Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, SotosSW είπε

Γενικα παλευουμε εδω και ενα 3μηνο απο την στιγμη που ανεβηκαν οι χρεωσεις να βγαλουμε ακρη με την καταναλωση αλλα δεν.. Θα κοιταξω το thread ομως για λεπτομεριες ευχαριστω πολυ 👍

Κάτι κάνεις λάθος μήπως; . Στα ίδια τετραγωνικά με ένα 12αρι και 9αρι να δουλεύουν ασταματητα( inverter) εναλλάξ και με περίπου ρύθμιση 23 βαθμούς καίω 7 με 8kw το 15ωρο.Ιδιως το βράδυ που είναι σταθερή ήδη η θερμοκρασία με το ζόρι ξεπερνάει τα 300w/h

Είμαστε off topic ο korakios θα με κράξει πάλι 😬

Επεξ/σία από Rattlehead
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα κι από μένα, χρειάζομαι τα φώτα σας, μήπως και σωθεί ο άνθρωπος... στις 2/12/21 μέσω econtract γίνεται αλλαγή παρόχου στη ΔΕΗ, και καταχωρεί φίλος τα στοιχεία του επιλέγοντας το πρόγραμμα my home online. Το αίτημα καταχωρήθηκε επιτυχώς μόνο που στην θέση ΠΡΟΪΟΝ είναι κενό αντί να αναγράφει ΜΥ ΗΟΜΕ ΟNLINE. Το συμβόλαιο που του στείλανε να υπογράψει και να το στείλει πίσω ανέγραφε Γ1. Όταν τηλεφώνησε να δει τι γίνεται, του είπαν ότι επειδή δεν είχε βάλει κατά τη συμπλήρωση του econtract αριθμό πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και δεν τσέκαρε το μηνιαίο λογαριασμό τον πέταξε στο Γ1. Μπορεί να κάνει κάτι? Η αίτηση που συμπλήρωσε με όλα τα προσωπικά του στοιχεία την τελευταία μέρα πριν αλλάξουν οι τιμές ήταν για μια από τις επιλογές που έδινε εκείνη τη μέρα το econtract δηλ MY HOME ONLINE, HOME ENTER και HOME ENTER PLUS. Δεν ανέφερε κάτι για Γ1. Τέλος να πω ότι κι εγώ που συμπλήρωσα τα πάντα σωστά στην αρχική αίτηση , στο ebill μου ξαναζήτησε να καταχωρήσω αριθμό πιστωτικής κάρτας και μηνιαίο λογαριασμό. Οποιαδήποτε συμβουλή περισσότερο απο καλοδεχούμενη

Δημοσ.
2 ώρες πριν, patera1 είπε

Όταν τηλεφώνησε να δει τι γίνεται, του είπαν

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες

2 ώρες πριν, patera1 είπε

Η αίτηση που συμπλήρωσε με όλα τα προσωπικά του στοιχεία την τελευταία μέρα πριν αλλάξουν οι τιμές ήταν για μια από τις επιλογές που έδινε εκείνη τη μέρα το econtract δηλ MY HOME ONLINE, HOME ENTER και HOME ENTER PLUS. Δεν ανέφερε κάτι για Γ1

η μόνη ελπίδα είναι να έχει κρατημένο κάτι τέτοιο που να γράφει online

Spoiler

195907019_econtr.jpg.f5ba31437076cc670e4

ας ψάξει στο email του

Δημοσ.
4 ώρες πριν, korakios είπε

η μόνη ελπίδα είναι να έχει κρατημένο κάτι τέτοιο που να γράφει online

ας ψάξει στο email του

...μα το econtract δεν είχε σταματήσει ν' ανταποκρίνεται εκείνες τις μέρες; Πριν μάλιστα νομίζω από τις 2/12; Κάτι τέτοιο θυμάμαι...

