Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - Γνώμες


slayerized89

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικά παιδιά η αλήθεια είναι ότι τα υπολόγισα λίγο λάθος τα χλμ. Πιστεύω θα κάνω κάτω απο 10.000 ετησίως αλλά έτσι και αλλιώς είμαι αρνητικός για diesel για τον λόγο ότι τα φοβάμαι με τις απαγορεύσεις και τους ρύπους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Μόλις τώρα, slayerized89 είπε

Βασικά παιδιά η αλήθεια είναι ότι τα υπολόγισα λίγο λάθος τα χλμ. Πιστεύω θα κάνω κάτω απο 10.000 ετησίως αλλά έτσι και αλλιώς είμαι αρνητικός για diesel για τον λόγο ότι τα φοβάμαι με τις απαγορεύσεις και τους ρύπους 

Τότε πας άφοβα βενζίνη. Εγώ υπολογίζω το χρόνο περίπου στις 8000 βάζω και ένα fun factor όταν είναι καινούργιο που θέλω να το χαρώ όποτε πάω στις 10000 κ η επιλογή ήταν ξεκάθαρα βενζίνη. 
περα από τυχόν απαγορεύσεις δεν αξίζει κ το κόστος συντήρησης επισκευών για 10 ή και 15 χιλ χλμ το χρόνο γιατί εφόσον θα το κρατήσεις 15ετια είναι δεδομένο ότι το πετρέλαιο θα ζητήσει κ μπεκ κ αντλίες κλπ που είναι ακριβά ανταλλακτικά...
 

οποτε κοιτά βενζίνη. Κ προσοχή στους ρύπους (πχ το Tiguan με τα 150 ps που έχουν προσφορά είναι στα 143 γραμμάρια που σημαίνει διπλάσια τέλη και μόνα ζυγά στο δακτύλιο). 
 

οτι χρειαστείς ρωτά δεν έχω θέμα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

 

ΥΓ2.Όσοι έχουν κινητήρες που απαιτούν 0w20 λάδι (πχ υβριδικά) να το βάζουν άφοβα και να μην ακούνε την αντιπροσωπεία η οποία τα 4L τα χρεώνει 150 ευρώ (Toyota ).

ωραια συμβουλή. και αν μια στο εκατομμύριο γίνει μια στραβή και δεν σε βάλουν στην εγγύηση βγαίνεις και τους κράζεις πάλι. παλιά καλά πετυχημένη συνταγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, paylidis είπε

Τότε πας άφοβα βενζίνη. Εγώ υπολογίζω το χρόνο περίπου στις 8000 βάζω και ένα fun factor όταν είναι καινούργιο που θέλω να το χαρώ όποτε πάω στις 10000 κ η επιλογή ήταν ξεκάθαρα βενζίνη. 
περα από τυχόν απαγορεύσεις δεν αξίζει κ το κόστος συντήρησης επισκευών για 10 ή και 15 χιλ χλμ το χρόνο γιατί εφόσον θα το κρατήσεις 15ετια είναι δεδομένο ότι το πετρέλαιο θα ζητήσει κ μπεκ κ αντλίες κλπ που είναι ακριβά ανταλλακτικά...
 

οποτε κοιτά βενζίνη. Κ προσοχή στους ρύπους (πχ το Tiguan με τα 150 ps που έχουν προσφορά είναι στα 143 γραμμάρια που σημαίνει διπλάσια τέλη και μόνα ζυγά στο δακτύλιο). 
 

