Προς το περιεχόμενο

Η Σουηδία θα χρησιμοποιεί 100άδες ηλεκτρικά λεωφορεία για καθαρές & χωρίς ρύπους μεταφορές


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Retromaniac είπε

Σκέψου και μόνος σου. Θες για 300 cc / 250 κιλά 8 ευρώ και για αυτοκίνητο 1200 κιλά και 1400 cc, 15. Καταλαβαίνει πόσο πιο efficient είναι η μηχανή του αυτοκινήτου; 

Ε ναι λογικό αυτό, δεν πάω κόφτες το αμάξι συνέχεια. Δεν θες να ξέρεις πόσα θα έκαιγε σε ίδιες συνθήκες χρήσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Εμείς εδώ έχουμε πρόβλημα με τα ταξί. Ειδικά στο δακτύλιο τα μισά αυτοκίνητα είναι ταξί κακοσυντηρημένα που βγάζουν το μισό πετρέλαιο άκαυστο από πίσω. Μετά έχουμε τα μηχανάκια που ρυπαίνουν πολύ περισσότερο από τα ταξί και τα ΙΧ (https://www.google.com/search?q=πόσο+ρυπαίνουν+τα+μηχανάκια) σε συνδυασμό με την σηκωμένη εξάτμιση που σου σκάει τα καυσαέρια στα μούτρα, και τέλος έρχονται τα λεωφορεία.

 

Συγνώμη

το άκυρο link που γ΄ραφεις τι υποτίθεται ότι δείχνει

να βάλω και εγώ αυτό

θες να πεις πχ ότι ένα μηχανάκι ρυπαίνει περισσότερο από ένα ΙΧ ή ένα ταξί ανα επιβατο-χιλιόμετρο;

έχεις κάποια συγκεκριμένη πηγή ή θα μιλάμε με κλανιές;  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ναι εφάμιλλα είναι τα euro και στις μηχανές και στα αυτοκινητα. Το ποσό καίει το ένα όμως δεν έχει σχέση με το άλλο. Και ακόμα και και χειρότερα να είναι απέχει παρασάγγας από αυτό που ειπες ότι είναι τα χειρότερα που κυκλοφορούν ανάμεσα μας. Όταν συγκρίνοντας ένα μηχανάκι 300cc θέλω για τις ίδιες διαδρομές 8ε την εβδομάδα και με το αμάξι κοντά 15. 

Δεν είναι εφάμιλλα. Επίσης το Euro 4 στις μηχανές βγήκε το 2016 και οι πρώτες κυκλοφόρησαν το 2017. Καταλαβαίνεις ότι η πλειοψηφία είναι Euro 3 και κάτω.

Επίσης οι υδρογονάνθρακες είναι πολύ πιο επικίνδυνοι από το co2. Το co2 είναι υπεύθυνο για την θέρμανση. Το άλλο είναι υπεύθυνο για καρκίνο.

Μόλις τώρα, DrLo είπε

Συγνώμη

το άκυρο link που γ΄ραφεις τι υποτίθεται ότι δείχνει

να βάλω και εγώ αυτό

θες να πεις πχ ότι ένα μηχανάκι ρυπαίνει περισσότερο από ένα ΙΧ ή ένα ταξί ανα επιβατο-χιλιόμετρο;

έχεις κάποια συγκεκριμένη πηγή ή θα μιλάμε με κλανιές;  

Έτσι μιλάς από κοντά σε κάποιον που δεν ξέρεις; Ή το κάνεις μόνο στο ιντερνετ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Retromaniac είπε

Δεν είναι εφάμιλλα. Επίσης το Euro 4 στις μηχανές βγήκε το 2016 και οι πρώτες κυκλοφόρησαν το 2017. Καταλαβαίνεις ότι η πλειοψηφία είναι Euro 3 και κάτω.

Επίσης οι υδρογονάνθρακες είναι πολύ πιο επικίνδυνοι από το co2. Το co2 είναι υπεύθυνο για την θέρμανση. Το άλλο είναι υπεύθυνο για καρκίνο.

Εμενα πάντως είναι euro 4 με άδεια 7/15.