11 ώρες πριν, DrFreeman είπε

Οχι. Δεν αντιλήφθηκα πως υπάρχει αμφισημία εδώ. Στα Enter/Enter+ υπήρχε (αν θυμάμαι καλά) όρος που αποκλείει τα ειδικά τιμολόγια (ΚΟΤ, κλπ) από την ένταξη. Ωστόσο στο online υπάρχει όρος που αναφέρει την περίπτωση ένταξης χωρίς να υφίσταται κάποιος που να τα αποκλείει. Πως προέκυψε το ενδεχόμενο να μην είναι εφικτό;

2022-01-29.png.8e880550aa6d657667545b8529ae7438.png

Δεν είναι ότι πορέκυψε το ενδεχόμενο να μην είναι εφικτό - είναι το να ήταν ανέκαθεν το ενδεχόμενο να μην είναι by default εφικτό (το λέω διότι εσύ το πας - αν δεν κάνω λάθος -  με το σκεπτικό ότι "αφού ΔΕΝ απαγορεύεται,,,ισχύει"). Εννοώ :

...στο παλιό Ονλάιν ΔΕΝ ανέφερε ότι δεχόταν ΚΟΤ και τελικά δεχόταν (στην πράξη, επιβεβαιωμένο από πελάτες με ΚΟΤ). Και στο Έντερ, όπως είπες, υπήρχε όρος που τόνιζε ότι το ΚΟΤ αποκλειόταν.

Στο νέο Έντερ λοιπόν υπάρχει σημείωση που ΤΟΝΙΖΕΙ ότι ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΟΤ. Ενώ στο νέο Ονλάιν δεν υπάρχει,,,τίποτα (όπως και στο παλιό δλδ). Αν λοιπόν, το default ήταν "δεχόμαστε ΚΟΤ" (άρα για να μην δέχονται κάτι θα έπρεπε να το ΤΟΝΙΣΟΥΝ ότι δεν το δέχονται), τότε ποιος ο λόγος να τονίζουν στο νέο Εντερ ότι δεχεται ΚΟΤ...; Θα αρκούσε να μην,,,πούνε τίποτα. ΜΗΠΩΣ λοιπόν το default είναι "δεν δεχόμαστε ΚΟΤ, εκτός κι αν  α) διευκρινίσουμε ότι το δεχόμαστε β) το δεχτούμε τελικά ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ χωρίς,,,διευκρινίσεις"...; Ή αυτό δηλαδή, ή απλά διαφέρει η μεταχείριση του Έντερ από το Ονλάιν : στο Έντερ ισχύει τί διευκρινίζουμε - στο Ονλάιν default είναι η ισχύς του ΚΟΤ,,,,,έτσι αδιευκρίνιστα ρε παιδί μου (κάτι σαν,,,κοσμολογική σταθερά ξερωγώ.....:ρ)(...πράγμα χλωμό βέβαια, καθώς το ΚΟΤ είναι μια ιδιαίτερη συνθήκη, σημαντική για τους παρόχους, που γενικά ΔΕΝ δείχνουν να την θέλουν, γι' αυτό και - κανονικά - διευκρινίζουν όταν ισχύει είτε το ένα, είτε το άλλο....)

Σε κάθε περίπτωση, σκατά τα έχουν κάνει με τα,,,,"papers και non-papers" τους. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να ΥΠΑΡΧΕΙ ένα default (οποιοδήποτε), και μάλιστα να είναι δηλωμένο φάτσα-φόρα στο σάιτ ΚΑΙ στις σελίδες των προγραμάτων, για να ξέρει ΚΑΙ ο κόσμος,,,τί σκατά θα κάνει........

