Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνεννοηθείτε με την τράπεζα σας να δείτε τι μπορείτε να κάνετε. Το αν θα γυρίσει το χρήμα σε έναν σε δέκα ή σε 99 δεν πρέπει να σας απασχολεί γιατί εσάς σας ενδιαφέρει μόνο τι θα γίνει στην δικιά σας περίπτωση. Σκηνικά παρόμοια είχαν παίξει και σε άλλες περιπτώσεις στο παρελθόν. Δεν μπορείς να ξέρεις αν για ξεκάρφωμα και για να κερδίσει χρόνο ο άλλος δείχνει να συμμορφώνεται σε κάποιες περιπτώσεις.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, patclo είπε

Συνεννοηθείτε με την τράπεζα σας να δείτε τι μπορείτε να κάνετε. Το αν θα γυρίσει το χρήμα σε έναν σε δέκα ή σε 99 δεν πρέπει να σας απασχολεί γιατί εσάς σας ενδιαφέρει μόνο τι θα γίνει στην δικιά σας περίπτωση. Σκηνικά παρόμοια είχαν παίξει και σε άλλες περιπτώσεις στο παρελθόν. Δεν μπορείς να ξέρεις αν για ξεκάρφωμα και για να κερδίσει χρόνο ο άλλος δείχνει να συμμορφώνεται σε κάποιες περιπτώσεις.  

Εμ αυτο τους λεμε και δεν καταλαβαινουν μερικοι και νομιζουν οτι για κακο τα λεμε ή για να κοροιδεψουμε.

Και στην περιπτωση αλλων καταστηματων οπως το προσφατο Amobile,ειχαν τοτε εμφανιστει καποιοι στο forum και λεγανε οτι παραλαβανε συσκευες ή οτι τους επιστραφηκαν τα χρηματα τους την πρωτη μερα για να ''ηρεμισουν'' τον κοσμο.

Μεχρι και το ιδιο το καταστημα πιαστηκε απο moderator να δημιουργεί δευτερο λογαριασμο για να ''ηρεμισει''τον κοσμο(ταχα μου σαν πελατης που την πατησε) οτι θα παραλαβει και τα εριχνε και στο skroutz και απο πανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ikorolis σταματα το σπαμ. Απο τις 16 σελιδες, παιζει οι 8 να ειναι μονο δικα σου...Εχεις και τη συνηθεια να κανεις παραθεση παραγραφους και να γραφεις καθε προταση σε διαφορετικη σειρα και πιανουν υπερβολικο ογκο τα μηνυματα σου. Απ οτι καταλαβα εσυ δεν επεσες στην παγιδα, εισαι ο εξυπνος και εισαι εδω μεσα απλα για να κραξεις τους αλλους που επεσαν στην παγιδα. Ε ενταξει, εκραξες μια, δυο, τρεις, δεκα, εικοσι, τριαντα αρκετα νομιζω...Μεχρι και ο τελευταιος εχει καταλαβει οτι εκανε λαθος πλεον. Απο κει και περα γιατι συντηρεις φιλοσοφικες ερωτησεις? Για το ποιος φταιει και για το οτι ο Ελληνας δεν ξερει να ψωνιζει. Εσυ θα το λυσεις? Οχι. Ο κοσμος που παρακολουθει εχει αλλες σκοτουρες αυτη τη στιγμη. Ας το σεβαστουμε.

ΥΓ: Ουτε εγω παρηγγειλα απο το μαγαζι αυτο, απλα δε νιωθω την αναγκη να κανω bullying ως "εξυπνος" στους "χαζους", ουτε ως "παλιος" στους "νεους", τουλαχιστον σε τετοιο βαθμο.

ΥΓ2: Να θυμισω στους χρηστες οτι μπορειτε να μπλοκαρετε ατομα στις ρυθμισεις και να μη βλεπετε τα μηνυματα τους. Ετσι θα ειναι και πιο καθαρο το νημα.

