Προς το περιεχόμενο

ΑΠΑΤΗ από τη WIND/ Αλλάξαν το συμβόλαιο;


jackess

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι περισσότεροι εδώ μέσα γνωρίζουμε το "μούφα" unlimited που είχε/έχει η wind όπου πέρας των 15GB σου περιορίζει τη ταχύτητα στη σχεδόν μη χρησιμοποιήσιμη των 1mbps.

Όλως τυχαίως βέβαια πριν κάποιο καιρό (λίγο πριν ανακοινώσουν και οι υπόλοιποι πάροχοι unlimited συμβόλαια) η wind κατάργησε τον περιορισμό και με μεγάλο promotion αφού οι διαφημίσεις και οι πτώσεις τιμών έπαιζαν ασταμάτητα έως και 39€/μήνα όπως θα δούμε εδώ https://www.wind.gr/gr/offer-39/gia-ton-idioti/w-unlimited/ και συνδυαστικά με το πακέτο των 100Mbps εδώ https://www.wind.gr/en/for-individual/wind-one/wind-one-100mbps-unlimited-gb  να μην αναφέρει πουθενά στα ψιλά γράμματα για περιορισμό καμίας τάξεως με βάζει στο πειρασμό να το επιβεβαιώσω τηλεφωνικώς. 

Βάζω τηλέφωνο στο Call me back, με καλούν σε κλάσματα δευτερολέπτων από το κέντρο και μετά από κάποιες γενικές ερωτήσεις ακολουθεί ο εξής διάλογος :

-Επειδή είχα και παλιότερα W Unlimited, βλέπω πως δεν αναφέρεται πουθενά ο περιορισμός της ταχύτητας μετά τα 15GB, υπάρχει ακόμα;

-Όχι, έχει καταργηθεί!

-Σίγουρα, δηλαδή μιλάμε για απεριόριστα data χωρίς κανένα περιορισμό στη ταχύτητα;

-Ναι!

-Ωραία το θέλω, κάντε μου αίτηση!

 

Την επόμενη μέρα με καλούν από το κέντρο πως θα χρειαστούν μία βεβαίωση κατοικίας και αφού τους ενημερώνω πως δεν έχω διότι τώρα μετακόμισα μου προτείνουν να πάω από ένα κατάστημα να μου εκδώσουν εκεί μιας και έχω κι άλλα συμβόλαια στη wind. Φτάνοντας στο κατάστημα της wind και μιλώντας με τον υπάλληλο που μου λέει πως δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν διότι έχω κάνει αίτηση μέσω internet και θα πρέπει να την ακυρώσουμε αυτή και να κάνουμε αίτηση από το κατάστημα.  Σε όλη αυτή τη κουβέντα του αναφέρω το πόσο καλό είναι για τα ελληνικά δεδομένα που βγήκε ο περιορισμός στα 15GB και επιτέλους υπάρχει συμβόλαιο με πραγματικά απεριόριστα δεδομένα και απαντάει καταφατικά με "Ναι ναι ναι" χωρίς περεταίρω σχόλια. Δε δίνω σημασία.

Μου ετοιμάζει μία αίτηση η οποία έγραφε "επιθυμώ ακύρωση της αίτησης μου από το τηλεφωνικό κέντρο και καινούρια αίτηση από το κατάστημα wind". Υπογράφω ηλεκτρονικά σε ένα pad απο ότι θυμάμαι και τη στέλνει. Αφού προσπάθησε να μου πουλήσει και ένα κινητό μου λέει θα σε ενημερώσουμε για την αίτηση σου μου λέει :

-Θα πρέπει να σε ενημερώσω πως στο κινητό θα υπάρχει περιορισμός ταχύτητας μετά τα 15GB, εγώ οφείλω να στο πω.

-What, μόλις τώρα μιλήσαμε για τη κατάργηση; 

-Εγώ οφείλω να σε ενημερώσω πως υπάρχει περιορισμός.

