Προς το περιεχόμενο

Η Fiat Chrysler σκοπεύει να παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό Alfa Romeo SUV το 2022


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, CMOS_Z είπε

Πως γίνεται να με πιασες αδιάβατο και να μην είπες κατι διαφορετικό από αυτό που είπα; Ο αντιπρόσωπος πλασάρει οτιδήποτε άλλο γιατί πολύ απλά δεν έχει μοντέλα να σου δείξει. 

Ξέχνα το παρελθόν, σήμερα τι επιλογές έχω εαν θέλω να αγοράσω κάτι από το γκρουπ;

 

Όταν φίλε πας στην αντιπροσωπεία και σου έχει την Giulia σε μια γωνιά και τα γαλλικά Opel σε πρώτο πλάνο, ή τον γιαπωνέζικο κουβά σε περίοπτη θέση κάτι παίζει. Σαμποτάρουν το Gruppo.

Η Alfa Romeo είναι premium, πάντα ήταν. Δεν ήταν για τον καθένα. Εδώ πολλοί αγνοούν την ύπαρξη της πισωκίνητης Giulia.

Τα φτηνά Alfa Romeo τύπου MiTo τα ξεχνάς...

Πάρε Giulietta που είναι στο τέλος της ζωής της με Full Extra σε τιμές εκπληκτικές.

Προσωπικά σε δύο χρόνια θα πάρω Giulia, Diesel...

Τελικά πήρα ένα Bravo, Emotion του 2010 με Full Extra σε εξαιρετική κατάσταση και δεν το μετάνιωσα. Για Diesel πήγαινα σε Βενζίνη κατέληξα. Του έκανα και έναν επαναπρογραμματισμό της ECU και με όλα στοκ πήγε στα 145 CV χωρίς να απενεργοποιηθεί το EGR. Η διαφορά ροπής είναι αισθητή και η κατανάλωση ίδια. 5.7 λτ/100 χλμ περίπου με νορμάλ ταχύτητα και με το Cruise Control εκτός πόλης.

Και το Tipo είναι καλή επιλογή στα λεφτά του και με δυνατούς κινητήρες. Κακώς δεν του έβγαλε μια τετρακίνητη έκδοση Sportwagon ή Crosswagon.

 

Επεξ/σία από Black Flag
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
10 λεπτά πριν, 1600 είπε

Καμια αντιπαραθεση, συζητηση κανουμε και καταθετουμε τις προσωπικες μας αποψεις.

Επι του ερωτηματος, εξαρταται τι εννοει καποιος premium. Αν εννοουμε το prestige που εχει το μπρελοκ με τα κλειδια στο τραπεζι του καφε ή των μπουζουκιων, ναι, εκει τα γερμανικα ειναι premium. Αν εννοουμε το μεγεθος της -διαχρονικης-  εξαπατησης απεναντι στους πελατες της και στον ιδιο τον Πλανητη εν τελει...(σκανδαλο ρυπων)...κι εκει premium ειναι. Αν εννοουμε την αιματοβαμμενη ιστορια γιγαντωσης των 3-4 γερμανικων αυτοκινητοβιομηχανιων, θεμελιωμενη με εργαζομενους-σκλαβους-αιχμαλωτους αλλων κρατων, κι εκει uber premium ειναι.

Ολα εχουν να κανουν με την οπτικη του καθενος, αλλοι ειναι διατεθειμενοι "να ξεχνουν, να προσπερνουν" το παρελθον και να στεκονται μονο στο παρον. Αλλοι παλι αηδιαζουν με τις αδιστακτες πρακτικες που υιοθετουν -συνηθως- οι γερμανοι επιχειρηματιες και με τις φιλοσοφικες θεωριες που πρεσβευουν γενικοτερα εναντι των "βαρβαρων" μη γερμανων.