Επεξ/σία από sexymwro7
  • Like 13
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Δεν θελω να αγχωσω κανεναν , αλλα επειδη διαβαζω τα θεματα με τις αγορες και τος πληρωμες εδω στο σαιτ, ειπα να ρωτησω εναν ειδικο εδω που εργαζομαι και εχει σιγουρα ιδεα απο τετοια πραγματα..

Πληρωμη με καταθεση σε λογαριασμο (Bank - Überweisung στα γερμανικα) ειναι παρα-παρα-πολυ δυσκολο να μπορεσεις να παρεις πισω τα λεφτα σου.

Απο οτι μου ειπε, και σιγουρα εδω μεσα υπαρχουν και δικα μας παιδια που ειναι ειδικοι, το να παρεις πισω τα λεφτα σου μενει στην καλη θεληση του  κατοχου του λογαριασμου. (με οτι αυτο συνεπαγεται) ...

καλη επιτυχια παιδια, και ειναι κριμα ρε γμτ να υπαρχουνε διαφοροι απατεωνες που να σου χαλανε το κεφι.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους έλαβαν το αποδεικτικό επιστροφής:

Βρήκα φίλο μέσα στη Cardlink, έστειλα το order ID της συναλλαγής και είδαν ότι συναλλαγή υπάρχει και έχει εκτελεστεί κίολας!  Σας στέλνω και το σκινσοτ που μου έστειλαν. Οπότε υπομονή και τουλάχιστον όσοι λάβαμε το αποδεικτικό θα δούμε σύντομα τα λεφτά πιστωμένα. 😄 Εγώ προσωπικά ηρέμησα λίγο, γτ από τη Παρασκευή δε μπορώ να συγκεντρωθώ να δουλέψω τόσες μέρες με όλα αυτά...received_2535874066651646.png.65239ed1fc4cef903360e668e3ab825d.png

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, sexymwro7 είπε

@ikorolis σταματα το σπαμ. Απο τις 16 σελιδες, παιζει οι 8 να ειναι μονο δικα σου...Εχεις και τη συνηθεια να κανεις παραθεση παραγραφους και να γραφεις καθε προταση σε διαφορετικη σειρα και πιανουν υπερβολικο ογκο τα μηνυματα σου. Απ οτι καταλαβα εσυ δεν επεσες στην παγιδα, εισαι ο εξυπνος και εισαι εδω μεσα απλα για να κραξεις τους αλλους που επεσαν στην παγιδα. Ε ενταξει, εκραξες μια, δυο, τρεις, δεκα, εικοσι, τριαντα αρκετα νομιζω...Μεχρι και ο τελευταιος εχει καταλαβει οτι εκανε λαθος πλεον. Απο κει και περα γιατι συντηρεις φιλοσοφικες ερωτησεις? Για το ποιος φταιει και για το οτι ο Ελληνας δεν ξερει να ψωνιζει. Εσυ θα το λυσεις? Οχι. Ο κοσμος που παρακολουθει εχει αλλες σκοτουρες αυτη τη στιγμη. Ας το σεβαστουμε.

ΥΓ: Ουτε εγω παρηγγειλα απο το μαγαζι αυτο, απλα δε νιωθω την αναγκη να κανω bullying ως "εξυπνος" στους "χαζους", ουτε ως "παλιος" στους "νεους", τουλαχιστον σε τετοιο βαθμο.

ΥΓ2: Να θυμισω στους χρηστες οτι μπορειτε να μπλοκαρετε ατομα στις ρυθμισεις και να μη βλεπετε τα μηνυματα τους. Ετσι θα ειναι και πιο καθαρο το νημα.