Βγάζω το κινητό και δείχνω τα ψιλά γράμματα στο site τους πως δεν υπάρχει περιορισμός και επίσης τον ενημερώνω για τις πληροφορίες που έλαβα από το τηλεφωνικό τους κέντρο πως έχει καταργηθεί.

-Κοίτα, εγώ δεν έχω ενημερωθεί για κάποια κατάργηση αλλά να ξέρεις πως η ταχύτητα είναι αρκετή και εγώ αυτό έχω και βλέπω hIgH dEfInIsIoN βίντεο άνετα.

-Ωραία κοίτα να δεις τι θα κάνουμε γιατί με επείγει, κάνε τις αιτήσεις και οταν ενεργοποιηθεί, αν έχει περιορισμό κάτω αίτηση για ακύρωση την ίδια μέρα. Αν όχι το κρατάω.

Δύο μέρες αργότερα χωρίς να μου έχει έρθει συμβόλαιο ή να έχω υπογράψει κάτι άλλο, ενεργοποιήθηκε το κινητό. Οκ wtf λέω, κοιτάω το συμβόλαιο στο mywind και προς έκπληξη μου απεριόριστα data. κανένας περιορισμός, τίποτα. Δούλευα και 8 με 8 εκείνες τις μέρες του έπινα το αίμα.

Έφαγα συνολικά 380GB  χωρίς κανένα περιορισμό.

Και εχθές μου έρχεται μήνυμα πως συνεχίζω να απολαμβάνω απεριόριστο internet με μειωμένη ταχύτητα. Μπαίνω mywind και βλέπω πως όντως, έχω 0 MB διαθέσιμα απο 30GB. Βλέπω έχει εκδοθεί λογαριασμός στα 55€ αντί για 65€ που εκδιδόταν και όλως τυχαίως υπάρχει νέο πρόγραμμα στο site της wind αντίστοιχο με το δικό μου με * Μετά την κατανάλωση 30GB σε πλήρη ταχύτητα εντός Ελλάδος ισχύει απεριόριστη χρήση Mobile Internet εντελώς δωρεάν με μειωμένη ταχύτητα έως 1 Mbps.

Κατευθείαν τηλέφωνο 13800. Λέω στη κοπέλα τι συμβαίνει και μου απαντάει πως δεν υπάρχει περίπτωση και πως όλα τα συμβόλαια της wind έχουν περιορισμό στα 15GB όχι όγκου αλλά ταχύτητας.

-Μα κοπέλα μου  εκτός ότι υπάρχουν αποδείξεις πως στη σελίδα σας δεν αναφαίρετε τίποτα για κανένα περιορισμό, εκτός οτι υπάρχει ηχογραφημένη κλήση απο το κέντρο σας πως με ενημερώνετε οτι καταργήθηκε, ενα και βάλε μήνα τώρα δεν έχω κανένα περιορισμό.

-Κύριε Τάδε δε γίνεται αυτό, αν έχετε αμφιβολία να μας στείλετε το συμβόλαιο σας.

Αφού της είπα πως, δεν έχω συμβόλαιο στα χέρια μου γιατί ποτέ δε μου το έστειλα και πως θέλω την ηχογραφημένη κλήση μου απάντησε να στείλω αίτημα με φόρμα και να περιμένω να τα λάβω.

Αφού της λέω "ΟΚ, θα ψάξω να στείλω τη φόρμα" μου απάντησε με ένα "Αι και..."  κλείνοντας το τηλέφωνο.