οτι χρειαστείς ρωτά δεν έχω θέμα 

Υπολόγιζα το Q3 με την λογική ότι θα έβγαζα εταιρικό αυτοκίνητο και θα γλίτωνα ουσιαστικά το ΦΠΑ αλλά μάλλον δεν θα προχωρήσει αυτό το σενάριο οπότε το μπατζετ μου απο 30.000 πηγαίνει στις 25.000-26.000 οπότε με αυτά τα λεφτά μάλλον είμαι ανάμεσα στο peugeut 3008 και στο tiguan. Εξαρχής βασικά περισσότερο προς τα εκεί είμαι, παρότι θα προτιμούσα εννοείται το Q3, γιατί οικονομικά βρίσκω καλύτερες τιμές στο car.gr και πιο πλούσιες εκδόσεις απο θέμα εξοπλισμού. Βέβαια ακόμη δεν έχω βγει γύρα στις αντιπροσωπίες οπότε δεν ξέρω τι θα συναντήσω. Αυτό που με ενδιέφερε να μάθω αρχικά είναι αν όντως υπάρχει λόγος ανησυχίας για την αξιοπιστία της VW γιατί πραγματικά το feedback που λαμβάνω είναι αρνητικό σε γενικές γραμμές. Ξέρω ότι διάφορα VW και ειδικότερα κάτι golf της τελευταίας δεκαετίας έβγαλαν πολλά προβλήματα ή επίσης και πως τα Tiguan έβγαζαν προβλήματα στην καδένα αλλά δεν ξέρω αν αυτά τα προβλήματα έχουν μείνει πίσω τα παλιότερα μοντέλα και τι ισχύει τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, slayerized89 είπε

Υπολόγιζα το Q3 με την λογική ότι θα έβγαζα εταιρικό αυτοκίνητο και θα γλίτωνα ουσιαστικά το ΦΠΑ αλλά μάλλον δεν θα προχωρήσει αυτό το σενάριο οπότε το μπατζετ μου απο 30.000 πηγαίνει στις 25.000-26.000 οπότε με αυτά τα λεφτά μάλλον είμαι ανάμεσα στο peugeut 3008 και στο tiguan. Εξαρχής βασικά περισσότερο προς τα εκεί είμαι, παρότι θα προτιμούσα εννοείται το Q3, γιατί οικονομικά βρίσκω καλύτερες τιμές στο car.gr και πιο πλούσιες εκδόσεις απο θέμα εξοπλισμού. Βέβαια ακόμη δεν έχω βγει γύρα στις αντιπροσωπίες οπότε δεν ξέρω τι θα συναντήσω. Αυτό που με ενδιέφερε να μάθω αρχικά είναι αν όντως υπάρχει λόγος ανησυχίας για την αξιοπιστία της VW γιατί πραγματικά το feedback που λαμβάνω είναι αρνητικό σε γενικές γραμμές. Ξέρω ότι διάφορα VW και ειδικότερα κάτι golf της τελευταίας δεκαετίας έβγαλαν πολλά προβλήματα ή επίσης και πως τα Tiguan έβγαζαν προβλήματα στην καδένα αλλά δεν ξέρω αν αυτά τα προβλήματα έχουν μείνει πίσω τα παλιότερα μοντέλα και τι ισχύει τώρα.

Η αποψη μου είναι ότι όλα τα αυτοκίνητα χαλανε αν δε τα προσεχεις και ακριβως το αντιθετο οσο το προσεχεις τόσο λιγότερο θα χαλασει. Εαν αφήνεις τα λάδια 20000-25000 χλμ μεσα λογικό ειναι να βγαλει κάτι στο μέλλον... ή εαν εισαι με 5€ βενζίνη μονιμα (εχω φιλο που το κανει σε καινουργιο αμαξι 17000€-το κανει μια ζωη βασικα, βαζει καθε μερα κυριολεκτικα 5€ βενζινη)

Το tiguan 1ης γενιας εβγαλε προβλημα (εκαιγε λάδια και οντως ήθελε κ αλλαγη καδενας που αν δεν την αλλαζες εγκαιρα επαιρνες το μοτερ σε σακουλες), το 2ης γενιάς δεν εχει βγαλει κάτι απο όσο γνωρίζω - ουτε και αυτο που κυκλοφορεί τώρα (και τα εταιρικά γραφουν χλμ οποτε θα ειχε βγει κάποια βρωμα πιστευω).

