Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 ώρες πριν, Big Sak είπε

πανικοβαλετε τον κοσμο χωρις λογο. αμα ηταν τοσο ευκολο να μας παρουν τα λεφτα θα ανοιγαμε ο καθενας απο ενα μαγαζι και θα ''πουλαγαμε'' iphone για 300ευρω... ΣΗΜΕΡΑ πηγα στη τραπεζα και μου ειπαν οτι λεφτα δεν θα χασω απλα θα παρει καιρο να μπουνε στο λογαριασμο μου.. (συναλλαγή με καρτα). οσοι εκαναν καταθεσεις προσευχη στο θεο.. ΣΥΝ οτι αν ηθελε να παρει λεφτα και να φυγει λετε να ηταν τοσο μαλακας που θα το εκανε την περιοδο ΠΟΥ δεν γινεται να εξαφανιστεις απο την χωρα; 

Εγώ έκανα πληρωμή μέσω χρεωστικής Alpha Bank κάρτας μέσα από τη σελίδα της τράπεζας παραθέτω το εξής:

"Ειδικότερα αναφορικά με τις αγορές μέσω Internet, καλύπτεται η κλοπή, ζημιά ή μη παραλαβή του παραγγελθέντος αντικειμένου από την ημερομηνία αγορά/παραγγελίας έως την παραλαβή του αντικειμένου και για χρονικό διάστημα έως 2 μηνών"

Φαντάζομαι κάποια αντίστοιχη ασφάλεια υπάρχει και για τις υπόλοιπες τράπεζες.

Οπότε υποθέτω πως δε θα χάσουμε τα χρήματα μας, αλλά θα πάρει χρόνο η ιστορία αν δεν είναι συνεπείς και ακριβής σε όσα ισχυρίζεται το κατάστημα.

Με το καλό όλοι να δούμε τα χρήματα μας πίσω και να μας γίνει μάθημα, καλύτερα λίγο πιο ακριβά και από πιστοποιημένο κατάστημα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

21 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Eπισης ρε παιδια, πατε και κανετε καταθεση σε μαγαζι που στο (προχειρο σε σημειο που βγαζει ματι-ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ μονο του) σαιτ βρισκεις:

  • ορθογραφικα λαθη
  • συντακτικα λαθη
  • λαθη στο format του κειμενου
  • λαθη στην ιδια τη σελιδα 
  • Την απουσια paypal ως μεθοδο πληρωμης
  • Την απουσια αντικαταβολης
  • Την απουσια option για δοσεις
  • Το "κατοπιν παραγγελιας" σχεδον σε ολα τα προιοντα
  • Την φραση που τεινει να εχει γινει λατρεια για καθε υποπτο σκρουτζομαγαζο "Η διάρκεια της έγκρισης των δικαιολογιτικών  είναι από 15 έως 20 εργάσιμες μέρες", αναφορικα με εκδοση τιμολογιου

ΟΛΑ ΑΥΤΑ μαζεμενα στο ιδιο σαιτ.  Τι σας πειθει ηθελα να ξερα, περα απο τον ισχυρισμο οτι προκειται περι μαγαζιου που εμπορευεται gadgets. Αν αυτο αρκει για να σας πεισει μαζι με μια 10% φθηνοτερη τιμη, τι να πω...

Για να σου απαντήσω για τη δίκη μου παραγγελία, αρχικά επέλεξα το κατάστημα καθώς είχα δει 174 σχόλια, τα οποία ανέφεραν θετικές εντυπώσεις και με καλη αξιολόγηση, λάθη όσον αφορά στο προϊόν που ήθελα δεν εντόπισα να αναγράφονται, και η αλήθεια είναι πως για το προϊόν που ζητούσα η διαθεσιμότητα στα περισσότερα καταστήματα ήταν έως 30 ημέρες, οπότε δε μου φάνηκε τόσο παράταιρο! Την έλλειψη αντικαταβολής ωστόσο,την παρέβλεψα για πρώτη φορά και να λοιπόν που βρέθηκα σε αυτή τη κατάσταση!Επίσης, δεν τους είχα αποστείλει κάποιο μέιλ για να παρατηρήσω αντιεπαγγελματική σύνταξη, μη πω καλύτερα σύνταξη και ορθογραφία νηπιαγωγείου,καθώς είχα έρθει σε επαφή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, κατά την οποία μου απάντησαν αμέσως!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Big Sak είπε

πανικοβαλετε τον κοσμο χωρις λογο. αμα ηταν τοσο ευκολο να μας παρουν τα λεφτα θα ανοιγαμε ο καθενας απο ενα μαγαζι και θα ''πουλαγαμε'' iphone για 300ευρω... ΣΗΜΕΡΑ πηγα στη τραπεζα και μου ειπαν οτι λεφτα δεν θα χασω απλα θα παρει καιρο να μπουνε στο λογαριασμο μου.. (συναλλαγή με καρτα). οσοι εκαναν καταθεσεις προσευχη στο θεο.. ΣΥΝ οτι αν ηθελε να παρει λεφτα και να φυγει λετε να ηταν τοσο μαλακας που θα το εκανε την περιοδο ΠΟΥ δεν γινεται να εξαφανιστεις απο την χωρα; 

Και φυσικά δεν έχουν όλες οι κάρτες προστασία απο αγορές.