 

ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ:

1) Τι κάνω με το συμβόλαιο που δε ξέρω καν αν έχω υπογράψει και τι έχω υπογράψει;

2) Γιατί το πάγιο έπεσε απο τα 65€ στα 55€;

3) Πως κυνηγάω να πάρω τις ηχογραφημένες κλήσεις;

4) Έχω κάνει αίτηση να πάρω αντίγραφο συμβολαίου. Δεν έχω καμία εξέλιξη μέχρι τώρα. Πόσο καιρό κάνει;

5) Υπάρχει κανείς άλλος με αντίστοιχη εμπειρία;

6) Τι γίνεται με τη παραπλανητική διαφήμιση της wind την τότε περίοδο που έκανα συμβόλαιο (και πόσοι ακόμα πιθανόν)

 

Σόρρυ για τη καρασεντονάρα αλλά προσπαθώ να βρω κάτι αντίστοιχο να βοηθηθώ και δε βρίσκω.

παγιο 1.png

παγιο 2.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Καλημέρα, πήγαινε στο κατάστημα και ζητά:

Το συμβόλαιο που υπέγραψες 

Απομαγνητοφώνηση των κλήσεων σου

Γνωρίζουμε πως θα τα παραλάβω αυτά; Mail λογικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jackess είπε

Γνωρίζουμε πως θα τα παραλάβω αυτά; Mail λογικά;

Το συμβόλαιο στην κοσμοτε σου το δίνουν επί τόπου. 

Την απομαγνητοφώνηση με αλληλογραφία στο κατάστημα ή σπίτι σου, θα σε ενημερώσει ο υπάλληλος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Το συμβόλαιο στην κοσμοτε σου το δίνουν επί τόπου. 

Την απομαγνητοφώνηση με αλληλογραφία στο κατάστημα ή σπίτι σου, θα σε ενημερώσει ο υπάλληλος. 

Ωραία θα προσπαθήσω να περάσω σήμερα κατά τις 7 που θα γυρνάω. Αναρωτιέμαι τι συμβόλαιο θα μου δώσει και με τι υπογραφή.

Σε ευχαριστώ.

 

Θέλω να δω αν υπάρχει κανένας ακόμα που να παρατήρησε τέτοια αλλαγή. Έστω και 5 άτομα να βρεθούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά πάντως θα κυνηγούσα και το θέμα με την εξυπηρέτηση αν με έβριζε στο τηλέφωνο. Αν ο τόνος σου ήταν ήρεμος και λογικός, μην το αφήσεις έτσι. Σίγουρα θα υπάρχει αρχείο με ποιον υπάλληλο συνδέθηκες. Κατανοώ ότι μιλούν με τον κάθε τυχάρπαστο που λέει τα δικά του και μπορεί και να τους καντηλιάζει, αλλά αυτή είναι η δουλειά τους, δε δικαιολογούνται να απαντούν με αυτόν τον τρόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, BadBoy είπε

Προσωπικά πάντως θα κυνηγούσα και το θέμα με την εξυπηρέτηση αν με έβριζε στο τηλέφωνο. Αν ο τόνος σου ήταν ήρεμος και λογικός, μην το αφήσεις έτσι. Σίγουρα θα υπάρχει αρχείο με ποιον υπάλληλο συνδέθηκες. Κατανοώ ότι μιλούν με τον κάθε τυχάρπαστο που λέει τα δικά του και μπορεί και να τους καντηλιάζει, αλλά αυτή είναι η δουλειά τους, δε δικαιολογούνται να απαντούν με αυτόν τον τρόπο.

Έχοντας δουλέψει σε εξυπηρέτηση και ρεσεψιόν ξέρω πως ειναι και τους κατανοώ αλλα εγω ποτε δεν νευρίασα σε πελάτη, οτι και να ειπε. Ηταν η δουλεια μου να ειμαι ευγενικος. Παρόλα αυτά δεν με έβρισε. Είπε ότι έγραψα, πιθανότατα να νόμιζε πως έχει τερματιστεί η κλήση. Και η αλήθεια είναι δεν ήμουν κοιμισμένος στο τηλέφωνο, φανερά εκνευρισμένος ήμουν χωρίς να φανώ αγενής δε.

 

Η αλήθεια είναι θα γούσταρα να μου δώσουν συμβόλαιο που να αναφέρει 30GB περιορισμό, ώστε να κάνει μπαμ πως είναι πλαστογραφημένο.