θα σε στεναχωρήσω

μπορείς να μετρήσεις τα μηνύματα μου στο παρών θέμα ούτε δύο σελίδες δεν είναι (αλλά δεν είναι το θέμα μας)

δεν είμαι έξυπνος

δεν είμαι ο παλιός για να την λέω στους νέους

νέος είμαι και εγώ απλά εγώ έχω μάθει να ακούω ανθρώπους πιο παλιούς από μένα σε έναν χώρο που έχουν γνώσεις και εμπειρία

δεν θα κάτσω να τους ειρωνεύομαι και να τους προσβάλω

ούτε γράφω για να την λέω στους άλλους

το πιστεύεις αυτό που λες "ότι κατάλαβε ότι έκανε λάθος?"

γιατί εγώ έχω την εντύπωση ότι θα δούμε τα ίδια ή διαφορετικά άτομα στο επόμενο θέμα που θα αφορά κατάστημα.

θα συμφωνήσω για το κουμπί είναι πάρα πολύ χρήσιμο...

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, @_@ είπε

Για όσους έλαβαν το αποδεικτικό επιστροφής:

Βρήκα φίλο μέσα στη Cardlink, έστειλα το order ID της συναλλαγής και είδαν ότι συναλλαγή υπάρχει και έχει εκτελεστεί κίολας!  Σας στέλνω και το σκινσοτ που μου έστειλαν. Οπότε υπομονή και τουλάχιστον όσοι λάβαμε το αποδεικτικό θα δούμε σύντομα τα λεφτά πιστωμένα. 😄 Εγώ προσωπικά ηρέμησα λίγο, γτ από τη Παρασκευή δε μπορώ να συγκεντρωθώ να δουλέψω τόσες μέρες με όλα αυτά...received_2535874066651646.png.65239ed1fc4cef903360e668e3ab825d.png

Μπράβο! Αυτό λέω και εγώ από χθες και έχω ηρεμήσει μόλις μίλησα με cardlink. Οι κάρτες θα πάρουν τα λεφτά τους σήμερα/αύριο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
19 λεπτά πριν, Antilogos1975 είπε

Δεν θελω να αγχωσω κανεναν , αλλα επειδη διαβαζω τα θεματα με τις αγορες και τος πληρωμες εδω στο σαιτ, ειπα να ρωτησω εναν ειδικο εδω που εργαζομαι και εχει σιγουρα ιδεα απο τετοια πραγματα..

Πληρωμη με καταθεση σε λογαριασμο (Bank - Überweisung στα γερμανικα) ειναι παρα-παρα-πολυ δυσκολο να μπορεσεις να παρεις πισω τα λεφτα σου.

Απο οτι μου ειπε, και σιγουρα εδω μεσα υπαρχουν και δικα μας παιδια που ειναι ειδικοι, το να παρεις πισω τα λεφτα σου μενει στην καλη θεληση του  κατοχου του λογαριασμου. (με οτι αυτο συνεπαγεται) ...

καλη επιτυχια παιδια, και ειναι κριμα ρε γμτ να υπαρχουνε διαφοροι απατεωνες που να σου χαλανε το κεφι.

η επιστροφή χρημάτων/ακύρωση εξαρτάται από τον "τρίτο" δηλαδή τον κάτοχο του τραπεζικού λογαριασμού αν θα δώσει την εντολή στην τράπεζα του

αλλιώς γίνεται μόνο με προσφυγή στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές δυστυχώς αυτό κοστίζει σε χρήματα και χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησα στο κινητό που τελειώνει σε 400 με έναν κύριο ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι σήμερα- αύριο θα δω τα χρήματα στο λογαριασμό μου.

Οπότε είμαστε σε αναμονή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους,

Είμαι και εγώ ένα "θύμα" όλης αυτής ιστορίας και δυστυχώς πλήρωσα με κατάθεση σε λογαριασμό.

Επικοινώνησα με τη Πειραιώς και μου είπαν δεν μπορούν κάνουν κάτι σε αυτή τη περίπτωση και ότι πρέπει να προσφύγω σε καταγγελία στην αστυνομία αν δεν προθυμοποιηθεί από μόνος του να επιστρέψει τα χρήματα.