Σούμα : μπορεί και να είναι ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ δεδομένο ότι το Ονλάιν (παλιό ΚΑΙ νέο) ότι παίρνει ΚΟΤ (ΙΣΩΣ επειδή είναι κάτι σαν add-on του Γ1, κι όχι standalone πρόγραμμα, και το ΚΟΤ στο Γ1, ΕΙΝΑΙ το default). Για τo παλιό, την πράξη την είδαμε. Οι πληροφορίες που δίνουν οι υπάλληλοι της ΔΕΗ όμως σχετικά, ειναι αντικρουόμενες (και το ωραίο είναι ότι το κάνουν ΧΩΡΙΣ να υποδείξουν κάτι ΕΠΙΣΗΜΑ καταγεγραμμένο από την εταιρία, σε φάση "ναι ρε παιδί μου, ΙΣΧΥΕΙ - να και η εταιρική οδηγία που το το ΣΤΗΡΙΖΕΙ"....). 'Αρα μέχρι να βγουν δικαιούχοι ΚΟΤ που έχουν μπει στο νέο Ονλάιν και δεν τους έχει γυρίσει στο Γ1, δεν υπάρχει 100% σιγουριά...

Δημοσ.
4 hours ago, washcloud said:

...μα το econtract δεν είχε σταματήσει ν' ανταποκρίνεται εκείνες τις μέρες; Πριν μάλιστα νομίζω από τις 2/12; Κάτι τέτοιο θυμάμαι...

Δεν είναι ότι πορέκυψε το ενδεχόμενο να μην είναι εφικτό - είναι το να ήταν ανέκαθεν το ενδεχόμενο να μην είναι by default εφικτό (το λέω διότι εσύ το πας - αν δεν κάνω λάθος -  με το σκεπτικό ότι "αφού ΔΕΝ απαγορεύεται,,,ισχύει"). Εννοώ :

...στο παλιό Ονλάιν ΔΕΝ ανέφερε ότι δεχόταν ΚΟΤ και τελικά δεχόταν (στην πράξη, επιβεβαιωμένο από πελάτες με ΚΟΤ). Και στο Έντερ, όπως είπες, υπήρχε όρος που τόνιζε ότι το ΚΟΤ αποκλειόταν.

Στο νέο Έντερ λοιπόν υπάρχει σημείωση που ΤΟΝΙΖΕΙ ότι ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΟΤ. Ενώ στο νέο Ονλάιν δεν υπάρχει,,,τίποτα (όπως και στο παλιό δλδ). Αν λοιπόν, το default ήταν "δεχόμαστε ΚΟΤ" (άρα για να μην δέχονται κάτι θα έπρεπε να το ΤΟΝΙΣΟΥΝ ότι δεν το δέχονται), τότε ποιος ο λόγος να τονίζουν στο νέο Εντερ ότι δεχεται ΚΟΤ...; Θα αρκούσε να μην,,,πούνε τίποτα. ΜΗΠΩΣ λοιπόν το default είναι "δεν δεχόμαστε ΚΟΤ, εκτός κι αν  α) διευκρινίσουμε ότι το δεχόμαστε β) το δεχτούμε τελικά ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ χωρίς,,,διευκρινίσεις"...; Ή αυτό δηλαδή, ή απλά διαφέρει η μεταχείριση του Έντερ από το Ονλάιν : στο Έντερ ισχύει τί διευκρινίζουμε - στο Ονλάιν default είναι η ισχύς του ΚΟΤ,,,,,έτσι αδιευκρίνιστα ρε παιδί μου (κάτι σαν,,,κοσμολογική σταθερά ξερωγώ.....:ρ)(...πράγμα χλωμό βέβαια, καθώς το ΚΟΤ είναι μια ιδιαίτερη συνθήκη, σημαντική για τους παρόχους, που γενικά ΔΕΝ δείχνουν να την θέλουν, γι' αυτό και - κανονικά - διευκρινίζουν όταν ισχύει είτε το ένα, είτε το άλλο....)