Μόλις πήγε φίλος από τη wind και ζήτησε προσφορά. Τι παρατηρείτε πως λείπει;

C7BAA59E-D5DB-4BAF-AEB9-2270A84F55E4.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

* Ότι σου είπε η υπάλληλος στο πρώτο σου τηλεφώνημα απλά δεν έχει κανένα νόημα γιατί το συγκεκριμένο συμβόλαιο το ακύρωσες.

* Το νέο συμβόλαιο που έκανες σε κατάστημα απ' την στιγμή που θα γινόταν η ενεργοποίηση δεν θα είχες δικαίωμα να υπαναχώρησης. Αυτό το δικαίωμα ισχύει μόνο για πωλήσεις εξ αποστάσεως.

* Κλασική wind, σε βάζει να υπογράψεις σε ένα ταμπλετ χωρίς να έχεις ιδέα τι υπογράφεις. Φαντάζομαι πως ούτε και αντίγραφο του συμβολαίου σου έδωσαν μετά την υπογραφή.

* Ότι και να έγραφε το site θεωρώ δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Μπορεί να ισχυριστούν πως η συγκεκριμένη προσφορά ίσχυε μόνο για αιτήσεις που γίνονται online. Δυστυχώς όφειλες να ρωτήσεις και να διαβάσεις το συμβόλαιο πριν τον υπογράψεις. Πως να το διαβάσεις θα μου πεις τώρα... Αυτό είναι άλλο θέμα :P

* Απ την στιγμή που ο κόφτης έπεσε στα 300GB προφανώς δεν είσαι σε πρόγραμμα με κόφτη στα 30gb. Μήπως θεώρησαν πως δεν λειτουργείς στα όρια νορμάλ χρήσης (δεν θυμάμαι πως λέγεται ακριβώς αυτό) και σου ρίξαν κόφτη γι αυτό; πάρτους ένα τηλέφωνο και ρώτα τους σε τι ακριβώς πρόγραμμα είσαι και με τι παροχές. Το mywind ίσως να είναι bugαρισμενο και σου δείχνει 0/30 gb

Επεξ/σία από aggelos87
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, aggelos87 είπε

* Ότι σου είπε η υπάλληλος στο πρώτο σου τηλεφώνημα απλά δεν έχει κανένα νόημα γιατί το συγκεκριμένο συμβόλαιο το ακύρωσες.

* Το νέο συμβόλαιο που έκανες σε κατάστημα απ' την στιγμή που θα γινόταν η ενεργοποίηση δεν θα είχες δικαίωμα να υπαναχώρησης. Αυτό το δικαίωμα ισχύει μόνο για πωλήσεις εξ αποστάσεως.

* Κλασική wind, σε βάζει να υπογράψεις σε ένα ταμπλετ χωρίς να έχεις ιδέα τι υπογράφεις. Φαντάζομαι πως ούτε και αντίγραφο του συμβολαίου σου έδωσαν μετά την υπογραφή.

* Ότι και να έγραφε το site θεωρώ δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Μπορεί να ισχυριστούν πως η συγκεκριμένη προσφορά ίσχυε μόνο για αιτήσεις που γίνονται online. Δυστυχώς όφειλες να ρωτήσεις και να διαβάσεις το συμβόλαιο πριν τον υπογράψεις. Πως να το διαβάσεις θα μου πεις τώρα... Αυτό είναι άλλο θέμα :P

* Απ την στιγμή που ο κόφτης έπεσε στα 300GB προφανώς δεν είσαι σε πρόγραμμα με κόφτη στα 30gb. Μήπως θεώρησαν πως δεν λειτουργείς στα όρια νορμάλ χρήσης (δεν θυμάμαι πως λέγεται ακριβώς αυτό) και σου ρίξαν κόφτη γι αυτό; πάρτους ένα τηλέφωνο και ρώτα τους σε τι ακριβώς πρόγραμμα είσαι και με τι παροχές. Το mywind ίσως να είναι bugαρισμενο και σου δείχνει 0/30 gb

Δεν ακύρωσα το συμβόλαιο, ακύρωσα την αίτηση που έκαναν στο τηλεφωνικό ώστε να γίνει αίτηση απο το κατάστημα (για το ίδιο συμβόλαιο) ώστε να μη χρειαστεί βεβαίωση κατοικίας.