Όλα κατάργηση είπαμε. Απλά μην αρχίζουμε τις βλακείες για καρκίνους και λοιπά γιατί θα πρέπει να βάλουμε μετά μελέτες που να αποδεικνύουν τα λεγόμενά μας στο χρόνο, πόσο δηλαδή έπεσαν οι καρκινικοί δείκτες που σχετίζονται με τους υδρογονάνθρακες τα τελευταία 30 χρόνια και με τι Ρυθμό ανάλογα τις αλλαγές στα εκάστοτε euro. Στα πάντα υπάρχουν όρια , το ότι κάτι είναι καλό για την υγεία δεν σημαίνει ότι υπό προϋποθέσεις δεν γίνεται ακόμα και θανατηφόρο. Όλα έχουν σχέση με τα όρια αλλιώς ας τα καταργήσουμε ολα, όχι μόνο τα μηχανάκια.

Επεξ/σία από primeragt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ε ναι λογικό αυτό, δεν πάω κόφτες το αμάξι συνέχεια. Δεν θες να ξέρεις πόσα θα έκαιγε σε ίδιες συνθήκες χρήσης.

Οι περισσότεροι έτσι οδηγείται τα μηχανάκια δυστυχώς... Όπως και να το κάνεις όμως το αμάξι έχει πολύ καλύτερη απόδοση καύσης.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, bazzil είπε

Αν και δεν είμαι οπαδός της ηλεκτροκίνησης, παρ΄ όλα αυτά αναπόφευκτα είναι η πιο προσιτή τεχνολογία  για καθαρότερο περιβάλλον

... μέχρι να έρθει ο καιρός να αλλάξουν μπαταρίες.

Δυστυχώς για την ανθρωπότητα, για την κίνηση της χρειάζεται τόσο μεγάλο ποσό ηλεκτρικής ενέργειας που η  παραγωγή του θα στηρίζεται τουλάχιστον για τα επόμενα 50 χρόνια σε καύση ορυκτών καυσίμων και στην πυρηνική ενέργεια. Κανείς δεν το λέει ξεκάθαρα αυτό αλλά αν κάνεις τους υπολογισμούς δεν βγαίνει ότι το ρεύμα είναι καθαρότερο. 

Το χειρότερο που με προβληματίζει είναι οι μπαταρίες των ηλεκτρικών. Σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν τα ειδικά μέταλλα που χρειάζονται για κινηθεί όλη η ανθρωπότητα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ούτε για ποδήλατα δεν φτάνουν. Δηλαδή έπρεπε ήδη όλα τα δίκυκλα να είναι με μπαταρίες σε όλη την γη, όμως δεν είναι και υπάρχουν πολύ απλοί λόγοι που δεν είναι. Κάτι δεν βγαίνει στα νούμερα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Εγώ μίλαγα για καύση και μου είπες ότι κάνω λάθος. Δεν έκανα λάθος.

εσυ προσπαθεις να αποδειξεις οτι ενα μηχανακι μολυνει το περιβαλον περισσοτερο απο ενα αμαξι ...αυτο δεν στο βγαζει κανενα πινακίο ομως ...ξεχνας το σκανδαλο της WW που δηλωνε οτι να ναι με τους ρυπους...μηπως στα πίνακια που εβαλες ,εγραφε και αυτο ?? εγραψες επισης για κιλα και ιππους μηχανων και αμαξιων να δειξεις κατι ....υπαρχουν και αλλοι απραγοντες λοιπον που δεν υπολογισες ...οπως η αναλογια κιλων και ιππων .... δυο ροδες, λιγοτερες τριβες σε σχεση τεσσαρων τροχων με μεγαλυτρες τριβες......και το θεμα το κανεις τρίχια σε επιπεδο παραλογισμου, φιλτατε !!!

Επεξ/σία από georgetsl
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Σκέψου και μόνος σου. Θες για 300 cc / 250 κιλά 8 ευρώ και για αυτοκίνητο 1200 κιλά και 1400 cc, 15. Καταλαβαίνει πόσο πιο efficient είναι η μηχανή του αυτοκινήτου; 

 

Α πολύ σωστή λογική αυτή.