Σε κάθε περίπτωση, σκατά τα έχουν κάνει με τα,,,,"papers και non-papers" τους. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να ΥΠΑΡΧΕΙ ένα default (οποιοδήποτε), και μάλιστα να είναι δηλωμένο φάτσα-φόρα στο σάιτ ΚΑΙ στις σελίδες των προγραμάτων, για να ξέρει ΚΑΙ ο κόσμος,,,τί σκατά θα κάνει........

Σούμα : μπορεί και να είναι ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ δεδομένο ότι το Ονλάιν (παλιό ΚΑΙ νέο) ότι παίρνει ΚΟΤ (ΙΣΩΣ επειδή είναι κάτι σαν add-on του Γ1, κι όχι standalone πρόγραμμα, και το ΚΟΤ στο Γ1, ΕΙΝΑΙ το default). Για τo παλιό, την πράξη την είδαμε. Οι πληροφορίες που δίνουν οι υπάλληλοι της ΔΕΗ όμως σχετικά, ειναι αντικρουόμενες (και το ωραίο είναι ότι το κάνουν ΧΩΡΙΣ να υποδείξουν κάτι ΕΠΙΣΗΜΑ καταγεγραμμένο από την εταιρία, σε φάση "ναι ρε παιδί μου, ΙΣΧΥΕΙ - να και η εταιρική οδηγία που το το ΣΤΗΡΙΖΕΙ"....). 'Αρα μέχρι να βγουν δικαιούχοι ΚΟΤ που έχουν μπει στο νέο Ονλάιν και δεν τους έχει γυρίσει στο Γ1, δεν υπάρχει 100% σιγουριά...

Δεν είμαι σίγουρος για το που βρίσκεται ακριβώς το χρονικό σημείο παλαιού και νέου (Online/Enter/Enter+). Αυτές τις ημέρες άλλαξαν; Ημουν βέβαιος πως είχα δει όρο στα προγράμματα Enter/Enter+ πως ΔΕΝ παρέχονται σε δικαιούχους ΚΟΤ. Από την άλλη όπως αναφέρεις, το Online δεν ανέφερε κάτι τέτοιο, συνεπώς σκέφτηκα πως δέχεται (+ την διατύπωση που επισύναψα πριν, στην οποία εμμέσως αποδέχεται την παρουσία δικαιούχων ειδικών τιμολογίων στο πρόγραμμα). 

Υπό αυτά τα δεδομένα θα προτιμήσω Enter ή Enter+, τα οποία ήταν ούτως ή άλλως η αρχική επιλογή μου - την οποία θεωρούσα (λανθασμένα όπως φαίνεται) πως δεν είχα διαθέσιμη.

Δημοσ.

Τα "παλιά" ήταν μέχρι και 2/12/21. Και ναι, ανέφεραν στη σελίδα του Έντερ ότι δεν έπαιρνε ΚΟΤ.

Και ναι καλύτερα πάνε στο Έντερ (το Έντερ+ βγαίνει στην ουσία ακριβότερο 14€ - μετά από έκπτωση παγίου - για την διάρκεια του προγράμματος, δλδ για 12 μήνες. Η διαφορά τους λοιπόν ΠΛΕΟΝ μόνο το ότι με αυτά τα λεφτά, έχεις εκείνες τις "δωρεάν" - υπο προϋποθέσεις - επισκέψεις τεχνικών. Λέω "πλέον", γιατί 12μηνο το παλιό "+", 12μηνο και το νέο, όπως ΚΑΙ το απλό "νέο Έντερ" - ενώ το παλιό Έντερ ήταν 24μηνο).

Απλώς (σε σχέση με το Ονλάιν) θα πρέπει να πληρώσεις εγγύηση (αλλά αν βάλεις πα΄για εξόφληση, θα την πάρεις πίσω). Αλλά καλύτερα αυτό, από το να "ρισκάρεις" αν θα χάσεις ή όχι το ΚΟΤ, πηγαίνοντας στο Ονλάιν. Άσε που με τις αρκουδιές που γίνονται στο ebill (με το οποίο είναι "συνδεδεμένη" η λειτουργία του Ονλάιν), μπορεί να κάτσει καμμια΄στραβή και να βρεθείς στο Γ1 είτε άμεσα είτε αργότερα.