Screenshot_20200512-212327_Chrome.jpg

Screenshot_20200512-212316_Drive.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Xarakeys είπε

Για να σου απαντήσω για τη δίκη μου παραγγελία, αρχικά επέλεξα το κατάστημα καθώς είχα δει 174 σχόλια, τα οποία ανέφεραν θετικές εντυπώσεις και με καλη αξιολόγηση, λάθη όσον αφορά στο προϊόν που ήθελα δεν εντόπισα να αναγράφονται, και η αλήθεια είναι πως για το προϊόν που ζητούσα η διαθεσιμότητα στα περισσότερα καταστήματα ήταν έως 30 ημέρες, οπότε δε μου φάνηκε τόσο παράταιρο! Την έλλειψη αντικαταβολής ωστόσο,την παρέβλεψα για πρώτη φορά και να λοιπόν που βρέθηκα σε αυτή τη κατάσταση!Επίσης, δεν τους είχα αποστείλει κάποιο μέιλ για να παρατηρήσω αντιεπαγγελματική σύνταξη, μη πω καλύτερα σύνταξη και ορθογραφία νηπιαγωγείου,καθώς είχα έρθει σε επαφή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, κατά την οποία μου απάντησαν αμέσως!

Φαινονται ολα στη σελιδα τους ρε συ με 5-6 κλικ.

Ακομα και το κεντρικο μηνυμα περι COVID που εχουν τωρα εχει λαθη μεχρι και στα bold.

Επισης στο tab "Επικοινωνια":

image.png.84a7ba30a122843255b1a6efa8ff805e.png

 

στην Ηomepage:

image.png.8d6aaebef432ac6521d6379f528d8aac.png

 

Στους τροπους αποστολης βλεπεις ακομα ενα δυνατο καμπανακι:

image.png.5703f6b36a13ce401544a162375a37e7.png

 

 

Σε ολες τις σελιδες κατω κατω εχει αυτα τα λογοτυπα:

image.png.34668f4a10f05e74972dc745a1876f93.png


 

Αλλα αν ψαξεις στους τροπους αποστολης θα δεις οτι δεν συνεργαζονται με την ΑCS, λες και το πηραν απο καπου ετοιμο αυτο το banner και το πεταξανε σε αυτο το σαιτ! Ασε δε τα ορθογραφικα που γινεται της μουρλης σε ολο το site, ασε τα 15-20 εργασιμες για ελεγχο δικαιολογητικων για τιμολογιο, ασε το οτι δεν παιζουν με δοσεις, ασε οτι δε δεχονται αντικαταβολη. Απο παντου φωναζει αυτο το κακομοιρο το σαιτ "φυγετε απο δω που σας λεω"...

Ευχομαι καλο και αισιο τελος, οσο αισιο μπορει να ειναι.

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, NikosSkorpios είπε

Εγώ έκανα πληρωμή μέσω χρεωστικής Alpha Bank κάρτας μέσα από τη σελίδα της τράπεζας παραθέτω το εξής:

"Ειδικότερα αναφορικά με τις αγορές μέσω Internet, καλύπτεται η κλοπή, ζημιά ή μη παραλαβή του παραγγελθέντος αντικειμένου από την ημερομηνία αγορά/παραγγελίας έως την παραλαβή του αντικειμένου και για χρονικό διάστημα έως 2 μηνών"

Φαντάζομαι κάποια αντίστοιχη ασφάλεια υπάρχει και για τις υπόλοιπες τράπεζες.

Οπότε υποθέτω πως δε θα χάσουμε τα χρήματα μας, αλλά θα πάρει χρόνο η ιστορία αν δεν είναι συνεπείς και ακριβής σε όσα ισχυρίζεται το κατάστημα.

Με το καλό όλοι να δούμε τα χρήματα μας πίσω και να μας γίνει μάθημα, καλύτερα λίγο πιο ακριβά και από πιστοποιημένο κατάστημα.

