Προς το περιεχόμενο

Λαθος τιμη σε ηλεκτρονικο καταστημα.


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, godfather0991 είπε

Έγινε ένα λάθος στην τιμή. Ήξερε πολύ καλά ο αγοραστής ότι η τιμή δεν ίσχυε και ήξερε και πολύ καλά ότι δεν υπήρχε περίπτωση να του δώσουν οθόνη 8 ευρώ.

Στο ίδιο το amazon έχουν γίνει τέτοια λάθη με πολλά προϊόντα και εννοείται δεν έστειλε προϊόντα με λάθος τιμή απλώς ζήτησε συγνώμη και έδωσε ένα κουπόνι και έληξε το θέμα. Ίσως το κατάστημα να έπρεπε να δώσει ένα κουπόνι κάποιας αξίας για το λάθος του.

Ενα κουπόνι 8€ θα ήταν  οκ.😁

Επεξ/σία από Ukforthemoment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κάθε ιστοσελίδα υπάρχει η σελίδα "Όροι χρήσης".

Για παράδειγμα στο e-shop στους όρους χρήσης γράφει

"Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία. Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο πελάτη και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη"

Μια από τις αιτίες μπορεί να είναι και ένα τυπογραφικό λάθος.

Άρα δεν μπορείς να κάνεις ΤΙΠΟΤΑ και καλό θα ήταν να διαβάζεις τους όρους χρήσης πριν αγοράσεις κάτι από ένα κατάστημα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, RcManiac είπε

Σε κάθε ιστοσελίδα υπάρχει η σελίδα "Όροι χρήσης".

Για παράδειγμα στο e-shop στους όρους χρήσης γράφει

"Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία. Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο πελάτη και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη"

Μια από τις αιτίες μπορεί να είναι και ένα τυπογραφικό λάθος.

Άρα δεν μπορείς να κάνεις ΤΙΠΟΤΑ και καλό θα ήταν να διαβάζεις τους όρους χρήσης πριν αγοράσεις κάτι από ένα κατάστημα.

Οι οροι καθε μαγαζιου δεν ξεπερνανε τους νομους του κρατους η της Ευρωπαικης ενωσης. Εγω πχ παω σε ενα club και δεν με βαζουν μεσα επειδη δεν με συνοδευει γυναικα. Παιρνω τηλεφωνο την αστυνομια, ερχονται τα οργανα και βλεπεις τον πορτιερη να αρχιζει τα οργανα (απλο παραδειγμα που δειχνει πως τι "θελει" να ισχυει καποιο καταστημα δεν σημαινει πως ισχυει).

Καλο θα ηταν να ξερετε καποιοι ποσα προστιμα εχουν πεσει ανα καιρους σε αλυσιδες επειδη εκαναν συχνα και πυκνα λαθη "τυπογραφικα". Και θα ειχαμε πολλα περισσοτερα προστιμα αν ο Ελληνας δεν θεωρουσε Ελληναρα οποιον κανει καταγγελια.

Πραγματικα μονο σε αυτη την χωρα βλεπω παντα να θεωρουμε "κακο" καποιος να κανει μια καταγγελια, ειτε αυτο ειναι για ενα καταστημα, ειτε για καποιον συνανθρωπο κτλ κτλ κτλ. Για καποιο λογο υπαρχουν καποιες υπηρεσιες σε αυτη την χωρα, δεν υπαρχουν απλα για να καθονται και να μην κανουν τιποτα. Καποτε πρεπει ο Ελλην να ξεκολησει απο αυτες τις πρακτικες (θα μου πεις ο Ελλην ζει ακομα με το ρουσφετι, εκει θα κολησουμε;).

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

'Ισως από τα καλύτερα θέματα που τέθηκαν στη κρίση των μελών του ινσόμνια. Προσωπικά θυμάμαι τον εαυτό μου να τηλεφωνεί μικρά ηλ καταστηματα να διορθώσουν λάθη. Είνα πρακτικά αδύνατο να φύγει  προιον με τετοιο λαθος στην τιμολογηση αρα αν το δεις τους παιρνεις ενα τηλ και το διορθωνουν  αμεσως.

