Προς το περιεχόμενο

Η Fiat Chrysler σκοπεύει να παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό Alfa Romeo SUV το 2022


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, dub είπε

καταλαβαίνω απόλυτα το πάθος που έχουν μερικοί φίλοι με τη "ομορφιά" ενός αυτοκινήτου και τη απόλαυση που μπορεί να δώσει η οδήγηση.
ΟΜΩΣ μερικοι δεν καταλαβαίνουν πως υπάρχουν και κάποιοι άλλοι (οπως εγώ) που "θέλουν απλά να μετακινουνται"!!! Το λένε μερικοί τόσο υποτιμητικά λες και είναι ντροπή "απλά" να μετακινείσαι!!
Τα γούστα δεν είναι απόλυτα αλλά εξαρτώνται απο το τι θέλει ο καθένας από το αυτοκίνητο.
Εγώ θέλω να ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΑΙ, να κάνω ταξίδια, να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά που έιναι σε απόσταση και άρα να γράφω χιλιόμετρα καθε μέρα χωρίς προβλήματα.
Η εμπειρία μου με δύο FIAT (uno και punto) ήταν απολύτως τραυματική. Ήταν τα πρώτα μου αυτοκίνητα. Κάποια στιγμή με το punto αρώστησα τόσο που το σουταρα. Επειδή εκείνη τη εποχή κάναμε μανιωδώς παραπέντε και θέλαμε χωρο για τα αλεξίπτωτα αγοράσαμε ένα Yaris Verso. Το κρατήσαμε 7 χρόνια μεχρι που διαλυθηκε σε σύγκρουση. Μετά πήραμε απλό Υaris που το έχω αυτή τη στιγμή μετά από 14 χρόνια και 205.000 χλμ. 14+7 = 21 χρονια Υaris και δεν είχα ουτε ΕΝΑ (το τονίζω ΕΝΑ) πρόβλημα. Και έχω τη εντύπωση πως το τωρινό θα το έχω μπόλικα χρόνια. Οτι έκανα με τα fiat κάνω και με τα Yaris. Απλες μετακινήσεις, χωρίς οδηγικές "απαιτήσεις", με τα service σχολαστικά κτλ. Ε τα μεν fiat μου έβγαλαν τη ψυχή με τις ζημιές τους, με αρώστησαν πραγματικά τα δε yaris τιποτα.
Δεν ξέρω είναι πιθανόν και τα Ιταλικά να βελτιώθηκαν όλα αυτά τα χρόνια. Δεν το ξέρω γιατί δεν με απασχόλησε. Οταν θα χρειαστώ καινούργιο αυτοκίνητο τότε θα το ψάξω ίσως
Δεν υπερασπίζομαι ουτε μαρκες, ουτε χωρες, ούτε γνώσεις έχω απλά τα λέω για να καταλάβουν μερικοί φίλοι πως κάποιοι απο εμάς δεν έχουμε γουστα με τα αυτοκίνητα.
Μου αρέσει να τα χαζεύω μερικά, να παραμυθιάζομαι όταν τα βλέπω σε ταινίες (καμια mustag κτλ) αλλά μέχρι εκεί. Για μένα και τη οικογένεια μου έχω άλλα προτεραιότητες και άλλα γουστα.

Με κάλυψες σε όλα. Εκτός του verso, εε ήταν τόοοσο άσχημο που ούτε για "απλή μετακίνηση" δεν θα το θελα 😛

Επεξ/σία από apos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, apos είπε

Με κάλυψες σε όλα. Εκτός του verso, εε ήταν τόοοσο άσχημο που ούτε για "απλή μετακίνηση" δεν θα το θελα 😛

συμφωνώ πως το Yaris Verso ήταν κακάσχημο. Εμείς το διαλέξαμε μόνο και μόνο για τους χώρους του που ήταν αξεπέραστοι. Bάζαμε πισω στο χώρο αποσκευών ένα σκασμό εξοπλισμό με τα αλεξίπτωτα. Στο πίσω κάθισμα το μωρό και η γυναίκα μου έν κινήσει πήγαινε πίσω!! Υπόψιν πως δεν ειχα καμμιά επαφή με Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα, ηταν σαν μην υπήρχαν στο μυαλό μου. Νομιζα πως αυτοκινητο σημαίνει Ευρώπη. Θυμάμαι όμως πως έμαθα στη σχολή οδήγησης σε Toyota Starlet. Ολες οι σχολές τότε είχαν starlet. Πρέπει να εγραφαν εκατομμύρια χιλιόμετρα.

edit : να προσθέσω και μια αστεία φάση με Ιταλικό . Ενας φίλος με γούστα στην οδήγηση μετά απο οικονομίες αγόρασε το αυτοκίνητο που ονειρευόταν πάντα. Lancia Delta. Πρέπει να ήταν 2 ημερών γιατί ήταν του κουτιού. Είχαμε μαζευτεί όλοι και το χαζεύαμε. Κάποια στιγμή μπήκε κάποιος και κάτι σκαλιζε. Κλείδωσαν οι πόρτες και δεν άνοιγαν με τίποτα! Ευτυχώς ήταν λίγο ανοιχτό το τζάμι γιατί θα έσκαγε. Καλέσαμε άνθρωπο από την αντιπροσωπεία. Με χίλια ζόρια μπόρεσε να ανοίξει τις πόρτες. Εβγαλε μια πλακέτα η οποία ήταν γεμάτη με υγρά. 

