Προς το περιεχόμενο

Λαθος τιμη σε ηλεκτρονικο καταστημα.


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
3 λεπτά πριν, Ψιτ είπε

Ότι και να λεει ο καθένας μας δεν έχει αξία, παρά μόνο το τι γράφει ο νόμος. Τυπογραφικό ή όχι λάθος, ο TO πλήρωσε την αναγραφόμενη τιμή και επομένως θα έπρεπε να λάβει και τις οθόνες του. 

Κι ας αντιστρέψω την κατάσταση όταν ένα μαγαζί βάζει την οθόνη διπλάσια τιμή, και ένας καταναλωτής την αγοράσει, τι δικαιώματα έχει;;;

 

Είσαι σίγουρος ότι λέει αυτό ο νόμος;

Είσαι απόλυτα σίγουρος ότι αυτό λέει ο νόμος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, Ψιτ είπε

Εδώ που βρίσκομαι ναι. Εκεί που βρίσκεσαι δεν ξέρω.

Δειξτο μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Unholydiver είπε

  Θα σε πληρώσω εγώ 8 ευρώ να σου πετάξω στο κεφάλι μια επαγγελματική EIZO 21 Crt ( μόνο 40 kg)

Και γιατί όχι αλβαναράς, γερμαναράς κ.τ.λ.?

Γιατι κοιτας αλλους και δε κοιτας τα χαλια σου πρωτα?

4 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Αν ενα πραγμα μαθαινουν ολοι στο μαρκετινγ ειναι πως δεν υπαρχει αρνητικη διαφημιση....

Αυτο ισχυει για πολυεθνικες, οχι μαγαζακια, και παλι μια χαρα τους κοστιζει η αρνητικη διαφημιση αμα το παραγαμησουν

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, JohnGTA said:

Δειξτο μου.

Είσαι λίγο ανώριμος, σκέψου μόνο πως την ίδια εντολή μου χε δώσει η μικρη Αννούλα στο προνήπιο 40 χρόνια πριν.

Αλλά το ζήτησες, πάρτο να το έχεις από εδώ:

 

Quote

 

What responsibility does a company have to make sure that prices are accurate?

In many jurisdictions, companies are legally required to charge no more than the advertised or shelf price for a product, so good pricing practices are important for both customer satisfaction and a company’s bottom line. 

 

 

 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Ψιτ είπε

Ότι και να λεει ο καθένας μας δεν έχει αξία, παρά μόνο το τι γράφει ο νόμος. Τυπογραφικό ή όχι λάθος, ο TO πλήρωσε την αναγραφόμενη τιμή και επομένως θα έπρεπε να λάβει και τις οθόνες του. 

Κι ας αντιστρέψω την κατάσταση όταν ένα μαγαζί βάζει την οθόνη διπλάσια τιμή, και ένας καταναλωτής την αγοράσει, τι δικαιώματα έχει;;;

 

Δε πληρωσε τιποτα

6 λεπτά πριν, Ψιτ είπε

Είσαι λίγο ανώριμος, σκέψου μόνο πως την ίδια εντολή μου χε δώσει η μικρη Αννούλα στο προνήπιο 40 χρόνια πριν.

Αλλά το ζήτησες, πάρτο να το έχεις από εδώ:

 

Στα αγγλικά το κειμενο αρα νομιζω ειναι ασφαλες το συμπερασμα πως δε μενεις ελλαδα. Μηπως, λεω μηπως, δεν εχει καμια αξια για τη περιπτωση που συζηταμε?

Επισης, εκτός αν εχω καταλαβει κατι πολυ λαθος, λεει οτι δε μπορουν ΝΑ ΧΡΕΩΣΟΥΝ παραπανω, δε λεει πουθενα δε μπορουν να ακυρωσουν

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
7 λεπτά πριν, Ψιτ είπε

Είσαι λίγο ανώριμος, σκέψου μόνο πως την ίδια εντολή μου χε δώσει η μικρη Αννούλα στο προνήπιο 40 χρόνια πριν.

Αλλά το ζήτησες, πάρτο να το έχεις από εδώ:

 

Το να ζητάω τις πηγές σου είναι ανώριμο; Οκ...

Επίσης για Ελλάδα μιλούσα. Όχι για Αμερική που και πάλι αυτό που μου έστειλες δεν λέει ρητά τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανώριμη είναι η συμπεριφορά σου, και η έλλειψη στοιχειωδους διαλεκτικής παιδείας. 

Ξεκάθαρα ανέφερα σε προηγούμενο μήνυμα τι ισχύει εδώ που μένω, σύμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα είμαι "κουτοπόνηρος μικροαστός" επειδή γνωρίζω τα καταναλωτικά μου δικαιώματα. 

Σε κάθε περίπτωση, το google κάνει θαύματα και βρίσκει πληροφορίες από το το συνήγορο του καταναλωτή στην Ελλάδα. Δες εδώ τι έχει γράψει ο άτιμος (παραθέτει τους νόμους που χρησιμοποίησε). 