Επεξ/σία από Lennox
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Οι οροι καθε μαγαζιου δεν ξεπερνανε τους νομους του κρατους η της Ευρωπαικης ενωσης. Εγω πχ παω σε ενα club και δεν με βαζουν μεσα επειδη δεν με συνοδευει γυναικα. Παιρνω τηλεφωνο την αστυνομια, ερχονται τα οργανα και βλεπεις τον πορτιερη να αρχιζει τα οργανα (απλο παραδειγμα που δειχνει πως τι "θελει" να ισχυει καποιο καταστημα δεν σημαινει πως ισχυει).

Καλο θα ηταν να ξερετε καποιοι ποσα προστιμα εχουν πεσει ανα καιρους σε αλυσιδες επειδη εκαναν συχνα και πυκνα λαθη "τυπογραφικα". Και θα ειχαμε πολλα περισσοτερα προστιμα αν ο Ελληνας δεν θεωρουσε Ελληναρα οποιον κανει καταγγελια.

Πραγματικα μονο σε αυτη την χωρα βλεπω παντα να θεωρουμε "κακο" καποιος να κανει μια καταγγελια, ειτε αυτο ειναι για ενα καταστημα, ειτε για καποιον συνανθρωπο κτλ κτλ κτλ. Για καποιο λογο υπαρχουν καποιες υπηρεσιες σε αυτη την χωρα, δεν υπαρχουν απλα για να καθονται και να μην κανουν τιποτα. Καποτε πρεπει ο Ελλην να ξεκολησει απο αυτες τις πρακτικες (θα μου πεις ο Ελλην ζει ακομα με το ρουσφετι, εκει θα κολησουμε;).

Είμαι μαζί σου να κυνηγήσουμε τις εταιρίες που κάνουν συνεχώς "λάθη" κτλ. αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση: 1) Δεν ξέρουμε ποιο είναι το μαγαζί οπότε δεν μπορούμε να πούμε αν το χει κάνει στο παρελθόν και 2) Στο μήνυμα του ts φαίνεται ξεκάθαρα η προσπάθειά του να εκμεταλλευτεί ένα λάθος. Πήρε τηλέφωνο του ζήτησαν συγνώμη, έγινε λάθος, θεωρώ ότι είναι άδικο να "μαυρίσεις" μια επιχείρηση επειδή έτυχε να κάνει ένα λάθος. Δεν του φάγανε λεφτά, δεν τον έβαλα σε κάποια διαδικασία άλλη.

Ας είμαστε και εμείς λίγο λογικοί κάποιες φορές, τα ανθρώπινα λάθη συμβαίνουν. Όπως μπορείς να κάνεις και εσύ στην δουλειά σου μια φορά στα είκοσι χρόνια, θα ήθελες λοιπόν για ένα λάθος σου μια φορά να π.χ. απολυθείς?

Ας κοιτά με να κυνηγάμε μαγαζιά που όντως φάγανε λεφτά στον κόσμο και ας μην σπαταλάμε ώρες για να κυνηγήσουμε ένα μαγαζί που έγραψε λάθος τιμή, εκτός και αν όντως το κάνει συστηματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

34 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Οι οροι καθε μαγαζιου δεν ξεπερνανε τους νομους του κρατους η της Ευρωπαικης ενωσης. Εγω πχ παω σε ενα club και δεν με βαζουν μεσα επειδη δεν με συνοδευει γυναικα. Παιρνω τηλεφωνο την αστυνομια, ερχονται τα οργανα και βλεπεις τον πορτιερη να αρχιζει τα οργανα (απλο παραδειγμα που δειχνει πως τι "θελει" να ισχυει καποιο καταστημα δεν σημαινει πως ισχυει).