Επικοινώνησα και χτες με τη BestPrice από τηλέφωνο και με συμβούλεψαν να στείλω email στο [email protected] γράφοντας να ακυρώσω την παραγγελία, να ζητήσω επιστροφή χρημάτων αλλά και τον αριθμό λογαρισμού στον όποιο θέλω να επιστραφούν τα χρήματα. Και έτσι και έκανα (φυσικά προσπάθησα και τις προηγούμενες μέρες να επικοινωνήσω μέσω email αλλά δεν υπήρξε απάντηση). Δεν έχω κάτι νεότερο από χτες το μεσημέρι που έστειλα αυτό το mail. 

H BestPrice μου είπε ότι πολλοί επικοινώνησαν γι' αυτό το θέμα και ορισμένοι πήραν πίσω τα χρηματά του και συμβούλεψε αν δεν απαντήσουν άμεσα να κάνω καταγγελία στο τοπικό αστυνομικό τμήμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Eve2121 είπε

Καλημέρα σε όλους,

Είμαι και εγώ ένα "θύμα" όλης αυτής ιστορίας και δυστυχώς πλήρωσα με κατάθεση σε λογαριασμό.

Επικοινώνησα με τη Πειραιώς και μου είπαν δεν μπορούν κάνουν κάτι σε αυτή τη περίπτωση και ότι πρέπει να προσφύγω σε καταγγελία στην αστυνομία αν δεν προθυμοποιηθεί από μόνος του να επιστρέψει τα χρήματα.

Επικοινώνησα και χτες με τη BestPrice από τηλέφωνο και με συμβούλεψαν να στείλω email στο [email protected] γράφοντας να ακυρώσω την παραγγελία, να ζητήσω επιστροφή χρημάτων αλλά και τον αριθμό λογαρισμού στον όποιο θέλω να επιστραφούν τα χρήματα. Και έτσι και έκανα (φυσικά προσπάθησα και τις προηγούμενες μέρες να επικοινωνήσω μέσω email αλλά δεν υπήρξε απάντηση). Δεν έχω κάτι νεότερο από χτες το μεσημέρι που έστειλα αυτό το mail. 

H BestPrice μου είπε ότι πολλοί επικοινώνησαν γι' αυτό το θέμα και ορισμένοι πήραν πίσω τα χρηματά του και συμβούλεψε αν δεν απαντήσουν άμεσα να κάνω καταγγελία στο τοπικό αστυνομικό τμήμα.

και εγω ακριβως το ιδιο. Εστειλα τρια mail κ μου απαντησαν χθες οτι εγινε ακυρωση κ θα χρειαστει 1-3 εργασιμες για να φανουν τα χρηματα. Περιμενω μεχρι την Παρασκευη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, @_@ είπε

Για όσους έλαβαν το αποδεικτικό επιστροφής:

Βρήκα φίλο μέσα στη Cardlink, έστειλα το order ID της συναλλαγής και είδαν ότι συναλλαγή υπάρχει και έχει εκτελεστεί κίολας!  Σας στέλνω και το σκινσοτ που μου έστειλαν. Οπότε υπομονή και τουλάχιστον όσοι λάβαμε το αποδεικτικό θα δούμε σύντομα τα λεφτά πιστωμένα. 😄 Εγώ προσωπικά ηρέμησα λίγο, γτ από τη Παρασκευή δε μπορώ να συγκεντρωθώ να δουλέψω τόσες μέρες με όλα αυτά...received_2535874066651646.png.65239ed1fc4cef903360e668e3ab825d.png

Αδερφέ με ηρεμησες και εμένα επιτέλους μετά από τόσες μέρες. Είχα χάσει τον ύπνο μου. Σου είπε σε πόσες μέρες θα δούμε τα λεφτά μας; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...