Έντερ κι άγιος ο θεός λοιπόν.

  • Like 2
Δημοσ.
50 minutes ago, washcloud said:

Τα "παλιά" ήταν μέχρι και 2/12/21. Και ναι, ανέφεραν στη σελίδα του Έντερ ότι δεν έπαιρνε ΚΟΤ.

Και ναι καλύτερα πάνε στο Έντερ (το Έντερ+ βγαίνει στην ουσία ακριβότερο 14€ - μετά από έκπτωση παγίου - για την διάρκεια του προγράμματος, δλδ για 12 μήνες. Η διαφορά τους λοιπόν ΠΛΕΟΝ μόνο το ότι με αυτά τα λεφτά, έχεις εκείνες τις "δωρεάν" - υπο προϋποθέσεις - επισκέψεις τεχνικών. Λέω "πλέον", γιατί 12μηνο το παλιό "+", 12μηνο και το νέο, όπως ΚΑΙ το απλό "νέο Έντερ" - ενώ το παλιό Έντερ ήταν 24μηνο).

Απλώς (σε σχέση με το Ονλάιν) θα πρέπει να πληρώσεις εγγύηση (αλλά αν βάλεις πα΄για εξόφληση, θα την πάρεις πίσω). Αλλά καλύτερα αυτό, από το να "ρισκάρεις" αν θα χάσεις ή όχι το ΚΟΤ, πηγαίνοντας στο Ονλάιν. Άσε που με τις αρκουδιές που γίνονται στο ebill (με το οποίο είναι "συνδεδεμένη" η λειτουργία του Ονλάιν), μπορεί να κάτσει καμμια΄στραβή και να βρεθείς στο Γ1 είτε άμεσα είτε αργότερα.

Έντερ κι άγιος ο θεός λοιπόν.

Aμην. Από εβδομάδα θα κάνω την αίτηση λοιπόν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, DrFreeman είπε

Aμην. Από εβδομάδα θα κάνω την αίτηση λοιπόν.

Εγω θα σου έλεγα να το κάνεις αύριο. 

Γιατί απο Τρίτη μπορεί το 0,18/0,13 να αλλάξουν σε 0,20/0,15

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπερα και ευχαριστω για τη βοηθεια μεσα απο το forum.

Εχω και εγω θεμα με τη ρητρα αναπροσαρμογης που χρεωθηκε στο τελευταιο λογαριασμο ενω απο τη 1η μου αιτηση στη ΔΕΗ για αλλαγη παροχου ειχα επιλεξει το my home online. Εστειλα στη φορμα παραπονων το παρακατω κειμενο:

"Στο τελευταιο λογαριασμο με αριθμο παρασρτατικου .. στις χρεωσεις προμηθειας υπαρχει ρητρα αναπροσαρμογης αξιας 33,46 ευρω χωρις καποια αιτιολογηση. Σε τηλεφωνικη επικοινωνια με το τμημα εξυπηρετησης μου ειπαν οτι αφορα τις μερες μεχρι να ενεργοποιηθει το προγραμμα που ειχα επιλεξει , το οποιο ειναι το my home online. Στην αρχικη μου αιτηση ειχα αναφερει οτι επιθυμω να ενταχθω σε αυτο το προγραμμα απο την πρωτη μερα. Αδικαιολογητα και με τη δικια σας υπαιτιοτητα περασε αυτο το χρονικο διαστημα μεχρι να με ενταξετε στο παραπανω προγραμμα και με χρεωνετε ρητρα αναπροσαρμογης για τις μερες που καθυστερησατε να με ενταξετε σε αυτο. Παρακαλω για επανεκδοση του λογαριασμου με αφαιρεση του παραπανω ποσου. Σε διαφορετικη περιπτωση θα κινηθω με καθε νομιμο μεσο για παραπλανηση του καταναλωτη εφοσον στο site σας διαφημιζετε το προγραμμα home online χωρις ρητρα αναπροσαρμογης, αλλαζω παροχο ρευματος σε σας με γνωμονα αυτο το χαρακτηριστικο, και τελικα με χρεωνετε ρητρα αναπροσαρμογης"