Καλο θα ηταν να ξερετε καποιοι ποσα προστιμα εχουν πεσει ανα καιρους σε αλυσιδες επειδη εκαναν συχνα και πυκνα λαθη "τυπογραφικα". Και θα ειχαμε πολλα περισσοτερα προστιμα αν ο Ελληνας δεν θεωρουσε Ελληναρα οποιον κανει καταγγελια.

Πραγματικα μονο σε αυτη την χωρα βλεπω παντα να θεωρουμε "κακο" καποιος να κανει μια καταγγελια, ειτε αυτο ειναι για ενα καταστημα, ειτε για καποιον συνανθρωπο κτλ κτλ κτλ. Για καποιο λογο υπαρχουν καποιες υπηρεσιες σε αυτη την χωρα, δεν υπαρχουν απλα για να καθονται και να μην κανουν τιποτα. Καποτε πρεπει ο Ελλην να ξεκολησει απο αυτες τις πρακτικες (θα μου πεις ο Ελλην ζει ακομα με το ρουσφετι, εκει θα κολησουμε;).

 

Εδώ μπορείτε να δείτε μια περίπτωση που κινήθηκε νομικά ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

"4. Σε σχέση με τον ισχυρισμό της εταιρίας ότι το μηχανογραφικό λάθος αποτελεί περιστατικό ανωτέρας βίας, για το οποίο δεν έχει ευθύνη η εταιρία, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός, δεδομένου ότι για να κριθούν κάποια γεγονότα ως περιστατικά ανωτέρας βίας, θα πρέπει να είναι απρόβλεπτα και αναπότρεπτα ακόμη και με μέτρα άκρας επιμέλειας και σύνεσης.

Ακόμη και αν πράγματι η εταιρία δεν μπορούσε να αποτρέψει το μηχανογραφικό λάθος, παρόλο που διαθέτει εξειδικευμένο προς τούτο προσωπικό, θα μπορούσε να το συνυπολογίσει ως κίνδυνο που διατρέχει εκ της δραστηριότητάς της, στην οποία ανήκουν και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις και να έχει προβλέψει να διατυπώνεται στους όρους χρήσης του site της ότι η εταιρία διατηρεί την επιφύλαξη να ελέγξει την τιμή του προϊόντος πριν την ολοκλήρωση της σύμβασης."

"Εγω πχ παω σε ενα club και δεν με βαζουν μεσα επειδη δεν με συνοδευει γυναικα." - Αυτό είναι τελείως άσχετο με το τυπογραφικό λάθος. 
Υπάγετε στο Άρθρο 2 - Νόμος 3304/2005 - Η αρχή της ίσης μεταχείρισης

Άρθρο 1

Σκοπός

Σκοπός του παρόντος νόμου είναι η θέσπιση του γενικού πλαισίου ρυθμίσεως για την καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής καθώς και για την καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας ή γενετήσιου προσανατολισμού στον τομέα της απασχόλησης και της εργασίας, σύμφωνα με τις Οδηγίες 2000/43/ΕΚ του Συμβουλίου της 29ης Ιουνίου 2000 και 2000/78/ΕΚ του Συμβουλίου της 27ης Νοεμβρίου 2000, ώστε να διασφαλίζεται η εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης.

Άρθρο 2

Η αρχή της ίσης μεταχείρισης

1. Απαγορεύεται η άμεση ή έμμεση διάκριση για έναν από τους λόγους που αναφέρονται στο άρθρο 1.

2. Ως διάκριση νοείται και η παρενόχληση, η οποία εκδηλώνεται με ανεπιθύμητη συμπεριφορά που σχετίζεται με έναν από τους λόγους του άρθρου 1 και έχει ως σκοπό ή αποτέλεσμα την προσβολή της αξιοπρέπειας προσώπου και τη δημιουργία εκφοβιστικού, εχθρικού, εξευτελιστικού, ταπεινωτικού ή επιθετικού περιβάλλοντος.
Σημ.: όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο έβδομο Ν.3625/2007, ΦΕΚ Α 290/24.12.2007.

