Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή χαρτογράφησης


li@m

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μία καταπληκτική σελίδα με Tune Stages είναι αυτή εδώ, όπου διαλέγεις τον κινητήρα σου και σου λένε αναλόγως το στάδιο τις αναβαθμίσεις, τις ρυθμίσεις και πόσα άλογα θα βγάζει.

https://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=185:peugeot-208-1-6thp-156hp-stage-1-2en&catid=714&lang=en&Itemid=128

Επεξ/σία από Cell_7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

18 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Επίσης επειδή κάνω πολλά ταξίδια το πριν και το μετά ήταν η μέρα με την νύχτα και σε νορμάλ πάντα συνθήκες είχα και πτώση κατανάλωσης κοντά στο λίτρο/100.

Αυτό φίλε μου συμβαίνει γιατί σε closed loop οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούν να διατηρήσουν την αναλογία AFR στο 14,7 και αυτό γιατί σε αυτή την αναλογία δουλεύει βέλτιστα ο καταλύτης του αυτοκινήτου. Αν τώρα έχεις όρεξη και διάθεση, μπορείς με διαφορετική χαρτογράφηση να πας το AFR μέχρι και 17-18 (αυτό που λέμε φτωχό μείγμα) οπότε θα δεις σημαντική μείωση στη κατανάλωση. Απ την άλλη καταστρέφεις πρόωρα τον καταλύτη κάτι που μπορεί και να μην σε νοιάζει. Επίσης, μπορεί να μην έχεις καν καταλύτη... :P

Στις 8/7/2020 στις 12:10 ΠΜ, Liapisftw είπε

Σε scirocco 160αρι με τον cavd κινητήρα πήγα 205 μόνο με πρόγραμμα. Μετά Φίλτρο - εξάτμιση εύκολα 220-225. Μετά παίζεις με οκτάνια και πιο επιθετική ρύθμιση αν θες παραπάνω να τερματίσεις το turbo γύρω στα 240..

Σε τι πίεση; Μάλλον καλύτερα, με πόση αύξηση πίεσης; έτσι όπως τα περιγράφεις θεωρώ ότι το πήγες τουλάχιστον +0,5 bar

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, topaz είπε

Αυτό φίλε μου συμβαίνει γιατί σε closed loop οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούν να διατηρήσουν την αναλογία AFR στο 14,7 και αυτό γιατί σε αυτή την αναλογία δουλεύει βέλτιστα ο καταλύτης του αυτοκινήτου. Αν τώρα έχεις όρεξη και διάθεση, μπορείς με διαφορετική χαρτογράφηση να πας το AFR μέχρι και 17-18 (αυτό που λέμε φτωχό μείγμα) οπότε θα δεις σημαντική μείωση στη κατανάλωση. Απ την άλλη καταστρέφεις πρόωρα τον καταλύτη κάτι που μπορεί και να μην σε νοιάζει. Επίσης, μπορεί να μην έχεις καν καταλύτη... :P

Σε τι πίεση; Μάλλον καλύτερα, με πόση αύξηση πίεσης; έτσι όπως τα περιγράφεις θεωρώ ότι το πήγες τουλάχιστον +0,5 bar

Έχω αγωνιστικό καταλύτη 200αρι αλλά και να χαλάσει αυτό θα συμβεί αργά.

Όσο για την πίεση από 0.7 σταθερή που είναι εργοστασιακά δούλευα 1.5 bar και 1.2 κοφτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Έχω αγωνιστικό καταλύτη 200αρι αλλά και να χαλάσει αυτό θα συμβεί αργά.

Όσο για την πίεση από 0.7 σταθερή που είναι εργοστασιακά δούλευα 1.5 bar και 1.2 κοφτή.

...τι εννοείς 1.5 και 1.2 κόφτη; overboost 1.5; Σταθερη τι δούλευες; το boost spike δεν έχει να λεει. 

και αν κατάλαβα καλα δλδ, έπεσα μέσα που είπα περι το +0,5 bar (από stock) δουλευει το αμάξι για να πάρει αυτά τα άλογα :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, topaz είπε

...τι εννοείς 1.5 και 1.2 κόφτη; overboost 1.5; Σταθερη τι δούλευες; το boost spike δεν έχει να λεει. 

και αν κατάλαβα καλα δλδ, έπεσα μέσα που είπα περι το +0,5 bar (από stock) δουλευει το αμάξι για να πάρει αυτά τα άλογα :D

Σταθερή 1.5 και στον κόφτη πέφτει στο 1.2 για να μην γίνουν όλα σούπα. Αν είχα σφυριλατο το μοτέρ θα μπορούσα να δουλέψω 1.8++ με μεγαλύτερα φτερά στην τουρμπίνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Σταθερή 1.5 και στον κόφτη πέφτει στο 1.2 για να μην γίνουν όλα σούπα. Αν είχα σφυριλατο το μοτέρ θα μπορούσα να δουλέψω 1.8++ με μεγαλύτερα φτερά στην τουρμπίνα.

ετσι όπως το περιγράφεις εγώ καταλαβαίνω ότι η τουρμπίνα είναι μικρή και δεν μπορεί να κρατήσει πίεση ψηλά.

Όπως και να χει να το χαίρεσαι και προσοχη στους δρόμους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, topaz είπε

ετσι όπως το περιγράφεις εγώ καταλαβαίνω ότι η τουρμπίνα είναι μικρή και δεν μπορεί να κρατήσει πίεση ψηλά.

Όπως και να χει να το χαίρεσαι και προσοχη στους δρόμους.

Δυστυχώς το έδωσα για επαγγελματικούς λόγους. Μακάρι κάποια στιγμή να καταφέρω να πάρω κάτι καλό ξανά.

49 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ή μπορεί να κρατήσει αλλά ο αέρας θα βγαίνει στους 200 βαθμούς.

Με ιντερκουλερ παροχής έως 400 άλογα δεν καταλάβαινε τίποτα. Θερμοκρασίες καλύτερες και από εργοστασιακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...