Η απόφαση είναι από το 2014 και είμαι σίγουρος πως υπάρχει πιο πρόσφατη νομοθεσία, που αν δεν κάνω λάθος είναι πιο συγκεκριμένη και αυστηρή από την προηγούμενη σχετικά με τις διαφημιζόμενες τιμές.

Επεξ/σία από Ψιτ
(παραθέτει τους νόμους που χρησιμοποίησε)
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΙΈΣΤΕ ΟΤΙ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΊΤΕ ΟΘΟΝΗ 8 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ..............

 

 

ΑΜΗΝ.........

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Lezantas26 είπε

Γιατι κοιτας αλλους και δε κοιτας τα χαλια σου πρωτα?

Να κοιτάξω πoια χάλια? Με ξέρεις προσωπικά ? Κατάλαβες γιατί έγραψα αυτό που έγραψα? Έχεις μάθεις τρόπους στη ζώή σου , η μόνο να προσβάλεις κρυμμένος  πίσω από την ανωνυμία του πληκτρολογίου? Ρε άει στο διάολο παπάρααααααααααααααααααααα.

 

υ.γ Το  μπαν καλοδεχούμενο

Επεξ/σία από Unholydiver
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
28 λεπτά πριν, Unholydiver είπε

Να κοιτάξω πoια χάλια? Με ξέρεις προσωπικά ? Κατάλαβες γιατί έγραψα αυτό που έγραψα? Έχεις μάθεις τρόπους στη ζώή σου , η μόνο να προσβάλεις κρυμμένος  πίσω από την ανωνυμία του πληκτρολογίου? Ρε άει στο διάολο παπάρααααααααααααααααααααα.

υ.γ Το  μπαν καλοδεχούμενο

Εγω μια ερωτηση εκανα και απ την απαντηση σου καταλαβαινω πως εισαι κλασσικος ελληναρας. Ο μονος που προσβαλει εισαι εσυ, ή μαλλον δοκιμασες αλλα μιλησες για τροπους και δε μπορω να σε παρω στα σοβαρα 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγινε ένα λάθος στην τιμή. Ήξερε πολύ καλά ο αγοραστής ότι η τιμή δεν ίσχυε και ήξερε και πολύ καλά ότι δεν υπήρχε περίπτωση να του δώσουν οθόνη 8 ευρώ.

Στο ίδιο το amazon έχουν γίνει τέτοια λάθη με πολλά προϊόντα και εννοείται δεν έστειλε προϊόντα με λάθος τιμή απλώς ζήτησε συγνώμη και έδωσε ένα κουπόνι και έληξε το θέμα. Ίσως το κατάστημα να έπρεπε να δώσει ένα κουπόνι κάποιας αξίας για το λάθος του.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

Εγω μια ερωτηση εκανα και απ την απαντηση σου καταλαβαινω πως εισαι κλασσικος ελληναρας. Ο μονος που προσβαλει εισαι εσυ, ή μαλλον δοκιμασες αλλα μιλησες για τροπους και δε μπορω να σε παρω στα σοβαρα 😂

Μπορεί και να είμαι, αλλά φαντάσου το εξής σενάριο: Είμαστε δύο διαφορετικές παρέες σε ένα μαγαζί και σε αυτές τις δύο ετερόκλητες παρέες δύο γνωρίζονται μεταξύ τους και αποφασίζουμε να ενώσουμε τα τραπέζια και να γίνουμε μια ωραία μεγάλη παρέα. Τα ποτά ρέουν η ατμόσφαιρα ωραία και μιλάμε με περί ανέμων και υδάτων. Πανω στη συζήτηση ο zx1234r που πρώτη φορά τον γνωρίζω αναφέρεται στον όρο ελληνάρας, τον ρωτάω γιατί όχι αλβανάρας , γερμαναράς ή ότι άλλη εθνικότητα θέλετε, υπονοώντας ότι βρίσκω τον όρο ρατσιστικό. Ο zx1234r μου απαντάει εξηγώντας το σκεπτικό του, το οποίο με καλύπτει αρκετά και απλά γνέφω καταφατικά και όλα καλά. Και ξαφνικά πετάγεται  εσύ που και σένα πρώτη φορά σε γνωρίζω και μου λες : Δεν κοιτάς τα χάλια σου πρώτα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν βλέπετε τέτοιες τιμές σε ελληνικά καταστήματα γιατί δεν παίρνετε ένα τηλ πρώτα (ή σε ξένα με email) να ρωτήσετε αν ισχύει η τιμή ή αν έγινε λάθος και μετά να παραγγείλετε ή όχι? 

Γιατί σκέφτεστε πονηρά? 

 μήπως? λες? Και αν? Ποτέ δεν ξέρεις

Ας παραγγείλω κι ότι γίνει και αν δε γίνει τους κράζω. 

"Και τι με νοιάζει εμένα αν ένας υπάλληλος έκανε λάθος?" 

Λες και κανένας από μας δεν έχει ποτέ λάθος στη ζωή του. Είμαστε όλοι αλάνθαστοι. 

Το πρόβλημα είναι αν τα λάθη ή "λάθη" γίνονται συνεχώς από το ίδιο κατάστημα. 😉

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...