3. Ως διάκριση νοείται επίσης οποιαδήποτε εντολή για την εφαρμογή διακριτικής μεταχείρισης σε βάρος προσώπου για οποιονδήποτε από τους αναφερόμενους στο άρθρο 1 λόγους.

Επεξ/σία από RcManiac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, RcManiac είπε

Εδώ μπορείτε να δείτε μια περίπτωση που κινήθηκε νομικά ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

"4. Σε σχέση με τον ισχυρισμό της εταιρίας ότι το μηχανογραφικό λάθος αποτελεί περιστατικό ανωτέρας βίας, για το οποίο δεν έχει ευθύνη η εταιρία, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός, δεδομένου ότι για να κριθούν κάποια γεγονότα ως περιστατικά ανωτέρας βίας, θα πρέπει να είναι απρόβλεπτα και αναπότρεπτα ακόμη και με μέτρα άκρας επιμέλειας και σύνεσης.

Ακόμη και αν πράγματι η εταιρία δεν μπορούσε να αποτρέψει το μηχανογραφικό λάθος, παρόλο που διαθέτει εξειδικευμένο προς τούτο προσωπικό, θα μπορούσε να το συνυπολογίσει ως κίνδυνο που διατρέχει εκ της δραστηριότητάς της, στην οποία ανήκουν και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις και να έχει προβλέψει να διατυπώνεται στους όρους χρήσης του site της ότι η εταιρία διατηρεί την επιφύλαξη να ελέγξει την τιμή του προϊόντος πριν την ολοκλήρωση της σύμβασης."

Ενδιαφέρον. Άρα μια εταιρία πρέπει να γράφει στους όρους της ότι διατηρεί την επιφύλαξη να ελέγχει την τιμή των προϊόντων πριν την πώληση. Οκ λογικό. Τι εννοεί όμως "θα πρέπει να το συνυπολογίσει ως κίνδυνο"?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, zx1234r είπε

Ενδιαφέρον. Άρα μια εταιρία πρέπει να γράφει στους όρους της ότι διατηρεί την επιφύλαξη να ελέγχει την τιμή των προϊόντων πριν την πώληση. Οκ λογικό. Τι εννοεί όμως "θα πρέπει να το συνυπολογίσει ως κίνδυνο"?

 

Ότι πρέπει να συνυπολογίσει την πιθανότητα να υπάρξει τυπογραφικό λάθος σε τιμή αυτός που γράφει τους όρους χρήσης και να το συμπεριλάβει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, RcManiac είπε

Ότι πρέπει να συνυπολογίσει την πιθανότητα να υπάρξει τυπογραφικό λάθος σε τιμή αυτός που γράφει τους όρους χρήσης και να το συμπεριλάβει. 

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η περίπτωση. Διάβασα στο pdf ότι έγινε σύσταση στην εταιρία να ολοκληρώσει κανονικα τις παραγγελίες με τιμες κόστους. Δεν το περίμενα. Βέβαια δεν ξέρουμε τι έγινε στη συνέχεια. Ακολούθησε η εταιρία της συστάσεις ή τράβηξε μετά σε δικαστήριο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, RcManiac είπε

Εδώ μπορείτε να δείτε μια περίπτωση που κινήθηκε νομικά ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

"4. Σε σχέση με τον ισχυρισμό της εταιρίας ότι το μηχανογραφικό λάθος αποτελεί περιστατικό ανωτέρας βίας, για το οποίο δεν έχει ευθύνη η εταιρία, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός, δεδομένου ότι για να κριθούν κάποια γεγονότα ως περιστατικά ανωτέρας βίας, θα πρέπει να είναι απρόβλεπτα και αναπότρεπτα ακόμη και με μέτρα άκρας επιμέλειας και σύνεσης.