Όσα χρόνια κάνω αιτήσεις, έχω κάνει καμιά 10ριά συμβόλαια σε διάφορες εταιρίες, όλα έρχονται σπίτι με κούριερ υπογράφω μου αφήνει αντίγραφο και φεύγει. Ακόμα και όταν έκανα αίτηση σε κατάστημα συτα (αν θυμαμαι καλα). Δεν ήξερα καν αν υπέγραφα συμβόλαιο στο κατάστημα της wind πόσο μάλλον να πάρω αντίγραφο!

Ο κόφτης δεν έπεσε στα 300+ GB αλλά από ότι φαίνεται στις 17 του μήνα που "μηδενίστηκε" η καταμέτρηση. Δηλαδή απο τις 17 μέχρι σήμερα έφαγα 30 γίγα και μπήκε ο κόφτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν Βλέποω καμμία απολύτως απάτη. Ο υπάλληλος σε ενημέρωσε ότι θ α υπάρχει κόφτης ο οποίος θα αφήνει αρκετή ταχύτητα. 

Στην συνέχεια παρά την διαβεβαίωση του υπαλλήλου, υπέγρα;ψες το συμβόλαιο. Που ακριβώς βλέπεις την απάτη  ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Vasileios-gr είπε

Δεν Βλέποω καμμία απολύτως απάτη. Ο υπάλληλος σε ενημέρωσε ότι θ α υπάρχει κόφτης ο οποίος θα αφήνει αρκετή ταχύτητα. 

Στην συνέχεια παρά την διαβεβαίωση του υπαλλήλου, υπέγρα;ψες το συμβόλαιο. Που ακριβώς βλέπεις την απάτη  ; 

Σε παρακαλώ ξαναδιάβασε το κείμενο μου γιατί μάλλον δεν κατάλαβες αρκετά από ότι έγραψα.

Βλέπω στο σάιτ πως έχει καταργηθεί ο κόφτης, μιλάω με εξυπηρέτηση μου λένε πως έχει καταργηθεί ο κόφτης, κάνω αίτηση περνάω απο κατάστημα απαντάει καταφατικά ο υπάλληλος πως έχει καταργηθεί ο κόφτης, υπογράφω αλλαγή αίτησης από τηλεφωνικό σε κατάστημα - όχι συμβόλαιο - και έπειτα με ενημερώνει πως υπάρχει κόφτης.

Περνάνε 2 μήνες και δεν έχω κόφτη και ξαφνικά έχει κόφτη μετά τα 30GB;

Έχοντας ήδη καταναλώσει σε 2 μήνες κοντά 400GB χωρίς κανένα απολύτως περιορισμό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/7/2020 στις 7:57 ΠΜ, jackess είπε

-Ωραία κοίτα να δεις τι θα κάνουμε γιατί με επείγει, κάνε τις αιτήσεις και οταν ενεργοποιηθεί, αν έχει περιορισμό κάτω αίτηση για ακύρωση την ίδια μέρα. Αν όχι το κρατάω.

Διαβάζοντας αυτό που έγραψες, εσύ βλέπεις κάποια δικιά σου ευθύνη στο όλο θέμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, supermanbee είπε

Διαβάζοντας αυτό που έγραψες, εσύ βλέπεις κάποια δικιά σου ευθύνη στο όλο θέμα?

Το μόνο μου λάθος ήταν που δε πίεσα να πάρω αντίγραφο συμβολαίου να δω έστω τι έχω υπογράψει όταν ενεργοποιήθηκε το τηλέφωνο δύο μέρες μετά.