Επισης, περα απο τα ηθικα ζητηματα οπου ειναι διαρκως αμφιλεγομενη η προσεγγιση τους οσον αφορα τα λήμματα "Αναπτυξη κι Ανταγωνισμος", τεραστια σημασια εχει...τι πραγματικα ζηταει καποιος απο ενα αυτοκινητο...το γερμανικο αυτοκινητο ειναι σαν την σοβαρη κοπελα που σου κανουνε προξενειο στο χωριο...την παντρευεσαι και ζεις μια "ησυχη ζωη"...χωρις εντασεις, χωρις συγκινησεις, χωρις παθος (πλήττω ηδη). Τα Ιταλικα απο την αλλη πλευρα...θυμιζουν εναν ανεκπληρωτο παιδικο ερωτα...οπου η σκεψη και μονο να βρεθεις κοντα στο αντικειμενο τους ποθου σου...ειναι αναζωογονητικη, λαχταραει η καρδια σου να συναντηθειτε κι ας ξερεις οτι εχει τις παραξενιές της και ισως σου σπασει λιγο τα νευρα παλι.....εσυ...εγω...ο καθενας...που επιθυμει χρωμα στη ζωη του κι οχι γκριζα πραγματικοτητα, που θελει να οδηγησει απλα για να παει μια βολτα κι οχι επειδη πρεπει να παει καπου, που του αρεσει ο ηχος που περναει στην καμπινα γιατι τον "συνδεει" εναντι της καλυτερης ηχομονωσης που σε απομονωνει, που γενικα εχει μια σχεση με το αυτοκινητο του...λιγο πιο προσωπικη...αυτοι οι ανθρωποι Δεν επιλεγουν γερμανικα.

Ψαχνουνε premium προσωπικες εμπειριες κι οχι premium status quo.

Κοιτα φιλος...τιποτε δεν ειναι τελειο σε αυτη τη ζωη...και κανεις μας δεν ειναι ιδιος με κανεναν αλλον.....η "αγορα" πλεον ειναι ευρεια και γεματη επιλογες, για καθε γουστο και για καθε βαλαντιο.

Το DNA ομως και οι "ριζες", η ιστορια που κουβαλαει στον χρονο καθε εταιρεια...δεν αμφισβητουνται. Το ζητημα ειναι να Γνωριζει καποιος γιατι? επιλεγει κατι κι οχι να το επιλεγει επειδη το marketing του το επεβαλλε. Και δυστυχως, η γερμανοι στο marketing ειναι κορυφη. Ειτε με ψεμματα, ειτε με συκοφαντιες, ειτε με δωροδοκιες, παντοτε, πετυχαινουν κι επιβαλλουν την ατζεντα τους.

πολυ καλη αναλυση, ειδικα στο σημειο με τον παιδικο ερωτα με κερδισες.

εχεις σε πολλα δικιο, σε αλλα ισως να ηταν καλυτερο να μην μπερδευουμε την πολιτικη με την αυτοκινητοβιομηχανια στο επιπεδο του καταναλωτη , δηλαδη εμας.

ολες οι γερμανικες εταιριες στον πολεμο εννοειται οτι ταχθηκανε ειτε θελοντας ειτε οχι στο πλευρο της πολιτικης.

μην ξεχναμε οτι η εταιρια VW - Volkswagen ιδρυθηκε απο τους Ναζι, αλλα αυτος δεν ειναι λογος βεβαια να μην χαιρομαι εγω , εσυ, ο φιλος σου η γυναικα σου κλπ ενα ομορφο αυτοκινητο.

στην τελικη γουστα ειναι αυτα και οπως λεω παντα οτι σηκωνει η τσεπη σου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Black Flag είπε

Όταν φίλε πας στην αντιπροσωπεία και σου έχει την Giulia σε μια γωνιά και τα γαλλικά Opel σε πρώτο πλάνο, ή τον γιαπωνέζικο κουβά σε περίοπτη θέση κάτι παίζει. Σαμποτάρουν το Gruppo.

Η Alfa Romeo είναι premium, πάντα ήταν. Δεν ήταν για τον καθένα. Εδώ πολλοί αγνοούν την ύπαρξη της πισωκίνητης Giulia.

Τα φτηνά Alfa Romeo τύπου MiTo τα ξεχνάς...

Πάρε Giulietta που είναι στο τέλος της ζωής της με Full Extra σε τιμές εκπληκτικές.

Προσωπικά σε δύο χρόνια θα πάρω Giulia, Diesel...

Τελικά πήρα ένα Bravo, Emotion του 2010 με Full Extra σε εξαιρετική κατάσταση και δεν το μετάνιωσα. Για Diesel πήγαινα σε Βενζίνη κατέληξα. Του έκανα και έναν επαναπρογραμματισμό της ECU και με όλα στοκ πήγε στα 145 CV χωρίς να απενεργοποιηθεί το EGR. Η διαφορά ροπής είναι αισθητή και η κατανάλωση ίδια. 5.7 λτ/100 χλμ περίπου με νορμάλ ταχύτητα και με το Cruise Control εκτός πόλης.

Και το Tipo είναι καλή επιλογή στα λεφτά του και με δυνατούς κινητήρες. Κακώς δεν του έβγαλε μια τετρακίνητη έκδοση Sportwagon ή Crosswagon.

