Nisteate Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Καλησπέρα φίλοι του ινσομνια, Οπως θα πρέπει να καταλάβατε απο τον τίτλο ψάχνω αυτοκίνητο με το ταδε κόστος αλλα έχοντας κανει μια μικρή έρευνα πραγματικά εχω χασει την μπάλα. Καταρχάς είμαι φοιτητής μενω στην Θεσσαλονίκη και σπουδάζω στο (ΑΠΘ) μια απόσταση 20 χιλιόμετρων απο το σπιτι μου. Μετα απο 2-3 καλοκαίρια εχω μαζέψει μερικά χρήματα στην άκρη για να πάρω το πρώτο μου αμαξακι, αλλά όπως σας είπα νιώθω αρκετά χαμένος ως προς τις παρακάτω αποριες που μου δημιουργήθηκαν: 1)Αυτοκίνητα απο ιδιώτες η απο dealer 2)LPG/Gas η Πετρέλαιο 3)Μάρκα αυτοκίνητου διάφορα προβλήματα κτλπ 4)Χιλιόμετρα/κατάσταση του οχήματος και πολλα αλλα. Με λιγα λογια θα ήθελα απο καποιον γνώμη που εχει βρεθεί στην θέση μου και να με ψιλο καθοδήγηση. Στην πιο συνετή επιλογή για το πρώτο μου αυτοκίνητο .
invisiblesurfer Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Με το καλό. Θα πρότεινα κάτι σε ιαπωνικό για ασφάλεια, αξιοπιστία, εύκολα ανταλλακτικά, συγκριτικά φθηνό σέρβις. Κάτι σε Toyota Yaris ή Honda Jazz.
Nisteate Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 33 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε Με το καλό. Θα πρότεινα κάτι σε ιαπωνικό για ασφάλεια, αξιοπιστία, εύκολα ανταλλακτικά, συγκριτικά φθηνό σέρβις. Κάτι σε Toyota Yaris ή Honda Jazz. Σκέφτομουν Ford fiesta> 2008 η fiat punto η grande >2008.Αλλα ακούγονται πολλα και διάφορα.
paylidis Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 25 λεπτά πριν, Nisteate είπε Σκέφτομουν Ford fiesta> 2008 η fiat punto η grande >2008.Αλλα ακούγονται πολλα και διάφορα. Καλή επιλογή το φιέστα του 09 κ έπειτα. Μη το φοβάσαι καθόλου. Από χλμ ιδανικά κοιτά για κάτω από 100000 και κατά προτίμηση βρες Αμαξι από ιδιώτη. 2