Εφόσον όταν ενεργοποιήθηκε και για δύο μήνες δεν είχε κανένα περιορισμό, το κράτησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/7/2020 στις 5:12 ΜΜ, jackess είπε

Δεν ακύρωσα το συμβόλαιο, ακύρωσα την αίτηση που έκαναν στο τηλεφωνικό ώστε να γίνει αίτηση απο το κατάστημα (για το ίδιο συμβόλαιο) ώστε να μη χρειαστεί βεβαίωση κατοικίας.

Όσα χρόνια κάνω αιτήσεις, έχω κάνει καμιά 10ριά συμβόλαια σε διάφορες εταιρίες, όλα έρχονται σπίτι με κούριερ υπογράφω μου αφήνει αντίγραφο και φεύγει. Ακόμα και όταν έκανα αίτηση σε κατάστημα συτα (αν θυμαμαι καλα). Δεν ήξερα καν αν υπέγραφα συμβόλαιο στο κατάστημα της wind πόσο μάλλον να πάρω αντίγραφο!

Ο κόφτης δεν έπεσε στα 300+ GB αλλά από ότι φαίνεται στις 17 του μήνα που "μηδενίστηκε" η καταμέτρηση. Δηλαδή απο τις 17 μέχρι σήμερα έφαγα 30 γίγα και μπήκε ο κόφτης.

Μονος σου με αυτη την προταση ακυρωνεις τον εαυτο σου. απο την στιγμη που πας σε καταστημα κ ακυρωνεις την αιτηση, ισχυει αυτο που ειπε το αλλο παληκαρι που του απαντησες.

 

Δεν ξερεις τι συμβολαιο ειχε ο κουριερ μαζι του οπως δεν ξερεις σε τι όρους υπεγραψες κ συμφωνησες με την υπογραφη σου, στο καταστημα. μακάρι να βγαλεις ακρη αλλά χλωμο το κοβω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/7/2020 στις 7:26 ΠΜ, jackess είπε

Το μόνο μου λάθος ήταν που δε πίεσα να πάρω αντίγραφο συμβολαίου να δω έστω τι έχω υπογράψει όταν ενεργοποιήθηκε το τηλέφωνο δύο μέρες μετά.

Εφόσον όταν ενεργοποιήθηκε και για δύο μήνες δεν είχε κανένα περιορισμό, το κράτησα.

Το μόνο σου λάθος ότι έμπλεξες με το μπακάλικο που λέγεται wind... Πάντως τον κόφτη τον κατήργησαν αλλά μετά βλέποντας ότι κάποιοι <<ξεσάλωσαν>> και προφανώς έκαναν abuse στο άθλιο δίκτυο τους, τον ξαναέβαλαν αλλά με "μπιπ" τρόπο αφού αύξησαν τα 15gb σε 30gb και έτσι οι light χρήστες τώρα μπορούν να νιώθουν ότι η wind τους αγαπάει και στα ίδια χρήματα τους έδωσε διπλάσια fullspeed gb.. ποστ στο myphone 10 ημέρες πριν την επιβολή του κόφτη http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=8044517#post8044517

... κλασική wind που πάντα έκανε τέτοια κόλπα...

εγώ θα πω απλά <<καλά ξεμπερδέματα>>.... αναγκαστικά τώρα  θα έχεις το πέναλντι για ακύρωση συμβολαίου ή υπομονή μέχρι να λήξει και μετά ποτέ ξανά συμβόλαιο σε μπακάλικα.. τώρα που έβγαλε και η cosmote στα ίδια λεφτά και γιαυτό το 65€ αν αναρωτιέσαι γιατί έγινε 55€ γιατι και οι αλλοι 2 πλέον στα 55€ κοστολογούν το πρώτο τους απεριόριστο συμβόλαιο...

Επεξ/σία από bbbb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...