Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, skiace είπε

δεν υπεγραψα τιποτα ακομη.

Άρα δε γίνεται το online σε κατάστημα 

Ακομα και αν υπέγραφες συγκεκριμένα το online δεν το ενεργοποιούν από μόνοι τους και θα πρέπει να τρέχεις μέσω (myrae) όπου ευτυχώς δικαιώνεσαι για τις ημέρες που σε έχουν στο Γ1 

  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, korakios είπε

Άρα δε γίνεται το online σε κατάστημα 

Ακομα και αν υπέγραφες συγκεκριμένα το online δεν το ενεργοποιούν από μόνοι τους και θα πρέπει να τρέχεις μέσω (myrae) όπου ευτυχώς δικαιώνεσαι για τις ημέρες που σε έχουν στο Γ1 

Ακριβώς. Υπογράφεις κάτι άλλο στο καταστημα και μετά κάνεις μετάβαση online μονος σου στο online.

Αν βιαζεσαι το καλυτερο είναι να υπογραψεις σε καταστημα το Enter ωστε να πας σε 4 μερες και μετα να κανεις τη μεταβαση.

Αν οχι, online αιτηση για το online, πιθανη υλοποιηση σε 20 εργασιμες με την τιμη που εκανες την αιτηση.

Προφανως καλο ειναι να εχεις screenshot η/και τηλεφωνικες επικοινωνιες (πχ 11/7 στις 11:53 μιλησα με την εκπροσωπο ΧΧΧΧΧ σε ηχογραφημενη απο την ΔΕΗ κληση η οποια μου ειπε χχχ το κοστος του online).

Επεξ/σία από Relaxx
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, korakios είπε

Άρα δε γίνεται το online σε κατάστημα 

Ακομα και αν υπέγραφες συγκεκριμένα το online δεν το ενεργοποιούν από μόνοι τους και θα πρέπει να τρέχεις μέσω (myrae) όπου ευτυχώς δικαιώνεσαι για τις ημέρες που σε έχουν στο Γ1 

δεν πηγα να υπογραψω, πηγα για ενημερωση. Και μου ειπαν οτι γινεται απο εκει και τι χαρτια να εχω μαζι. Τελος παντων, θα ξαναπαω αυριο και θα ενημερωσω.

4 λεπτά πριν, Relaxx είπε

Ακριβώς. Υπογράφεις κάτι άλλο και μετά κάνεις μετάβαση.

Αν βιαζεσαι το καλυτερο είναι να υπογραψεις σε καταστημα το Enter ωστε να πας σε 4 μερες και μετα να κανεις τη μεταβαση.

Αν οχι, online αιτηση για το online, πιθανη υλοποιηση σε 20 εργασιμες με την τιμη που εκανες την αιτηση.

Προφανως καλο ειναι να εχεις screenshot η/και τηλεφωνικες επικοινωνιες (πχ 11/7 στις 11:53 μιλησα με την εκπροσωπο ΧΧΧΧΧ σε ηχογραφημενη απο την ΔΕΗ κληση η οποια μου ειπε χχχ το κοστος του online).

τι να σου πω. σε ενα χρονο εχω αλλαξει 4 παροχους σε 5 παροχες. Πουθενα δεν συναντησα τετοιο αλλαλουμ.

Δημοσ.

Δηλαδή εμείς με. 0.17 πάλι θα πλήρωνουμε πιο ακριβά... Εγώ όπως είπα θα δω από Οκτώβριο τι θα γίνει επειδή έχω θέρμανση με κλιματιστικά.. 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Δηλαδή εμείς με. 0.17 πάλι θα πλήρωνουμε πιο ακριβά... Εγώ όπως είπα θα δω από Οκτώβριο τι θα γίνει επειδή έχω θέρμανση με κλιματιστικά.. 

Δεν το ήξερες πως στη χώρα της Φαίδρας πορτοκαλεας ο νοικοκύρης είναι πάντα αυτός που πληρώνει τη νύφη; Περιμενε ισονομία ή μάλλον ίση αντιμετώπιση στην Ελλάδα ....