Μηπως το απο πάνω αφορά πιστωτικές ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Εγώ παρήγγειλα ένα laptop από τις 15/4 με παράδοση 4-10 εργάσιμες, στις τηλεφωνικές οχλήσεις που τους έκανα με πήγαιναν από μέρα σε μέρα.

Έχω ήδη πληρώσει με πιστωτική,  από το μεσημέρι έχω στείλει 2 mail ακύρωσης της παραγγελίας  ζητώντας επιστροφή χρημάτων  και μέχρι αυτή την ώρα

δεν έχω πάρει απάντηση,  παρόλο που στο mail τους ζήτησα να μου επιβεβαιώσουν την ακύρωση της παραγγελίας.

Θα περιμένω μέχρι την Παρασκευή 15/5 που όπως λένε στο site τους θα εκτελέσουν τις παραγγελίες ή θα επιστρέψουν τα χρήματα αλλιώς θα κινηθώ νομικά κάνοντας καταγγελία στο

Συνήγορο του καταναλωτή για να πάρω τα χρήματά μου πίσω και να του επιβληθεί πρόστιμο όπως τα 5 άλλα e-shop που τους επιβλήθηκε πρόστιμο 300.000€.

Απορώ πως μέσα σε πέντε ώρες σε κάποιους άλλους αγοραστές, όπως αναφέρουν, έγινε η ακύρωση της παραγγελίας και είδαν και τα χρήματα στο λογαριασμό τους.

Εγώ ούτε απάντηση δεν έχω πάρει ακόμη.

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Big Sak είπε

Ποιος σου είπε ότι έχουμε παραγγείλει από κατόπιν παραγγελίας όλοι? Πολλοί εδώ μέσα είναι 1-3 και 4-10 εργάσιμες. Με 200 κριτικές μαγαζί του Σκρουτζ ήταν. Είμαστε σε χώρα που πολλοί από μας κοιτάνε και τα 30€ και ας το πάρουν μετά από κάποιο καιρό. Εύκολο να κουνάμε το δάχτυλο σε άλλον. Και εγώ μέχρι πριν λίγους μήνες έλεγα για τους αλλούς που την πάτησαν από το αmobiles " πόσο μαλακές μπορεί να είναι και να παραγγειλαν από τέτοιο μαγαζί " . Να που πιάστηκα και εγώ μαλακας. 

Καταρχάς διώξεις την μύγα γιατί δεν απευθύνθηκα προσωπικά σε σένα .

Το ότι ζούμε σε μια χώρα που κοιτάμε και τα 30€ είναι χαζό γιατί με αυτή τη λογική καήκαμε ... Δεν γίνεται να μην έχεις την οικονομική δυνατότητα να δώσεις 550€ ας πούμε αλλά να κανείς πάρτυ στα 520€... 

Επίσης δεν θεωρώ κάποιον χαζό επειδή ψώνισε από το συγκεκριμένο μαγαζί που είχε κριτικές αλλά όταν εγώ θέλω να αγοράσω κάτι κοιτάζω μόνο καταστήματα που δείχνουν εκείνη την πράσινη κουκκίδα της διαθεσιμότητας κι ας δώσω κάτι παραπάνω . Και πάλι λιγότερα θα είναι από εκείνες τις τιμές των μεγάλων αλυσίδων .

Δεν θα κάνω εγώ την τράπεζα να δίνω δάνεια σε μαγαζάκια εις βάρος μου και ρισκάροντας να χάσω τα λεφτακια μου .

Γενικα καλά είναι να κοιτάμε τις διάφορες στις τιμές παιδιά αλλά μην γινόμαστε άπληστοι ως προς την χαμηλότερη . 
Ειναι πολύ μεγάλη κουβέντα και σηκώνει πολύ συζήτηση αλλά ας μην κουράσουμε . Προσέχετε με τα χρήματα σας . Και να ξέρετε πως έχοντας γυρίσει σε περίπου 35 χώρες πουθενά δεν υπάρχουν οι τιμές του Σκρουτζ . Τι να σημαίνει αυτό άραγε ; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους! 
Δεν θα αναλύσω και την δίκη μου εμπειρία καθώς είναι πάνω κάτω ίδια με την δίκης σας,μια παραγγελία που δεν ολοκληρώθηκε ποτε με αποτέλεσμα να είμαστε στα αναμμένα κάρβουνα λόγω της κατάστασης.