Σε οποιοδηπποτε αλλο προγραμμα πχ. σταθερη ή κινητη τηλεφωνια επιλεγεις το προγραμμα που σου κανει και αρχιζει να ισχυει απο τη 1η μερα της αιτησης σου. Τι κολπο ειναι αυτο που σκαρωσαν στη ΔΕΗ? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, rackal said:

Εγω θα σου έλεγα να το κάνεις αύριο. 

Γιατί απο Τρίτη μπορεί το 0,18/0,13 να αλλάξουν σε 0,20/0,15

Δυστυχώς πρέπει να πάρω την υπεύθυνη δήλωση εγκαταστάτη από τον ηλεκτρολόγο πρώτα (διότι τώρα μπαίνουμε στο ακίνητο). Αν την πάρω, θα ολοκληρώσω την αίτηση εντός της ημέρας αύριο.

4 hours ago, washcloud said:

Η διαφορά τους λοιπόν ΠΛΕΟΝ μόνο το ότι με αυτά τα λεφτά, έχεις εκείνες τις "δωρεάν" - υπο προϋποθέσεις - επισκέψεις τεχνικών.

Σχετικά με αυτό, επειδή είναι μόνο 14€ η διαφορά όπως λες κι εσύ στο έτος, έστω και μία επίσκεψη να αξιοποιούσε κάποιος για μια μικροβλάβη, δεν θα σύμφερε; Οι όροι που διάβασα για το πρόγραμμα δεν είναι και τόσο "περίεργοι" για να μην καλύπτουν στοιχειώδη πράγματα. Εχουμε αρνητικές εμπειρίες για το συγκεκριμένο;

Επεξ/σία από DrFreeman
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, DrFreeman είπε

Δυστυχώς πρέπει να πάρω την υπεύθυνη δήλωση εγκαταστάτη από τον ηλεκτρολόγο πρώτα (διότι τώρα μπαίνουμε στο ακίνητο). Αν την πάρω, θα ολοκληρώσω την αίτηση εντός της ημέρας αύριο.

Σχετικά με αυτό, επειδή είναι μόνο 14€ η διαφορά όπως λες κι εσύ στο έτος, έστω και μία επίσκεψη να αξιοποιούσε κάποιος για μια μικροβλάβη, δεν θα σύμφερε; Οι όροι που διάβασα για το πρόγραμμα δεν είναι και τόσο "περίεργοι" για να μην καλύπτουν στοιχειώδη πράγματα. Εχουμε αρνητικές εμπειρίες για το συγκεκριμένο;

Καλησπερα... Στην αλλαγη παροχου δεν χρειαζεται να κατατεθει αμεσα η ΥΔΕ.. Εχεις προθεσμια εξι μηνες..Αρα εχεις κομμενο το ρευμα; Εχει ληξει η ΥΔΕ;;

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, takoulou said:

Καλησπερα... Στην αλλαγη παροχου δεν χρειαζεται να κατατεθει αμεσα η ΥΔΕ.. Εχεις προθεσμια εξι μηνες..Αρα εχεις κομμενο το ρευμα; Εχει ληξει η ΥΔΕ;;

Εχει γίνει διακοπή από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες. Πρόκειται για επανηλεκτροδότηση.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, DrFreeman είπε

Εχει γίνει διακοπή από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες. Πρόκειται για επανηλεκτροδότηση.