Ακόμη και αν πράγματι η εταιρία δεν μπορούσε να αποτρέψει το μηχανογραφικό λάθος, παρόλο που διαθέτει εξειδικευμένο προς τούτο προσωπικό, θα μπορούσε να το συνυπολογίσει ως κίνδυνο που διατρέχει εκ της δραστηριότητάς της, στην οποία ανήκουν και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις και να έχει προβλέψει να διατυπώνεται στους όρους χρήσης του site της ότι η εταιρία διατηρεί την επιφύλαξη να ελέγξει την τιμή του προϊόντος πριν την ολοκλήρωση της σύμβασης."

"Εγω πχ παω σε ενα club και δεν με βαζουν μεσα επειδη δεν με συνοδευει γυναικα." - Αυτό είναι τελείως άσχετο με το τυπογραφικό λάθος. 
Υπάγετε στο Άρθρο 2 - Νόμος 3304/2005 - Η αρχή της ίσης μεταχείρισης

Άρθρο 1

Σκοπός

Σκοπός του παρόντος νόμου είναι η θέσπιση του γενικού πλαισίου ρυθμίσεως για την καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής καθώς και για την καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας ή γενετήσιου προσανατολισμού στον τομέα της απασχόλησης και της εργασίας, σύμφωνα με τις Οδηγίες 2000/43/ΕΚ του Συμβουλίου της 29ης Ιουνίου 2000 και 2000/78/ΕΚ του Συμβουλίου της 27ης Νοεμβρίου 2000, ώστε να διασφαλίζεται η εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης.

Άρθρο 2

Η αρχή της ίσης μεταχείρισης

1. Απαγορεύεται η άμεση ή έμμεση διάκριση για έναν από τους λόγους που αναφέρονται στο άρθρο 1.

2. Ως διάκριση νοείται και η παρενόχληση, η οποία εκδηλώνεται με ανεπιθύμητη συμπεριφορά που σχετίζεται με έναν από τους λόγους του άρθρου 1 και έχει ως σκοπό ή αποτέλεσμα την προσβολή της αξιοπρέπειας προσώπου και τη δημιουργία εκφοβιστικού, εχθρικού, εξευτελιστικού, ταπεινωτικού ή επιθετικού περιβάλλοντος.
Σημ.: όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο έβδομο Ν.3625/2007, ΦΕΚ Α 290/24.12.2007.

3. Ως διάκριση νοείται επίσης οποιαδήποτε εντολή για την εφαρμογή διακριτικής μεταχείρισης σε βάρος προσώπου για οποιονδήποτε από τους αναφερόμενους στο άρθρο 1 λόγους.

Χανεις το νοημα θεωρω, εγω απλα σου εδειξα πως οι οροι που βαζει ενα καταστημα στην σελιδα τους ουδεμια σχεση δεν εχουν με το νομοθετικο πλαισιο (ειδικα της E.E).

Απο εκει και περα εχουν φαει αμετρητα προστιμα εταιρειες για συστηματικη "παραπλάνηση" καταναλωτων με χαμηλες τιμες (που φυσικα δεν μπορουσαν να τηρησουν).

Και ξαναλεω, αν ο κοσμος εριχνε καταγγελιες πιο συχνα θα βλεπαμε λιγοτερα "λαθη" καθε τρεις και λιγο.

59 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Είμαι μαζί σου να κυνηγήσουμε τις εταιρίες που κάνουν συνεχώς "λάθη" κτλ. αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση: 1) Δεν ξέρουμε ποιο είναι το μαγαζί οπότε δεν μπορούμε να πούμε αν το χει κάνει στο παρελθόν και 2) Στο μήνυμα του ts φαίνεται ξεκάθαρα η προσπάθειά του να εκμεταλλευτεί ένα λάθος. Πήρε τηλέφωνο του ζήτησαν συγνώμη, έγινε λάθος, θεωρώ ότι είναι άδικο να "μαυρίσεις" μια επιχείρηση επειδή έτυχε να κάνει ένα λάθος. Δεν του φάγανε λεφτά, δεν τον έβαλα σε κάποια διαδικασία άλλη.