Το συγκεκριμένο μαγαζί το είχα δει στο Σκρουτζ αρκετό καιρό πριν,ενδεχομένως και πριν αλλάξει ο χρόνος και μπει αυτό το υπέροχο 2020 και όταν το είχα πρώτο δει έχω την εντύπωση πως οι τιμές του είναι ίδιες πάνω κάτω όπως σε όλα τα μαγαζιά και όχι αυτή η διαφορα που παρατηρούμε τώρα. Όσον αφορά την διαθεσιμότητα δεν θυμάμαι και επίσης αν δεν κάνω λάθος χωρίς να είμαι 100% σίγουρη ενδέχεται να δεχόταν αντικαταβολή όταν όμως το φυσικό κατάστημα ήταν ανοιχτό...Επίσης στο Σκρουτζ είχε πολύ καλές κριτικές γι’αυτο κιόλας το είχα βάλει στην λίστα με τα υποψήφια μαγαζιά αλλά πέρασε ο καιρός και αποφάσισα τώρα λόγω οικονομικής δυνατότητας να αγοράσω καινούργια συσκευή και όπως φαίνεται δεν μου βγήκε σε καλό...δεδομένου πως έκανα την παραγγελία και πέσανε και αργίες (έλεγε 4-10 και το εκανα παραγγελία 15/4) ενδιάμεσα έδωσα περιθώριο,έβλεπα και τις ανακοινώσεις στο σιτε αλλά αφού είδα και τα διαφορα ποστ εδώ προχώρησα σε ακύρωση και μου απάντησαν με σχετικό email και μου επισυνάψαν σε επόμενο το γνωστό word έγγραφο...Με τα πολλά είτε πρόκειται για απλά ένα μικρό μαγαζί που με τις τόσο χαμηλές τιμές που είχε συν τον όγκο παραγγελιών έχασε την μπάλα η απλά για απατεώνες. Θα περιμένω μέχρι Παρακευή που λένε και εύχομαι να πάνε όλα καλά. 

Επεξ/σία από ElenaKont
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως και που βρίσκετε τα κινητά τους;

14 λεπτά πριν, Maria_ni είπε

ΣΟΦΙΑ Ι ΜΑΡΣΕΛΟΥ

Λ Παπανδρέου 22, Γλυφαδα, Αττικη, 16675

 6996102222

Λογικά αυτό να είναι το κινητό της;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Eπισης ρε παιδια, πατε και κανετε καταθεση σε μαγαζι που στο (προχειρο σε σημειο που βγαζει ματι-ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ μονο του) σαιτ βρισκεις:

  • ορθογραφικα λαθη
  • συντακτικα λαθη
  • λαθη στο format του κειμενου
  • λαθη στην ιδια τη σελιδα 
  • Την απουσια paypal ως μεθοδο πληρωμης
  • Την απουσια αντικαταβολης
  • Την απουσια option για δοσεις
  • Το "κατοπιν παραγγελιας" σχεδον σε ολα τα προιοντα
  • Την φραση που τεινει να γινει λατρεια για καθε υποπτο σκρουτζομαγαζο "Η διάρκεια της έγκρισης των δικαιολογιτικών  είναι από 15 έως 20 εργάσιμες μέρες", αναφορικα με εκδοση τιμολογιου

ΟΛΑ ΑΥΤΑ μαζεμενα στο ιδιο σαιτ.  Τι σας πειθει ηθελα να ξερα, περα απο τον ισχυρισμο οτι προκειται περι μαγαζιου που εμπορευεται gadgets. Αν αυτο αρκει για να σας πεισει μαζι με μια 10% φθηνοτερη τιμη, τι να πω...

Βλέπω ότι μόνο νέα μέλη την πάτησαν και ήμουν έτοιμος και εγώ να τους κραξω που πάνε και κάνουν κατάθεση ΑΛΛΑ, το κατάστημα είχε ~200 θετικές κριτικές στο Σκρούτζ, απλά εμείς με αυτά που μάθαμε από το θέμα του a-mobile θα πληρώναμε με κάρτα  και ΠΟΤΕ με κατάθεση!

Υπομονή παίδες βλέπω ότι πάει να βγει άκρη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά αναζήτησα το όνομα της στο Google και μου εμφάνισε αυτό. Προφανώς είναι η ιδία καθώς έχει το Ι από τα στοιχεία που μου έδωσε το skroutz (Μαρσέλου Σοφία Ιωάννης), καθώς επίσης ότι είναι στη Γλυφάδα; Λογικά, αλλά δεν είμαι και σίγουρη. Επίσης βρήκα ένα προφίλ στο fb με αυτό το όνομα και έχει επιχείρηση στη διεύθυνση ΓΟΥΝΑΡΗ 98  ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ; Να είναι τόσο τυχαίο αυτο; Εγώ έκανα την αγορά για συγγενικό πρόσωπο που δεν είναι καλά οικονομικά και πραγματικά εύχομαι να λήξουν όλα καλά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...