Επεξ/σία από dub
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω τι λετε παιδια για αξιοπιστια.Εγω ξερω οτι ολες οι εταιρειες βγαζουν  αυτοκινητα με προβληματα κ αυτοκινητα χωρις προβληματα.

τα τελευταια χρονια εχω ενα  mito 1,6 diesel  με 245 χιλιαδες χλμ.Σ αυτα τα χλμ το μονο προβλημα που εβγαλε ηταν κολωνα τιμονιου στις 30 χιλιαδες η οποια αλλαχτηκε στην εγγυηση.

εικόνα_Viber_2020-06-08_14-40-43.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mito, Julietta αμάξια πανέμορφα που ακόμη κι αν παλιώσουν κρατάνε την φρεσκάδα και την σπιρτάδα του ωραίου σχεδιασμού ενώ έχουν και το γκαζάκι τους και την fun to drive αισθηση.

Η FCA έχει μείνει πίσω στην ηλεκτροκίνηση γιατί είναι τεχνολογία που θέλει πολλά φράγκα μπροστά σε RND τα οποία δεν επιστρέφονται άμεσα. Απ όσο θυμάμαι όλα τα ηλεκτροκίνητα αυτή την στιγμή είναι ζημιογόνα για τις εταιρίες που τα κατασκευάζουν και στηρίζονται κυρίως στις επιδοτήσεις των χωρών και ιδίως στο ότι χαμηλώνουν τον μέσο όρο των ρύπων ανά αμάξι που βγαίνει από τα εργοστάσια τους.

 

Με λίγα λόγια οι εταιρίες φτιάχνουν αντιοικονομικά και ζημιογόνα για τις ίδιες ηλεκτρικά αυτοκίνητα για 4 λόγους:

-Να μειώσουν τα πρόστιμα, την φορολογία και τις ρήτρες της ΕΕ σε σχέση με τον μέσο όρο ρύπων που θα πρέπει να έχουν τα αμάξια που κατασκευάζουν. Για κάθε SUV με αυξημένους ρύπους που παράγουν, τα ηλεκτρικά και υβριδικά βοηθάνε στο να μένουν εντός των ορίων.

-Να τσιμπήσουν τις επιδοτήσεις/δάνεια που δίνουν οι κατά τόπους χώρες (κυρίως αυτές που έχουν μεγάλη αγορά και δική τους αυτοβιομηχανία ή εργοστάσια τρίτων, πχ. Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία)

-Να προλάβουν τις εξελίξεις και τον ανταγωνισμό έτσι ώστε να μην μείνουν πίσω σε μία τεχνολογία που σχεδόν την επιβάλουν στις μεγαλουπόλεις και βιομηχανικά κράτη δια νόμου και σε βάθος χρόνου βγουν εκτός αγοράς

-Για λόγους γοήτρου, marketing και πρεστίζ.

 

Η FCA από το να ρίξει λεφτά που δεν έχει σε μία τεχνολογία που μπορεί να της φέρει έσοδα μετά από 10+ χρόνια (κι αν) προτίμησε να συνεργαστεί και να εξαγοράσει χαμηλούς ρύπους από την Tesla. Για αυτό και επεδίωξε πλέον συνεργασία και με την Peugeot/Citroen/Opel ώστε να μην μείνει έξω από τον χορό σε βάθος χρόνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/6/2020 στις 2:48 ΜΜ, asotos13 είπε

Δεν ξερω τι λετε παιδια για αξιοπιστια.Εγω ξερω οτι ολες οι εταιρειες βγαζουν  αυτοκινητα με προβληματα κ αυτοκινητα χωρις προβληματα.

τα τελευταια χρονια εχω ενα  mito 1,6 diesel  με 245 χιλιαδες χλμ.Σ αυτα τα χλμ το μονο προβλημα που εβγαλε ηταν κολωνα τιμονιου στις 30 χιλιαδες η οποια αλλαχτηκε στην εγγυηση.

εικόνα_Viber_2020-06-08_14-40-43.jpg

Άλλα 500.000 θα κάνεις άνετα...

Το πρόβλημα με την κολώνα, με το ηλεκτρικό του τιμονιού το είχαν όλα του Gruppo σχεδόν μετά το 2007. Ήταν κατασκευαστικό λάθος. Διορθώθηκε το 2010. Σε κάποιους δεν χάλασε ποτέ βέβαια ή δεν έδωσαν την απαιτούμενη σημασία οι κάτοχοι.

Επεξ/σία από Black Flag
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...