Ας είμαστε και εμείς λίγο λογικοί κάποιες φορές, τα ανθρώπινα λάθη συμβαίνουν. Όπως μπορείς να κάνεις και εσύ στην δουλειά σου μια φορά στα είκοσι χρόνια, θα ήθελες λοιπόν για ένα λάθος σου μια φορά να π.χ. απολυθείς?

Ας κοιτά με να κυνηγάμε μαγαζιά που όντως φάγανε λεφτά στον κόσμο και ας μην σπαταλάμε ώρες για να κυνηγήσουμε ένα μαγαζί που έγραψε λάθος τιμή, εκτός και αν όντως το κάνει συστηματικά.

Ανθρωπινο λαθος κατεμε γινεται 1 φορα, αντε 2, αν γινει 3 και μετα 4,5,6,10,20,30 ε τοτε δεν ειναι πλεον ανθρωπινο λαθος (και κακα τα ψεματα εχουμε απειρα τετοια παραδειγματα στην Ελλαδα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, RcManiac είπε

Εδώ μπορείτε να δείτε μια περίπτωση που κινήθηκε νομικά ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

"4. Σε σχέση με τον ισχυρισμό της εταιρίας ότι το μηχανογραφικό λάθος αποτελεί περιστατικό ανωτέρας βίας, για το οποίο δεν έχει ευθύνη η εταιρία, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός, δεδομένου ότι για να κριθούν κάποια γεγονότα ως περιστατικά ανωτέρας βίας, θα πρέπει να είναι απρόβλεπτα και αναπότρεπτα ακόμη και με μέτρα άκρας επιμέλειας και σύνεσης.

Ακόμη και αν πράγματι η εταιρία δεν μπορούσε να αποτρέψει το μηχανογραφικό λάθος, παρόλο που διαθέτει εξειδικευμένο προς τούτο προσωπικό, θα μπορούσε να το συνυπολογίσει ως κίνδυνο που διατρέχει εκ της δραστηριότητάς της, στην οποία ανήκουν και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις και να έχει προβλέψει να διατυπώνεται στους όρους χρήσης του site της ότι η εταιρία διατηρεί την επιφύλαξη να ελέγξει την τιμή του προϊόντος πριν την ολοκλήρωση της σύμβασης."

"Εγω πχ παω σε ενα club και δεν με βαζουν μεσα επειδη δεν με συνοδευει γυναικα." - Αυτό είναι τελείως άσχετο με το τυπογραφικό λάθος. 
Υπάγετε στο Άρθρο 2 - Νόμος 3304/2005 - Η αρχή της ίσης μεταχείρισης

Άρθρο 1

Σκοπός

Σκοπός του παρόντος νόμου είναι η θέσπιση του γενικού πλαισίου ρυθμίσεως για την καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής καθώς και για την καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας ή γενετήσιου προσανατολισμού στον τομέα της απασχόλησης και της εργασίας, σύμφωνα με τις Οδηγίες 2000/43/ΕΚ του Συμβουλίου της 29ης Ιουνίου 2000 και 2000/78/ΕΚ του Συμβουλίου της 27ης Νοεμβρίου 2000, ώστε να διασφαλίζεται η εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης.

Άρθρο 2

Η αρχή της ίσης μεταχείρισης

1. Απαγορεύεται η άμεση ή έμμεση διάκριση για έναν από τους λόγους που αναφέρονται στο άρθρο 1.