Έχω Giulietta tbi. Μου λες πως η επόμενη επιλογή σήμερα είναι να πάρω ξανά το ίδιο αυτοκίνητο, με τι μοτέρ αλήθεια? Ε να αυτό δε μπορώ να καταλάβω, μια ολόκληρη κατηγορία ανύπαρκτη και αναρωτιέσαι γιατί δεν γνωρίζει ο κόσμος την ύπαρξη του top premium μοντέλου. 

Επίσης γράφεις πως πήρες bravo βενζίνη και έκανες επαναπρογραμματισμό χωρίς να απενεργοποιηθεί το EGR.

Το μοτέρ σου είναι το t-jet 120ρι με την vl37 και δεν έχει καν EGR... Για να δεις ποιός είναι ο αδιάβαστος εδώ μέσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρομαι που συμφωνουμε ( gergios.boussias ) οτι διαφωνουμε. Αλιμονο αν επρεπε ολοι να συμφωνουμε...

Ουτε περιμενω να πει καποιος "ναι εχεις δικαιο, αυτο ειναι το σωστο". Ολα οσα συζηταμε ειναι υποκειμενικα.

Ειναι πολλες οι παραμετροι κι ευτυχως δεν υπαρχει μια οιαδηποτε Αρχη που θα μας επιβαλλει ως θέσφατο, ως αξιωμα, οτι "το τάδε ειναι το καλυτερο".....(ακομη τουλαχιστον)

 

ΥΓ. και κατι επι του θεματος, γιατι πραγματι γινεται πολυ off topic η κουβεντα, προσωπικα περιμενω τις πρωτες Ηλεκτρικες Μοτοσυκλεττες, και γιατι οχι να ειναι κι Ελληνικες...

Επεξ/σία από 1600
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/6/2020 στις 2:40 ΜΜ, Superuser3 είπε

Ναι δεν είναι καλά μην πάρεις 

Τα mercedes,Audi,bmw,Volvo σίγουρα θα είναι καλύτερα.

Η μήπως δεν είναι?

apotelesmata-AUTOCHECK-2019.jpg

Αυτές τις έρευνες που πάτε και τις βρίσκετε; μπορώ να σου ανεβάσω άπειρους τέτοιους πίνακες με άπειρα διαφορετικά στατιστικά στοιχεία για κάθε μάρκα. 

Επεξ/σία από thanasisxask
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, CMOS_Z είπε

Έχω Giulietta tbi. Μου λες πως η επόμενη επιλογή σήμερα είναι να πάρω ξανά το ίδιο αυτοκίνητο, με τι μοτέρ αλήθεια? Ε να αυτό δε μπορώ να καταλάβω, μια ολόκληρη κατηγορία ανύπαρκτη και αναρωτιέσαι γιατί δεν γνωρίζει ο κόσμος την ύπαρξη του top premium μοντέλου. 

Επίσης γράφεις πως πήρες bravo βενζίνη και έκανες επαναπρογραμματισμό χωρίς να απενεργοποιηθεί το EGR.

Το μοτέρ σου είναι το t-jet 120ρι με την vl37 και δεν έχει καν EGR... Για να δεις ποιός είναι ο αδιάβαστος εδώ μέσα. 

Πάρε Giulia... Γιατί να την αλλάξεις; Εάν είναι σε άριστη κατάσταση και στοκ και δεν την έχεις βάλει καγκούρικα πράγματα γιατί να αλλάξεις; Χώρους έχει και απ' όλα.

Έτσι το έγραψα για την ECU και το EGR για εντυπωσιασμό. Μόνο στους MultiJet υπάρχει. Μου το είχε αναφέρει ένας "προγραμματιστής" για να το παίξει γνώστης.

Υπάρχουν αναφορές για μοντέλα του 2008 και 2009 ότι στα 120 CV είχαν την vl36. Ελάχιστα μοντέλα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 ώρες πριν, 1600 είπε

Χαιρομαι που συμφωνουμε ( gergios.boussias ) οτι διαφωνουμε. Αλιμονο αν επρεπε ολοι να συμφωνουμε...

Ουτε περιμενω να πει καποιος "ναι εχεις δικαιο, αυτο ειναι το σωστο". Ολα οσα συζηταμε ειναι υποκειμενικα.

Ειναι πολλες οι παραμετροι κι ευτυχως δεν υπαρχει μια οιαδηποτε Αρχη που θα μας επιβαλλει ως θέσφατο, ως αξιωμα, οτι "το τάδε ειναι το καλυτερο".....(ακομη τουλαχιστον)

 

ΥΓ. και κατι επι του θεματος, γιατι πραγματι γινεται πολυ off topic η κουβεντα, προσωπικα περιμενω τις πρωτες Ηλεκτρικες Μοτοσυκλεττες, και γιατι οχι να ειναι κι Ελληνικες...