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 10/7/2022 στις 5:05 ΜΜ, Lanike71 είπε

Αφού είμαστε δύο, τότε σημαίνει ότι είναι η πλατφόρμα και όχι εμείς.

Τέλος πάντων εγώ θα πληρώσω χειροκίνητα μην τυχόν και λήξει και βλέπουμε πώς θα το λύσουμε.

Μου απάντησαν σήμερα ότι το πρόβλημα είναι από πλευράς μου. Εν τω μεταξύ έχω δοκιμάσει διαφορετικούς browsers, διαφορετικά pc, διαφορετικό internet connection, διαφορετικές κάρτες από διαφορετικές τράπεζες. Πάντα το ίδιο error. Τους έστειλα ένα mail που τους κράζω αλλά δεν ξέρω αν θα βρεθεί άκρη, είναι πραγματικά αχαρακτήριστοι.

Εσύ βρήκες άκρη; Άνοιξε κι εσύ ένα ticket μπας και το δουν πιο σοβαρά. Φαντάζομαι πως δεν είναι κάτι που κάνει ο κόσμος καθημερινά και προφανώς δεν έχουν πάρει χαμπάρι το πρόβλημα.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, vdanasto είπε

Μου απάντησαν σήμερα ότι το πρόβλημα είναι από πλευράς μου. Εν τω μεταξύ έχω δοκιμάσει διαφορετικούς browsers, διαφορετικά pc, διαφορετικό internet connection, διαφορετικές κάρτες από διαφορετικές τράπεζες. Πάντα το ίδιο error. Τους έστειλα ένα mail που τους κράζω αλλά δεν ξέρω αν θα βρεθεί άκρη, είναι πραγματικά αχαρακτήριστοι.

Εσύ βρήκες άκρη; Άνοιξε κι εσύ ένα ticket μπας και το δουν πιο σοβαρά. Φαντάζομαι πως δεν είναι κάτι που κάνει ο κόσμος καθημερινά και προφανώς δεν έχουν πάρει χαμπάρι το πρόβλημα.

Έκανα και εγώ το ίδιο, από Mozilla και Edge. Το ίδιο, καμία διαφορά.

Ναι έστειλα μέσα από τη φόρμα τους μήνυμα και είπαν ότι θα μου τηλεφωνήσουν.

Δημοσ.

Επισκεψη πρωι πρωι στο καταστημα.

Παροντες προισταμενος και υπαλληλος. Και οι 2 επιβεβαιωσαν οτι το myhome online σαν αλλαγη απο αλλο παροχο, γινεται κανονικα στο καταστημα. Χωρις εγγυηση, με παγια εντολη, κτλ. Στα σχολια μου περι πιθανου μπλεξιματος σε αλλο προγραμμα και με ενδεχομενη ταλαιπωρια, απορησαν και μου δηλωσαν πως δεν εχουν ξανασυναντησει κατι παρομοιο. Προσπαθησαν να με "συμβουλεψουν" (η προισταμενη ειναι γνωστη), οτι το Γ1 αυτη την στιγμη ειναι πιο οικονομικο λογω επιδοτησεων.

με εχετε προβληματισει πολυ. δεν εχω καμμια διαθεση να ταλαιπωρουμαι ετσι οπως γραφτηκε πιο πανω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, skiace είπε

Επισκεψη πρωι πρωι στο καταστημα.

Παροντες προισταμενος και υπαλληλος. Και οι 2 επιβεβαιωσαν οτι το myhome online σαν αλλαγη απο αλλο παροχο, γινεται κανονικα στο καταστημα. Χωρις εγγυηση, με παγια εντολη, κτλ. Στα σχολια μου περι πιθανου μπλεξιματος σε αλλο προγραμμα και με ενδεχομενη ταλαιπωρια, απορησαν και μου δηλωσαν πως δεν εχουν ξανασυναντησει κατι παρομοιο. Προσπαθησαν να με "συμβουλεψουν" (η προισταμενη ειναι γνωστη), οτι το Γ1 αυτη την στιγμη ειναι πιο οικονομικο λογω επιδοτησεων.