Ενταξει τοτε... Σε ποια περιοχη;; Γιατι εδω στην Αττικη θα πρεπει να στειλεις την ΥΔΕ  με curier η ταχυδρομειο.. Δεν δεχονται πλεον  πολιτες...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, DrFreeman είπε

Σχετικά με αυτό, επειδή είναι μόνο 14€ η διαφορά όπως λες κι εσύ στο έτος, έστω και μία επίσκεψη να αξιοποιούσε κάποιος για μια μικροβλάβη, δεν θα σύμφερε; Οι όροι που διάβασα για το πρόγραμμα δεν είναι και τόσο "περίεργοι" για να μην καλύπτουν στοιχειώδη πράγματα. Εχουμε αρνητικές εμπειρίες για το συγκεκριμένο;

...σίγουρα "έστω και 1" θα σύμφερε - αρκεί να είναι για κάτι όπως το περιγράφουν, και εκτός του ότι υπάρχει όριο χρηματικό, το θέμα είναι ότι σε αυτό εμπίπτουν και εργατικά και υλικά ΚΑΙ,,,"κόστος μετακίνησης τεχνικού" (ΑΥΤΟ κι αν είναι "φασόλι"...), και μιας και δεν είναι φάση που θα παρεις ο ίδιος έναν και θα μιλήσεις/συμφωνήσεις για τις τιμές του (ίσως μάλιστα θα του παρέξεις ΚΑΙ τα υλικά που θα 'χεις πάρει φτηνά), παίζει να σου σκάσει λοιπόν αυτός ο "φασόν" τεχνικός και να κοστολογήσει εργατικά και υλικά (για να μην πω για την,,,μετακίνηση - ήμαρτον...) που θα σου βγουν πολύ περισσότερο, από ότι αν έφερνες έναν "δικό σου" (....και χωρίς εισαγωγικά). Γιατί όσο και να μην χρεώσει την ώρα, ΕΝΑ πενηντάρικο, θα την χρεώσει. Την ρημάδα την μετακίνηση (τί άλλο θ' ακούσουμε), πόσο να πω, ένα δεκάρι στην ξεφτίλα; Αν λοιπόν βάλει υλικά που θα τα κοστολογήσει τουλάχιστον διπλά (αν μάλιστα παίζει να το κάνει "σύστημα",,,,ασ' τα...), αμέσως-αμέσως πιάσαμε το κατοστάρι για αλλαγή πχ ενός ρουμπινέ μιας βρύσης, πράγμα που εδώ που τα λέμε κάνεις και μόνος σου...

Που θέλω να καταλήξω : στο ότι ΙΣΩΣ η όλη φάση να μην είναι καθόλου συμφέρουσα, αν όχι κι επιζήμια. ΔΕΝ το ξέρω, μπορεί οι συμβάσεις που έχουν οι τεχνικοί να είναι ανθρώπινα τιμολογημένες και οι ίδιοι να μην είναι λαμόγια που κοιτάνε να βγάλουν εξτρά φράγκα απ' την φάση. Ίσως επίσης να είναι απλώς το ίδιο νορμάλ όπως αν καλούσες οποιονδήποτε τεχνικό. Και στην καλύτερη, ίσως βγεις και κερδισμένος (αλλά αυτό φανταζομαι κι εσυ το κόβεις ως το χλωμότερο). Η δοκιμή μόνο θα σε πείσει και στην καλύτερη θα σου κοστίσει 14 Ευρώ...

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, takoulou said:

Ενταξει τοτε... Σε ποια περιοχη;; Γιατι εδω στην Αττικη θα πρεπει να στειλεις την ΥΔΕ  με curier η ταχυδρομειο.. Δεν δεχονται πλεον  πολιτες...

Εχω μιλήσει με τη ΔΕΗ, με courier θα γίνει μάλλον η διαδικασία. Βέβαια το econtract μπορώ να το συμπληρώσω κανονικά.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...