Μπορείς επίσης αντι αυτοκινήτου να χρησιμοποιείς και το Queen Elizabeth , εκεί να δεις αναλογία κόστος καυσίμου ανα κιλό ανα km. Είναι σαφώς λιγότερο ρυπογόνο να πηγαίνεις στην δουλειά σου με ενα αεροπλανοφόρο παρά με παπάκι.

Επεξ/σία από DrLo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Οι περισσότεροι έτσι οδηγείται τα μηχανάκια δυστυχώς... Όπως και να το κάνεις όμως το αμάξι έχει πολύ καλύτερη απόδοση καύσης.

Έτσι οδηγούνται τα μηχανάκια, τι να κανουμε. Έτσι έχουν σχεδιαστεί να δουλεύουν. Απλά με το αμάξι δε μπορείς να το κάνεις συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Οι περισσότεροι έτσι οδηγείται τα μηχανάκια δυστυχώς... Όπως και να το κάνεις όμως το αμάξι έχει πολύ καλύτερη απόδοση καύσης.

 

Οι μοτο μπήκαν αρκετά αργότερα στους κανονισμούς αυτους. Οταν στα αυτοκίνητα είχαν ήδη βάλει καταλύτη οι μοτο ειχαν πλατίνες που λεει ο λόγος. Εχουν επίσης πολύ περιορισμένο χωρο για  αισθητηρες και καταλύτες. Τα αυτοκίνητα ειναι οντως πιο καθαρα ανα χιλιόμετρο με το ίδιο καυσιμο. Σιγα σιγα οι μοτο πιάνουν τα αυτοκίνητα σε ρύπους και έχουν πέσει πολύ σε σχέση με το παρελθόν. Ομως ειναι γεγονός οτι τα αυτοκίνητα κάνουν πολλαπλάσια χιλιόμετρα ακόμη και στην ελλάδα. Μιλάμε για πολύ μεγάλη διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Έτσι μιλάς από κοντά σε κάποιον που δεν ξέρεις; Ή το κάνεις μόνο στο ιντερνετ;

 

Εξαρτάται τι λέει και τι έχω να του πω.

Αν λέει χαζομάρες δεν έχω κανένα απολύτως προβλημα να του πω ότι λέει χαζομάρες.

Όχι μόνο σε ξένους, και σε φίλους μου.

Στο internet ειμαι για την ακρίβεια πιο ευγενικός γιατί τον άλλο δεν τον ξέρω και μπορεί να έχει το ελαφρυντικό ότι είναι ενα πιτσιρικι που δε ξέρει για τι πράγμα μιλάει ή να πάσχει που δε μπορώ να ξέρω.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Οι μοτο μπήκαν αρκετά αργότερα στους κανονισμούς αυτους. Οταν στα αυτοκίνητα είχαν ήδη βάλει καταλύτη οι μοτο ειχαν πλατίνες που λεει ο λόγος. Εχουν επίσης πολύ περιορισμένο χωρο για  αισθητηρες και καταλύτες. Τα αυτοκίνητα ειναι οντως πιο καθαρα ανα χιλιόμετρο με το ίδιο καυσιμο. Σιγα σιγα οι μοτο πιάνουν τα αυτοκίνητα σε ρύπους και έχουν πέσει πολύ σε σχέση με το παρελθόν. Ομως ειναι γεγονός οτι τα αυτοκίνητα κάνουν πολλαπλάσια χιλιόμετρα ακόμη και στην ελλάδα. Μιλάμε για πολύ μεγάλη διαφορά.

Δεν διαφωνώ. Τα ίδια λέω και εγώ. Απλά το θέμα είναι ότι στο δακτύλιο υπάρχει μεγάλος συνωστισμός από μηχανάκια και ταξί. Με τα μηχανάκια να γκαζώνουν συνέχεια στα φανάρια και να βγάζουν την πλειοψηφία των ρύπων εκεί. Η τοπική μόλυνση στο κέντρο της πόλης οφείλεται κατε με σε ταξί και μηχανάκια. Φυσικά αν απαγορευτούν οι μηχανές μετά θα έχουμε μποτιλιάρισμα με ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και θα ειναι η μία ή άλλη. Για αυτό πιστεύω θα είναι ευχής έργο να πάμε σε ηλεκτροκίνητα μηχανάκια.

