φυγει λετε να ηταν τοσο μαλακας που θα το εκανε την περιοδο ΠΟΥ δεν γινεται να εξαφανιστεις απο την χωρα; 

Όταν λες «θα πάρει καιρό» για πόσο σου είπαν περίπου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, marg23 είπε

Όταν λες «θα πάρει καιρό» για πόσο σου είπαν περίπου?

Μου ειπαν απο 1 μηνα με την κατάσταση τωρα ως 3 μηνες , αλλα μου παν μεσω eurobank οσες παραπάνω πληροφορίες δωσουμε για τα στοιχεια της εταιρείας και οτι δεν σηκωνουν τηλεφωνα mail κτλ τοσο πιο γρηγορα θα τρεξει γαιτι δεν θα χρειαστεί να κατσουν να ψαξουν οι ιδιοι και να επικοινωνήσουν με αυτους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, marg23 είπε

Όταν λες «θα πάρει καιρό» για πόσο σου είπαν περίπου?

Προφανώς το μαγαζί έκανε μαζικά τα refunds στις κάρτες στις 9/5 το Σάββατο. Μέσα σε αυτά ήταν και η δικιά μου κάρτα. Μέσω της cardlink διαπίστωσα ότι η εντολή για refund στην κάρτα μου υπάρχει όντως και έχει δρομολογηθεί. Εξαρτάται πια η κάθε τράπεζα πότε θα τρέξει τα batch που φορτίζουν τους λογαριασμούς (π.χ. η Πειραιώς αργεί). Επιπλέον η συναλλαγή vpos λέει EUROBANK PAYMENTS οπότε λογικά όποιος έχει eurobank visa θα τα πάρει γρηγορότερα μαλλον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, dkoroneos είπε

Προφανώς το μαγαζί έκανε μαζικά τα refunds στις κάρτες στις 9/5 το Σάββατο. Μέσα σε αυτά ήταν και η δικιά μου κάρτα. Μέσω της cardlink διαπίστωσα ότι η εντολή για refund στην κάρτα μου υπάρχει όντως και έχει δρομολογηθεί. Εξαρτάται πια η κάθε τράπεζα πότε θα τρέξει τα batch που φορτίζουν τους λογαριασμούς (π.χ. η Πειραιώς αργεί). Επιπλέον η συναλλαγή vpos λέει EUROBANK PAYMENTS οπότε λογικά όποιος έχει eurobank visa θα τα πάρει γρηγορότερα μαλλον...

Προβληματίζομαι λίγο μ αυτό που λες γιατί ο κύριος στο τηλέφωνο μου είπε ότι οι επιστροφές γίνονται μέσω alpha bank. Τώρα το τι ισχύει πραγματικά....

Επεξ/σία από marg23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, marg23 είπε

Προβληματίζομαι λίγο μ αυτό που λες γιατί ο κύριος στο τηλέφωνο μου είπε ότι οι επιστροφές γίνονται μέσω alpha bank. Τώρα το τι ισχύει πραγματικά....

Μπορεί να έχεις δίκιο. Σε ένα σημείο λέει τρόπος πληρωμής πιστωτική/χρωστική μέσω alphabank και σε άλλο (στο status captured...) λέει eurobank electronic payment. Ίσως η ALPHA να είναι γρηγορότερη...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dkoroneos είπε

Μπορεί να έχεις δίκιο. Σε ένα σημείο λέει τρόπος πληρωμής πιστωτική/χρωστική μέσω alphabank και σε άλλο (στο status captured...) λέει eurobank electronic payment. Ίσως η ALPHA να είναι γρηγορότερη...

Θέλουμε δεν θελουμε..θα το μάθουμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, marg23 είπε

Προβληματίζομαι λίγο μ αυτό που λες γιατί ο κύριος στο τηλέφωνο μου είπε ότι οι επιστροφές γίνονται μέσω alpha bank. Τώρα το τι ισχύει πραγματικά....

Έχεις δίκιο!και μένα το αποδεικτικό λέει πάνω alpha και όχι eurobank,οποτε κάτι δε πάει καλα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Xarakeys είπε

Έχεις δίκιο!και μένα το αποδεικτικό λέει πάνω alpha και όχι eurobank,οποτε κάτι δε πάει καλα!

 Που βλέπετε την τραπεζα στο αποδεικτικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Prof98 είπε

 Που βλέπετε την τραπεζα στο αποδεικτικό;

Αρχικά, όταν είχα πληρώσει δο προϊόν,η συναλλαγή έγινε μέσω alpha, δηλαδή αμα κατευθύνθηκα στο δικό τους περιβάλλον, και έπειτα στο αποδεικτικό στο settlement file γράφει alpha..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Xarakeys είπε

Αρχικά, όταν είχα πληρώσει δο προϊόν,η συναλλαγή έγινε μέσω alpha, δηλαδή αμα κατευθύνθηκα στο δικό τους περιβάλλον, και έπειτα στο αποδεικτικό στο settlement file γράφει alpha..

Αααα ενταξει ναι αυτο το εχω δει και εγω, Ευχαριστώ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Eπισης ρε παιδια, πατε και κανετε καταθεση σε μαγαζι που στο (προχειρο σε σημειο που βγαζει ματι-ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ μονο του) σαιτ βρισκεις:

  • ορθογραφικα λαθη
  • συντακτικα λαθη
  • λαθη στο format του κειμενου
  • λαθη στην ιδια τη σελιδα 
  • Την απουσια paypal ως μεθοδο πληρωμης
  • Την απουσια αντικαταβολης
  • Την απουσια option για δοσεις
  • Το "κατοπιν παραγγελιας" σχεδον σε ολα τα προιοντα
  • Την φραση που τεινει να γινει λατρεια για καθε υποπτο σκρουτζομαγαζο "Η διάρκεια της έγκρισης των δικαιολογιτικών  είναι από 15 έως 20 εργάσιμες μέρες", αναφορικα με εκδοση τιμολογιου

ΟΛΑ ΑΥΤΑ μαζεμενα στο ιδιο σαιτ.  Τι σας πειθει ηθελα να ξερα, περα απο τον ισχυρισμο οτι προκειται περι μαγαζιου που εμπορευεται gadgets. Αν αυτο αρκει για να σας πεισει μαζι με μια 10% φθηνοτερη τιμη, τι να πω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...