 

ετσι ειναι. 

παντως για τον παιδικο ερωτα που εμεινε ονειρο εγω εχω να πω αυτο:

 

 

Anmerkung 2020-06-07 175124.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, 1600 είπε

 Αλιμονο αν επρεπε ολοι να συμφωνουμε...

Έτσι είναι ,άλλωστε οι γνώμες είναι σαν τις κωλοτρυπίδες,όλοι έχουνε από μία.

Επεξ/σία από Dark_Nightfall
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Έτσι είναι ,άλλωστε οι γνώμες είναι σαν τις κωλοτρυπίδες,όλοι έχουνε από μία.


ετσι είναι φίλε μου, και μιας και διαθέτεις και εσυ μια είπες να την χρησιμοποιήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, gergios.boussias είπε


ετσι είναι φίλε μου, και μιας και διαθέτεις και εσυ μια είπες να την χρησιμοποιήσεις.

Ναι ,και μάλιστα άμεσα,αφήνοντας μια πορδή διαβάζοντας την παράθεσή σου,αφού ως γνωστών οι πορδές κάνουν καλό στην υγεία μας,μειώνουν το φούσκωμα,βοηθούν στην εξισορρόπηση της διατροφής,μειώνουν το κοιλιακό άλγος,βοηθούν στην καλή υγεία του παχέος εντέρου,καθορίζουν τροφικές αλλεργίες,προκαλούν ευχαρίστηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταλαβαίνω απόλυτα το πάθος που έχουν μερικοί φίλοι με τη "ομορφιά" ενός αυτοκινήτου και τη απόλαυση που μπορεί να δώσει η οδήγηση.
ΟΜΩΣ μερικοι δεν καταλαβαίνουν πως υπάρχουν και κάποιοι άλλοι (οπως εγώ) που "θέλουν απλά να μετακινουνται"!!! Το λένε μερικοί τόσο υποτιμητικά λες και είναι ντροπή "απλά" να μετακινείσαι!!
Τα γούστα δεν είναι απόλυτα αλλά εξαρτώνται απο το τι θέλει ο καθένας από το αυτοκίνητο.
Εγώ θέλω να ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΑΙ, να κάνω ταξίδια, να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά που έιναι σε απόσταση και άρα να γράφω χιλιόμετρα καθε μέρα χωρίς προβλήματα.
Η εμπειρία μου με δύο FIAT (uno και punto) ήταν απολύτως τραυματική. Ήταν τα πρώτα μου αυτοκίνητα. Κάποια στιγμή με το punto αρώστησα τόσο που το σουταρα. Επειδή εκείνη τη εποχή κάναμε μανιωδώς παραπέντε και θέλαμε χωρο για τα αλεξίπτωτα αγοράσαμε ένα Yaris Verso. Το κρατήσαμε 7 χρόνια μεχρι που διαλυθηκε σε σύγκρουση. Μετά πήραμε απλό Υaris που το έχω αυτή τη στιγμή μετά από 14 χρόνια και 205.000 χλμ. 14+7 = 21 χρονια Υaris και δεν είχα ουτε ΕΝΑ (το τονίζω ΕΝΑ) πρόβλημα. Και έχω τη εντύπωση πως το τωρινό θα το έχω μπόλικα χρόνια. Οτι έκανα με τα fiat κάνω και με τα Yaris. Απλες μετακινήσεις, χωρίς οδηγικές "απαιτήσεις", με τα service σχολαστικά κτλ. Ε τα μεν fiat μου έβγαλαν τη ψυχή με τις ζημιές τους, με αρώστησαν πραγματικά τα δε yaris τιποτα.
Δεν ξέρω είναι πιθανόν και τα Ιταλικά να βελτιώθηκαν όλα αυτά τα χρόνια. Δεν το ξέρω γιατί δεν με απασχόλησε. Οταν θα χρειαστώ καινούργιο αυτοκίνητο τότε θα το ψάξω ίσως
Δεν υπερασπίζομαι ουτε μαρκες, ουτε χωρες, ούτε γνώσεις έχω απλά τα λέω για να καταλάβουν μερικοί φίλοι πως κάποιοι απο εμάς δεν έχουμε γουστα με τα αυτοκίνητα.
Μου αρέσει να τα χαζεύω μερικά, να παραμυθιάζομαι όταν τα βλέπω σε ταινίες (καμια mustag κτλ) αλλά μέχρι εκεί. Για μένα και τη οικογένεια μου έχω άλλα προτεραιότητες και άλλα γουστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...