8 λεπτά πριν, DrLo είπε

Εξαρτάται τι λέει και τι έχω να του πω.

Αν λέει χαζομάρες δεν έχω κανένα απολύτως προβλημα να του πω ότι λέει χαζομάρες.

Όχι μόνο σε ξένους, και σε φίλους μου.

Στο internet ειμαι για την ακρίβεια πιο ευγενικός γιατί τον άλλο δεν τον ξέρω και μπορεί να έχει το ελαφρυντικό ότι είναι ενα πιτσιρικι που δε ξέρει για τι πράγμα μιλάει ή να πάσχει που δε μπορώ να ξέρω.

Έχεις σκεφθεί ποτέ ότι μπορεί να λες εσύ χαζομάρες; Έτσι και αλλιώς μπορείς να είσαι πιο ευγενικός. Αλλά τουλάχιστον έχεις ένα ελαφρυντικό ότι μπορεί να είσαι πίθηκος σε κάποιο πείραμα που μαθαίνει να επικοινωνεί στο ίντερνετ ή έμεινες στην 1η δημοτικού 2 φορές.

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά ηλεκτρικά λεωφορεία θα χρησιμοποιήσουν στη Σουηδία ή δίχρονα μηχανάκια; :P

 

Στην Ελλάδα θα έρθουν ηλεκτροκίνητα λεωφορεία όταν φτάσουν να θεωρούνται περισσότερο ρυπογόνα από άλλα μέσα. Με εξαίρεση τη Θεσσαλονίκη φυσικά, όπου θα καθυστερήσουν λίγο περισσότερο. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Δεν διαφωνώ. Τα ίδια λέω και εγώ. Απλά το θέμα είναι ότι στο δακτύλιο υπάρχει μεγάλος συνωστισμός από μηχανάκια και ταξί. Με τα μηχανάκια να γκαζώνουν συνέχεια στα φανάρια και να βγάζουν την πλειοψηφία των ρύπων εκεί. Η τοπική μόλυνση στο κέντρο της πόλης οφείλεται κατε με σε ταξί και μηχανάκια. Φυσικά αν απαγορευτούν οι μηχανές μετά θα έχουμε μποτιλιάρισμα με ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και θα ειναι η μία ή άλλη. Για αυτό πιστεύω θα είναι ευχής έργο να πάμε σε ηλεκτροκίνητα μηχανάκια.

Έχεις σκεφθεί ποτέ ότι μπορεί να λες εσύ χαζομάρες; Έτσι και αλλιώς μπορείς να είσαι πιο ευγενικός. Αλλά τουλάχιστον έχεις ένα ελαφρυντικό ότι μπορεί να είσαι πίθηκος σε κάποιο πείραμα που μαθαίνει να επικοινωνεί στο ίντερνετ ή έμεινες στην 1η δημοτικού 2 φορές.

Τα ηλεκτροκινητα δικυκλα ειναι ενα ονειρο εαν δε γινει κατι συνταρακτικο στη χωρητικοτητα των μπαταριων.

Γενικα σου εχει καρφωθει οτι φταινε τα μηχανακια για τη ρυπανση,που πραγματικα πρωτη φορα το ακουω και δε βγαζει και λογικη.

Σκεψου ποσα 15ετιας αυτοκινητα κυκλοφορουν εκει εξω και ποσες μηχανες.Τη μηχανη συνηθως την αλλαζεις πιο συχνα,αρα και εχει πιο καινουργια συμμορφωση με κανονισμους.

Επισης και μια στατιστικη με κανα λινκ για το συνολο των ρυπων δε θα εβλαπτε οταν προσπαθεις να υποστηριξεις την αποψη σου,αλλιως σορρυ κιολας,ειναι αμπελοφιλοσοφιες αυτα που λες.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Εσύ μιλάς για την συνολική μόλυνση

Θα σκάσω αν δεν το πω, αλλά άλλο "μόλυνση", άλλο "ρύπανση". Η μόλυνση προκαλείται από βιολογικούς παράγοντες. Η ρύπανση είναι χημικής και φυσικής προέλευσης.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...