 

Εμενα αυτα που με απετρεψαν απο την αγορά του tiguan ηταν:

α) το οτι πολυ συντομα θα παρει facelift αρα προτου καν το χαρω θα ειναι παλιο μοντέλο

β) τα μολις 2 χρόνια εγγυησης

γ) ο σχετικά συντηρητικός-οικογενειακός σχεδιασμός του (απαισια φωτα αλογόνου εν ετη 2020, και τραπεζακια πισω απο τα καθισματα για να βαζουν τα μωρα που δεν εχω χυμους)

δ) το ότι το μοτέρ 1.5 με τα 150 άλογα ειχε πολλούς ρύπους (και το ίδιο με τα 130 άλογα σερνόταν για τα γουστα μου)

ε) το υψηλότερο επιτοκιο στα vw εναντι των audi (audi 3.9 / vw 6.9 η 7.9 δεν ειμαι βεβαιος)

στ) η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου (ενα q3 5 ετίας κοστίζει πιο πολύ απο ένα καινουργιο tiguan και παλι πουλιέται)

4 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Δες και το seast tarraco, παίζει προσφορά με καλό  εξοπλισμό. Αν δεν σε ενοχλεί το μέγεθος.

καποιος ανεφερε 24 ή 25 χιλιαρικα φουλ εξτρα σε διπλανο θεμα, αν ισχυει ειναι όντως καλη τιμή...

 

εναλλακτικα κοιτα και για το Karoq ήταν συμπαθητικό αλλα η ποιοτητα κατασκευης του δε συγκρινεται ουτε με vw Ουτε με audi... (προφανως το ιδιο ισχυει και για τα seat)

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, paylidis είπε

Εμενα αυτα που με απετρεψαν απο την αγορά του tiguan ηταν:

α) το οτι πολυ συντομα θα παρει facelift αρα προτου καν το χαρω θα ειναι παλιο μοντέλο

β) τα μολις 2 χρόνια εγγυησης

ε) το υψηλότερο επιτοκιο στα vw εναντι των audi (audi 3.9 / vw 6.9 η 7.9 δεν ειμαι βεβαιος)

To α) και το β) είναι σημαντικά και για εμένα και τα σκέφτομαι και εγώ. Υπάρχει κάτι επίσημο σχετικά με το πότε θα έρθει το facelift ;

Όσο αφορά τα επιτόκια έχει και 4.5% η vw και σε κάθε περίπτωση μπορείς να πας απευθείας μέσω τραπέζης με χαμηλότερο επιτόκιο, να πληρώσεις ντούκου το αυτοκίνητο και να πληρώνεις μετά το δάνειο της τράπεζας με χαμηλότερο επιτόκιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, slayerized89 είπε

To α) και το β) είναι σημαντικά και για εμένα και τα σκέφτομαι και εγώ. Υπάρχει κάτι επίσημο σχετικά με το πότε θα έρθει το facelift ;

Όσο αφορά τα επιτόκια έχει και 4.5% η vw και σε κάθε περίπτωση μπορείς να πας απευθείας μέσω τραπέζης με χαμηλότερο επιτόκιο, να πληρώσεις ντούκου το αυτοκίνητο και να πληρώνεις μετά το δάνειο της τράπεζας με χαμηλότερο επιτόκιο. 

Σε ποια είναι η τράπεζα παίρνεις δάνειο με επιτόκιο χαμηλότερο και από της vw bank; 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, slayerized89 είπε

To α) και το β) είναι σημαντικά και για εμένα και τα σκέφτομαι και εγώ. Υπάρχει κάτι επίσημο σχετικά με το πότε θα έρθει το facelift ;

Όσο αφορά τα επιτόκια έχει και 4.5% η vw και σε κάθε περίπτωση μπορείς να πας απευθείας μέσω τραπέζης με χαμηλότερο επιτόκιο, να πληρώσεις ντούκου το αυτοκίνητο και να πληρώνεις μετά το δάνειο της τράπεζας με χαμηλότερο επιτόκιο. 

ηταν να αλλαξει το 2020 αλλα πηγε για αρχές του 21, λογικα θα παρουσιαστει μεσα στο χρόνο ανα πασα στιγμή...