με εχετε προβληματισει πολυ. δεν εχω καμμια διαθεση να ταλαιπωρουμαι ετσι οπως γραφτηκε πιο πανω.

είναι ταλαιπωρία να κανεις γ1 και μετά οταν ενεργοποιηθει να παρεις κωδικο εταιρου να κανεις ebill και ν αβαλεις παγια και μηνιαιο και να πατησεις το κουμπακι για myhome online?

θα ακούσεις εναν υπάλληλο που βαρίεται να σκεθεί και σου λέει κατι απλά για να ικανοποιηθείς και να φύγεις;

Επεξ/σία από valadsk
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, valadsk είπε

είναι ταλαιπωρία να κανεις γ1 και μετά οταν ενεργοποιηθει να παρεις κωδικο εταιρου να κανεις ebill και ν αβαλεις παγια και μηνιαιο και να πατησεις το κουμπακι για myhome online?

θα ακούσεις εναν υπάλληλο που βαρίεται να σκεθεί και σου λέει κατι απλά για να ικανοποιηθείς και να φύγεις;

Δεν είναι ταλαιπωρία, όχι.

Δημοσ.

Καλημέρα. Έχω Homeonline από τον Οκτώβριο 21. Στις 14/7 λήγει ο λογαριασμός. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι λήγει ο λογαριασμός και να μπω να τον πληρώσω. Στο ebill η κάρτα με την πάγια εντολή φαίνονται κανονικά. Έως τώρα δεν είχα πρόβλημα με την πάγια. Έχει συμβεί και σε άλλον; 

  • Sad 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, valadsk είπε

είναι ταλαιπωρία να κανεις γ1 και μετά οταν ενεργοποιηθει να παρεις κωδικο εταιρου να κανεις ebill και ν αβαλεις παγια και μηνιαιο και να πατησεις το κουμπακι για myhome online?

θα ακούσεις εναν υπάλληλο που βαρίεται να σκεθεί και σου λέει κατι απλά για να ικανοποιηθείς και να φύγεις;

εχω ηδη ebill. Ταλαιπωρια ειναι να προτεινεις να παω αθηνα μεσω Λαμιας ....

το κουμπακι που αναφερεις εχει γραφτει πιο πανω οτι δεν υλοποιειται σωστα.

Απο που προκυπτει οτι βαριεται ο υπαλληλος να σκεφτει ; Διαβαζε σε παρακαλω τα προηγουμενα πριν απαντησεις, για να μην αποσυντονιζεται και οποιος διαβαζει και προσπαθει να βγαλει μια ακρη.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, skiace είπε

εχω ηδη ebill. Ταλαιπωρια ειναι να προτεινεις να παω αθηνα μεσω Λαμιας ....

το κουμπακι που αναφερεις εχει γραφτει πιο πανω οτι δεν υλοποιειται σωστα.

Απο που προκυπτει οτι βαριεται ο υπαλληλος να σκεφτει ; Διαβαζε σε παρακαλω τα προηγουμενα πριν απαντησεις, για να μην αποσυντονιζεται και οποιος διαβαζει και προσπαθει να βγαλει μια ακρη.

ξερω πολύ καλά τι γράφω. Έχει γραφθεί πολλές φορές ότι το online δεν γίνεται αυτόματα ακόμη και αν το υπογράψεις. Είσαι στη protergia σωστά; Μόλις λήξει κάνεις αίτηση για γ1 που είναι το ίδιο σαν να έκανες online και μετά μπαινεις στο ebill και ενεργοποιείς το online αν το κάνεις μέσω internet. Αν πας σε κατάστημα, το υπογράψεις και δεν ενεργοποιηθεί, σε βαλουν σε γ1 δλδ, πάλι τα ίδια το ενεργοποιείς εσύ από το evbill.  τι δεν κατάλαβα; (χωρίς ειρωνεία πραγματικά ρωτάω).

άλλοι δεν ξέρουν, άλλοι βαριούνται κλπ κλπ

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...