2. Ως διάκριση νοείται και η παρενόχληση, η οποία εκδηλώνεται με ανεπιθύμητη συμπεριφορά που σχετίζεται με έναν από τους λόγους του άρθρου 1 και έχει ως σκοπό ή αποτέλεσμα την προσβολή της αξιοπρέπειας προσώπου και τη δημιουργία εκφοβιστικού, εχθρικού, εξευτελιστικού, ταπεινωτικού ή επιθετικού περιβάλλοντος.
Σημ.: όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο έβδομο Ν.3625/2007, ΦΕΚ Α 290/24.12.2007.

3. Ως διάκριση νοείται επίσης οποιαδήποτε εντολή για την εφαρμογή διακριτικής μεταχείρισης σε βάρος προσώπου για οποιονδήποτε από τους αναφερόμενους στο άρθρο 1 λόγους.

Εεεε οτιδήποτε σου πουν πέρα από αυτο ποστ είναι επειδή τσούχτηκαν που τους πετσόκοψες.

Είσαι ωραίος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Εγω δεν εχω προπληρωσει τιποτα ποτε σε Ελληνικο μαγαζι πχ, γιατι να αρχιζα με αυτο; Επειδη το ποσο θα ηταν μικρο πχ; Ασε που καποιοι δεν θελουν να χρησιμοποιουν καρτες για διαφορους λογους. Φυσικα και ηξερε πως ειναι λαθος, δεν εξεταζουμε αυτο ομως, εξεταζουμε την κουτοπονηρια των Ελληνικων Καταστηματων εν ετη 2020.

Γιατί γνωρίζοντας ο TS ότι πράγματι είναι λάθος και 100% δεν θα πάρει το προϊόν του, ήθελε να το κάνει αυτό μόνο και μόνο για να έρθει να γράψει εδώ insomnia. 

Ήξερε οτι είναι λάθος και οτι θα έμπαινε στη διαδικασία ακύρωσης, αλλά δεν ήθελε να αναλάβει το δικό του "ρίσκο" και χάσιμο χρόνου περιμένοντας να του επιστραφεί το ποσό, κάτι που χρειάζεται κάποιες μέρες για να γίνει. 

Γενικά επειδή λόγω φύσης της δουλειάς διαχειρίζομαι έμμεσα πάνω από 23 eshops, απορώ και πώς ο Skroutz το πέρασε. Και επειδή ακριβώς ξέρω ότι ΟΛΑ τα προϊόντα που εμφανίζονται Skroutz περνάνε από ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ έλεγχο, η όλη ιστορία μου φαίνεται είτε ΨΕΜΑ, είτε απλά διπλό fail, και του eshop αλλά και του Skroutz. 

Συνήθως "κόβουν" το προϊόν για πολύ πιο απλούς λόγους.. όπως για παράδειγμα ο τίτλος να λέει Black, και εσύ να έχεις φωτογραφία γκρι, επειδή πχ δεν έβρισκες απ'τον κατασκευαστή σε μαύρο...

image.png.f609172dc974c04b12bd2c29badf5f70.png

 

Όπως και να έχει, ήταν κουτοπονηριά και φυσικά και ήξερε ότι δεν θα παραλάβει ποτέ. 

Υπάρχουν πολλά καταστήματα που δεν αξίζουν τα χρήματά μας. Καλό είναι να τα αποφεύγουμε όπως μπορούμε και με τα εργαλεία που έχουμε, πχ κριτικές κλπ, αλλά επειδή γνωρίζω πάλι εκ των έσω, και να έκανε αρνητική κριτική δεν θα ανέβαινε ποτέ. Πολύ απλά γιατί θα τη φίλτραρε ο ίδιος ο Skroutz ακριβώς επειδή δεν θα στηριζόταν πουθενά...

Με 8€ τιμή no offence dude αν θες να αφήσεις και αρνητική κριτική καλύτερα πιες 2-3 μπυρίτσες και δες κανένα ποδοσφαιράκι τώρα που ξεκίνησαν πάλι τα πρωταθλήματα να χαλαρώσεις γιατί σε βλέπω αρκετά πιεσμένο.... 

Επεξ/σία από polaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...