το θεμα της εγγυησης επισης απαραδεκτο (μπορεις να αγορασεις επεκταση εναντι 665€ για 2 έτη)

 

Όσον αφορά στα επιτόκια οντως δε νομιζω να βρεις χαμηλότερο απο της VW bank. To 4.5 % δε ξερω εαν υφίσταται (ίσως υφίσταται σε προγραμμα all in one που πληρωνεις κ σερβις κ ασφαλειες στη δόση, πραγμα που θεωρω κλοπή γιατι τοκίζεις ανευ λόγου κόστη συντήρησης), προσωπικά αναφέρομαι σε κλασσικο χρηματοδοτικό προγραμμα (μονο το αμάξι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με επιφύλαξη το λέω αλλά νομίζω αν είσαι πελάτης και παζαρέψεις λίγο μπορείς να πετύχεις επιτόκιο απο τράπεζα μικρότερο απο 8-9% 

Όσο αφορά το 4.5% που λέω της VW δεν ξέρω αν το δίνουν με πρόγραμμα all in one, δεν έχω βγει ακόμη γύρα στις αντιπροσωπίες όπως είπα και δεν ξέρω ακριβώς τι ισχύει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, slayerized89 είπε

Με επιφύλαξη το λέω αλλά νομίζω αν είσαι πελάτης και παζαρέψεις λίγο μπορείς να πετύχεις επιτόκιο απο τράπεζα μικρότερο απο 8-9% 

Όσο αφορά το 4.5% που λέω της VW δεν ξέρω αν το δίνουν με πρόγραμμα all in one, δεν έχω βγει ακόμη γύρα στις αντιπροσωπίες όπως είπα και δεν ξέρω ακριβώς τι ισχύει. 

Λογικά ειναι το all in one, Κατα τα αλλα εχει 6.9 ή 7.9...

Δεν αξιζει απευθείας απο ελληνική τραπεζα θεωρω.

 

Προσεξε το θεμα των επιτοκίων γιατι μπορει να καταληξεις να πληρωσεις Q3 και να εχεις παρει tiguan :P 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βγει νέο Tiguan αρχές 21 η αλήθεια είναι ότι θα άξιζε να περιμένω...Τιμολογιακά άραγε θα κινείται στα ίδια επίπεδα με ένα καινούριο tiguan 2020 ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν καίγεσαι να το έχεις τώρα περίμενε για αρχές του έτους, θα έχει αλλάξει και το τέλος ταξινόμησης από όσο λένε

Προσωπικά και εγώ το Q3 θα διάλεγα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, slayerized89 είπε

Αν βγει νέο Tiguan αρχές 21 η αλήθεια είναι ότι θα άξιζε να περιμένω...Τιμολογιακά άραγε θα κινείται στα ίδια επίπεδα με ένα καινούριο tiguan 2020 ; 

οχι τιμολογιακα θα είναι όσο ήταν παντα το tiguan (28000-29000 σε μια μετρια εκδοση), αυτη η περιοδος που διανύσαμε περα απο τα στραβα της ειχε το καλο των αξιοπρεπων προσφορών σε πολλα μοντέλα (ομοίως και η κανονική τιμή του Q3 που πηρα με την εκπτωση που κανουν υπο κανονικές συνθήκες θα ήταν 33200-33500)

6 λεπτά πριν, uesugi1989 είπε

Αν δεν καίγεσαι να το έχεις τώρα περίμενε για αρχές του έτους, θα έχει αλλάξει και το τέλος ταξινόμησης από όσο λένε

Προσωπικά και εγώ το Q3 θα διάλεγα

Το τέλος ταξινόμησης θα εξαρτηθεί παρα πολύ απο τους ρύπους, εαν καταλαβα καλά ενα αμαξι με 130-143 γραμμαρια (που βγάζει το εν λόγω μοτερ αναλογα το μοντέλο) μάλλον θα βγαίνει ακριβότερο απο ότι σήμερα (ή στην καλύτερη στα ιδια λεφτά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...